• Какво мислят за свободата на словото българските онлайн потребители?

    Свобода на медиите, свобода на словото - не са лесни теми, но са неизбежни, когато става въпрос за предоставяне на независима информация и изказване на различни мнения и гледни точки. Онлайн мониторинг платформата Neticle изследва какво мислят по темата българските онлайн потребители.
  • 10-те най-желани работодатели

    Има компании, които не просто печелят пари, а привличат нещо още по-ценно – талантливи кадри.
  • Брейнсторминг техники за предприемачи

    Независимо дали се опитвате да намерите удивителна идея за бизнес от дома или търсите нови идеи как да увеличите приходите от настоящия си бизнес, брейнстормингът е отличен начин да произведете идеи.
  • 5 начина, по които работодателската марка привлича нови таланти

    Защо определени компании са наричани предпочитан работодател? Истината е, че малките промени могат да доведат до големи резултати. Правилното управление на работодателската марка може да привлече точно онези таланти, които бизнесът желае. Ето 5 начина това да се случи:
  • Топ 5: Как Изкуственият интелект революционизира Човешките ресурси

    Технологиите, особено Изкуственият интелект (AI), наистина променят играта в сегмента на човешките ресурси и управлението на талантите. Но кои задачи са по-подходящи за човешката страна на човешките ресурси и кои остават изцяло за компютърния ум?
  • Най-добрите работодатели представят своите стратегии за employer branding

    Динамична прорама и разнообразие от теми са предвидени в програмата на Employer Branding Forum “Битката за талантите” в Експо хотел, София на 12 декември 2018 г.
  • SMART CITY 2018: Умният град е градът на хората

    Системи за ефективно управление на ресурси, сензорни мрежи в умните градове, управление на големите бази данни, концепция за мобилни паркове и трансформиращи се градски пространства и още много проекти за SMART CITY бяха представени по време на Годишната конференция на b2b Media в Дома на Европа. В годишната конференция SMART CITY 2018
  • Какво мислят българите за собственото си материално състояние?

    Наближава краят на годината, време е за финалните анализи, оценки. Време е и за едно проучване относно мнението на българите за тяхното материално състояние. Доколко е била топ тема темата за заплащането в онлайн пространството? Ще разберете от статията.
  • 1 Какво мислят за свободата на словото българските онлайн потребители?
  • 2 10-те най-желани работодатели
  • 3 Брейнсторминг техники за предприемачи
  • 4 5 начина, по които работодателската марка привлича нови таланти
  • 5 Топ 5: Как Изкуственият интелект революционизира Човешките ресурси
  • 6 Най-добрите работодатели представят своите стратегии за employer branding
  • 7 SMART CITY 2018: Умният град е градът на хората
  • 8 Какво мислят българите за собственото си материално състояние?
  • Анализ
  • Анализ
  • Анализ

Планът „Хилари“ проработи във Франция

Като се замисля, съдбата на Макрон в политиката е напълно закономерна и показателна. И докато в САЩ през 2016 г. успяха да се спасят от планът „Хилари“, то същия успя

"Проевропейците" ще разрушат ЕС

"Проевропейците" като Макрон ще разрушат ЕС по-бързо, отколкото евроскептиците някога са си мечтали.

Диктатура на равноправието с MeToo

Лицемерното MeToo движение е на път да постигне пореден грандиозен успех.Първият беше това, че движението е в състояние да накара хората да не вземат много насериозно важен обществен проблем като

Реклама


www.Autodoc.Bg

Представяме ви:

5 тенденции, които ще променят медийния пейзаж през 2018 година

От малките издатели до големите медийни групи, от регионалните телевизии до националните оператори - всички усещат вятъра на промяната. Според Marketing Week има пет основни тенденции, които ще променят обстановката и ще нарушат комфорта на традиционните медии.

1. Стрийминг услугите ще станат по-привлекателни от стандартното излъчване

Стриймингът се налага все повече в опитите си да открадне аудитория от традиционните разпространители. Изглежда, че новите платформи стават все по-успешни. Така например Netflix надмина всички очаквания и достигна 5.3 млн нови абонати през последното тримесечие на 2017 г.

