• Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025

    В 11-тото издание на специалния ежегоден конкурс b2b Media Awards се включиха стотици проекти и кампании, които показаха забележителни постижения и резултати.Голямата награда за иновативно развитие на бизнес организация бе присъдена за втора поредна година на Уникредит Булбанк. В изключително конкурентната категория Иновативна компания на годината призовете бяха за Пощенска
  • Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4

    Съвети от д-р Георгиева в поредицата „Първите 12 месеца с DEVIN Изворна“ Всяка нова усмивка, всяко гукане и всяко протягане на бебето са малки чудеса в живота на родителите. Третият и четвъртият месец от развитието му са наистина повратен момент – период, в който започва по-осъзнатото общуване, установяват се първите навици
  • „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“

    Компанията предоставя безвъзмездно над 30 000 литра минерална вода за кръводарителите   По повод Световния ден на кръводарителя, 14 юни, „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология (НЦТХ) поставиха начало на съвместната инициатива „Вода за живот“. Целта на кампанията е да се повиши информираността на хората за ползата от
  • Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни

    Единственият аквапарк в центъра на София – този на комплекс „Възраждане“, открива летния сезон на 14 юни 2025 г., съобщиха от „Софийски имоти“ ЕАД. „Открий лятото в София“ и ела на плаж в сърцето на града, Зона Б-5. На разположение са 5 открити басейна за деца и възрастни, а 8 водни
  • Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media

    Отличия за най-иновативните бизнеси и личности.Единадесетото издание на конкурса ще се проведе отново през месеците юни - юли 2025. Годишните награди са насочени към най-добрите, най-иновативните и устойчиви компании.Участниците са предизвикани да покажат своите находчиви програми, проекти и стратегии, гъвкавост, иновативност, грижа за обществото и служителите си. Категориите са ансочени към
  • Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност

    Защото обичаме обувките.Тенденции при обувките ЛЯТО 2025.Лято и слънце - раят на обувките за 2025! Топлият сезон чука на вратата, а с него идва и завладяващо разнообразие от нови тенденции при обувките. Докато еспадрилите в стил Ибиса с весели разноцветни райета ни пренасят директно във ваканция, женствените балерини се завръщат с
  • Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“

    Песен, видеоклип и доброволческа акция с призив за позитивна промяна в околната среда бяха сред отличените в конкурса за Екокод на инициативата „Влез в зеления кръг. Бъдещето е в нашите ръце“ по програма „Екоучилища“   Близо 120 екообещания от цялата страна събра тазгодишното издание на конкурса за Екокод – система от
  • Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни

    Хитовата поредица „Феята от захарницата“ вече е с общ тираж от над 170 хил. копия. Авторът на хитовата поредица за деца „Феята от захарницата“ – *Катя Антонова, бе отличена с две награди за детска литература в два поредни дни. Тя спечели първо място в 13-ото издание на наградите „Бисерче вълшебно“ в най-оспорваната
  • 1 Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025
  • 2 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 3 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • 4 Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни
  • 5 Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
  • 6 Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност
  • 7 Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“
  • 8 Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Насила еврото няма да го направят хубаво в очите на хората

Евро-манипулации срещу безспорни факти 1. Валутният борд ограничавал икономическия растеж, затова да се махне и да влезе еврото. Да, ограничава политическите крадци да крадат и с краката. Бордът е усмирителна

Когато "Попадийката" е по-голяма от Библията, демокрацията е илюзия

Видяхме го – парламентарният ни театър отново надмина себе си. Искането за провежданото на референдум дали да приемем еврото от 2026, инициатива на президента Румен Радев, беше погребано под претекста за

Либералният хан на ценностите – какво е позволено и кое не?

Виждаме познатата картина: либералната клика отново се опитва да диктува какво можем да мислим и как да възпитаваме децата си. Гневът им срещу изучаването на основни религиозни принципи в училище,

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Да мотивираме и подтикваме децата към спортуване, това е моята кауза
„Много сме назад в класациите и по спортуване при възрастни, спортуване при деца и за съжаление по здравословен начин на живот“ коментира Евгени Иванов в специално интервю за b2b Media.

Евгени Иванов е български волейболист, двукратен шампион на страната с частен отбор и няколкократен бронзов медалист от световни първенства с националния отбор.

