• Ретро сникърите се завръщат на мода

    Deichmann представя нови модели в ретро стил Ако можехме да върнем времето назад... Да, можем, защото сега е време за завръщане в бъдещето! Това е отдавна известната истина в света на модата: всичко ново е добре забравено старо. Тенденция, която особено подчертава тази теза през 2024 г., е блестящото завръщане на
  • От днес започва надпреварата за Зелените Оскари 2024

    Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2024" стартира на 2 април 2024 г.Отново ще бъдат оличени най-устойчивите идеи и практики!Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнес компании, общини, неправителствени организации, медии и конкретни личности за постигането на устойчиви ESG цели и корпоративно-отговорни стратегии.
  • Отново предизвикваме най-зелените компании, организации, бизнеси и личности!

    Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2024" стартира на 2 април 2024 г.Отново ще бъдат оличени най-устойчивите идеи и практики!Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнес компании, общини, неправителствени организации, медии и конкретни личности за постигането на устойчиви ESG цели и корпоративно-отговорни стратегии.
  • Д-р Явор Семерджиев е назначен за Републикански Консултант по Урология за София-град

    Водещият специалист в областта на урологията утвърждава високите медицински стандарти в Столичната област.Д-р Явор Семерджиев, известен със своята безупречна професионалност и непогрешимо чувство за грижа към пациентите, е назначен за Републикански консултант по урология за София-град за 2024 година. Това решение е прието благодарение на неговите постижения в областта на
  • „Heathers “ – разкриване на проблемите с психичното здраве чрез провокиращ мюзикъл

    Тази година Broadway Performance Club (BPC) към Американския университет в България (АУБ) избира мюзикъл, който никога не е бил на Бродуей. Причината зад този избор е желанието на клуба да представи важен проблем, пред който са изправени много хора в съвременния свят, а именно психичното здраве.„Heathers“ ще бъде 15-ата постановка,
  • Рисковете от безиглените инжекционни устройства за дермални филъри

    Tяна Пресолска: За съжаление в България, въпреки че има нормативна уредба за нейното прилагане, не се следи. През последните години процедурите за дермални филъри са станали все по-популярни сред пациентите, търсещи неинвазивни методи за подмладяване и подобряване на външния вид на кожата си.Новите тенденции в индустрията на красотата, включително тези,
  • Lilly Drogerie подкрепя младите жени по пътя към кариерен успех

    Компанията дарява средства, събрани от рециклирането на коледния каталог на компанията По повод Международния ден на жената Осми март Lilly Drogerie, веригата, която със своите над 100 магазина у нас помага на жените да бъдат още по-красиви, реши да подкрепи момичетата в техния избор на кариера чрез дарение по проекта на
  • Има ли планетарното хранене почва у нас?

    Днес хората обръщат все по-голямо внимание на здравословното хранене, но колко от нас всъщност се замислят, че храненето ни има пряко отношение и към природата? Къде се пресичат грижата за човешкото благо и това на планетата? Точката на тяхната „среща“ е осъзнатото хранене, което се основава на т. нар. планетарна
  • 1 Ретро сникърите се завръщат на мода
  • 2 От днес започва надпреварата за Зелените Оскари 2024
  • 3 Отново предизвикваме най-зелените компании, организации, бизнеси и личности!
  • 4 Д-р Явор Семерджиев е назначен за Републикански Консултант по Урология за София-град
  • 5 „Heathers “ – разкриване на проблемите с психичното здраве чрез провокиращ мюзикъл
  • 6 Рисковете от безиглените инжекционни устройства за дермални филъри
  • 7 Lilly Drogerie подкрепя младите жени по пътя към кариерен успех
  • 8 Има ли планетарното хранене почва у нас?
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Повишава ли се наистина раждаемостта в България?

България: Раждаемост 2019: 61 538 Раждаемост 2020: 59 086 Раждаемост 2021: 58 678 Раждаемост 2022: 56 596 Раждаемост 2023: 49 610 (Източник НСИ) Всички се смяхме на глупостите на Кирил

Елитът започна да нарича хората "безполезни хрантутници"

За това разказва тази книга. ДОБРЕ ДОШЛИ В ПРЕКРАСНИЯ НОВ СВЯТ. Понякога поетите и писателите виждат отвъд границите на съвременността. „Прекрасният нов свят“ е книга за бъдещето, а независимо от

Умереността у нас бе заличена от най-кресливите евроатлантически папагали

Умереността в България отдавна е детонирана. У нас до властта се добраха зомбитата с флексове, които да решили да заличат устоите на страната. ПП/ДБ са аналог на талибаните в Афганистан.

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Лидл България e „Най-зелена компания на 2021“
Веригата  получи още 5 отличия в конкурса „Най-зелените компании на България“ на b2b Media

Лидл България спечели голямата награда на XI-то издание на годишния конкурс „Най-зелените компании на България“ на B2B Media. Веригата взе зеления Оскар за устойчивата си грижа към околната среда и за зелените си политики, които продължи да изпълнява и в условията на пандемия.

Заедно с него компанията заслужи и още пет отличия. Кампанията за промотиране на спортните обувки с текстилна част от 100% рециклирана пластмаса Crivit стъпи на първото място в категория „Зелена кампания“. 25% от рецеклирания материал е от стари пластмасови (PET) бутилки, събирани от плажове и крайбрежни райони. Първо място Лидл България зае и в категория „Иновация от рецеклирани материали“. С две втори места бяха отличени CSR кампанията „Рециклирането има смисъл“ и зеления проект „Без разхищение – голямо намаление“, а зелената технология при производството на дънките Archroma грабна бронза в съответната категория.

„Приемаме приза „Най-зелена компания 2021“ като признание за значимата роля на отговорния бизнес. Винаги сме си давали сметка, че с всяко наше действие оказваме влияние не само върху социално-икономическата, но и върху околната среда. Точно затова, дори в условията на криза продължаваме да изпълняваме поетите ангажименти – да работим отговорно и да допринасяме за едно по-добро утре“, коментира Елица Георгиева, ръководител „Корпоративни комуникации“, Лидл България.

Разбирането на Lidl за отговорност и устойчиво развитие е залегнало в бизнес модела на компанията. От самото си създаване тя непрекъснато се стреми към подобряване на качеството, ефективността и постигането на устойчивост при всеки процес и на всяко ниво. От сертифицирането на магазините и логистичните бази за подобряване на енергийната ефективност, през установени процеси при опаковки, логистика и транспорт, до информационната кампания „Рециклирането има смисъл“.

Кампанията е част от мащабната стратегия на Schwarz Gruppe – REset Plastic, която Лидл България следва неотменно вече близо четири години. Нейните цели са са избягване и намаляване употребата на пластмаса чрез редица цели и мерки. В изпълнение на стратегията REset Plastic Лидл България работи по изпълнението на две цели – да намали количеството пластмаса в опаковките на продуктите собствена марка с 20% до 2025 г. и да направи 100% от опаковките на продуктите си собствена марка максимално рециклируеми. Повече информация по темата може да бъде открита на: https://corporate.lidl.bg/reset-plastic.

Всички тези действия са отразени детайлно във втория доклад за устойчиво развитие на Лидл България, който както и първия е единственият одитиран в ритейл сектора у нас.

Документът помага на клиентите да разберат повече за ангажиментите на Лидл Бъгария за отговорно поведение и устойчивост: https://corporate.lidl.bg/otgovornost/doklad-za-ustojchivo-razvitie.

Лидл България e „Най-зелена компания на 2021“

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1