• Кой спечели призовете в 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България“

    За 15-ти път в София бяха връчени наградите "Най-зелените компании в България“.Големият победител за 2025 година е "Би Ти Ви Медиа Груп" (bTV Media Group).Отличията бяха присъдени на официална церемония в столичния хотел "Интерконтинентал".
  • Нефролог: Главоболие, липса на концентрация, сънливост? Вероятно не пиете достатъчно вода

    Интервю с д-р Теодор Кускунов, нефролог.   Лятото е на прага ни и с покачването на температурите навременната и достатъчна хидратация вече не е просто препоръка, а неизменна част от всекидневието. Съвременни допитвания до лекари от различни специалности потвърждават това – според анкета на Credoweb, проведена по поръчка на „Девин“ ЕАД,
  • Иновации в интериора от Оргахим

    Spirit Infinity или когато стените оживяватВ съвременния свят интериорният дизайн се стреми да съчетава естетика, практичност и отговорност към околната среда. В тази посока премиум боята Spirit Infinity на Оргахим се откроява като иновативно решение, което преобразява и вдъхва нов живот на интериорните пространства. Създадена да съчетава естетика и практичност
  • Девин“ ЕАД представя DEVIN Bublz – нова натурална плодова свежест без излишни калории

    DEVIN Bublz е първата по рода си газирана напитка DEVIN с минерална вода от сърцето на Родопите. „Девин“ ЕАД пусна на българския пазар DEVIN Bublz – продуктова линия, която се откроява с комбинация от естествени съставки и добавени ползи в категорията на безалкохолните газирани напитки. Серията съчетава иновативен състав – минерална вода DEVIN
  • На арт събитие Lilly Drogerie показа как в Lilly всичко оживява

    Търговската верига за козметика и битова химия представи анимирани продукти за грижа и добро настроение   На 4-ти април във Vivacom Art Hall Lilly Drogerie събра представители на медиите, както и инфлуенсъри от света на модата и козметиката, за да им представи своята нова имиджова концепция „В Lilly всичко оживява“.
  • 9 от 10 лекари препоръчват минерална вода за по-добро здраве

    Тя се откроява с естествен произход, оптимален състав и чистота, според анкета на CredoWeb сред медицински специалисти По повод Световния ден на здравето специализираната дигитална платформа Credoweb споделя резултати от анкета, която изследва ролята на минералната вода в ежедневната грижа за здравето и в препоръките на лекарите към техните пациенти. Допитването
  • Старт на 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България"

    Започна кандидатстването в най-престижния конкурс за ESG шампиони и устойчиви лидери!Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България" 2025 стартира от 31 март 2025 г.Отново ще бъдат отличени най-устойчивите идеи и практики!
  • По-малко болнични дни, по-малко стрес - данни от ново проучване на хибридната работа

    Хибридната работа насърчава по-здравословна и по-продуктивна работна сила с по-малко болнични дни, по-малко стрес и подобрени резултати ● Ново проучване на International Workplace Group показва, че 36% от служителите ползват по-малко болнични в хибридния модел на работа● 70% от служителите изпитват по-малко здравословни състояния, свързани със стрес
  • 1 Кой спечели призовете в 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България“
  • 2 Нефролог: Главоболие, липса на концентрация, сънливост? Вероятно не пиете достатъчно вода
  • 3 Иновации в интериора от Оргахим
  • 4 Девин“ ЕАД представя DEVIN Bublz – нова натурална плодова свежест без излишни калории
  • 5 На арт събитие Lilly Drogerie показа как в Lilly всичко оживява
  • 6 9 от 10 лекари препоръчват минерална вода за по-добро здраве
  • 7 Старт на 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България"
  • 8 По-малко болнични дни, по-малко стрес - данни от ново проучване на хибридната работа
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Данните за религията в училище: По-скоро "за"

Темата заслужава наистина детайлно вглеждане, затова и не бързаме с оповестяването на такива резултати. Ще се опитам да направя по-цялостно проучване, но през това време много зачестиха питанията към мен,

Най-справедливо е тези "медии" да се издържат на частен принцип

Изумителни наглеци са грантовите соросоиди. Докато правителството на САЩ наливаше милиарди долари във фалшивите им медии, които бяха чисто и просто най-висока проба розовоболшевишка пропаганда, те ни убеждаваха колко десни

Защо Америка се откзва от евтината работна ръка

Интересен аспект от политиката на новата американска администрация. Чудех се, защо с тези депортации се търси прекъсване достъпа до евтина работна ръка. Нима Америка не иска точно да произвежда? Джей

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина
1. Как започнахте работа в Netpeak?
 
По стандартния начин: преди 4 години бях поканен на интервю за работа с Геннадий Воробьов (CEO на Netpеak Bulgariа) за позицията CRM специалист. Тогава все още нямаше такъв отдел в компанията и той ми обясни, че имат нужда от професионалист, който да помогне с развитието на тази услуга и привличането на нови клиенти. Всичко това ме привлече и мотивира да приема това предизвикателство. Ясно изградената визия, организация и точно поставените цели ме привлякоха. Отличната продуктивна среда, приятелски колектив и позитивна атмосфера са друга положителна черта на агенцията, която открих. Сега, след толкова години в Netpeak се чувствам горд и удовлетворен от свършената работа, постигнатите резултати, от развитието на CRM услугата и най-вече от доволните клиенти.
 
2. Как един CRM специалист може да помогне на успешното развитие на онлайн магазин?
 
