• Подкрепа от 25 000 лева за зелени бизнес проекти

    12 са финалистите в първото издание на БАКБ Предизвикателство - в подкрепа на бизнес инициативи, изградени върху концепцията за природосъобразно и устойчиво развитие. Големият победител в състезанието за зелени идеи е стартиращатакомпания Streebl. Конкурсната програма е  създадена от Българо-американска кредитна банка в партньорство с Център „Ринкър“ към Фондация BCause и в нея участват идеи
  • Удължава се крайният срок за подаване на кандидатури в BAPRA Bright Awards 2018

    Заявки ще се приемат до 19 април 2018г., включително Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обявява удължаването на крайния срок за подаване на заявки за участие в деветото издание на престижния PR конкурс BAPRA Bright Awards. Поради големия интерес от страна на участниците, кандидатури ще се приемат през онлайн платформата на конкурса www.bapra.bg/2018  до19
  • Защитата на фирмена информация – технологично решение или първа необходимост?

    Съхраняването на корпоративната информация е основен фактор при развитието на всички съвременни компании. С годините натрупан опит се генерира огромен обем важна информация, чиято евентуалната загуба има сериозни последствия. Кибер атаките и криптовирусите не са мит, а епидемия. Хакерите стават все по-агресивни и успяват да пробият системи и защити, за
  • Заместник-министър Борисов: 18 % е ръстът на оборота в услугите в ИКТ сектора за 2017 година

    Оборотът в услугите в сектора на информационните и комуникационни технологии /ИКТ/ в България се е увеличил с над 300% за последните 7 години, като през 2017 г. увеличението е с 18% на годишна база.Това заяви заместник-министърът на икономиката Лъчезар Борисов, който откри Cloud and Blockchain Forum 2018. Форумът събира доставчици
  • Заявките за наградите Bapra Bright Awards 2018 и #baprasummit се подават от днес!

    За четвърта година ще се проведе лекционният форум #BAPRASummit на тема: Съдържание. Ангажираност. Технологии.
  • Наближава CLOUD & BLOCKCHAIN Forum 2018

    CLOUD & BLOCKCHAIN Forum 2018 ще събере водещите експерти от света на информационните технологии на 30 март 2018 г Експо хотел София. Сайт на събитието: https://cloud.b2bmedia.bg/ Най-добрите технологии са тези, които не забелязвате или не трябва да разбирате, но въпреки това можете да се възползвате от тях, казва Андрю Андерсън,
  • Да изтрием ли Фейсбук профила си?

    Важно е да бъде осъзнато, че Cambridge Analytica не са единственият злодей в историята. Това, което днес наричаме социални медии, всъщност са инструменти за събиране на данни. И не трябва да има никаква дискусия чии са тези данни и на кого принадлежат. Във времето, в което живеем, данните ни са
  • 5 Employer Branding грешки, които може би правите, без да осъзнавате

    Моя приятелка ми даде безценен съвет, когато бях на кръстопът в кариерата си. "Хората винаги мислят за това, което ИСКАТ. Опитай се първо да осъзнаеш какво НЕ ИСКАШ". И аз го направих. Когато осъзнах това, което не исках, беше много лесно да се освободя от влиянието му и да тръгна по правилния
  • 1 Подкрепа от 25 000 лева за зелени бизнес проекти
  • 2 Удължава се крайният срок за подаване на кандидатури в BAPRA Bright Awards 2018
  • 3 Защитата на фирмена информация – технологично решение или първа необходимост?
  • 4 Заместник-министър Борисов: 18 % е ръстът на оборота в услугите в ИКТ сектора за 2017 година
  • 5 Заявките за наградите Bapra Bright Awards 2018 и #baprasummit се подават от днес!
  • 6 Наближава CLOUD & BLOCKCHAIN Forum 2018
  • 7 Да изтрием ли Фейсбук профила си?
  • 8 5 Employer Branding грешки, които може би правите, без да осъзнавате
  • Анализ
  • Анализ
  • Анлиз

Кой е “пилето” в сирийската криза

Събитията около Сирия тези дни накараха доста учени (и не само учени) да си спомнят за Карибската криза (Cuban missile crisis, рус. Карибский кризис, 1962 г.). Карибската криза е извънредна

Още ли се смеете на тези, които не вярват, че България е Европа?

Ако летиш с гражданска авиокомпания с полет, излитащ или кацащ в ЕС, и полетът ти бъде отменен (или дори само закъснее с повече от 2 часа), имаш право на обезщетение

Защо Юнкер е е неточният човек на неточното място

Юнкер: Аз съм гарант, че преговорите за присъединяването на Турция в ЕС ще продължат! Някога уважавах много Юнкер, той имаше свой принос при присъединяването на България към ЕС. Сега моето

Реклама


www.Autodoc.Bg

Представяме ви:

5 тенденции, които ще променят медийния пейзаж през 2018 година

От малките издатели до големите медийни групи, от регионалните телевизии до националните оператори - всички усещат вятъра на промяната. Според Marketing Week има пет основни тенденции, които ще променят обстановката и ще нарушат комфорта на традиционните медии.

1. Стрийминг услугите ще станат по-привлекателни от стандартното излъчване

Стриймингът се налага все повече в опитите си да открадне аудитория от традиционните разпространители. Изглежда, че новите платформи стават все по-успешни. Така например Netflix надмина всички очаквания и достигна 5.3 млн нови абонати през последното тримесечие на 2017 г.

