• Над половината от поколението Z смятат, че бъдещите изпълнителни директори няма да имат нужда от университетска диплома

    Меките умения са много по-важни за изпълнителните директори в сравнение с техните знания в дадена област. Едновременно с това намалява тежестта на дипломата за висше образование. Това са част от изводите в специалното проучване #CtheFuture на световния лидер в областта на HR решенията Adecco Group, което се провежда за трета
  • Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България за 2022 г.

    Тристранното проучване, проведено от MSL Sofia в партньорство с Pragmatica цели да открие пресечната точка между брандове, инфлуенсъри и потребители и каква е настоящата среда на инфлуенсър съдържанието в България София, 20.09.2022 г. – PR агенция MSL Sofia, част от Publicis Groupe България, инициира тристранно проучване, съвместно с маркетингова агенция Pragmatica, за
  • Започва деветото издание на Лидерска академия „Успяваме в България“

    Кандидатури за една от най-успешните програми на Съвета на жените в бизнеса в България се приемат до 10 октомври 2022 г.  Една от най-успешните инициативи на Съвета на жените в бизнеса в България (СЖББ) - Лидерска академия „Успяваме в България“ ще се проведе за девета поредна година и вече набира кандидатури за
  • Цигуларката Зорница Иларионова с високо признание от Прочида – културната столица на Италия

    Отличиха я с първа награда в Международния конкурс за цигулка, пиано и оперно пеене “Мимас” в категория “Professional” при цигуларитеНа 26-ти август тази година се състоя Гала на лауреатите и връчване на наградите на победителите от Международния конкурс за цигулка, пиано и оперно пеене “Мимас” - Прочида, Италия. Събитието се проведе
  • Магистър фармацевт Мария Каназирева предупреждава: „Не подценявайте разширените вени!“

    Те са заболяване, което трябва да се лекува системно и не са само естетичен проблем Магистър фармацевт Мария Каназирева е завършила фармация в София през 2002 г. Повече от 20 години работи като фармацевт. Управител е в аптеки Банчовски. Обича специалността си и работи с удоволствие на първа линия, като всеки
  • Вземи краката си в ръце с Краченица

    Кой не е чувал за ръченица? Българските народни танци са известни с красотата си и огромната полза за тялото и духа. Именно те са вдъхновението, довело да създаването през 2021 г. на танца Краченица. Новата танцова стъпка е замислена специално с грижа за активни и красиви крака и може да
  • Върнете ни бутилките, а ние ще върнем жеста на природата, като ги рециклираме

    Всяка PET бутилка, която завършва като отпадък в депото за отпадъци, е малък провал. Материалът PET (полиетилен терефталат) е ценен ресурс, който, ако се изхвърли неправилно, се пропилява, вместо да се върне за многократна употреба. Затова още през 2020 г. „Девин“ ЕАД, лидерът на пазара на минерална и изворна вода
  • Прекалено горещо ли е да работим?

    Експерти съветват как да се справим с високите температури на работното място. Каква е максималната работна температура или кога е твърде горещо за работа - няма конкретно посочени параметри, защото те са различни за типичната работна среда (в офис, на открито, вкъщи).
  • 1 Над половината от поколението Z смятат, че бъдещите изпълнителни директори няма да имат нужда от университетска диплома
  • 2 Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България за 2022 г.
  • 3 Започва деветото издание на Лидерска академия „Успяваме в България“
  • 4 Цигуларката Зорница Иларионова с високо признание от Прочида – културната столица на Италия
  • 5 Магистър фармацевт Мария Каназирева предупреждава: „Не подценявайте разширените вени!“
  • 6 Вземи краката си в ръце с Краченица
  • 7 Върнете ни бутилките, а ние ще върнем жеста на природата, като ги рециклираме
  • 8 Прекалено горещо ли е да работим?
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Хайде да се вземем в ръце

Напоследък все по-често и неволно си задавам следните въпроси: - Ако в двора ми имаше находище на ценни метали, бих ли дал на някой чужденец да ги извлича и прибира, срещу

Подкрепяме ли “саможертвата”?

Европейската комисия предлага маоистко-комунистически мерки в икономиката – таван на цените на природния газ и електроенергията, изземване на „свръхпечалби“ (такъв термин е малоумщина в свободната икономика) и раздаване на социални помощи

Какви сигнали дава новият Британски кабинет?

Наследничката на Борис Джонсън не е по-различна от него. Министърът на финансите е ултралиберален икономист. Родословието му е от Гана.

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Пазарът търси не имиджови, а преки резултати

Катя Димитрова е Управляващ съдружник на Интерпартерс Комюнкейшънс – рекламна агенция за цялостно обслужване, създадена през 1992. През 2008 отделя ПР услугите на агенцията в самостоятелен бранд и създава ИнтерИмидж – агенция за ПР и менажиране на събития. Катя е Магистър по Международни Икономически Отношения,  специализирала е маркетинг и реклама в Белгия и Германия, занимава се с публични комуникации вече 22 години. Омъжена, с две големи деца, тя определя себе си като непоправим оптимист и вярва, че най-доброто винаги предстои!