Добрият CRM специалист помага на онлайн магазина да създава по-силни и дълготрайни взаимоотношения с клиентите си, което води до повишаване на продажбите и растеж на бизнеса. За да бъда по-конкретен ще посоча в какви направления работи CRM специалиста: разработване на стратегия за развитие на лоялни клиенти, активиране на автоматизирани кампании, персонализиране на маркетинг посланията, подобряване на клиентското преживяване, по-добрa сегментация на целевата аудитория, повишаване ефективността и качествен анализ. Някои от основните канали и инструменти, с които работи CRM специалиста са: имейл маркетинг, push известия, pop-up кампании, Viber и/или SMS, Chat bot, AI инструменти и други.
 
3. Какви са последните новости в e-mail маркетинга?
 
Тенденциите през 2023 година в имейл маркетинг сферата могат да се маркират в няколко направления:
 
➢ Автоматизациите. Автоматизираните имейли помогнаха да доставяме персонализирани съобщения и съдържание на аудиторията през различни маркетингови канали. Това ни помогна да увеличим ефективността, да спестим доста време, ресурси и усилия по оптимизиране на процесите. Автоматизацията на имейли позволява да се увеличат приходите средно м/у 20 и 30%. Друга полза от въвеждането на автоматизирани кампании е създаването на по-добро клиентско изживяване.
 
➢ (AI) изкуственият интелект става все по-ценен. В резултат на това платформите използващи изкуствен интелект ни помагат да изпращаме по-качествени имейли. Например с помощта на Chat GPT увеличaваме процента на Open Rate, CTR и да генерираме повече поръчки от кампаниите си. Друга новост в това направление са функционалностите на платформи базирани на ,,machine learning”. Mашинното обучение използва програмирани алгоритми, които получават и анализират входни данни, за да предскажат стойности. Например ние използваме подобна функционалност, за да сегментираме таргет аудитория по: Брой поръчки за следващите 2 месеца, Вероятност при риск за отпадане, Стойност на последваща поръчка и други.
 
➢ Интерактивно съдържание. Интерактивните имейли имат функционални елементи в имейл шаблона, които позволяват на потребителите да се ангажират със съдържанието. Понастоящем интерактивното съдържание се състои от викторини, въртележки с изображения и геймификации, които са популярни сред потребителите. Всъщност те могат да повишат CTR до 300%. В резултат на това те повишават ангажираността на клиентите и значително увеличават взаимодействието с имейлите. Основната концепция на интерактивността при имейл кампаниите е да се взаимодейства със съдържанието.
 
➢ Употребата на multi-channel инструменти. С цел повишаване ефективността и добрите резултати използваме микс от различни канали през които да достигнем до целевата аудитория и да персонализираме посланията въз основа на потребителското поведение.
 
➢ Персонализиране на имейл съдържанието. Един от най-добрите начини за генериране на повече приходи чрез имейл маркетинг е персонализиране на потребителското изживяване. Използването на динамични тагове в темплейтите за име, фамилия или други данни за персонализиране, като последни покупки или местоположение, правят имейл кампаниите по-благоприятни и целенасочени. Също така изпращането на автоматизирани имейли въз основа на потребителското поведение е първокласна стратегия за изграждане на доверие и връзка, а оттам и на по-високи приходи.

Венцислав Танев e част от eCommerce Academy Awards 2023 - Конкурсът на електронните търговци в България. Повече за наградите и как да се включите можете да видите тук: https://awards.ecommercebg.com/.

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина

4. Какви съвети бихте дали на онлайн търговците за да могат да направят своя e-mail бюлетин привлекателен за клиентите?
 
Основното което онлайн търговците трябва да направят е да се придържат към добрите практики за имейл маркетинга, а именно:
 
1) изграждане на лист с контакти на истинска и качествена аудитория, която изрично се е записала за имейл бюлетина на дадения онлайн магазин;

2) образуване на групи от сегментирани контакти по специфичен признак, потребителско поведение или демографски характер;

3) изграждане на адаптиран имейл шаблон с фокус към мобилните устройства и разбира се оптимизиран към ,,dark mode";

4) разнообразно, полезно, релевантно и интерактивно съдържание на имейл шаблона спрямо целевата аудитория;

5) използване на Chat GPT за помощ и насоки по подобряване на заглавията и текстовете в имейл шаблоните;

6) определяне на оптимална честота на изпращане на имейл бюлетините предвид спецификата на бизнеса: ежеседмично, през седмица или месечно;

7) актовно да се правят A/B тестове на различните имейл темплейти;

8) въвеждане на геймификации с цел увеличаване на потребителската ангажираност;

9) друга добра практика е да се следят конкурентите, какви кампании реализират и да се взаимстват добрите практики и да се избягват лошите примери.

10) редовно да следят популярни блогове със статии за имейл маркетинг, като например този на Netpeak.
 
 
5. Опишете идеалния онлайн магазин с три думи.
 
Със съдържание, практичен и бърз.

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина
 
6. Как се става “Звезда на електронната търговия”?
 
Един онлайн магазин става ,,Звезда на електронната търговия” когато бъде на висота във всякакъв характер: качествено и разнообразно съдържание, добро и персонализирано потребителско изживяване, оптимизирани процеси и различни канали за комуникация с целевата аудитория. Задължителни черти при топ онлайн търговците са постоянство, усъвършенстване и развитие в маркетинг направление. Това се изразава в добър дизайн, адекватни маркетинг послания, ангажираност в социалните мрежи, активен retention маркетинг, опция за потребителски отзиви и не на последно място отличен съпорт. На кратко ,,Звездата на електронната търговия'' трябва да задоволява потребителските нужди, желания и очаквания.

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1