 

Освен това планира сериозни инвестиции и за настоящата година, така че да продължи в същата траектория. Бюджетът на разпространителя се излчислява на около 2 млрд долара.

Подобни платформи ще преживеят истински бум, ако поднесат качествено съдържание, коментират експертите. И всичко това за сметка на традиционните играчи. Растящият интерес към Netflix, Apple TV и Amazon Prime го доказва. Има обаче и допълнителна прогноза, че потребителите все по-често ще се ориентират и към по-малки частни стрийминг платформи.

2. Издателите ще преосмислят своите отношения с дигиталните медии

Миналата година видяхме рязка промяна в отношенията межуда рекламодателите и дигиталните платформи като Facebook и Google. Те успешно преминаха през първоначалните скандали относно измерванията на рекламите и други имиджови проблеми.

Съвсем закономерно издателите използваха момента да спечелят от техните сривове. Издания като News UK и The New York Times направиха силни кампании фокусирани върху качествената журналистика и постигнаха частичен успех.

Крис Дънкан, управляващият директор на The Times и The Sunday Times смята, че дигиталните гиганти ще продължат да се подобряват и ще привличат все повече рекламодатели. Но освен това ще се променят отношенията им и с големите издатели.

По-рано тази година Google премахна своята политика за 'един безплатен клик', като по този начин остави в ръцете на издателите решението колко и дали изобщо да дадат на читателите си безплатни статии.

3. Издателите на списания ще насочат вниманието си към измерването

Също като вестниците, и списанията страдат от доста време насам от непрестанно спадащи тиражи. Според най-новия доклад на AA/Warc Expenditure, рекламодателите ще ограничат с нови 6.8% бюджетите си за списания през 2018 година.


И все пак има леко увеличение от 0.2% за дигиталните списания. Затова не е изненадващо, че издателите планират как да прехвърлят повече съдържание към дигитални платформи и така да увеличат продажбите.

По-късно през тази година се очаква навлизането на нова система за измервания в тази индустрия, наречена Audience Measurement for Publishers (AMP). По този начин издателите се надяват да накарат повече известни марки да ги припознаят като подходящо място за реклама.

Смята се, че данните от измервания, предоставени от трета страна ще върнат отново доверието на рекламодателите, които отдавна са спрели да вярват на твърденията за огромни тиражи и нерелавантни цифри за достигната аудитория.

4. ТВ разпространителите ще се конкурират с новите платформи чрез така наречената адресирана телевизия

Адресираната телевизия или Addressable TV съществува от няколко години, като позволява на рекламодателите да показват различни реклами на различни домакинства, докато гледат една и съща тв програма.

Но през 2018 се предвижда истински бум в световен мащаб на този подход. Virgin, Channel 4 и ITV въвеждат адресирана телевизия - нещо, което досега съществуваше само при Sky Media.

Не е изненадващо; онлайн таргетирането е нещо съвсем естествено и рекламодателите искат същото и когато става въпрос за тв програми. С намалящите рекламни бюджети, бандовете искат да постигнат по-голяма възрвръщаемост с по-точно таргетиране и позициониране. Това би направило и телевизионните програми по-релевантни.

5. Дигиталните устройства ще стават по-персонализирани

Навлиза нов подход по отношение на персонализацията и локализацията. Все повече рекламодатели ориентират мобилните рекламни послания според локализацията на потребителите, когато излязат от вкъщи. Технологиите позволяват мобилна интеракция и рекламодателите смятат да се възползват в пълна степен от нея.

Медийната агенция MediaCom излезе с истинска иновация, наречена automated trading desk, която позволява на рекламодателите да купуват рекламни импресии, таргетирани точно според локацията. Досега това ставаше трудно и с ръчно настройване, но процесът все повече се автоматизира.

Новата технология позволява на брандовете да достигнат аудиторията си по един гъвкав начин, като чрез платформата се използват данните от около 55 млн точки, включително и гео локация.

 

Новини

  • 1

Анализи

  • OK EUROPE, WE HAVE A PROBLEM

    Отстраняването на Тилерсън и втвърдяването на позицията на Вашингтон срещу Техеран преди всичко ще доведе до увеличаване на натиска върху Германия, Франция и Великобритания, известни като Е3

  • Заплати от 1900 лв? - реалистично е

    Публичната кампания с обявени заплати на Lidl Bulgaria трябва да се разглежда като wake-up call за политиките и бизнес стратегиите, свързани с човешкия капитал и реформите на

  • Законът НЕ гарантира нищо в България

    Да си дам и моите 5 стотинки по въпроса. ;)Първо да кажа всичко написано е на базата на някаква обща юридическа култура, придобита като човек- обект на

  • Това е положението, Гинке

    Искам да ви кажа, че много ни отива Гинка да е собственик на ЧЕЗ.

    Сега викаме - Ама, как е възможно Гинка-без снимка да придобие една трета

  • Останахме на тъмно с ЧЕЗ

    Ако държавата функционира в основната си ужким роля - на гарант за спазване на правилата - няма значение дали всички ставаме и лягаме с името “Инерком” или собственикът й

  • Третата световна война е сега

    На 20 януари 1993 г. Бил Клинтън става президент на САЩ. Студената война е спечелена, СССР се е разпаднал, Саддам Хюсеин е изгонен от Кувейт,

  • 1