 

Освен това планира сериозни инвестиции и за настоящата година, така че да продължи в същата траектория. Бюджетът на разпространителя се излчислява на около 2 млрд долара.

Подобни платформи ще преживеят истински бум, ако поднесат качествено съдържание, коментират експертите. И всичко това за сметка на традиционните играчи. Растящият интерес към Netflix, Apple TV и Amazon Prime го доказва. Има обаче и допълнителна прогноза, че потребителите все по-често ще се ориентират и към по-малки частни стрийминг платформи.

2. Издателите ще преосмислят своите отношения с дигиталните медии

Миналата година видяхме рязка промяна в отношенията межуда рекламодателите и дигиталните платформи като Facebook и Google. Те успешно преминаха през първоначалните скандали относно измерванията на рекламите и други имиджови проблеми.

Съвсем закономерно издателите използваха момента да спечелят от техните сривове. Издания като News UK и The New York Times направиха силни кампании фокусирани върху качествената журналистика и постигнаха частичен успех.

Крис Дънкан, управляващият директор на The Times и The Sunday Times смята, че дигиталните гиганти ще продължат да се подобряват и ще привличат все повече рекламодатели. Но освен това ще се променят отношенията им и с големите издатели.

По-рано тази година Google премахна своята политика за 'един безплатен клик', като по този начин остави в ръцете на издателите решението колко и дали изобщо да дадат на читателите си безплатни статии.

3. Издателите на списания ще насочат вниманието си към измерването

Също като вестниците, и списанията страдат от доста време насам от непрестанно спадащи тиражи. Според най-новия доклад на AA/Warc Expenditure, рекламодателите ще ограничат с нови 6.8% бюджетите си за списания през 2018 година.


И все пак има леко увеличение от 0.2% за дигиталните списания. Затова не е изненадващо, че издателите планират как да прехвърлят повече съдържание към дигитални платформи и така да увеличат продажбите.

По-късно през тази година се очаква навлизането на нова система за измервания в тази индустрия, наречена Audience Measurement for Publishers (AMP). По този начин издателите се надяват да накарат повече известни марки да ги припознаят като подходящо място за реклама.

Смята се, че данните от измервания, предоставени от трета страна ще върнат отново доверието на рекламодателите, които отдавна са спрели да вярват на твърденията за огромни тиражи и нерелавантни цифри за достигната аудитория.

4. ТВ разпространителите ще се конкурират с новите платформи чрез така наречената адресирана телевизия

Адресираната телевизия или Addressable TV съществува от няколко години, като позволява на рекламодателите да показват различни реклами на различни домакинства, докато гледат една и съща тв програма.

Но през 2018 се предвижда истински бум в световен мащаб на този подход. Virgin, Channel 4 и ITV въвеждат адресирана телевизия - нещо, което досега съществуваше само при Sky Media.

Не е изненадващо; онлайн таргетирането е нещо съвсем естествено и рекламодателите искат същото и когато става въпрос за тв програми. С намалящите рекламни бюджети, бандовете искат да постигнат по-голяма възрвръщаемост с по-точно таргетиране и позициониране. Това би направило и телевизионните програми по-релевантни.

5. Дигиталните устройства ще стават по-персонализирани

Навлиза нов подход по отношение на персонализацията и локализацията. Все повече рекламодатели ориентират мобилните рекламни послания според локализацията на потребителите, когато излязат от вкъщи. Технологиите позволяват мобилна интеракция и рекламодателите смятат да се възползват в пълна степен от нея.

Медийната агенция MediaCom излезе с истинска иновация, наречена automated trading desk, която позволява на рекламодателите да купуват рекламни импресии, таргетирани точно според локацията. Досега това ставаше трудно и с ръчно настройване, но процесът все повече се автоматизира.

Новата технология позволява на брандовете да достигнат аудиторията си по един гъвкав начин, като чрез платформата се използват данните от около 55 млн точки, включително и гео локация.

 

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1