• Leaders of Influence Awards 2023 предизвикват бизнеса и организациите

    СПЕЦИАЛНА ОТСТЪПКА ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ В LEADERS OF INFLUENCE AWARDS ДО 1 ДЕКЕМВРИ 2023 - 30% с Промо код: NEWS30.Най-новото предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас са иновативните награди Leaders of Influence Awards 2023, които ще се проведат на 14 декември 2023 година в София.Само тази седмица можете да
  • Топ 5 на най-красивите коледни базари в Европа

    ФранцияЕлзаският коледен базар (Alsatian Christmas market) в Париж е идеалният избор за всички любители на храната. Разположен пред Гар дюл’Ес или Гара Изток в 10-ти район на Париж, Елзаският коледен базар е празник на кулинарното наследство на френската област Елзас. В него участват около 15 местни производители, дошли специално, за
  • Световен ден за борба с диабета

    ПО ПОВОД СВЕТОВНИЯ ДЕН ЗА БОРБА С ДИАБЕТА, DEXCOM ОТКРИВА ГАЛЕРИЯ С ПОРТРЕТИ ЗА ДА ПРЕДСТАВИ ЕМОЦИОНАЛНИТЕ ВЪРХОВЕ И СПАДОВЕ В ЖИВОТА С ДИАБЕТ • С мисъл за глобалната си мисия Dexcom създаде #SeeDiabetes, първата по рода си галерия с портрети на хора с диабет от всички сфери на живота и
  • Юнеско отново избра България като център за опaзване на живото наследство

    По време на 42-ата сесия на Генералната конференция на ЮНЕСКО бе подписано Споразумение за продължаване на дейността на Регионален Център София – ЮНЕСКО. Центърът се управлява изцяло от български екип и е един от 8-те в света Категория 2, чиято мисия е опазването на нематериалното културно наследство на човечеството. Mинистърът на
  • 18 лекари от болницата WPK във Виена са включени в списъка на Станфорд с най-цитираните изследователи в света

    18 сътрудничещи лекари от Wiener Privatklinik, една от най-големите частни болници в Австрия, сертифицирана с World's Best Hospitals, класирани сред „2% от най-цитираните учени в света“ за 2023 г., според класацията публикувана наскоро от Станфордския университет и издателство Elsevier. Сътрудничещите лекари в болницата WPK са с постоянно присъствие в годишната
  • Създаваме възможности децата със сериозни травми да се осмелят да мечтаят

    На 11 ноември в София предстои едно от най-значимите събития в сферата на благотворителността. Това е 18-тият Годишен благотворителен бал на фондация "Сийдър", който се организира в подкрепа на деца и млади хора в неравностойно положение. През юли събитието спечели отличие на годишните награди на B2B media. Тази есен балът
  • За първи път се провеждат Leaders of Influence Awards 2023

    Кандидатстването започна и организаторите от b2b Media очакват лидерските заявки през целия месец ноември.Най-новото предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас ще бъдат иновативните награди Leaders of Influence Awards 2023, които ще се проведат на 14 декември 2023 година в София.
  • Месец на мъжкото здраве в болница Вита

    Позната ли Ви е традицията мъжете да си пускат мустаци в началото на зимата, но не защото търсят промяна, а за да подкрепят световна кауза, посветена на мъжкото здраве?„Мовембър“ (игра на думи, комбинация от първата сричка на думата „мустаци“ (moustache) и месец ноември на английски език) е движение, което се
  • 1 Leaders of Influence Awards 2023 предизвикват бизнеса и организациите
  • 2 Топ 5 на най-красивите коледни базари в Европа
  • 3 Световен ден за борба с диабета
  • 4 Юнеско отново избра България като център за опaзване на живото наследство
  • 5 18 лекари от болницата WPK във Виена са включени в списъка на Станфорд с най-цитираните изследователи в света
  • 6 Създаваме възможности децата със сериозни травми да се осмелят да мечтаят
  • 7 За първи път се провеждат Leaders of Influence Awards 2023
  • 8 Месец на мъжкото здраве в болница Вита
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Има две цивилизации. Оцеляването на едната е несигурно.

2020: Война в Армения. (Азербайджан побеждава) 2021: Война в Афганистан. (Талибаните превземат страната) 2022: Война в Украйна. (Продължава) 2023: пак Война в Армения. (Нагорни Карабах пада)

Колко дребни са дребните престъпления у нас?

Данни за броя ранени и убити от полицията в рамките на една година в някои държави: В САЩ 250 000 са ранени в резултат от полицейска стрелба, а 1096 убити.

Болестта не е в неравенството, а в егалитаризмът или уеднаквяването

Преди десетина години Владимир Буковски нарече политкоректността "нова, по-злобна форма на марксизма". Става все по-прав. След краха на нацизма политическият спектър на света се измести наляво, писа той, и донякъде

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина
1. Как започнахте работа в Netpeak?
 
По стандартния начин: преди 4 години бях поканен на интервю за работа с Геннадий Воробьов (CEO на Netpеak Bulgariа) за позицията CRM специалист. Тогава все още нямаше такъв отдел в компанията и той ми обясни, че имат нужда от професионалист, който да помогне с развитието на тази услуга и привличането на нови клиенти. Всичко това ме привлече и мотивира да приема това предизвикателство. Ясно изградената визия, организация и точно поставените цели ме привлякоха. Отличната продуктивна среда, приятелски колектив и позитивна атмосфера са друга положителна черта на агенцията, която открих. Сега, след толкова години в Netpeak се чувствам горд и удовлетворен от свършената работа, постигнатите резултати, от развитието на CRM услугата и най-вече от доволните клиенти.
 
2. Как един CRM специалист може да помогне на успешното развитие на онлайн магазин?
 
