• 3CON с отличие за Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация

    Маркетингова агенция 3CON получи приз в категория  ”Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация“ на Годишните награди на b2bmedia 2021.
  • Българската асоциация за текстил, облекло и кожи получи престижно бизнес отличие

    Трето място в категория „Успешно развитие на бизнес организация“ завоюва Българската асоциация за текстил, облекло и кожи (БАТОК) по време на Годишните награди на b2b Media. Асоциацията обединява най-конкурентните български компании в сектора и подпомага тяхната дейност. Тя спечели журито освен със своята мисия в подкрепа на българското производство, но
  • BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021

    Партньорството на търговската верига с БЧК заслужи сребърно отличие в категория „Социален проект“BILLA България бе отличена в две ключови категории в 7-мото издание на ежегодния конкурс b2b Media Awards, организиран от b2b Media. Най-мащабният проект, който търговската верига започна през втората половина на 2020 г. – обновяването и дигитализирането на програмата
  • Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“

    Ellen More впечатли журито със своята политика за опазване на околната среда и отношение към устойчивата мода   По време на 7-ото издание на Годишните награди на b2b Media, Ellen More триумфира с второ място в категория „Бизнес дебют на годината“. Брандът спечели сърцата на журито със своята социална отговорност
  • Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021

    Владимир Христов, директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“ на компанията, е „Бизнес лидер на годината“Теленор България е тазгодишният носител на голямата награда в годишните награди на b2b Media. Отличието се присъжда на компанията, която се е справила с предизвикателствата на сложната обстановка в условията на пандемия през 2020 година
  • Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата

    Лидл България спечели и първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“  Ефектът Lidl – информационната кампания, с която Лидл България отбеляза своята 10-та годишнина, бе отличена с първо място за иновации в маркетинга и ПР сферата. Наградата бе връчена по време на VII-то издание на годишните награди на b2b
  • Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021

    Голямата награда „Иновация във време на пандемия“ отиде при Теленор България. В седмото издание но b2b Media Awards 2021 компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании, голяма част, реализирани в отговор на пандемията. Въпреки предизвикателната година, в надпреварата се включиха рекорден брой
  • „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката

    Само за месец участниците в инициативата извървяха близо 3 милиона крачки София, 7юли 2021 г. Едно ведро предизвикателство ни повежда по красиви мотивиращи маршрути из България. Пътешествие с мисия е част от националната информационна кампания „Вземи  краката си в ръце активно“. За трета поредна година тя се провежда с цел повишаване
  • 1 3CON с отличие за Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация
  • 2 Българската асоциация за текстил, облекло и кожи получи престижно бизнес отличие
  • 3 BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021
  • 4 Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“
  • 5 Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021
  • 6 Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата
  • 7 Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021
  • 8 „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Неокомунисти в Космоса

Преди дни Р. Брансън излетя в Космоса със собствени средства и няколко подмазвачи, които разбира се бяха щастливи да се подмазват в Космоса. Кой ти го дава, дори и да

Отговорът на Орбан

Смел, ясен и категоричен е отговорът на кабинета на Виктор Орбан, във връзка с обвиненията, че приетия в Унгария закон, срещу педофилията и излагането на порнография, джендър и сексуално образование

Атаката срещу институцията на семейството

“Основни човешки институции каквито са СЕМЕЙСТВОТО и БРАКА са поставени под безпрецедентна АТАКА от радикалните идеологии!Дори и стриктно биологични истини като половата принадлежност са под съмнение.От една страна самата идентичност

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Лидл България e „Най-зелена компания на 2021“
Веригата  получи още 5 отличия в конкурса „Най-зелените компании на България“ на b2b Media

Лидл България спечели голямата награда на XI-то издание на годишния конкурс „Най-зелените компании на България“ на B2B Media. Веригата взе зеления Оскар за устойчивата си грижа към околната среда и за зелените си политики, които продължи да изпълнява и в условията на пандемия.

Заедно с него компанията заслужи и още пет отличия. Кампанията за промотиране на спортните обувки с текстилна част от 100% рециклирана пластмаса Crivit стъпи на първото място в категория „Зелена кампания“. 25% от рецеклирания материал е от стари пластмасови (PET) бутилки, събирани от плажове и крайбрежни райони. Първо място Лидл България зае и в категория „Иновация от рецеклирани материали“. С две втори места бяха отличени CSR кампанията „Рециклирането има смисъл“ и зеления проект „Без разхищение – голямо намаление“, а зелената технология при производството на дънките Archroma грабна бронза в съответната категория.

„Приемаме приза „Най-зелена компания 2021“ като признание за значимата роля на отговорния бизнес. Винаги сме си давали сметка, че с всяко наше действие оказваме влияние не само върху социално-икономическата, но и върху околната среда. Точно затова, дори в условията на криза продължаваме да изпълняваме поетите ангажименти – да работим отговорно и да допринасяме за едно по-добро утре“, коментира Елица Георгиева, ръководител „Корпоративни комуникации“, Лидл България.

Разбирането на Lidl за отговорност и устойчиво развитие е залегнало в бизнес модела на компанията. От самото си създаване тя непрекъснато се стреми към подобряване на качеството, ефективността и постигането на устойчивост при всеки процес и на всяко ниво. От сертифицирането на магазините и логистичните бази за подобряване на енергийната ефективност, през установени процеси при опаковки, логистика и транспорт, до информационната кампания „Рециклирането има смисъл“.

Кампанията е част от мащабната стратегия на Schwarz Gruppe – REset Plastic, която Лидл България следва неотменно вече близо четири години. Нейните цели са са избягване и намаляване употребата на пластмаса чрез редица цели и мерки. В изпълнение на стратегията REset Plastic Лидл България работи по изпълнението на две цели – да намали количеството пластмаса в опаковките на продуктите собствена марка с 20% до 2025 г. и да направи 100% от опаковките на продуктите си собствена марка максимално рециклируеми. Повече информация по темата може да бъде открита на: https://corporate.lidl.bg/reset-plastic.

Всички тези действия са отразени детайлно във втория доклад за устойчиво развитие на Лидл България, който както и първия е единственият одитиран в ритейл сектора у нас.

Документът помага на клиентите да разберат повече за ангажиментите на Лидл Бъгария за отговорно поведение и устойчивост: https://corporate.lidl.bg/otgovornost/doklad-za-ustojchivo-razvitie.

Лидл България e „Най-зелена компания на 2021“

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • Играта на кръвни врагове

    Гледах брифинга на осичката Мая, която пак се жалваше, че не ставало по нейната.

    Хем ми е много смешно, хем много се ядосвам. Ядосвам се,

  • Обратите на международната сцена

    За броени месеци американската външна и вътрешна политика направи пирует и се обърна с хастара наопаки. Ако Тръмп беше изумително прагматичен търговец, хитър като сто

  • Свободата на словото по света и у нас

    Поръчковият разстрел миналата седмица на известния разследващ журналист Йоргос Караиваз не е влязъл в бомбастиката на одиозната днешна класация на Репортери без граници. Виж, България

  • Една седмица след изборите

    Премиерът в оставка така се е обидил с колко малко печели изборите, че решава да не е участвал в тях със задна дата. Не се

  • Уважаеми гражданки и граждани, драги зрители: Спите ли?

    Народът ви избра в парламента да управлявате кризата, а не да правите нови избори

    В политическата теория има едно важно, но подценявано понятие - инептокрация (от

  • Интересуват ли се САЩ от демокрацията в България

    От силен комплекс за малоценност е обладана всяка държава, която разчита на чужди столици - Вашингтон, Брюксел или Москва - да й посочват грешките и да й

  • 1