• 1 При безплатни профилактични прегледи в 22 града над 60% от хората са диагностицирани в ранни стадии на хроничната венозна болест
  • 2 Над половината от поколението Z смятат, че бъдещите изпълнителни директори няма да имат нужда от университетска диплома
  • 3 Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България за 2022 г.
  • 4 Започва деветото издание на Лидерска академия „Успяваме в България“
  • 5 Цигуларката Зорница Иларионова с високо признание от Прочида – културната столица на Италия
  • 6 Магистър фармацевт Мария Каназирева предупреждава: „Не подценявайте разширените вени!“
  • 7 Вземи краката си в ръце с Краченица
  • 8 Върнете ни бутилките, а ние ще върнем жеста на природата, като ги рециклираме
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Хайде да се вземем в ръце

Напоследък все по-често и неволно си задавам следните въпроси: - Ако в двора ми имаше находище на ценни метали, бих ли дал на някой чужденец да ги извлича и прибира, срещу

Подкрепяме ли “саможертвата”?

Европейската комисия предлага маоистко-комунистически мерки в икономиката – таван на цените на природния газ и електроенергията, изземване на „свръхпечалби“ (такъв термин е малоумщина в свободната икономика) и раздаване на социални помощи

Какви сигнали дава новият Британски кабинет?

Наследничката на Борис Джонсън не е по-различна от него. Министърът на финансите е ултралиберален икономист. Родословието му е от Гана.

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Лидл България e „Най-зелена компания на 2021“
Веригата  получи още 5 отличия в конкурса „Най-зелените компании на България“ на b2b Media

Лидл България спечели голямата награда на XI-то издание на годишния конкурс „Най-зелените компании на България“ на B2B Media. Веригата взе зеления Оскар за устойчивата си грижа към околната среда и за зелените си политики, които продължи да изпълнява и в условията на пандемия.

Заедно с него компанията заслужи и още пет отличия. Кампанията за промотиране на спортните обувки с текстилна част от 100% рециклирана пластмаса Crivit стъпи на първото място в категория „Зелена кампания“. 25% от рецеклирания материал е от стари пластмасови (PET) бутилки, събирани от плажове и крайбрежни райони. Първо място Лидл България зае и в категория „Иновация от рецеклирани материали“. С две втори места бяха отличени CSR кампанията „Рециклирането има смисъл“ и зеления проект „Без разхищение – голямо намаление“, а зелената технология при производството на дънките Archroma грабна бронза в съответната категория.

„Приемаме приза „Най-зелена компания 2021“ като признание за значимата роля на отговорния бизнес. Винаги сме си давали сметка, че с всяко наше действие оказваме влияние не само върху социално-икономическата, но и върху околната среда. Точно затова, дори в условията на криза продължаваме да изпълняваме поетите ангажименти – да работим отговорно и да допринасяме за едно по-добро утре“, коментира Елица Георгиева, ръководител „Корпоративни комуникации“, Лидл България.

Разбирането на Lidl за отговорност и устойчиво развитие е залегнало в бизнес модела на компанията. От самото си създаване тя непрекъснато се стреми към подобряване на качеството, ефективността и постигането на устойчивост при всеки процес и на всяко ниво. От сертифицирането на магазините и логистичните бази за подобряване на енергийната ефективност, през установени процеси при опаковки, логистика и транспорт, до информационната кампания „Рециклирането има смисъл“.

Кампанията е част от мащабната стратегия на Schwarz Gruppe – REset Plastic, която Лидл България следва неотменно вече близо четири години. Нейните цели са са избягване и намаляване употребата на пластмаса чрез редица цели и мерки. В изпълнение на стратегията REset Plastic Лидл България работи по изпълнението на две цели – да намали количеството пластмаса в опаковките на продуктите собствена марка с 20% до 2025 г. и да направи 100% от опаковките на продуктите си собствена марка максимално рециклируеми. Повече информация по темата може да бъде открита на: https://corporate.lidl.bg/reset-plastic.

Всички тези действия са отразени детайлно във втория доклад за устойчиво развитие на Лидл България, който както и първия е единственият одитиран в ритейл сектора у нас.

Документът помага на клиентите да разберат повече за ангажиментите на Лидл Бъгария за отговорно поведение и устойчивост: https://corporate.lidl.bg/otgovornost/doklad-za-ustojchivo-razvitie.

Лидл България e „Най-зелена компания на 2021“

Новини

  • 1

Анализи

  • Нищо хубаво не следва от вдигане на данъците

    Нищо хубаво няма да видим, ако вместо финансова дисциплина при външно влошаване на стопанската конюнктура се разпищолим и заложим на вдигане на данъци и осигуровки

  • Социологическите проучвания - враг номер едно

    Въпреки разпространеното схващане, враг номер едно на тутраканската селищна система, не са нито Рейгън, нито политиците, нито журналистите, нито дори футболните съдии.
     
    Това без

  • Санкции-шманкции!

    ГАЗПРОМ е направил рекордна $41.75 милиарда печалба за първите 6 месеца на 2022 г.

    Замислете се върху този факт, преди да си направите каквито и

  • България трябва да има неутрална позиция

    Сега ще Ви кажа най-съществената причина, поради която беше стратегически много важно България да се придържа към неутрална позиция по отношение на войната в Украйна.

  • Има ли смисъл в закон срещу инфлацията

    Байдън подписал Закон за намаляване на инфлацията. Представяте ли си? Както преди време бяха спрели „климатичните промени“ със Закон, сега подобни троцкисти-маоисти ще спрат и

  • Това ли е Америка?

    Поразителният скандал с претърсването на имението на Тръмп от най-малко 30 тежко въоръжени агенти на ФБР продължава без прекъсване.

    Левите медии твърдят, че ФБР не

  • 1