В интегрираната структура на ИнтерПартнерс и ИнтерИмидж работят 20 човека, името на компаниите присъства традиционно сред Топ 20 на рекламните и Топ 3 на ПР агенциите на пазара. Сред основните клиенти на екипа са:  сладкарници НЕДЕЛЯ, магазини Intersport, пивоварна BRITOS, Еврофутбол, Ytong, Deichmann, Посолството на Кралство Белгия


Разкажете малко повече за Интеримидж. Наскоро компанията отбеляза и чества 20 години от създаването си. Какъв анализ си направихте за изминалите години?
    
Тази година компанията ни навърши 22 години. Това е почти „динозавърски“ опит за българския пазар - Всъщност, най-възрастна от нашата структура е рекламната ни агенция, Интерпартнерс, тя е създадена през 1992 година – бурно време, време на ентусиазъм повече, отколкото на зрял професионализъм в комуникациите. С времето развихме вътрешен ПР отдел, който естествено прерастна в бранд – и ето как ЍнтерИмидж ПР е вече на 7 години, а първите 7 са най-важни! Изводите, до които стигнахме с практиката са, че от изключителна важност за успеха на един бизнес е фокусът! Фокусът върху определена специализация, върху нещо различно от това, което предлагат твоите конкуренти, и не на последно място фокусът върху екип от „звезди“! Ако един бизнес няма фокус и „прави всичко“ по запитване на клиент, той е просто един от многото……няма причина да избереш точно него за партньор.

"Придвижвай се разумно в твоя град" е една изключително интересна и некомерсиална кампания. Разкажете малко повече и за резултатите от нея към момента. Проектът е високо оценен с множество награди. Една от които е и от националния конкурс “ Най – зелените компании в България”.

Радвам се, че и вие като представители на медия, не сте останали безразлични към тази кампания! Това е кампания с послание, кампания кауза – целяща да промени мисленето и нагласите към придвижването в градска среда. Кампанията апелира към разумно редуване на начини на придвижване: автомобил – с велосипед -  обществен транспорт и ходене пеша. Тази година дори направихме мобилно приложение за споделяне на автомобили с цел колите в градска среда да се ползват оптимизирано, трафикът да се облекчи. Съзнаваме, че стъпките чрез информационна кампания са малки, но са начало! А нали всяко голямо пътуване започва с първа стъпка. Екипът ни е много мотивиран от това, че кампанията получи множество признания – награда в конкурса „Най-зелените компании“, награда от Брюксел / Белгийско-Български бизнес клуб за социално отговорна кампапия, второ място в ПР конкурс за събитийна проява…

За да си винаги сред най–добрите, какво коства това и каква е рецептата за успех според вашия богат опит?

Фокус, ориентираност към измерими резултати за нашите клиенти, мотивиран и щастлив екип, който е наясно с целите на компанията и има интерес те да бъдат постигнати. Само така една компания може да разчита на движение напред и нагоре. Удовлетворението и позитивизмът на екипа са основен двигател на нашия успех!

Динамичен е браншът, в които работите. На къде според Вас ще се променя и развива. Какво търси и иска пазарът?

Масовите комуникации  се промениха драстично последните няколко години. Дигиталната среда промени начина на общуване с потребителя, дори B2B контактите. Все повече се търсят инструменти за директна интеракция с публиките – немасови, нишови канали. Скорост набира и директният маркетинг – както в офлайн, така и в онлайн среда. Както казваме в нашия екип – маркетинг на диалога – „разговор“ – провокация с потребителите на твоя продукт или услуга. Пазарът търси не просто имиджови кампании, а преки резултати. Шансове за успех имат тези агенции и тези медии, които развиват експертизата и умението да дадат това на своите клиенти.  

Какво планирате за настоящата 2015 г. в личен и професионален план.

В професионален план в края на миналата година разширихме значително творческия екип на компанията ни. Поставихме акцента на съдържанието пред формата. В този смисъл тази година планирам да постигнем един още по-силно мотивиран екип и сме си поставили по-амбициозни, даже много смели цели! В личен план планирам да стана по-добър скиор, да  преодолея страха си и да си поставя дръзки цели и по снежните писти, както и да стана пълноценен тенис партньор на моето семейство. Изобщо – СПОРТНА ГОДИНА и в личен, и в професионален план!

Новини

  • 1

Анализи

  • Нищо хубаво не следва от вдигане на данъците

    Нищо хубаво няма да видим, ако вместо финансова дисциплина при външно влошаване на стопанската конюнктура се разпищолим и заложим на вдигане на данъци и осигуровки

  • Социологическите проучвания - враг номер едно

    Въпреки разпространеното схващане, враг номер едно на тутраканската селищна система, не са нито Рейгън, нито политиците, нито журналистите, нито дори футболните съдии.
     
    Това без

  • Санкции-шманкции!

    ГАЗПРОМ е направил рекордна $41.75 милиарда печалба за първите 6 месеца на 2022 г.

    Замислете се върху този факт, преди да си направите каквито и

  • България трябва да има неутрална позиция

    Сега ще Ви кажа най-съществената причина, поради която беше стратегически много важно България да се придържа към неутрална позиция по отношение на войната в Украйна.

  • Има ли смисъл в закон срещу инфлацията

    Байдън подписал Закон за намаляване на инфлацията. Представяте ли си? Както преди време бяха спрели „климатичните промени“ със Закон, сега подобни троцкисти-маоисти ще спрат и

  • Това ли е Америка?

    Поразителният скандал с претърсването на имението на Тръмп от най-малко 30 тежко въоръжени агенти на ФБР продължава без прекъсване.

    Левите медии твърдят, че ФБР не

  • 1