• 3CON с отличие за Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация

    Маркетингова агенция 3CON получи приз в категория  ”Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация“ на Годишните награди на b2bmedia 2021.
  • Българската асоциация за текстил, облекло и кожи получи престижно бизнес отличие

    Трето място в категория „Успешно развитие на бизнес организация“ завоюва Българската асоциация за текстил, облекло и кожи (БАТОК) по време на Годишните награди на b2b Media. Асоциацията обединява най-конкурентните български компании в сектора и подпомага тяхната дейност. Тя спечели журито освен със своята мисия в подкрепа на българското производство, но
  • BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021

    Партньорството на търговската верига с БЧК заслужи сребърно отличие в категория „Социален проект“BILLA България бе отличена в две ключови категории в 7-мото издание на ежегодния конкурс b2b Media Awards, организиран от b2b Media. Най-мащабният проект, който търговската верига започна през втората половина на 2020 г. – обновяването и дигитализирането на програмата
  • Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“

    Ellen More впечатли журито със своята политика за опазване на околната среда и отношение към устойчивата мода   По време на 7-ото издание на Годишните награди на b2b Media, Ellen More триумфира с второ място в категория „Бизнес дебют на годината“. Брандът спечели сърцата на журито със своята социална отговорност
  • Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021

    Владимир Христов, директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“ на компанията, е „Бизнес лидер на годината“Теленор България е тазгодишният носител на голямата награда в годишните награди на b2b Media. Отличието се присъжда на компанията, която се е справила с предизвикателствата на сложната обстановка в условията на пандемия през 2020 година
  • Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата

    Лидл България спечели и първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“  Ефектът Lidl – информационната кампания, с която Лидл България отбеляза своята 10-та годишнина, бе отличена с първо място за иновации в маркетинга и ПР сферата. Наградата бе връчена по време на VII-то издание на годишните награди на b2b
  • Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021

    Голямата награда „Иновация във време на пандемия“ отиде при Теленор България. В седмото издание но b2b Media Awards 2021 компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании, голяма част, реализирани в отговор на пандемията. Въпреки предизвикателната година, в надпреварата се включиха рекорден брой
  • „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката

    Само за месец участниците в инициативата извървяха близо 3 милиона крачки София, 7юли 2021 г. Едно ведро предизвикателство ни повежда по красиви мотивиращи маршрути из България. Пътешествие с мисия е част от националната информационна кампания „Вземи  краката си в ръце активно“. За трета поредна година тя се провежда с цел повишаване
  • 1 3CON с отличие за Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация
  • 2 Българската асоциация за текстил, облекло и кожи получи престижно бизнес отличие
  • 3 BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021
  • 4 Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“
  • 5 Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021
  • 6 Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата
  • 7 Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021
  • 8 „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Неокомунисти в Космоса

Преди дни Р. Брансън излетя в Космоса със собствени средства и няколко подмазвачи, които разбира се бяха щастливи да се подмазват в Космоса. Кой ти го дава, дори и да

Отговорът на Орбан

Смел, ясен и категоричен е отговорът на кабинета на Виктор Орбан, във връзка с обвиненията, че приетия в Унгария закон, срещу педофилията и излагането на порнография, джендър и сексуално образование

Атаката срещу институцията на семейството

“Основни човешки институции каквито са СЕМЕЙСТВОТО и БРАКА са поставени под безпрецедентна АТАКА от радикалните идеологии!Дори и стриктно биологични истини като половата принадлежност са под съмнение.От една страна самата идентичност

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Спорадична лудост ли е джендъризмът
Ако си мислите, че инициативи като тази, да се премахват думите "майка" и "баща" са спорадични прояви на левичарска лудост, екстравагантност или мода, които ще отминат с времето, дълбоко грешите.

Всъщност става дума за ЦЯЛОСТНА НЕОЛИБЕРАЛНА ДОКТРИНА, в която джендър идеология, глобализъм, миграция, отхвърляне на християнството, промотиране на исляма, зловеща цензура (предшествана от политическата коректност) са задължителни и неотменими стълбове. Те са неразривно свързани и важни парчета от един цялостен пъзел, без които този пъзел ще се разпадне.

Много хора ме питат какви материали чета, за да коментирам тези теми. Много просто - пия вода от източника. Чета The World Economic Forum. Цялостната концепция на тази неолиберална доктрина е представена на страниците на Световния Икономически Форум. Четете го и вие - ще научите много. Ще видите как действа прозорецът на Овертон, как една идея първо се спуска като непопулярно мнение, което после започва да се дискутира от "експерти", докато бъде наложено като мейнстрийм. Ще видите как се варят жаби.

