• Съвременните технологии развиват интелигентните компании, но изискват фундаментална промяна в лидерството, според Accenture Technology Vision 2018

    Въвеждането на изкуствения интелект за бизнес и социален растеж означава създаване на нови партньорства с клиенти и бизнес партньори. Според Accenture Technology Vision 2018бързият напредък в изкуствения интелект (AI) и други съвременни технологии ускоряват развитието на интелигентни корпорации и дават възможност на компаниите да се интегрират в живота на хората. Годишният технологичен
  • Най-големият конкурент на Uber с нов капитал и удвоена стойност

    Една от най-големите компании за споделено пътуванеLift оповести, че е привлякла 600 милиова долара финансиране и вече се оценява на стойност 15 млрд. долара. Само преди година тя беше оценена наполовина.
  • Социалната тревожност – високата цена на живота в мрежата

    Социалната тревожност е включена в класификатора на фобийните разстройства на Американската Психологична Асоциация DSM-5 още през 1965г. Изразява се в тревожност т.е. страх от социални взаимоотношения например: Отбелязан постоянен страх за една или повече социални ситуации и загриженост относно контрола от страна на трети лица:
  • Cargill България спечели три престижни награди в един ден

    Центърът за споделени бизнес услуги в София, част от дейността на CargillБългария, се представи блестящо в надпреварата на престижните бизнес награди на Българската аутсорсинг асоциация и на b2bMedia.
  • Най-иновативните компании грабнаха призове в b2b Media Annual Awards

    Голямата награда на конкурса беше присъдена на Campus X / Telerik Academy. Конкурсът се провежда за четвърта година и съвпадна с отбелязването на 10-тата годишнина на медийната група. Отличията в над 20 категории си поделиха компании с иновативни, креативни и социално-отговорни проекти от различни сектори у нас. Задно с връчването на
  • b2b Media празнува 10-ата си годишнина

    Медийната група ще отбележи своя юбилей на специално събитие на 8 юни в Софийската Филхармония, когато ще бъдат връчени и Годишните награди b2b Media Awards 2018, с които ще бъдат отличени най-иновативните, най-креативните, най-успешните и най-отговорните компании. В програмата са включени и изпълнения на популярни и изгряващи шоу звезди, томбола
  • Блокчейн иновациите: Топ 5 предимства

    Паскал Таларида, изпълнителен директор на Jarvis Edge Интересът към блокчейн технологиите нараства лавинообразно. И то основно заради биткойн, една от основните крипто валути. Макар да са най-нашумели в момента, те далеч не са всичко, което блокчейн технологиите могат да ни предложат. Блокчейн е революционна система за промени във всички дигитални аспекти
  • Най-иновативните компании представят своите постижения в b2b Media Awards 2018

    Четвъртото издание но b2b Media Annual Awards e в разгара си.  Най-иновативните компании, проекти и предприемачи могат да подадат своите кандидатури до края на месеца. До 25 май обаче се приемат ранните предложения. Конкурсът на b2b Media ще отличи не само бизнесите и техни отделни проекти, но също най-креативните корпоративни офиси,най-интересните външни пространства,
  • 1 Съвременните технологии развиват интелигентните компании, но изискват фундаментална промяна в лидерството, според Accenture Technology Vision 2018
  • 2 Най-големият конкурент на Uber с нов капитал и удвоена стойност
  • 3 Социалната тревожност – високата цена на живота в мрежата
  • 4 Cargill България спечели три престижни награди в един ден
  • 5 Най-иновативните компании грабнаха призове в b2b Media Annual Awards
  • 6 b2b Media празнува 10-ата си годишнина
  • 7 Блокчейн иновациите: Топ 5 предимства
  • 8 Най-иновативните компании представят своите постижения в b2b Media Awards 2018
  • Анализ
  • Анализ
  • Анализ

Върху какви принципи, цели и програма почива Истанбулската конвенция?

Едни от най-често задаваните въпроси, с които се сблъскахме около дебата за Истанбулската конвецния са: Защо се налагат нови определения за пол и полова идентичност чрез Истанбулската конвенция, различни от досега

Кой е “пилето” в сирийската криза

Събитията около Сирия тези дни накараха доста учени (и не само учени) да си спомнят за Карибската криза (Cuban missile crisis, рус. Карибский кризис, 1962 г.). Карибската криза е извънредна

Още ли се смеете на тези, които не вярват, че България е Европа?

Ако летиш с гражданска авиокомпания с полет, излитащ или кацащ в ЕС, и полетът ти бъде отменен (или дори само закъснее с повече от 2 часа), имаш право на обезщетение

Реклама


www.Autodoc.Bg

Представяме ви:

5 тенденции, които ще променят медийния пейзаж през 2018 година

От малките издатели до големите медийни групи, от регионалните телевизии до националните оператори - всички усещат вятъра на промяната. Според Marketing Week има пет основни тенденции, които ще променят обстановката и ще нарушат комфорта на традиционните медии.

1. Стрийминг услугите ще станат по-привлекателни от стандартното излъчване

Стриймингът се налага все повече в опитите си да открадне аудитория от традиционните разпространители. Изглежда, че новите платформи стават все по-успешни. Така например Netflix надмина всички очаквания и достигна 5.3 млн нови абонати през последното тримесечие на 2017 г.

