• Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025

    В 11-тото издание на специалния ежегоден конкурс b2b Media Awards се включиха стотици проекти и кампании, които показаха забележителни постижения и резултати.Голямата награда за иновативно развитие на бизнес организация бе присъдена за втора поредна година на Уникредит Булбанк. В изключително конкурентната категория Иновативна компания на годината призовете бяха за Пощенска
  • Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4

    Съвети от д-р Георгиева в поредицата „Първите 12 месеца с DEVIN Изворна“ Всяка нова усмивка, всяко гукане и всяко протягане на бебето са малки чудеса в живота на родителите. Третият и четвъртият месец от развитието му са наистина повратен момент – период, в който започва по-осъзнатото общуване, установяват се първите навици
  • „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“

    Компанията предоставя безвъзмездно над 30 000 литра минерална вода за кръводарителите   По повод Световния ден на кръводарителя, 14 юни, „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология (НЦТХ) поставиха начало на съвместната инициатива „Вода за живот“. Целта на кампанията е да се повиши информираността на хората за ползата от
  • Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни

    Единственият аквапарк в центъра на София – този на комплекс „Възраждане“, открива летния сезон на 14 юни 2025 г., съобщиха от „Софийски имоти“ ЕАД. „Открий лятото в София“ и ела на плаж в сърцето на града, Зона Б-5. На разположение са 5 открити басейна за деца и възрастни, а 8 водни
  • Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media

    Отличия за най-иновативните бизнеси и личности.Единадесетото издание на конкурса ще се проведе отново през месеците юни - юли 2025. Годишните награди са насочени към най-добрите, най-иновативните и устойчиви компании.Участниците са предизвикани да покажат своите находчиви програми, проекти и стратегии, гъвкавост, иновативност, грижа за обществото и служителите си. Категориите са ансочени към
  • Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност

    Защото обичаме обувките.Тенденции при обувките ЛЯТО 2025.Лято и слънце - раят на обувките за 2025! Топлият сезон чука на вратата, а с него идва и завладяващо разнообразие от нови тенденции при обувките. Докато еспадрилите в стил Ибиса с весели разноцветни райета ни пренасят директно във ваканция, женствените балерини се завръщат с
  • Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“

    Песен, видеоклип и доброволческа акция с призив за позитивна промяна в околната среда бяха сред отличените в конкурса за Екокод на инициативата „Влез в зеления кръг. Бъдещето е в нашите ръце“ по програма „Екоучилища“   Близо 120 екообещания от цялата страна събра тазгодишното издание на конкурса за Екокод – система от
  • Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни

    Хитовата поредица „Феята от захарницата“ вече е с общ тираж от над 170 хил. копия. Авторът на хитовата поредица за деца „Феята от захарницата“ – *Катя Антонова, бе отличена с две награди за детска литература в два поредни дни. Тя спечели първо място в 13-ото издание на наградите „Бисерче вълшебно“ в най-оспорваната
  • 1 Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025
  • 2 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 3 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • 4 Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни
  • 5 Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
  • 6 Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност
  • 7 Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“
  • 8 Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Насила еврото няма да го направят хубаво в очите на хората

Евро-манипулации срещу безспорни факти 1. Валутният борд ограничавал икономическия растеж, затова да се махне и да влезе еврото. Да, ограничава политическите крадци да крадат и с краката. Бордът е усмирителна

Когато "Попадийката" е по-голяма от Библията, демокрацията е илюзия

Видяхме го – парламентарният ни театър отново надмина себе си. Искането за провежданото на референдум дали да приемем еврото от 2026, инициатива на президента Румен Радев, беше погребано под претекста за

Либералният хан на ценностите – какво е позволено и кое не?

Виждаме познатата картина: либералната клика отново се опитва да диктува какво можем да мислим и как да възпитаваме децата си. Гневът им срещу изучаването на основни религиозни принципи в училище,

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

За новата партия на Петков и Василев
Няколко първи впечатления за партията на Кирил Петков и Асен Василев.

Презентацията не изглежда вдъхновяваща въобще. "Промяната продължава" е възможно най-клишираното и изпразнено от смисъл име (което ще се съкращава на ПП "ПП", за бога). Логото си е направо смешно. Ясно е с какво се търси асоциация - хората искат нещо ново, нещо различно, някаква промяна и затова презентираме партията по този начин. Името е възможно най-експлицитно в това отношение, а логото е отворена врата, която гледа към слънчев пейзаж (изгрев?). Сериозно?

Подобна презентация до голяма степен е обидна за интелекта. В миналото много партии (включително ГЕРБ) са залагали на брандиране тип "ние сме нова ера", но поне по начин, който беше по-конкретен, с по-ясна визия. Нито една партия преди не се е представяла просто като буквално празен съд, в който избирателят да може да налее мечтите си за "промяна". Все едно ни казват "ние можем да бъдем каквото искате да сме".

И с това вървят и конкретни политически послания - че партията няма идеология, не ѝ пука за "ляво и дясно", а само за "почтеност". Честно да си кажа, всичко това изглежда не като реална политическа партия, а като курсова работа на студент по маркетинг. И то не много добра курсова работа.

На практика Асен Василев и Кирил Петков се опитват да основат нов ГЕРБ. Преди 12 години Бойко Борисов също имаше много сходно брандиране, което се асоциираше с идването на нова ера на "промяна" и различен тип "развитие" след влизането в Европейския съюз. ГЕРБ успяха да се позиционират като най-прогресивната проевропейска партия тогава, което ги направи партията на "Промяната" (с главно "П"!) и им спечели властта.

Сега виждаме подобен опит отново, за изграждането на нов, по-добър, ГЕРБ. Това си личи и в малкото конкретни политически послания, които досега дадоха от ПП "ПП". Те директно си казаха, че не планират да реформират абсолютно нищо освен начина, по който работи властта и администрацията. Пари имало за всичко, данъчната система си е идеална и не трябва да се пипа, просто НАП и останалата администрация трябва да работят по-добре и в България ще има предостатъчно пари за пенсионери, здравеопазване и инфраструктура (думи на Василев от пресконференцията).

Ако не внимавате, може да пропуснете, че това на практика казва, че конкретните политики водени досега в България са си били идеални. Просто не са се изпълнявали "нормално" и корупцията в администрацията ги е опропастявала. Сиреч, ние ще сме като тези, които управляваха досега, само че "по-добри", само че без корупция. Опасявам се обаче да не стане накрая "хотели как лучше, а получилось как всегда", както толкова много пъти се е случвало в нашата нова история. Първо с Царя след Костов, след това с Борисов след Станишев. Много често когато събития и процеси се повтарят, първия път това се случва като трагедия, а втория път като фарс.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1