Ако трябва да сумаризирам какво съм прочела на страниците на Световния Икономически Форум и какво стои зад джендър политиките и тяхната връзка с глобализацията, би звучало така:

Ако досега, човекът и човешкото общество са се формирали като резултат от някакъв естествен еволюционен процес, в рамките на милиони години, то в наши дни е настъпил моментът, в който технологиите ни позволяват, дават ни правото и дори ни задължават да бъде направена следващата крачка. А именно - човекът да изземе функциите на природата (на Бога, според вярващите) и сам да започне да "твори" и направлява бъдещото развитие.

За да бъде открит пътят към това развитие обаче, трябва да бъдат разрушени всички "атавистични" мисловни форми и структури, наследени от предходния период.
Ето защо е тази координирана атака срещу старите ценности и представи, срещу старите идентичности, като започнеш от по-едрите - национална принадлежност, религиозна принадлежност, преминеш през семейството, като специфична дълбока структура стояща на пътя на "прогреса" и се спуснеш да сърцевината на проблема - "преосмислянето" изобщо на представата ни какво е човекът.

За тях, всички тези неща са повече или по-малко изкуствено създадени "конструкти", а щом са такива, те могат да бъдат демонтирани и заменени с нови. Поватрям - за днешните леви семейството, християнската вяра и националната принадлежност са "изкуствени конструкти, които могат и трябва да бъдат изкоренени, в името на прогреса". Ако се гордеете с род и минало, ако сте християнин и обичате семейството си, то вие имате проблем. И те ще го решат.

Всичко това можете да чуете във видеото и посланието на Световния Икономически Форум. И обърнете внимание на тези 53 000 дислайка спрямо 7 700 лайка на концепцията за The Great Reset. Каквото и да са замислили, то няма да се случи  доброволно и без кръв.

https://www.youtube.com/watch?v=8rAiTDQ-NVY

Така изглежда широката философска рамка и вече вътре в нея се поместват отделните направления, отделните злободневни теми, които се дъвчат всеки божи ден от публиката, обикновено, без да бъде правена връзката между всички тях. Дали ще става дума за миграционни процеси, прогресистки изстъпления в стил cancel culture или някакви джендърни драми - всички те проправят пътя към "новия прекрасен свят". И се задават от страниците на Световния Икономически Форум.

Ако направим опит да обобщим всичко това в едно изречение, използвайки само откритата информация, която ни е предоставена, можем смело да предположим, че сме се насочили към изграждането на глобален технологичен тоталитаризъм, съчетаващ в себе си форми от класическия фашизъм и комунизма.

Вижте и идеята за четвъртата индустриална революция, развита от Клаус Шваб, която е неразделна част от големия ресет. Както са заявили от самия Световен Икономически Форум: "Ubiquitous, mobile supercomputing. Artificially-intelligent robots. Self-driving cars. Neuro-technological brain enhancements. Genetic editing. The evidence of dramatic change is all around us and it’s happening at exponential speed."

И както е отговорил един читател: "Everyone should be absolutely terrified of this"
https://www.youtube.com/watch?v=kpW9JcWxKq0

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • Играта на кръвни врагове

    Гледах брифинга на осичката Мая, която пак се жалваше, че не ставало по нейната.

    Хем ми е много смешно, хем много се ядосвам. Ядосвам се,

  • Обратите на международната сцена

    За броени месеци американската външна и вътрешна политика направи пирует и се обърна с хастара наопаки. Ако Тръмп беше изумително прагматичен търговец, хитър като сто

  • Свободата на словото по света и у нас

    Поръчковият разстрел миналата седмица на известния разследващ журналист Йоргос Караиваз не е влязъл в бомбастиката на одиозната днешна класация на Репортери без граници. Виж, България

  • Една седмица след изборите

    Премиерът в оставка така се е обидил с колко малко печели изборите, че решава да не е участвал в тях със задна дата. Не се

  • Уважаеми гражданки и граждани, драги зрители: Спите ли?

    Народът ви избра в парламента да управлявате кризата, а не да правите нови избори

    В политическата теория има едно важно, но подценявано понятие - инептокрация (от

  • Интересуват ли се САЩ от демокрацията в България

    От силен комплекс за малоценност е обладана всяка държава, която разчита на чужди столици - Вашингтон, Брюксел или Москва - да й посочват грешките и да й

  • 1