• 1 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 2 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • 3 Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни
  • 4 Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
  • 5 Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност
  • 6 Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“
  • 7 Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
  • 8 Кампанията „Вземи краката си в ръце активно“ насочва вниманието към ранната диагностика и превенцията на хроничната венозна болест
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Насила еврото няма да го направят хубаво в очите на хората

Евро-манипулации срещу безспорни факти 1. Валутният борд ограничавал икономическия растеж, затова да се махне и да влезе еврото. Да, ограничава политическите крадци да крадат и с краката. Бордът е усмирителна

Когато "Попадийката" е по-голяма от Библията, демокрацията е илюзия

Видяхме го – парламентарният ни театър отново надмина себе си. Искането за провежданото на референдум дали да приемем еврото от 2026, инициатива на президента Румен Радев, беше погребано под претекста за

Либералният хан на ценностите – какво е позволено и кое не?

Виждаме познатата картина: либералната клика отново се опитва да диктува какво можем да мислим и как да възпитаваме децата си. Гневът им срещу изучаването на основни религиозни принципи в училище,

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Лидл България e „Най-зелена компания на 2021“
Веригата  получи още 5 отличия в конкурса „Най-зелените компании на България“ на b2b Media

Лидл България спечели голямата награда на XI-то издание на годишния конкурс „Най-зелените компании на България“ на B2B Media. Веригата взе зеления Оскар за устойчивата си грижа към околната среда и за зелените си политики, които продължи да изпълнява и в условията на пандемия.

Заедно с него компанията заслужи и още пет отличия. Кампанията за промотиране на спортните обувки с текстилна част от 100% рециклирана пластмаса Crivit стъпи на първото място в категория „Зелена кампания“. 25% от рецеклирания материал е от стари пластмасови (PET) бутилки, събирани от плажове и крайбрежни райони. Първо място Лидл България зае и в категория „Иновация от рецеклирани материали“. С две втори места бяха отличени CSR кампанията „Рециклирането има смисъл“ и зеления проект „Без разхищение – голямо намаление“, а зелената технология при производството на дънките Archroma грабна бронза в съответната категория.

„Приемаме приза „Най-зелена компания 2021“ като признание за значимата роля на отговорния бизнес. Винаги сме си давали сметка, че с всяко наше действие оказваме влияние не само върху социално-икономическата, но и върху околната среда. Точно затова, дори в условията на криза продължаваме да изпълняваме поетите ангажименти – да работим отговорно и да допринасяме за едно по-добро утре“, коментира Елица Георгиева, ръководител „Корпоративни комуникации“, Лидл България.

Разбирането на Lidl за отговорност и устойчиво развитие е залегнало в бизнес модела на компанията. От самото си създаване тя непрекъснато се стреми към подобряване на качеството, ефективността и постигането на устойчивост при всеки процес и на всяко ниво. От сертифицирането на магазините и логистичните бази за подобряване на енергийната ефективност, през установени процеси при опаковки, логистика и транспорт, до информационната кампания „Рециклирането има смисъл“.

Кампанията е част от мащабната стратегия на Schwarz Gruppe – REset Plastic, която Лидл България следва неотменно вече близо четири години. Нейните цели са са избягване и намаляване употребата на пластмаса чрез редица цели и мерки. В изпълнение на стратегията REset Plastic Лидл България работи по изпълнението на две цели – да намали количеството пластмаса в опаковките на продуктите собствена марка с 20% до 2025 г. и да направи 100% от опаковките на продуктите си собствена марка максимално рециклируеми. Повече информация по темата може да бъде открита на: https://corporate.lidl.bg/reset-plastic.

Всички тези действия са отразени детайлно във втория доклад за устойчиво развитие на Лидл България, който както и първия е единственият одитиран в ритейл сектора у нас.

Документът помага на клиентите да разберат повече за ангажиментите на Лидл Бъгария за отговорно поведение и устойчивост: https://corporate.lidl.bg/otgovornost/doklad-za-ustojchivo-razvitie.

Лидл България e „Най-зелена компания на 2021“

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1