• 1 Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество
  • 2 Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?
  • 3 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • 4 Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 5 Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест
  • 6 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • 7 „София-Истанбул: мост на изкуството. Творби с истории на българо-турски художници": Нов културен проект между София и Истанбул стартира с изложба през декември
  • 8 Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Маркетинг 4.0  От традиционното към дигиталното

В ръцете си държите така необходимия за маркетинга на следващото поколение пътеводител. Авторитеса водещите специалисти от световна величина, с чиято помощ безпрепятствено ще се ориентиратев света на все по-голяма свързаност и променящ се потребителски пейзаж. Целта – да достигнетепо-ефективно до повече клиенти.

Днес потребителите отделят все по-ограничено време и внимание на вашата марка – освен това на всяка крачка ги пресрещат други възможности. Вие трябва да се отличите, да привлечете вниманието им и да им предоставите посланието, което искат да чуят. Ще разберете защо Маркетинг 4.0 е задължителен за успеха ви и как да го приложите в своята сфера днес.

 

 “Новите” движения в маркетинга не са новост, но опитните специалисти знаят, че сега ситуацията е по-различна. Промениха се не само правилата, промениха се клиентите. Книгатапредлага солидна рамка, базирана на визия на потребителите – какви са днес и какви ще бъдат утре. Маркетинг 4.0 ( Филип Котлър, Хермауан Картаджая, Иуан Ситиауан ще ви осигури предимството, нужно да достигнете до тях по най-ефективния начин.

Читателите много лесно ще се настроят за прехода от традиционния към дигиталния маркетинг благодарение на практическите съвети и интуитивни обяснения, които могат да използват незабавно. 

Този незаменим пътеводител ще ви осигури нужната подготовка, за да завладеете новите хоризонти.Тук ще:

-       получите прозрения за начините, по които клиентите харчат бюджета си, и за трите най-влиятелни субкултури: младежите, жените и гражданите на интернет;

-       се уверите как Маркетинг 4.0 увеличава продуктивността, като ангажира клиентите на всяка точка на контакт по пътя им с днешното дигитално пазарно пространство;

-       получите нова дефиниция на ангажираността на клиетните в дигиталната ера, включително човекоцентричния маркетинг, значението на диалога с клиентите и омниченъл стратегии. 

Възприемането на напълно нов подход към маркетинга може би ви звучи твърде дръзко, но с лесноприложимата рамка, зададена в Маркетинг 4.0, бързо ще отбележите успех в неизменно най-важното – достигането до ума и сърцето на клиентите.

Никой не е поставил пръста си на пулса на маркетинга като Фил Котлър. Способността му да идентифицира и да интерпретира новите маркетингови тенденции е изумителна. За пореден път Котлър и неговите съавтори помагат да се проправи нов път към маркетинговия успех. Това определено е книгаТА по маркетинг, която ТРЯБВА да прочетете тази година.

Кевин Лейн Келър, професор по маркетинг

Бъдещето на маркетинга е дигитално и тази книга е вашият гид.

Ал Рийс

Филип Котлър, всепризнат за бащата на съвременния маркетинг, е почетен професор по международен маркетинг в колежа KelloggкъмNorthwestern University,иавтор на над петдесет книги. Wall Street Journalго класира сред шестте най-влиятелни бизнес мислители в света. 

Хермауан Картаджая е основател и главен изпълнителен директор на MarkPlus, Inc., най-голямата фирма за маркетингови консултации в Индонезия. Той е президент на Световната маркетингова асоциация и един от създателите на Asia Marketing Foundation.

Иуан Сетиауан е заместник-главен изпълнителен директор на MarkPlus, Inc. 

 

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1