• Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват! За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас. За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започнаха от 3 ноември 2025.
  • От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват!За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас.За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започват от 3 ноември 2025.
  • Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество

    Остарялата водопреносна мрежа, замърсяването на почвите и недостатъчният контрол са част от проблемите с качеството на чешмяната вода   Човешкото тяло съдържа между 50 и 80% вода и консумацията на чиста питейна вода играе съществена роля за доброто здраве. И затова с право потребителят си задава въпроса каква вода за
  • Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?

    Във второто издание на наградите NEXT DIFI AWARDS през 2025 г. Бяха отличени организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Голямата награда отиде при Банка ДСК, а призът за лидер и вдъхновител беше присъден на Макс Баклаян, Изпълнителен директор на Tavex. Официалната церемония по награждаване на призьорите се състоя
  • „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве

    Октомври е месецът, в който светът обръща внимание на женското здраве. Именно тогава стартира информационната кампания „Изключи горещите вълни“, посветена на темата менопауза и на едно от най-честите ѝ проявления – горещите вълни. Инициативата е подкрепена от четири водещи медицински организации в България: Българска асоциация по андро- и менопауза; Българска асоциация
  • Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    Второто издание на наградите през 2025 г. е посветено на организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Ранното кандидатстване се удължава до 03/10/2025 А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест

    В 17 града на България над 1200 души посетиха безплатни профилактични прегледи за разширени вени  Излязоха данните след края на тазгодишното издание на информационната кампания „Вземи краката си в ръце активно“, която се организира от Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология (БНДСЕХА) с подкрепата на фармацевтична
  • Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

    Събитието поставя акцент върху дългосрочната подкрепа за жените – със знание, мрежа и специално създаденото приложение findependent app  Остават броени дни до първата по рода си в България голяма конференция, посветена на финансовата независимост на жените – From Zero to Hero Summit. Тя ще се проведе на 18 септември в Planet Schwarz
  • 1 Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025
  • 2 От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025
  • 3 Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество
  • 4 Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?
  • 5 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • 6 Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 7 Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест
  • 8 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Държавите ще стареят, ще отслабват и ще се свиват

Невероятно е, че вече няколко поколения в Западния свят израснахме с убеждението, че човечеството върви към свръхпопулация.  През 90-те и първото десетилетие след 2000 г. медии, учебници, филми, публични кампании

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Две призови места за членове на БАТОК в конкурс за зелен бизнес
Две престижни отличия за зелено производство спечелиха членовете на Българската асоциация за текстил облекло и кожи (БАТОК) – Антоан Вилл и МИК-БГ. Те триумфираха в категория „Индустрия и производствен сектор” по време на 11-ото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България" като заеха съответно първо и трето място. Компаниите се наредиха сред победителите със своята социална ангажираност и политика за устойчивост в сферата на текстила и облеклото.

Двете фирми спечелиха сърцата на журито с иновациите и внедрените решения в своите производства за зелен бизнес и опазване на околната среда. В световен мащаб секторът е предприел редица стъпки за зелена трансформация на индустрията и членовете на БАТОК следят и реализират успешно тези тенденции. Машини, които оставят по-малък въглероден отпечатък в атмосферата, употреба на устойчиви материи, безвредни бои за тъканите и рециклиране, са само част от стъпките към екологично производство. „Всяка индустрия има своя принос към това и трябва да се стреми да намира решения за минимизирането на своя отпечатък. Целият екип на Антоан Вилл вярва в това и смело върви по този път, защото той вече не е тенденция, а норма за всеки бизнес. Да, ние сме зелени и да, ние ще продължим да опазваме България чиста.“, подчерта Антоанета Антонова, управител на Антоан Вилл, завоювал първото място в своята категория. „Част от стратегията ни за реализиране на зелените идеи е стартирането на собствен бранд, с който успяваме да създадем устойчива мода и да оползотворим производствените отпадъци от всяко едно облекло.“, допълни Антоанета Антонова.

Две призови места за членове на БАТОК в конкурс за зелен бизнес

Сериозни усилия в опазването на околната среда полага и спечелилият трето място в категория „Индустрия и производствен сектор” – МИК-БГ. „Нашата компания се занимава с производство на облекла, а модната индустрия е един от големите замърсители, които отделят тонове отпадъци. Ние ги събираме разделно и ги рециклираме, оптимизирали сме консумацията на електричество и сме намалили количеството изхвърлена, годна за консумация вода.“, сподели Миглена Христова – управител на МИК-БГ. От сцената на надпреварата "Най-зелените компании в България", тя призова всички потребители също да се включат активно в по-екологичния начин на живот като рециклират дрехите си и да ги употребяват по-дълго време.

Конкурсът за „Зелените Оскари“, традиционно организиран от b2b Media, беше открит с приветствие от президента на Румен Радев. Единадесетото издание отличи над 50 компании,  които устойчиво развиват бизнеса си по отговорен за природата начин.

Две призови места за членове на БАТОК в конкурс за зелен бизнес

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1