 

Освен това планира сериозни инвестиции и за настоящата година, така че да продължи в същата траектория. Бюджетът на разпространителя се излчислява на около 2 млрд долара.

Подобни платформи ще преживеят истински бум, ако поднесат качествено съдържание, коментират експертите. И всичко това за сметка на традиционните играчи. Растящият интерес към Netflix, Apple TV и Amazon Prime го доказва. Има обаче и допълнителна прогноза, че потребителите все по-често ще се ориентират и към по-малки частни стрийминг платформи.

2. Издателите ще преосмислят своите отношения с дигиталните медии

Миналата година видяхме рязка промяна в отношенията межуда рекламодателите и дигиталните платформи като Facebook и Google. Те успешно преминаха през първоначалните скандали относно измерванията на рекламите и други имиджови проблеми.

Съвсем закономерно издателите използваха момента да спечелят от техните сривове. Издания като News UK и The New York Times направиха силни кампании фокусирани върху качествената журналистика и постигнаха частичен успех.

Крис Дънкан, управляващият директор на The Times и The Sunday Times смята, че дигиталните гиганти ще продължат да се подобряват и ще привличат все повече рекламодатели. Но освен това ще се променят отношенията им и с големите издатели.

По-рано тази година Google премахна своята политика за 'един безплатен клик', като по този начин остави в ръцете на издателите решението колко и дали изобщо да дадат на читателите си безплатни статии.

3. Издателите на списания ще насочат вниманието си към измерването

Също като вестниците, и списанията страдат от доста време насам от непрестанно спадащи тиражи. Според най-новия доклад на AA/Warc Expenditure, рекламодателите ще ограничат с нови 6.8% бюджетите си за списания през 2018 година.


И все пак има леко увеличение от 0.2% за дигиталните списания. Затова не е изненадващо, че издателите планират как да прехвърлят повече съдържание към дигитални платформи и така да увеличат продажбите.

По-късно през тази година се очаква навлизането на нова система за измервания в тази индустрия, наречена Audience Measurement for Publishers (AMP). По този начин издателите се надяват да накарат повече известни марки да ги припознаят като подходящо място за реклама.

Смята се, че данните от измервания, предоставени от трета страна ще върнат отново доверието на рекламодателите, които отдавна са спрели да вярват на твърденията за огромни тиражи и нерелавантни цифри за достигната аудитория.

4. ТВ разпространителите ще се конкурират с новите платформи чрез така наречената адресирана телевизия

Адресираната телевизия или Addressable TV съществува от няколко години, като позволява на рекламодателите да показват различни реклами на различни домакинства, докато гледат една и съща тв програма.

Но през 2018 се предвижда истински бум в световен мащаб на този подход. Virgin, Channel 4 и ITV въвеждат адресирана телевизия - нещо, което досега съществуваше само при Sky Media.

Не е изненадващо; онлайн таргетирането е нещо съвсем естествено и рекламодателите искат същото и когато става въпрос за тв програми. С намалящите рекламни бюджети, бандовете искат да постигнат по-голяма възрвръщаемост с по-точно таргетиране и позициониране. Това би направило и телевизионните програми по-релевантни.

5. Дигиталните устройства ще стават по-персонализирани

Навлиза нов подход по отношение на персонализацията и локализацията. Все повече рекламодатели ориентират мобилните рекламни послания според локализацията на потребителите, когато излязат от вкъщи. Технологиите позволяват мобилна интеракция и рекламодателите смятат да се възползват в пълна степен от нея.

Медийната агенция MediaCom излезе с истинска иновация, наречена automated trading desk, която позволява на рекламодателите да купуват рекламни импресии, таргетирани точно според локацията. Досега това ставаше трудно и с ръчно настройване, но процесът все повече се автоматизира.

Новата технология позволява на брандовете да достигнат аудиторията си по един гъвкав начин, като чрез платформата се използват данните от около 55 млн точки, включително и гео локация.

 

Новини

  • 1

Анализи

  • Защо Юнкер е е неточният човек на неточното място

    Юнкер: Аз съм гарант, че преговорите за присъединяването на Турция в ЕС ще продължат!

    Някога уважавах много Юнкер, той имаше свой принос при присъединяването на

  • OK EUROPE, WE HAVE A PROBLEM

    Отстраняването на Тилерсън и втвърдяването на позицията на Вашингтон срещу Техеран преди всичко ще доведе до увеличаване на натиска върху Германия, Франция и Великобритания, известни като Е3

  • Заплати от 1900 лв? - реалистично е

    Публичната кампания с обявени заплати на Lidl Bulgaria трябва да се разглежда като wake-up call за политиките и бизнес стратегиите, свързани с човешкия капитал и реформите на

  • Законът НЕ гарантира нищо в България

    Да си дам и моите 5 стотинки по въпроса. ;)Първо да кажа всичко написано е на базата на някаква обща юридическа култура, придобита като човек- обект на

  • Това е положението, Гинке

    Искам да ви кажа, че много ни отива Гинка да е собственик на ЧЕЗ.

    Сега викаме - Ама, как е възможно Гинка-без снимка да придобие една трета

  • Останахме на тъмно с ЧЕЗ

    Ако държавата функционира в основната си ужким роля - на гарант за спазване на правилата - няма значение дали всички ставаме и лягаме с името “Инерком” или собственикът й

  • 1