• 3CON с отличие за Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация

    Маркетингова агенция 3CON получи приз в категория  ”Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация“ на Годишните награди на b2bmedia 2021.
  • Българската асоциация за текстил, облекло и кожи получи престижно бизнес отличие

    Трето място в категория „Успешно развитие на бизнес организация“ завоюва Българската асоциация за текстил, облекло и кожи (БАТОК) по време на Годишните награди на b2b Media. Асоциацията обединява най-конкурентните български компании в сектора и подпомага тяхната дейност. Тя спечели журито освен със своята мисия в подкрепа на българското производство, но
  • BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021

    Партньорството на търговската верига с БЧК заслужи сребърно отличие в категория „Социален проект“BILLA България бе отличена в две ключови категории в 7-мото издание на ежегодния конкурс b2b Media Awards, организиран от b2b Media. Най-мащабният проект, който търговската верига започна през втората половина на 2020 г. – обновяването и дигитализирането на програмата
  • Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“

    Ellen More впечатли журито със своята политика за опазване на околната среда и отношение към устойчивата мода   По време на 7-ото издание на Годишните награди на b2b Media, Ellen More триумфира с второ място в категория „Бизнес дебют на годината“. Брандът спечели сърцата на журито със своята социална отговорност
  • Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021

    Владимир Христов, директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“ на компанията, е „Бизнес лидер на годината“Теленор България е тазгодишният носител на голямата награда в годишните награди на b2b Media. Отличието се присъжда на компанията, която се е справила с предизвикателствата на сложната обстановка в условията на пандемия през 2020 година
  • Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата

    Лидл България спечели и първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“  Ефектът Lidl – информационната кампания, с която Лидл България отбеляза своята 10-та годишнина, бе отличена с първо място за иновации в маркетинга и ПР сферата. Наградата бе връчена по време на VII-то издание на годишните награди на b2b
  • Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021

    Голямата награда „Иновация във време на пандемия“ отиде при Теленор България. В седмото издание но b2b Media Awards 2021 компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании, голяма част, реализирани в отговор на пандемията. Въпреки предизвикателната година, в надпреварата се включиха рекорден брой
  • „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката

    Само за месец участниците в инициативата извървяха близо 3 милиона крачки София, 7юли 2021 г. Едно ведро предизвикателство ни повежда по красиви мотивиращи маршрути из България. Пътешествие с мисия е част от националната информационна кампания „Вземи  краката си в ръце активно“. За трета поредна година тя се провежда с цел повишаване
  • 1 3CON с отличие за Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация
  • 2 Българската асоциация за текстил, облекло и кожи получи престижно бизнес отличие
  • 3 BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021
  • 4 Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“
  • 5 Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021
  • 6 Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата
  • 7 Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021
  • 8 „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Неокомунисти в Космоса

Преди дни Р. Брансън излетя в Космоса със собствени средства и няколко подмазвачи, които разбира се бяха щастливи да се подмазват в Космоса. Кой ти го дава, дори и да

Отговорът на Орбан

Смел, ясен и категоричен е отговорът на кабинета на Виктор Орбан, във връзка с обвиненията, че приетия в Унгария закон, срещу педофилията и излагането на порнография, джендър и сексуално образование

Атаката срещу институцията на семейството

“Основни човешки институции каквито са СЕМЕЙСТВОТО и БРАКА са поставени под безпрецедентна АТАКА от радикалните идеологии!Дори и стриктно биологични истини като половата принадлежност са под съмнение.От една страна самата идентичност

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Брежнев в Белия дом
Поразителни са  приликите  между сегашната официална Америка и някогашния  Кремъл

Байдън произнесе първата си президентска реч явно след дълги репетиции пред телепромптера и дълги, тягостни повторения.  Сигурен съм, заради напрегнатото му лице и смехотворните, “искрени” уверения.

Цялата му реч беше нелепо възторжена, комично трогателна и “убедителна”,  излишно подсигурена с глупости, и да - лъжлива.

Той заяви, че в началото пандемията в САЩ била посрещната с “мълчание” и сетне  - с бездействие. Цитирам по памет, защото такива лъжи  не трябва да бъдат запомняни.

Твърдението е повече от лъжа, то е безсрамие, защото: 1/ На 21 януари 2020 Тръмп затвори въздушната граница на САЩ с Китай и така спаси безброй американци. Байдън и хората му осъдиха Тръмп, че е расист. 2/ В средата на март 2020 Тръмп подписа договор за производство на ваксини с “Джонсън и Джонсън”, одобрена наскоро в САЩ.

