• 7-те най-слаби точки на банковите услуги според клиентите

    Кои са най-проблемните области при банковите услуги според българските онлайн потребители? За да разбере това, онлайн медия мониторинг компанията Neticle събра и анализира потребителските коментари от българското интернет пространство. Кои са най-често срещаните проблеми? Високите такси? Мобилните приложения? Онлайн банкирането? Следват резултатите. Neticle изследва онлайн представянето на 6-те най-популярни български банки в интернет
  • Миглена Узунова-Цекова е новият председател на УС на Българска асоциация за управление на хора

    Миглена Узунова-Цекова бе избрана за председател на новия Управителен съвет на Българска асоциация за управление на хорана провелата се на 5 март 2019 г. първа среща на управляващия орган. Госпожа Узунова получи доверие от общността на ЧР специалистите, където членува почти от създаването й, а от 2009 г. е член на
  • Перфектната буря: Cloud, AI and Blockchain Evolution

    B2B TECH FORUM 2019 събира за четвърта година водещите експерти от света на информационните технологии.  Събитието ще е на 29 март 2019 г в Capital Fort София. Най-добрите технологии са тези, които не забелязвате или не трябва да разбирате, но въпреки това можете да се възползвате от тях, каза Андрю Андерсън, участник в миналогодишното издание.
  • Най-добрите работодатели бяха отличени във второто издание на Employer Branding Awards

    Наградата “Employer of the Year” спечели Пощенска банка в силно оспорвана конкуренция. Близо 20 компании грабнаха призовите места в Годишните Employer Branding Awards, организирани за втора година от b2b Media.  На официалната церемония в Новотел София присъстваха експерти по employer branding, практици, които се занимават с привличане на таланти и силни
  • Лилия Димитрова е новият главен изпълнителен директор на дружествата от групата на Фронтекс

    Лилия Димитрова, досегашен Оперативен директор в групата, поема длъжността Главен изпълнителен директор на Фронтекс и член на Борда на директорите на дружествата след оттеглянето на Александър Грилихес в края на 2018 г. Димитрова започва своята работа в компанията преди малко повече от 2 години като Главен оперативен директор, отговорен за
  • Как се представиха най-популярните марки по Коледа

    Коледа: обич, семейство, спокойствие… и реклами. Независимо дали ни харесва, през най-красивия период на зимата всеки се опитва да ни убеди да купим неговата стока за порадък. Агенцията за медиен анализ Neticle изследва две от най-популярните марки от гледна точка на тяхната репутация през сезона на коледните покупки.
  • Илияна Захариева бе избрана за председател на БДВО за 2019 г.

    В състава на Управителния съвет на Дружеството влизат нови членове – Гергана Иванова и Анита Петкова-Бедин. Илияна Захариевапоема ръководството на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) през2019г., след мандата на Мила Миленова, който приключи в края на миналата година. Решението бе взето по време на редовно Общо събрание на организацията, което се проведе на 31януари
  • Lufthansa Technik Sofia с нов изпълнителен директор

    Торстен Раабе е новият главен изпълнителен директор на Lufthansa Technik Sofia. Българското подразделение заема стратегическо място в цялостната структура на Lufthansa Technik Group, като към днешна дата в него са заети над 1 200 служители. Торстен Раабе е роден на 20 януари 1972г. в Бад Швалбах, Германия. Получава образователна степен
  • 1 7-те най-слаби точки на банковите услуги според клиентите
  • 2 Миглена Узунова-Цекова е новият председател на УС на Българска асоциация за управление на хора
  • 3 Перфектната буря: Cloud, AI and Blockchain Evolution
  • 4 Най-добрите работодатели бяха отличени във второто издание на Employer Branding Awards
  • 5 Лилия Димитрова е новият главен изпълнителен директор на дружествата от групата на Фронтекс
  • 6 Как се представиха най-популярните марки по Коледа
  • 7 Илияна Захариева бе избрана за председател на БДВО за 2019 г.
  • 8 Lufthansa Technik Sofia с нов изпълнителен директор
  • Анализ
  • Анализ
  • Анализ

Жени предприемачи в България – мисията възможна

44% от жените на възраст между 35 и 40-годишна възраст взимат решение да бъдат предприемачи На 11 март се състоя семинар, на който бе представен новият проект на Асоциацията – WEST

Противоконституционно е да се опрощават дългове

Право да опрощава държавни вземания има само Президентът на Република България – така е по Конституция. Т.е. решението чрез законови промени да се опрощават дългове към държавата е противоконституционно. Такова решение не може да

Нов повей в политиката след Меркел

"Виждали ли сте днешните мъже? Кой е ходил наскоро в Берлин? Там има група на Лате макиато", пошегува се Анегрет Крамп-Каренбауер, наследничката на Ангела Меркел, начело на СДП. Кафето с мляко минава за

Реклама


www.Autodoc.Bg

Представяме ви:

5 тенденции, които ще променят медийния пейзаж през 2018 година

От малките издатели до големите медийни групи, от регионалните телевизии до националните оператори - всички усещат вятъра на промяната. Според Marketing Week има пет основни тенденции, които ще променят обстановката и ще нарушат комфорта на традиционните медии.

1. Стрийминг услугите ще станат по-привлекателни от стандартното излъчване

Стриймингът се налага все повече в опитите си да открадне аудитория от традиционните разпространители. Изглежда, че новите платформи стават все по-успешни. Така например Netflix надмина всички очаквания и достигна 5.3 млн нови абонати през последното тримесечие на 2017 г.

