• Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    За втора година b2b Media провежда уникалната инциатива - Годишните награди за финансови иновации. Кандидатстването ще се проведе в периода 9 септември – 3 октомври 2025 г. А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор

    Някои дружества дори въвеждат платен отпуск за срещи, както и месечен бонус за същата цел   След години на преобладаващо дигитална свързаност и социализация през екрани, започва да се наблюдава една неочаквана, но логична тенденция – работодатели от различни краища на света подкрепят служителите си в търсенето на партньори. Тази промяна
  • Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа

    Чарът на лятото е в откриването на неподозираната природна красота, особено сред прохладата на планината. Чували ли сте за тази мистично красива дестинация в Родопите? „Родопските Чаирски езера са сред любимите ми места“, разказва Елена Иванова, любител на бягствата в природата и автор на популярния блог „Друми в думи“. „Те
  • Българинът Стефан Иванов на прага на три световни рекорда

    Българският финансист и предприемач Стефан Иванов е на път да влезе в историята с три нови рекорда на Гинес. Той бе част от четиричленния екипаж „Неукротимите“ (Untamed), който на 21 юли успешно завърши първата отборна океанска гребна експедиция от континентална Австралия до континентална Африка. Сред рекордите на Гинес, които експедицията очаква
  • “MADE IN EU” СЪС СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА ВЪВ ВЕНЕЦИЯ

    „Made In EU“, най-новият филм на режисьора Стефан Командарев ще има своята световна премиера на Международния филмов фестивал във Венеция. Създаден през 1932 година, той е най-старият кинофестивал в света и един от трите най-престижни наред с фестивалите в Кан и Берлин. „Made In EU“ е в секцията „Spotlight”, която включва
  • Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025

    В 11-тото издание на специалния ежегоден конкурс b2b Media Awards се включиха стотици проекти и кампании, които показаха забележителни постижения и резултати.Голямата награда за иновативно развитие на бизнес организация бе присъдена за втора поредна година на Уникредит Булбанк. В изключително конкурентната категория Иновативна компания на годината призовете бяха за Пощенска
  • Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4

    Съвети от д-р Георгиева в поредицата „Първите 12 месеца с DEVIN Изворна“ Всяка нова усмивка, всяко гукане и всяко протягане на бебето са малки чудеса в живота на родителите. Третият и четвъртият месец от развитието му са наистина повратен момент – период, в който започва по-осъзнатото общуване, установяват се първите навици
  • „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“

    Компанията предоставя безвъзмездно над 30 000 литра минерална вода за кръводарителите   По повод Световния ден на кръводарителя, 14 юни, „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология (НЦТХ) поставиха начало на съвместната инициатива „Вода за живот“. Целта на кампанията е да се повиши информираността на хората за ползата от
  • 1 Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 2 Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор
  • 3 Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа
  • 4 Българинът Стефан Иванов на прага на три световни рекорда
  • 5 “MADE IN EU” СЪС СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА ВЪВ ВЕНЕЦИЯ
  • 6 Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025
  • 7 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 8 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

За новата партия на Петков и Василев
Няколко първи впечатления за партията на Кирил Петков и Асен Василев.

Презентацията не изглежда вдъхновяваща въобще. "Промяната продължава" е възможно най-клишираното и изпразнено от смисъл име (което ще се съкращава на ПП "ПП", за бога). Логото си е направо смешно. Ясно е с какво се търси асоциация - хората искат нещо ново, нещо различно, някаква промяна и затова презентираме партията по този начин. Името е възможно най-експлицитно в това отношение, а логото е отворена врата, която гледа към слънчев пейзаж (изгрев?). Сериозно?

Подобна презентация до голяма степен е обидна за интелекта. В миналото много партии (включително ГЕРБ) са залагали на брандиране тип "ние сме нова ера", но поне по начин, който беше по-конкретен, с по-ясна визия. Нито една партия преди не се е представяла просто като буквално празен съд, в който избирателят да може да налее мечтите си за "промяна". Все едно ни казват "ние можем да бъдем каквото искате да сме".

И с това вървят и конкретни политически послания - че партията няма идеология, не ѝ пука за "ляво и дясно", а само за "почтеност". Честно да си кажа, всичко това изглежда не като реална политическа партия, а като курсова работа на студент по маркетинг. И то не много добра курсова работа.

На практика Асен Василев и Кирил Петков се опитват да основат нов ГЕРБ. Преди 12 години Бойко Борисов също имаше много сходно брандиране, което се асоциираше с идването на нова ера на "промяна" и различен тип "развитие" след влизането в Европейския съюз. ГЕРБ успяха да се позиционират като най-прогресивната проевропейска партия тогава, което ги направи партията на "Промяната" (с главно "П"!) и им спечели властта.

Сега виждаме подобен опит отново, за изграждането на нов, по-добър, ГЕРБ. Това си личи и в малкото конкретни политически послания, които досега дадоха от ПП "ПП". Те директно си казаха, че не планират да реформират абсолютно нищо освен начина, по който работи властта и администрацията. Пари имало за всичко, данъчната система си е идеална и не трябва да се пипа, просто НАП и останалата администрация трябва да работят по-добре и в България ще има предостатъчно пари за пенсионери, здравеопазване и инфраструктура (думи на Василев от пресконференцията).

Ако не внимавате, може да пропуснете, че това на практика казва, че конкретните политики водени досега в България са си били идеални. Просто не са се изпълнявали "нормално" и корупцията в администрацията ги е опропастявала. Сиреч, ние ще сме като тези, които управляваха досега, само че "по-добри", само че без корупция. Опасявам се обаче да не стане накрая "хотели как лучше, а получилось как всегда", както толкова много пъти се е случвало в нашата нова история. Първо с Царя след Костов, след това с Борисов след Станишев. Много често когато събития и процеси се повтарят, първия път това се случва като трагедия, а втория път като фарс.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1