• Гори християнският храм Нотр Дам дьо Пари

    "Парижката Света Богородица" на Виктор Юго гори.   Отсреща е Латинският квартал с цялата си прекрасна, небрежно-бохемска атмосфера. И ако повървите малко, първото странно нещо, което ще срещнете е..."Шекспир", книжарница за английска литература. Шантава работа, нали?Насред всичките отрупани с цветя, залети в светлина малки и много френски кафенета ще срещнете тази странна книжарница.
  • 7-те най-слаби точки на банковите услуги според клиентите

    Кои са най-проблемните области при банковите услуги според българските онлайн потребители? За да разбере това, онлайн медия мониторинг компанията Neticle събра и анализира потребителските коментари от българското интернет пространство. Кои са най-често срещаните проблеми? Високите такси? Мобилните приложения? Онлайн банкирането? Следват резултатите. Neticle изследва онлайн представянето на 6-те най-популярни български банки в интернет
  • Миглена Узунова-Цекова е новият председател на УС на Българска асоциация за управление на хора

    Миглена Узунова-Цекова бе избрана за председател на новия Управителен съвет на Българска асоциация за управление на хорана провелата се на 5 март 2019 г. първа среща на управляващия орган. Госпожа Узунова получи доверие от общността на ЧР специалистите, където членува почти от създаването й, а от 2009 г. е член на
  • Перфектната буря: Cloud, AI and Blockchain Evolution

    B2B TECH FORUM 2019 събира за четвърта година водещите експерти от света на информационните технологии.  Събитието ще е на 29 март 2019 г в Capital Fort София. Най-добрите технологии са тези, които не забелязвате или не трябва да разбирате, но въпреки това можете да се възползвате от тях, каза Андрю Андерсън, участник в миналогодишното издание.
  • Най-добрите работодатели бяха отличени във второто издание на Employer Branding Awards

    Наградата “Employer of the Year” спечели Пощенска банка в силно оспорвана конкуренция. Близо 20 компании грабнаха призовите места в Годишните Employer Branding Awards, организирани за втора година от b2b Media.  На официалната церемония в Новотел София присъстваха експерти по employer branding, практици, които се занимават с привличане на таланти и силни
  • Лилия Димитрова е новият главен изпълнителен директор на дружествата от групата на Фронтекс

    Лилия Димитрова, досегашен Оперативен директор в групата, поема длъжността Главен изпълнителен директор на Фронтекс и член на Борда на директорите на дружествата след оттеглянето на Александър Грилихес в края на 2018 г. Димитрова започва своята работа в компанията преди малко повече от 2 години като Главен оперативен директор, отговорен за
  • Как се представиха най-популярните марки по Коледа

    Коледа: обич, семейство, спокойствие… и реклами. Независимо дали ни харесва, през най-красивия период на зимата всеки се опитва да ни убеди да купим неговата стока за порадък. Агенцията за медиен анализ Neticle изследва две от най-популярните марки от гледна точка на тяхната репутация през сезона на коледните покупки.
  • Илияна Захариева бе избрана за председател на БДВО за 2019 г.

    В състава на Управителния съвет на Дружеството влизат нови членове – Гергана Иванова и Анита Петкова-Бедин. Илияна Захариевапоема ръководството на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) през2019г., след мандата на Мила Миленова, който приключи в края на миналата година. Решението бе взето по време на редовно Общо събрание на организацията, което се проведе на 31януари
  • 1 Гори християнският храм Нотр Дам дьо Пари
  • 2 7-те най-слаби точки на банковите услуги според клиентите
  • 3 Миглена Узунова-Цекова е новият председател на УС на Българска асоциация за управление на хора
  • 4 Перфектната буря: Cloud, AI and Blockchain Evolution
  • 5 Най-добрите работодатели бяха отличени във второто издание на Employer Branding Awards
  • 6 Лилия Димитрова е новият главен изпълнителен директор на дружествата от групата на Фронтекс
  • 7 Как се представиха най-популярните марки по Коледа
  • 8 Илияна Захариева бе избрана за председател на БДВО за 2019 г.
  • Анализ
  • Анализ
  • Анализ

Решението на демографската криза

Знаете ли кой е единственият български град с настина значим (над 3%) ръст на населението през 2018 г. в сравнение с 2017 г.?   Крумовград, разбира се: +146 души за

Европейската банка, която ще разруши системата

Смятам, че обща европейска климатична банка по примера на Макрон ще доведе до допълнително изкривяване на енергийните пазари и дестабилизация на финансовата система в Европа.   Какво ще представлява една

Примитивните оправдания за апатаментгейт

Мислейки си за апартаментгейт ми стана смешно, но и тъжно за скудоумието и елементарността на управниците. И кражбите и оправднията им са елементарни. В развитите страни, като попиташ един политик

Реклама


www.Autodoc.Bg

Представяме ви:

Защо богатите родители учат децата си да създават контакти?