Топ атлетът развива авторски проекти свързани с профилактика и грижа за детското здраве, подкрепя национални кампании популяризиращи детско-юношеския спорт и популяризира физическата активност за цялото семейство като здравословен начин на живот.

Създател и собственик на първата частна организация, занимаваща се със спортен мениджмънт, маркетинг и обществено здраве в България - ASEM GROUP Ltd.

В началото на 2016 година той стъпи за пръв път в ролята на водещ по време на събитието „Благотворителен картинг шампионат“ в полза на фондация „Майки за донрство“, организиран от b2b Media.

Разкажете ни за ASEM Group и за дейността на организацията?

Най-общо мога да кажа, че се занимаваме с детски спорт. Голяма част от ресурсите ни отиват за организиране на събития за деца, проекти, които да мотивират и подтикват към спортуване и медико-социални дейности насочени към децата. Идеята на тази фирма беше да се занимава с детски спорт и се опитваме да го правим във всяко едно направление.

Вие сте силен поддръжник на здравословния начин на живот. Според Вас българинът спортна личност ли е? Здравословно ли живеем или сме по-назад в класациите по здраве?

За съжаление мисля, че не сме спортно ориентирани. Поне статистиката това показва. Аз може би съм малко пристрастен. Голяма част от моята обкръжаваща среда са спортисти и до скоро си мислех, че българинът е много спортно настроен човек, но всъщност се оказа, че цифрите разкриват нещо съвсем различно. Напротив, много сме назад в класациите и по спортуване при възрасти, спортуване при деца и за съжаление по здравословен начин на живот.

ASEM Group поддържа и собствена статистическа база данни включваща и процента на децата с гръбначни асиметрии. До колко сериозен е този проблем при децата и можете ли да ни кажете колко често се среща?

Статистиката, която поддържаме вече 3 години ни показва като резултат, че над 60% от децата имат гръбначни асиметрии. Те са за съжаление едни от основните фактори за развитието на гръбначни изкривявания, които са вече трайни.

Това е една много стряскаща статистика. Проблемът може да остане незабелязан от родителите, ако те не потърсят професионално мнение. Когато се стигне до изкривяването, то е вече необратимо и няма как да бъде излекувано, особено след определена степен. Така, че отговорност на родителите е да следят за това децата си, защото по този начин определят бъдещето им.

Защо решихте да подкрепите кампанията „Майки за деца“?

Приел съм като лична кауза да се занимавам с деца и здравословен начин на живот. Раждането е първата стъпка към всеки нов живот и всяко едно нещо, което се случва на тази планета. За това се боря аз, както и от фондацията „Майки за деца“.

От многобройните ви спортни победи, коя си спомняте най-ярко? Коя е била най-значима за Вас?

Винаги най-ярко си спомням победата, която направихме над отбора на Куба през 1995 година. Това бе по време на финалите на световната лига. Аз тогава бях още млад състезател и се борех за мястото си в отбора. Тогава губехме 2 на 0 гейма и треньорът реши да рискува и да пусне мен в игра. Пак казвам, аз бях много млад играч, а в отбора имаше състезатели утвърдени от много години и въпреки това той вкара мен на игрището. Ние победихме 3 на 2 гейма като аз имах сериозен принос за победата на отбора. Това е победата, която винаги ще помня. Тя ми даде увереността, че аз мога да стана наистина голям волейболист.

Как ще коментирате интересът на българина към спорта? Запълват ли се още залите?

За съжаление имам чувството, че все по-често пълним залите само когато имаме някакви успехи, което не е добра тенденция. Да, всеки иска да отиде и да гледа, как неговият любим отбор побеждава, но истински лоялните фенове и тези, които искат да подкрепят спорта го правят тогава, когато техният отбор губи. За съжаление спортът в България във всичките си направления страда от доста дълго време и все по-често се налага да подкрепяме губещи отбори, но пък това е пътят да обърнем процеса и да започне спортът да се развива.

Хареса ли Ви ролята на водещ на „Благотворителния картинг турнир“ за приятели и партньори на b2b Media в Sofia Karting Ring?

За първи път съм в такава ситуация. Интересно ми беше и определено е нещо, което бих повторил, стига да има значима кауза, която наистина да ме заинтригува.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1