• Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват! За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас. За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започнаха от 3 ноември 2025.
  • От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват!За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас.За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започват от 3 ноември 2025.
  • Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество

    Остарялата водопреносна мрежа, замърсяването на почвите и недостатъчният контрол са част от проблемите с качеството на чешмяната вода   Човешкото тяло съдържа между 50 и 80% вода и консумацията на чиста питейна вода играе съществена роля за доброто здраве. И затова с право потребителят си задава въпроса каква вода за
  • Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?

    Във второто издание на наградите NEXT DIFI AWARDS през 2025 г. Бяха отличени организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Голямата награда отиде при Банка ДСК, а призът за лидер и вдъхновител беше присъден на Макс Баклаян, Изпълнителен директор на Tavex. Официалната церемония по награждаване на призьорите се състоя
  • „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве

    Октомври е месецът, в който светът обръща внимание на женското здраве. Именно тогава стартира информационната кампания „Изключи горещите вълни“, посветена на темата менопауза и на едно от най-честите ѝ проявления – горещите вълни. Инициативата е подкрепена от четири водещи медицински организации в България: Българска асоциация по андро- и менопауза; Българска асоциация
  • Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    Второто издание на наградите през 2025 г. е посветено на организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Ранното кандидатстване се удължава до 03/10/2025 А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест

    В 17 града на България над 1200 души посетиха безплатни профилактични прегледи за разширени вени  Излязоха данните след края на тазгодишното издание на информационната кампания „Вземи краката си в ръце активно“, която се организира от Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология (БНДСЕХА) с подкрепата на фармацевтична
  • Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

    Събитието поставя акцент върху дългосрочната подкрепа за жените – със знание, мрежа и специално създаденото приложение findependent app  Остават броени дни до първата по рода си в България голяма конференция, посветена на финансовата независимост на жените – From Zero to Hero Summit. Тя ще се проведе на 18 септември в Planet Schwarz
  • 1 Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025
  • 2 От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025
  • 3 Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество
  • 4 Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?
  • 5 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • 6 Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 7 Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест
  • 8 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

За новата партия на Петков и Василев
Няколко първи впечатления за партията на Кирил Петков и Асен Василев.

Презентацията не изглежда вдъхновяваща въобще. "Промяната продължава" е възможно най-клишираното и изпразнено от смисъл име (което ще се съкращава на ПП "ПП", за бога). Логото си е направо смешно. Ясно е с какво се търси асоциация - хората искат нещо ново, нещо различно, някаква промяна и затова презентираме партията по този начин. Името е възможно най-експлицитно в това отношение, а логото е отворена врата, която гледа към слънчев пейзаж (изгрев?). Сериозно?

Подобна презентация до голяма степен е обидна за интелекта. В миналото много партии (включително ГЕРБ) са залагали на брандиране тип "ние сме нова ера", но поне по начин, който беше по-конкретен, с по-ясна визия. Нито една партия преди не се е представяла просто като буквално празен съд, в който избирателят да може да налее мечтите си за "промяна". Все едно ни казват "ние можем да бъдем каквото искате да сме".

И с това вървят и конкретни политически послания - че партията няма идеология, не ѝ пука за "ляво и дясно", а само за "почтеност". Честно да си кажа, всичко това изглежда не като реална политическа партия, а като курсова работа на студент по маркетинг. И то не много добра курсова работа.

На практика Асен Василев и Кирил Петков се опитват да основат нов ГЕРБ. Преди 12 години Бойко Борисов също имаше много сходно брандиране, което се асоциираше с идването на нова ера на "промяна" и различен тип "развитие" след влизането в Европейския съюз. ГЕРБ успяха да се позиционират като най-прогресивната проевропейска партия тогава, което ги направи партията на "Промяната" (с главно "П"!) и им спечели властта.

Сега виждаме подобен опит отново, за изграждането на нов, по-добър, ГЕРБ. Това си личи и в малкото конкретни политически послания, които досега дадоха от ПП "ПП". Те директно си казаха, че не планират да реформират абсолютно нищо освен начина, по който работи властта и администрацията. Пари имало за всичко, данъчната система си е идеална и не трябва да се пипа, просто НАП и останалата администрация трябва да работят по-добре и в България ще има предостатъчно пари за пенсионери, здравеопазване и инфраструктура (думи на Василев от пресконференцията).

Ако не внимавате, може да пропуснете, че това на практика казва, че конкретните политики водени досега в България са си били идеални. Просто не са се изпълнявали "нормално" и корупцията в администрацията ги е опропастявала. Сиреч, ние ще сме като тези, които управляваха досега, само че "по-добри", само че без корупция. Опасявам се обаче да не стане накрая "хотели как лучше, а получилось как всегда", както толкова много пъти се е случвало в нашата нова история. Първо с Царя след Костов, след това с Борисов след Станишев. Много често когато събития и процеси се повтарят, първия път това се случва като трагедия, а втория път като фарс.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1