Повечето родители никога не учат децата си на това колко са важни контактите, констатира Стийв Сиболд. Те гръмко заявяват, че са щастливи, когато децата им са популярни в училище и че имат приятели, с които се радват на щастливи ученически години. Това е твърде наивен подход. Контактите в детската и младежка възраст са изключително ценни и не трябва да се пренебрегват.



Стийв Сиболд проучва в продължение на 30 години живота на 1200 души, които са едни от най-богатите в света. Той извежда основни принципи, по които се различава мисленето на богатите и на хората от средната класа. Публикува ги в книгата си „Как мислят богатите хора“ („How Rich People Think“). Дава съвети как хората могат да станат по-богати. Един от постулатите, които извежда, е свързан с възпитанието на децата и по-конкретно – колко са важни контактите. Според Стийв Сиболд, ако човек си мечтае да стане богат, той трябва да общува с богати – да ги наблюдава как мислят, какво правят, как инвестират, а също така – да може да разчита на тях за съвет и подкрепа в бъдеще.

Позицията на Стийв Сиболд е може би крайно различна от популярните мнения какво родителите трябва да съветват децата си. Всъщност, ако се опираме на неговите възгледи, приятелите са едно и реално са малък брой, контактите са нещо коренно различно. Бройката им с годините става огромна, ако човек знае как се създава мрежа от контакти. Там няма емоция, а едно по-рационално общуване.
Напомня на правилото:

„Англия няма приятели, няма врагове. Англия има интереси.“.

Съветите на Сиболд, макар и доста различни от общоизвестните, се базират на дългогодишни наблюдения на реални хора, които са едни от най-богатите в света. Истината е, че нито един богат човек не съществува без подкрепата на други богати и влиятелни хора. Те го осъзнават и по тази причина богатите родители започват да учат децата си колко са важни контактите още от малка възраст. И точно в това изключително много се различават от мирогледа на родителите от средната класа, които насърчават децата си да са популярни, да имат приятели и да имат победи. За богатите е най-важно постепенното изграждане на мрежата от контакти, които да подпомогнат успеха в бъдеще.

Какво мислят богатите родители и какво мислят родителите от средната класа по отношение на възпитанието на децата?

15 различия между богатите родители и родителите от средната класа

1. Богатите родители учат децата си да бъдат умни и да създават контакти.

Родителите от средната класа насърчават децата си да бъдат добри и да се сприятеляват.

2. Богатите родители учат децата си, че контактите са изключително важни

Богатите родители учат децата си, че контактите са изключително важни дори още от училище и че те могат да направят един средно успешен живот в живот с необикновени възможности. Това особено важи за децата от частните училища, където има влиятелни семейства. По тази причина богатите учат децата си да създадат мрежа от контакти със съучениците си, учителите си, преподавателите и въобще с всички, които могат след това да им помогнат в живота.

Родителите от средната класа се надяват децата им да станат популярни и да си намерят приятели, за да се насладят на годините в училище.

3. Богатите родители са загрижени как да изградят „социална инфраструктура“ на детето си

Богатите родители са загрижени как да изградят „социална инфраструктура“ на детето си, която да му помогне в бъдеще.

Родителите от средната класа се радвам децата им да застанат начело на спортен отбор.

4. За богатите е най-важен успехът в бъдеще.

Победата е нещо много важно за хората от средната класа.

5. Богатите знаят, че за да постигнат нещо в живота, имат нужда от други хора.

Също така знаят, че всички, които сами са си проправили път в живота и са успели, т.н. „self-made“, всъщност са успели, тъй като са подкрепяни от много хора.

Родителите от средната класа се страхуват, че стратегията за създаване на контактите е вид манипулация и използване на хората.

6. Богатите имат събрани контакти от години на хиляди хора.

Хората от средната класа изпращат коледни картички на малцина.

7. Богатите разчитат на своите контакти.

Когато имат нужда от капитал, партньор или съвет за инвестиция, всичко е в техните ръце и могат да се свържат с някой от своята мрежа с контакти.

Хората от средната класа си търсят работа през обяви и специализирани онлайн сайтове.