 

Освен това планира сериозни инвестиции и за настоящата година, така че да продължи в същата траектория. Бюджетът на разпространителя се излчислява на около 2 млрд долара.

Подобни платформи ще преживеят истински бум, ако поднесат качествено съдържание, коментират експертите. И всичко това за сметка на традиционните играчи. Растящият интерес към Netflix, Apple TV и Amazon Prime го доказва. Има обаче и допълнителна прогноза, че потребителите все по-често ще се ориентират и към по-малки частни стрийминг платформи.

2. Издателите ще преосмислят своите отношения с дигиталните медии

Миналата година видяхме рязка промяна в отношенията межуда рекламодателите и дигиталните платформи като Facebook и Google. Те успешно преминаха през първоначалните скандали относно измерванията на рекламите и други имиджови проблеми.

Съвсем закономерно издателите използваха момента да спечелят от техните сривове. Издания като News UK и The New York Times направиха силни кампании фокусирани върху качествената журналистика и постигнаха частичен успех.

Крис Дънкан, управляващият директор на The Times и The Sunday Times смята, че дигиталните гиганти ще продължат да се подобряват и ще привличат все повече рекламодатели. Но освен това ще се променят отношенията им и с големите издатели.

По-рано тази година Google премахна своята политика за 'един безплатен клик', като по този начин остави в ръцете на издателите решението колко и дали изобщо да дадат на читателите си безплатни статии.

3. Издателите на списания ще насочат вниманието си към измерването

Също като вестниците, и списанията страдат от доста време насам от непрестанно спадащи тиражи. Според най-новия доклад на AA/Warc Expenditure, рекламодателите ще ограничат с нови 6.8% бюджетите си за списания през 2018 година.


И все пак има леко увеличение от 0.2% за дигиталните списания. Затова не е изненадващо, че издателите планират как да прехвърлят повече съдържание към дигитални платформи и така да увеличат продажбите.

По-късно през тази година се очаква навлизането на нова система за измервания в тази индустрия, наречена Audience Measurement for Publishers (AMP). По този начин издателите се надяват да накарат повече известни марки да ги припознаят като подходящо място за реклама.

Смята се, че данните от измервания, предоставени от трета страна ще върнат отново доверието на рекламодателите, които отдавна са спрели да вярват на твърденията за огромни тиражи и нерелавантни цифри за достигната аудитория.

4. ТВ разпространителите ще се конкурират с новите платформи чрез така наречената адресирана телевизия

Адресираната телевизия или Addressable TV съществува от няколко години, като позволява на рекламодателите да показват различни реклами на различни домакинства, докато гледат една и съща тв програма.

Но през 2018 се предвижда истински бум в световен мащаб на този подход. Virgin, Channel 4 и ITV въвеждат адресирана телевизия - нещо, което досега съществуваше само при Sky Media.

Не е изненадващо; онлайн таргетирането е нещо съвсем естествено и рекламодателите искат същото и когато става въпрос за тв програми. С намалящите рекламни бюджети, бандовете искат да постигнат по-голяма възрвръщаемост с по-точно таргетиране и позициониране. Това би направило и телевизионните програми по-релевантни.

5. Дигиталните устройства ще стават по-персонализирани

Навлиза нов подход по отношение на персонализацията и локализацията. Все повече рекламодатели ориентират мобилните рекламни послания според локализацията на потребителите, когато излязат от вкъщи. Технологиите позволяват мобилна интеракция и рекламодателите смятат да се възползват в пълна степен от нея.

Медийната агенция MediaCom излезе с истинска иновация, наречена automated trading desk, която позволява на рекламодателите да купуват рекламни импресии, таргетирани точно според локацията. Досега това ставаше трудно и с ръчно настройване, но процесът все повече се автоматизира.

Новата технология позволява на брандовете да достигнат аудиторията си по един гъвкав начин, като чрез платформата се използват данните от около 55 млн точки, включително и гео локация.

 

Новини

  • 1

Анализи

  • Скоро може и да гледам Оскарите

    Рами Малек изигра отлична роля в „Бохемска рапсодия” и докато съм спал е получил Оскар за най-добра мъжка роля.

    А „Зелената книга” е истински добър филм

  • Котката на Лагерфелд

    Преди малко разбрах, че Шупет - бялата котка на Карл Лагерфелд, която той наричал любовта на живота си и за която казвал, че би се оженил,

  • Има ли пилот във Франция

    Чудя как да коментирам новината, че във Франция щели да заменят „майка“ и „баща“ с някаква номерация (родител-1, родител-2 и тн.). Ако това беше разпространено

  • Историята на Хилмън - спасителят

    Човекът на снимката е спасил (и продължава да спасява) милиони животи. Ще ви разкажа накратко историята на едно от светилата в медицинската наука и пионер

  • Неслучващото се в Давос

    Лидерите на най-мощните държави в света не присъстват на тазгодишния световен икономически форум в Давос. Доналд Тръмп, Владимир Путин, Еманюел Макрон и Тереза Мей отложиха пътуванията си

  • Сирия, Тръмп и българският евроатлантизъм

    Вече 24 часа българският евроатлантизъм, предимно ляводемократски, е в ступор от решението на Тръмп да напусне Сирия. Чета уникални бисери и уникални простотии по терминаторските

  • 1