• Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват! За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас. За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започнаха от 3 ноември 2025.
  • От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват!За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас.За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започват от 3 ноември 2025.
  • Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество

    Остарялата водопреносна мрежа, замърсяването на почвите и недостатъчният контрол са част от проблемите с качеството на чешмяната вода   Човешкото тяло съдържа между 50 и 80% вода и консумацията на чиста питейна вода играе съществена роля за доброто здраве. И затова с право потребителят си задава въпроса каква вода за
  • Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?

    Във второто издание на наградите NEXT DIFI AWARDS през 2025 г. Бяха отличени организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Голямата награда отиде при Банка ДСК, а призът за лидер и вдъхновител беше присъден на Макс Баклаян, Изпълнителен директор на Tavex. Официалната церемония по награждаване на призьорите се състоя
  • „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве

    Октомври е месецът, в който светът обръща внимание на женското здраве. Именно тогава стартира информационната кампания „Изключи горещите вълни“, посветена на темата менопауза и на едно от най-честите ѝ проявления – горещите вълни. Инициативата е подкрепена от четири водещи медицински организации в България: Българска асоциация по андро- и менопауза; Българска асоциация
  • Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    Второто издание на наградите през 2025 г. е посветено на организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Ранното кандидатстване се удължава до 03/10/2025 А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест

    В 17 града на България над 1200 души посетиха безплатни профилактични прегледи за разширени вени  Излязоха данните след края на тазгодишното издание на информационната кампания „Вземи краката си в ръце активно“, която се организира от Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология (БНДСЕХА) с подкрепата на фармацевтична
  • Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

    Събитието поставя акцент върху дългосрочната подкрепа за жените – със знание, мрежа и специално създаденото приложение findependent app  Остават броени дни до първата по рода си в България голяма конференция, посветена на финансовата независимост на жените – From Zero to Hero Summit. Тя ще се проведе на 18 септември в Planet Schwarz
  • 1 Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025
  • 2 От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025
  • 3 Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество
  • 4 Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?
  • 5 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • 6 Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 7 Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест
  • 8 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Държавите ще стареят, ще отслабват и ще се свиват

Невероятно е, че вече няколко поколения в Западния свят израснахме с убеждението, че човечеството върви към свръхпопулация.  През 90-те и първото десетилетие след 2000 г. медии, учебници, филми, публични кампании

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Регионалната мрежа комуникационни агенции SEEnthesis-The Balkan Hub разширява присъствието си в Словакия и Словения
След официалното отбелязване на една година от създаването си независимата регионална комуникационна верига SEEnthesis (The Balkan Hub), учредена от  българската Interpartners Group, разширява присъствието си на още два пазара – Словакия и Словения, и вече оперира пълноценно в 9 страни в региона : освен България, това са Албания, Гърция, Сърбия, Хърватска, Република Северна Македония, Румъния, Словакия и Словения.

Новият стратегически партньор на SEEnthesis  е Kreator Group:  водеща  интегрирана комуникационна група – лидер на пазара в областите data science, експериеншъл маркетинг и дигитални услуги. В портфолиото на Kreator са емблематични брандове като Coca-Cola, Skoda, Lidl и Samsung.

В турбулентни времена на пандемична криза мениджмънтът на  Kreator Group взима решение да се присъединявани към мрежата на SEEnthesis, следвайки пазарните тенденции към ясно изразен регионален фокус на експертизата на комуникационните компании, и е вече част от това супер гъвкаво и ориентирано към динамична промяна партньорство на независими агенции, което бързо трансформира кампаниите в изживяване и измерими резултати.

Регионалната мрежа комуникационни агенции SEEnthesis-The Balkan Hub разширява присъствието си в Словакия и Словения

„Да създаваме екосистема от най-добрите в своята област е част от кредото ни още от  учредяването на  регионалното обединение SEEnthesis. Затова и партньорството с Kreator за нас е стратегическо. Повечето от компаниите във веригата са имали предишни колаборации с глобални мрежи, но различното в SEEnthesis е, че залагаме на гъвкавост, бърза адаптивност спрямо нуждите на клиента, силен регионален фокус на пазари, на които всеки от партньорите ни е компания с история, отлична репутация и задълбочена експертиза. Имаме все повече запитвания от компании, които да подкрепим още преди тяхното фактическо навлизане на даден пазар, който покриваме, и с радост споделям, че има такива и от България. Вече имаме 6 български компании, които работят с нас за целия регион“, споделя Катя Димитрова, управляващ партньор на Interpartners Group.

Регионалната мрежа комуникационни агенции SEEnthesis-The Balkan Hub разширява присъствието си в Словакия и Словения

„В новия бизнес контекст интегрираните решения в рамките на динамично развиващ се регион, какъвто е нашият, стават още по-търсени“, посочва Брано Полак, съосновател и управляващ партньор в Kreator. „В днешно време иновативни обединения с ясен фокус като SEEnthesis изпреварват промените и с вещина „водят“ бизнесите през тях, преследвайки не фестивални награди, а измерими бизнес резултати“, допълва той.

Регионалната мрежа комуникационни агенции SEEnthesis-The Balkan Hub разширява присъствието си в Словакия и Словения

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1