Добрият CRM специалист помага на онлайн магазина да създава по-силни и дълготрайни взаимоотношения с клиентите си, което води до повишаване на продажбите и растеж на бизнеса. За да бъда по-конкретен ще посоча в какви направления работи CRM специалиста: разработване на стратегия за развитие на лоялни клиенти, активиране на автоматизирани кампании, персонализиране на маркетинг посланията, подобряване на клиентското преживяване, по-добрa сегментация на целевата аудитория, повишаване ефективността и качествен анализ. Някои от основните канали и инструменти, с които работи CRM специалиста са: имейл маркетинг, push известия, pop-up кампании, Viber и/или SMS, Chat bot, AI инструменти и други.
 
3. Какви са последните новости в e-mail маркетинга?
 
Тенденциите през 2023 година в имейл маркетинг сферата могат да се маркират в няколко направления:
 
➢ Автоматизациите. Автоматизираните имейли помогнаха да доставяме персонализирани съобщения и съдържание на аудиторията през различни маркетингови канали. Това ни помогна да увеличим ефективността, да спестим доста време, ресурси и усилия по оптимизиране на процесите. Автоматизацията на имейли позволява да се увеличат приходите средно м/у 20 и 30%. Друга полза от въвеждането на автоматизирани кампании е създаването на по-добро клиентско изживяване.
 
➢ (AI) изкуственият интелект става все по-ценен. В резултат на това платформите използващи изкуствен интелект ни помагат да изпращаме по-качествени имейли. Например с помощта на Chat GPT увеличaваме процента на Open Rate, CTR и да генерираме повече поръчки от кампаниите си. Друга новост в това направление са функционалностите на платформи базирани на ,,machine learning”. Mашинното обучение използва програмирани алгоритми, които получават и анализират входни данни, за да предскажат стойности. Например ние използваме подобна функционалност, за да сегментираме таргет аудитория по: Брой поръчки за следващите 2 месеца, Вероятност при риск за отпадане, Стойност на последваща поръчка и други.
 
➢ Интерактивно съдържание. Интерактивните имейли имат функционални елементи в имейл шаблона, които позволяват на потребителите да се ангажират със съдържанието. Понастоящем интерактивното съдържание се състои от викторини, въртележки с изображения и геймификации, които са популярни сред потребителите. Всъщност те могат да повишат CTR до 300%. В резултат на това те повишават ангажираността на клиентите и значително увеличават взаимодействието с имейлите. Основната концепция на интерактивността при имейл кампаниите е да се взаимодейства със съдържанието.
 
➢ Употребата на multi-channel инструменти. С цел повишаване ефективността и добрите резултати използваме микс от различни канали през които да достигнем до целевата аудитория и да персонализираме посланията въз основа на потребителското поведение.
 
➢ Персонализиране на имейл съдържанието. Един от най-добрите начини за генериране на повече приходи чрез имейл маркетинг е персонализиране на потребителското изживяване. Използването на динамични тагове в темплейтите за име, фамилия или други данни за персонализиране, като последни покупки или местоположение, правят имейл кампаниите по-благоприятни и целенасочени. Също така изпращането на автоматизирани имейли въз основа на потребителското поведение е първокласна стратегия за изграждане на доверие и връзка, а оттам и на по-високи приходи.

Венцислав Танев e част от eCommerce Academy Awards 2023 - Конкурсът на електронните търговци в България. Повече за наградите и как да се включите можете да видите тук: https://awards.ecommercebg.com/.

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина

4. Какви съвети бихте дали на онлайн търговците за да могат да направят своя e-mail бюлетин привлекателен за клиентите?
 
Основното което онлайн търговците трябва да направят е да се придържат към добрите практики за имейл маркетинга, а именно:
 
1) изграждане на лист с контакти на истинска и качествена аудитория, която изрично се е записала за имейл бюлетина на дадения онлайн магазин;

2) образуване на групи от сегментирани контакти по специфичен признак, потребителско поведение или демографски характер;

3) изграждане на адаптиран имейл шаблон с фокус към мобилните устройства и разбира се оптимизиран към ,,dark mode";

4) разнообразно, полезно, релевантно и интерактивно съдържание на имейл шаблона спрямо целевата аудитория;

5) използване на Chat GPT за помощ и насоки по подобряване на заглавията и текстовете в имейл шаблоните;

6) определяне на оптимална честота на изпращане на имейл бюлетините предвид спецификата на бизнеса: ежеседмично, през седмица или месечно;

7) актовно да се правят A/B тестове на различните имейл темплейти;

8) въвеждане на геймификации с цел увеличаване на потребителската ангажираност;

9) друга добра практика е да се следят конкурентите, какви кампании реализират и да се взаимстват добрите практики и да се избягват лошите примери.

10) редовно да следят популярни блогове със статии за имейл маркетинг, като например този на Netpeak.
 
 
5. Опишете идеалния онлайн магазин с три думи.
 
Със съдържание, практичен и бърз.

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина
 
6. Как се става “Звезда на електронната търговия”?
 
Един онлайн магазин става ,,Звезда на електронната търговия” когато бъде на висота във всякакъв характер: качествено и разнообразно съдържание, добро и персонализирано потребителско изживяване, оптимизирани процеси и различни канали за комуникация с целевата аудитория. Задължителни черти при топ онлайн търговците са постоянство, усъвършенстване и развитие в маркетинг направление. Това се изразава в добър дизайн, адекватни маркетинг послания, ангажираност в социалните мрежи, активен retention маркетинг, опция за потребителски отзиви и не на последно място отличен съпорт. На кратко ,,Звездата на електронната търговия'' трябва да задоволява потребителските нужди, желания и очаквания.

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1