• Кои са любимите ресторанти на българите?

    “Не знам къде да отида да похапна, първо ще прочета за кое място се пише най-много добри неща в интернет” - често си мислим. Но кой може да определи на кои източници да вярва? Автоматичната платформа за онлайн мониторинг Neticle събира всички онлайн мнения за известните български ресторанти, анализира ги, за
  • Заплахата от урагана Флорънс стана реалност

    Заплахата, за която говорим от дни, стана реалност. Ураганът Флорънс удари с пороен дъжд и силен вятър. Преливащите като реки улици носят опасни предмети и каквото е останало по пътищата в Северна Каролина. Ураганът, който в последните часове остана от Категория 2, стигна крайбрежните градове, както беше прогнозирано късно в
  • Ураганът Флорънс наближава САЩ с 25-метрови вълни

    Ураганът Флорънс продължава своето настъпление към източното крайбрежие, въпреки, че в последния час отслаби леко силата си и остана в Категория 3. Очаква се до няколко часа той отново да стигне 4-та категория и именно с тази мощ да удари населените места.  Огромни 25-метрови вълни се очаква да залеят бреговете
  • Америка отбелязва 17-тата годишнина от 11 септември

    Хиляди роднини на жертви, оцелели, спасители и дороволци се събраха в мъгливата сутрин на мястото, където преди се издигаха кулите - близнаци на Световния търговски център. Президентът Доналд Тръмп и вицепрезидентът Майк Пенс посетиха както емлематичното място в Ню Йорк, така и другите две места, където отвлечени самолети се разбиха на
  • Ураганът Флорънс достигна категория 3, като наближава бреговете на САЩ

    Щатите Вирджиния, Северна и Южна Каролина обявиха извънредно положение. Местните хора се запасяват с храна и вода, очаква се и подготовка за евакуация. Националният Център за ураганите съобщи, че тропическата буря Флорънс ще се превърне в голям ураган, докато преминава между Бермудите и Бахамите във вторник и сряда. Очаква се тя
  • Ню Йорк възстанови станцията на метрото, разрушена при терористичните атаки на 11 септември

    МетростанциятаCortlandt Street на Линия 1 в Ню Йорк най-сетне заработи отново, 17 години след като беше затворена, заради терористичната атака, при която бяха разрушени двете кули на Световния търговски център. Новата спирка се пуска в експлоатация с името Световен търговски център Cortlandt в чест на разрушените сгради. Станцията остана затворена толкова дълго време, тъй като пристанищната
  • Най-актуалните теми за туризма

    Лятото свърши, повечето от нас свършиха отпуските си. С помощта на Neticle изследвахме какви новини и коментари се появиха преди и по време на летния сезон, за какво са говорили онлайн потребителите. Анализирахме съдържанията, създадени в периода април-август в българското онлайн пространство, относно туризма и в частност туризма по българското
  • Споделените скутери са новото транспортно средство в Сан Франциско

    Сан Франциско е мегаполисът, в който се изпрабват много новости и ето, че вече е сред пионерите със споделени скутери за придвижване. Според някои новото средство създава проблеми в трафика, но други набраво са влюбени в този начин на придвижване.  Bird - електрическите червени скутери са дело на стартъп компанията Sound Ventures,
  • 1 Кои са любимите ресторанти на българите?
  • 2 Заплахата от урагана Флорънс стана реалност
  • 3 Ураганът Флорънс наближава САЩ с 25-метрови вълни
  • 4 Америка отбелязва 17-тата годишнина от 11 септември
  • 5 Ураганът Флорънс достигна категория 3, като наближава бреговете на САЩ
  • 6 Ню Йорк възстанови станцията на метрото, разрушена при терористичните атаки на 11 септември
  • 7 Най-актуалните теми за туризма
  • 8 Споделените скутери са новото транспортно средство в Сан Франциско
  • Анализ
  • Анализ
  • Анализ

Шпионски игри: ФБР със стратегия за изтичане на секретна информация към медиите

Нови документи, предоставени на Конгреса, повдигат "сериозни опасения" за "очевидна системна култура на изтичане на секретна информация къммедиите" от страна на високопоставени служители на ФБР и департамента по правосъдието, обявиконгресменът

Само лятното часово време е глупаво решение

Искането на ЕК да се остави само лятното часово време е много глупаво. Идея, породена от масово гласуване на хора, които са хал хабер по тая тема 🤔 1. Няма лятно

Държавен ПР за дрогата

Данъкът от легалната продажба на марихуана в Невада бил донесъл на щатската хазна $69.8 млн. — 140% от планираното. Излишъкът от $27.5 млн. ще бъде насочен за ремонт и строеж на

Реклама


www.Autodoc.Bg

Представяме ви:

5 тенденции, които ще променят медийния пейзаж през 2018 година

От малките издатели до големите медийни групи, от регионалните телевизии до националните оператори - всички усещат вятъра на промяната. Според Marketing Week има пет основни тенденции, които ще променят обстановката и ще нарушат комфорта на традиционните медии.

