• 1 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 2 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • 3 Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни
  • 4 Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
  • 5 Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност
  • 6 Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“
  • 7 Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
  • 8 Кампанията „Вземи краката си в ръце активно“ насочва вниманието към ранната диагностика и превенцията на хроничната венозна болест
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Насила еврото няма да го направят хубаво в очите на хората

Евро-манипулации срещу безспорни факти 1. Валутният борд ограничавал икономическия растеж, затова да се махне и да влезе еврото. Да, ограничава политическите крадци да крадат и с краката. Бордът е усмирителна

Когато "Попадийката" е по-голяма от Библията, демокрацията е илюзия

Видяхме го – парламентарният ни театър отново надмина себе си. Искането за провежданото на референдум дали да приемем еврото от 2026, инициатива на президента Румен Радев, беше погребано под претекста за

Либералният хан на ценностите – какво е позволено и кое не?

Виждаме познатата картина: либералната клика отново се опитва да диктува какво можем да мислим и как да възпитаваме децата си. Гневът им срещу изучаването на основни религиозни принципи в училище,

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Ивелина Гичева-Николова и Иван Хадживеликов са новите творчески директори на Ogilvy Sofia
Ogilvy Sofia променя модела на управление на творческото звено на агенцията и поставя начело на екипа двама нови творчески директори Ивелина Гичева-Николова и Иван Хадживеликов.

Ивелина Гичева-Николова започва кариерата си преди 15 години като копирайтър в Graffiti BBDO, а година по-късно става копирайтър и заместник творчески директор в рекламна агенция Крес. От 2013 г. е творчески директор на Tribal Worldwide София, а паралелно с това и сценарист на няколко документални филма, селектирани в редица международни фестивали. Ивелина е лектор и ментор на See it. Be it. Cannes Lions Bulgaria и Рекламна Академия към НБУ, жури на международни фестивали като Ad Stars, Южна Корея, Lisbon Ad Fest,

Португалия, Black Sea, Грузия. Зад гърба си има множество награди от локални и международни рекламни фестивали и е един от малкото творчески директори в България, обслужвали голям клиент в чужбина – Telenor Унгария. С работата си за телекома екипът й успява да спечели пълния пакет от бронз, сребро и злато на фестивала Effie в Унгария.

„В Ogilvy ще изградим творчески екип, който не се страхува да поема рискове и има мисленето на победител. Във време на криза рекламата трябва да има още повече въображение и да разчупва още по-смело стереотипните очаквания към една рекламна агенция. Затова няма да робуваме на формати, а на едно простичко правило “Добрата работа има една основна цел - да те развълнува. Всичко останало са оправдания”, коментира Ивелина.

Иван Хадживеликов се занимава с маркетинг и комуникации от близо 13 години. Започва в  Demner, Merlicek & Bergmann и е бил част от Le Spot, New Moment New Ideas, McCann и Tribal Worldwide София. Акценти в портфолиото му са клиенти като M-Tel, Vivacom, Kamenitza, EKO България, IKEA, ОББ, Allianz, Overgas, TBI Bank, Toyota, Volkswagen, Nissan, Beefeater Gin London, Danone, БНТ, NOVA, bTV, Фондация Америка за България и Посолството на САЩ в България, UNHCR, награден с Grand Prix на ФАРА през 2015 г.

“Създаването на силен екип, добрата работа за стар и нов бизнес и показването на разнообразни и смислени ентрита в конкурсните формати у нас са основните ни цели, но няма да се ограничаваме само с тях – ще гледаме и отвъд границите граници за проекти, фестивали и клиенти. Най-важно за нас е да покажем, че две е повече от едно, да дадем най-доброто от синергията си за всеки клиент, който търси смислен, съвременен, красив и автентичен творчески подход в комуникацията си. “И, разбира се, да отворим, изпишем, изрисуваме и изснимаме нови светли страници от историята на творческата агенция с името на една от най-големите марки в нашия бранш”, допълва Иван.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1