8. Един от най-важните елементи на забогатяването е създаването на мрежи от контакти.

Това е позицията на богатите родители.

Родителите от средната класа не учат децата си да създават контакти.

9. Богатите родители разговарят с децата си как да се прилага на практика идеята за изграждане на мрежа от контакти.

Ето съвета на Сиболд:

Седнете до децата си и поговорете с тях как се създават контакти. Поставете им цел до края на университета да имат мрежа от поне 1000 контакта.

Тази тема не се обсъжда от родителите от средната класа.

10. Богатите родители учат децата си как да надскочат мечтите си.

Родителите от средната класа учат децата си да бъдат щастливи с това, което имат.

Повечето деца са програмирани от родителите си да са щастливи с това, което имат и да са доволни, че животът им не е тежък. Това не е лоша стратегия, но не позволява на детето да надскочи сегашното си положение.

Богатите родители програмират децата си да мечтаят за почти невъзможни неща и ги подготвят как да ги реализират. Помагат им да развият своите природни таланти и интереси.

11. Богатите родители са готови да скъсат с установените правила, ако не са най-добрите за детето.

Родителите от средната класа учат децата си да отговарят на установените правила за изкарване на прехрана.

12. Богатите родители знаят, че няма невъзможни неща и предават тази вяра на своите деца.

Родителите от средната класа измерват успеха на своето дете с успеха в училище. Истината е, че най-успешните хора в света не са били отличници в училище.

13. Богатите родители учат децата си да поемат рискове.

Богатите родители имат по-широки разбирания за живота и учат децата си да живеят по този начин. За тях животът е игра, която трябва да се играе смело и безстрашно. Те са пример за своите деца.

Родителите от средната класа учат децата си да „играят“ безопасно, да търсят удобството и да избягват болката.

14. Богатите родители учат децата си, че без финансови ресурси животът им ще е труден и ще е борба за оцеляване.

Родителите от средната класа учат децата си, че парите няма да ги направят щастливи, а желанието да си богат е грешно. Мислят, че говоренето за пари с децата ще ги направи материалисти.

tommy hilfinger 2013

15. Децата на богатите от малки са ориентирани да тренират тенис, езда и голф. Играта, която е най-препоръчвана сред богатите, е шах.

Децата от средната класа тренират най-популярните спортове – футбол, баскетбол. Играят най-популярните игри – видеоигрите.

Умните родители дават възможност на децата си да опитат нещо повече от това, което е популярно и масово в техните среди, т.е. насочват ги и към заниманията на богатите, обяснява Сиболд.

Хора с еднакви интереси общуват помежду си. Умните търсят умни. Религиозните търсят религиозни. Богатите търсят богати. Ако искате да станете богат, общувайте с богати хора, за да видите как те възприемат света, какво мислят, какво правят, съветва Сиболд. Общуването с богати хора ще ви даде готови и успешни модели.

Ето цитат от Уил Роджърс, известен американски журналист и актьор, когото Сиболд обича да цитира и с тази мисъл подкрепя тезата си защо са ценни контактите.

„Хората учат по два начина: чрез книги и чрез общуване с по-мъдри хора.“

Новини

  • 1

Анализи

  • Злодеят Асанж

    Обявеният за един от най-големите злодеи на нашето време Джулиан Асандж беше арестуван и осъден във Великобритания ... предполагам ще последва бърза екстрадиция в САЩ, затвор

  • Ах, летете ескадрони на властта!

    Искам да поздравя Цветан Цветанов, Цецка Цачева и всички други смели мъже и жени, дръзнали да декларират сделките си на по-ниска стойност и спестили ДДС

  • Защо не е справедливо Цветанов да подава оставка

    Не зная дали е справедливо Цветанов да подава оставка.

    Не виждам какво ще работи този човек, ако не е депутат. В крайна сметка последните 15

  • Една къща от карти се срути

    Излезе обобщението от доклада на независимия прокурор Робърт Мълър. След безкрайно разследване на стойност десетки милиони долари, констатацията е, че няма данни президентът Тръмп да

  • Жени предприемачи в България – мисията възможна

    44% от жените на възраст между 35 и 40-годишна възраст взимат решение да бъдат предприемачи

    На 11 март се състоя семинар, на който бе представен

  • Противоконституционно е да се опрощават дългове

    Право да опрощава държавни вземания има само Президентът на Република България – така е по Конституция. Т.е. решението чрез законови промени да се опрощават дългове към държавата е

  • 1