Забележете крайно ранната дата за договор с фирмата, доказателство за  изключителната далновидност на Тръмп. 3/ На 15 май 2020 Тръмп създаде Operation Warp Speed с цел създаване на ваксина до края на годината. Незабавно левичарските медии, заедно с вездесъщия гений А. Фаучи, учен-левичар, заявиха, че това е невъзможно и се присмяха на президента. /На 13 март т.г.  Марк Медоус бивш шеф на кабинета на Тръмп в интервю за “Фокс нюз”  потвърди за Фаучи/.  Но Тръмп сключи договор с “Модерна” и “Файзър” за 400 млн ваксини на стойност 1.9 млрд дол. И да, преди изборите на 3 ноември в САЩ  м.г. ваксините бяха създадени и на тях сега се радва ЕС и България, които не искат да признаят, че именно Тръмп създаде любимото им оръжие против китайския вирус. Тръмп организира и разпространението на ваксините чрез Пентагона и благодарение на Тръмп, Байдън вече благодарно се ваксинира.

Или не е толкова благодарен?

Байдън е непочтен неблагодарник, въпреки, че се ваксинира само заради Тръмп!

Речта на Байдън беше блестящ пример за безчестие, лъжи и бездънна глупост. Освен горното, той дума не каза за основния виновник за пандемията - Китай. Защо? Отношенията на Байдън с Пекин са повече от деликатни, заради няколко странни бизнес  имейли на сина му, скрити от медиите преди изборите, за да не му навредят. /Синът му сега е разследван от ФБР/. Байдън дума на каза за жестоката хуманитарна имиграционна криза на Южната граница на САЩ с Мексико, изцяло създадена от днешната ляворадикална власт във Вашингтон.

Но как отговориха медиите в САЩ и по света на речта?  По-жалко, нещастно представяне съм виждал само в съветските и българските медии при комунизма. Например на 8 март т.г. “Вашингон пост” сериозно писа, че Байдън е “непроницаем” за пародия. В същия ден   същият пред камерите не можа да се сети как се казва военният му министър /изправен зад него/, не можа да се сети как се казва институцията, на която е шеф - Пентагона! Ако Тръмп беше направил това?  Не знам как Байдън ще даде пресконференция, на живо пред десетки журналисти, макар и почти всички приятели.  Досега не го е направил. /Тръмп даде 44 официални пресконференции на живо пред враждебните медии и десетки други на момента/.   Угодническите журналисти в американските и западноевропейските медии мога да сравня единствено със съветските и българските комунистически угодници, които не спираха да хвалят “народните ръководители” и “големите успехи на социализма” в “Правда” и “Работническо дело”.  
Лошото е, че и тукашните медии покорно повтарят брюкселските/западните  медии.

Най-лошото е, че Америка и Западна Европа се превърнаха в копие /почти/ на някогашната съветска империя.

Основната причина: неокомунизмът, който почти завладя САЩ и Западна Европа и е  на път да отрови и разруши ума на хората там.  

Когато гледам и слушам трескавия, напрегнат, като струна  Байдън, който постоянно  е подготвян  да не се изложи, никога да не сгреши, но  често не е на себе си, неизбежно се сещам за Брежнев.

Всеки, който знае, ще ме разбере.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • Играта на кръвни врагове

    Гледах брифинга на осичката Мая, която пак се жалваше, че не ставало по нейната.

    Хем ми е много смешно, хем много се ядосвам. Ядосвам се,

  • Обратите на международната сцена

    За броени месеци американската външна и вътрешна политика направи пирует и се обърна с хастара наопаки. Ако Тръмп беше изумително прагматичен търговец, хитър като сто

  • Свободата на словото по света и у нас

    Поръчковият разстрел миналата седмица на известния разследващ журналист Йоргос Караиваз не е влязъл в бомбастиката на одиозната днешна класация на Репортери без граници. Виж, България

  • Една седмица след изборите

    Премиерът в оставка така се е обидил с колко малко печели изборите, че решава да не е участвал в тях със задна дата. Не се

  • Уважаеми гражданки и граждани, драги зрители: Спите ли?

    Народът ви избра в парламента да управлявате кризата, а не да правите нови избори

    В политическата теория има едно важно, но подценявано понятие - инептокрация (от

  • Интересуват ли се САЩ от демокрацията в България

    От силен комплекс за малоценност е обладана всяка държава, която разчита на чужди столици - Вашингтон, Брюксел или Москва - да й посочват грешките и да й

  • 1