1. Стрийминг услугите ще станат по-привлекателни от стандартното излъчване

Стриймингът се налага все повече в опитите си да открадне аудитория от традиционните разпространители. Изглежда, че новите платформи стават все по-успешни. Така например Netflix надмина всички очаквания и достигна 5.3 млн нови абонати през последното тримесечие на 2017 г.

 

Освен това планира сериозни инвестиции и за настоящата година, така че да продължи в същата траектория. Бюджетът на разпространителя се излчислява на около 2 млрд долара.

Подобни платформи ще преживеят истински бум, ако поднесат качествено съдържание, коментират експертите. И всичко това за сметка на традиционните играчи. Растящият интерес към Netflix, Apple TV и Amazon Prime го доказва. Има обаче и допълнителна прогноза, че потребителите все по-често ще се ориентират и към по-малки частни стрийминг платформи.

2. Издателите ще преосмислят своите отношения с дигиталните медии

Миналата година видяхме рязка промяна в отношенията межуда рекламодателите и дигиталните платформи като Facebook и Google. Те успешно преминаха през първоначалните скандали относно измерванията на рекламите и други имиджови проблеми.

Съвсем закономерно издателите използваха момента да спечелят от техните сривове. Издания като News UK и The New York Times направиха силни кампании фокусирани върху качествената журналистика и постигнаха частичен успех.

Крис Дънкан, управляващият директор на The Times и The Sunday Times смята, че дигиталните гиганти ще продължат да се подобряват и ще привличат все повече рекламодатели. Но освен това ще се променят отношенията им и с големите издатели.

По-рано тази година Google премахна своята политика за 'един безплатен клик', като по този начин остави в ръцете на издателите решението колко и дали изобщо да дадат на читателите си безплатни статии.

3. Издателите на списания ще насочат вниманието си към измерването

Също като вестниците, и списанията страдат от доста време насам от непрестанно спадащи тиражи. Според най-новия доклад на AA/Warc Expenditure, рекламодателите ще ограничат с нови 6.8% бюджетите си за списания през 2018 година.


И все пак има леко увеличение от 0.2% за дигиталните списания. Затова не е изненадващо, че издателите планират как да прехвърлят повече съдържание към дигитални платформи и така да увеличат продажбите.

По-късно през тази година се очаква навлизането на нова система за измервания в тази индустрия, наречена Audience Measurement for Publishers (AMP). По този начин издателите се надяват да накарат повече известни марки да ги припознаят като подходящо място за реклама.

Смята се, че данните от измервания, предоставени от трета страна ще върнат отново доверието на рекламодателите, които отдавна са спрели да вярват на твърденията за огромни тиражи и нерелавантни цифри за достигната аудитория.

4. ТВ разпространителите ще се конкурират с новите платформи чрез така наречената адресирана телевизия

Адресираната телевизия или Addressable TV съществува от няколко години, като позволява на рекламодателите да показват различни реклами на различни домакинства, докато гледат една и съща тв програма.

Но през 2018 се предвижда истински бум в световен мащаб на този подход. Virgin, Channel 4 и ITV въвеждат адресирана телевизия - нещо, което досега съществуваше само при Sky Media.

Не е изненадващо; онлайн таргетирането е нещо съвсем естествено и рекламодателите искат същото и когато става въпрос за тв програми. С намалящите рекламни бюджети, бандовете искат да постигнат по-голяма възрвръщаемост с по-точно таргетиране и позициониране. Това би направило и телевизионните програми по-релевантни.

5. Дигиталните устройства ще стават по-персонализирани

Навлиза нов подход по отношение на персонализацията и локализацията. Все повече рекламодатели ориентират мобилните рекламни послания според локализацията на потребителите, когато излязат от вкъщи. Технологиите позволяват мобилна интеракция и рекламодателите смятат да се възползват в пълна степен от нея.

Медийната агенция MediaCom излезе с истинска иновация, наречена automated trading desk, която позволява на рекламодателите да купуват рекламни импресии, таргетирани точно според локацията. Досега това ставаше трудно и с ръчно настройване, но процесът все повече се автоматизира.

Новата технология позволява на брандовете да достигнат аудиторията си по един гъвкав начин, като чрез платформата се използват данните от около 55 млн точки, включително и гео локация.

 

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1