• Близо един от всеки трима родители споделя, че неговото дете е преживяло насилие от връстник или по-малко дете

    Институции, организации, експерти и медии обсъдиха резултатите от национално представително проучване за нагласите на българите към насилиетонад и сред деца ● Двойно повече хора до 35 години са преживели насилие от възрастен, сравнено с поколението 55+. ● Има реален ръст на насилието над и сред деца при последните две поколения. ● Близо 15%
  • Журито на Leaders of Influence Awards 2025 очаква вашите заявки

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват!
  • Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват! За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас. За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започнаха от 3 ноември 2025.
  • От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват!За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас.За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започват от 3 ноември 2025.
  • Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество

    Остарялата водопреносна мрежа, замърсяването на почвите и недостатъчният контрол са част от проблемите с качеството на чешмяната вода   Човешкото тяло съдържа между 50 и 80% вода и консумацията на чиста питейна вода играе съществена роля за доброто здраве. И затова с право потребителят си задава въпроса каква вода за
  • Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?

    Във второто издание на наградите NEXT DIFI AWARDS през 2025 г. Бяха отличени организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Голямата награда отиде при Банка ДСК, а призът за лидер и вдъхновител беше присъден на Макс Баклаян, Изпълнителен директор на Tavex. Официалната церемония по награждаване на призьорите се състоя
  • „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве

    Октомври е месецът, в който светът обръща внимание на женското здраве. Именно тогава стартира информационната кампания „Изключи горещите вълни“, посветена на темата менопауза и на едно от най-честите ѝ проявления – горещите вълни. Инициативата е подкрепена от четири водещи медицински организации в България: Българска асоциация по андро- и менопауза; Българска асоциация
  • Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    Второто издание на наградите през 2025 г. е посветено на организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Ранното кандидатстване се удължава до 03/10/2025 А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • 1 Близо един от всеки трима родители споделя, че неговото дете е преживяло насилие от връстник или по-малко дете
  • 2 Журито на Leaders of Influence Awards 2025 очаква вашите заявки
  • 3 Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025
  • 4 От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025
  • 5 Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество
  • 6 Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?
  • 7 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • 8 Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Държавите ще стареят, ще отслабват и ще се свиват

Невероятно е, че вече няколко поколения в Западния свят израснахме с убеждението, че човечеството върви към свръхпопулация.  През 90-те и първото десетилетие след 2000 г. медии, учебници, филми, публични кампании

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

BILLA България с признание на националния конкурс “Най-зелените компании в България
Търговската верига зае второ място в категорията „Устойчиви политики в условията на пандемия“

BILLA България спечели второ място в Националния конкурс “Най-зелените компании в България”, организиран от b2b Media. Отличието е в категорията „Устойчиви политики в условията на пандемия“. Търговската верига бе отличена от експертното жури за своите иновативни зелени практики и проекти, насочени към запазването на устойчивостта на корпоративните ангажименти по отношение на обществото и околната среда.
 
Въпреки трудностите през изминалата 2020 г., търговската верига продължи активната си работа по отношение на устойчивото земеделие в програмата за намаляване на пестициди „BILLA Градини“, която освен с отговорното си отношение към околната среда, се отличава и с приноса към здравословното хранене на българския потребител. За целта търговската верига е предоставила безвъзмездно схеми за растителна защита на 42 внимателно селектирани родни производители, партньори в програмата. Устойчивите партньорства и успешното прилагане на схемите за растителна защита се отразяват и върху непрекъснато нарастващия асортимент от продукти без пестициди в търговската верига. През изминалата година, клиентите на BILLA са имали възможност да избират между 122 артикула от марката BILLA Градини.
 
Резултатите, които спечелиха признанието на журито, включват още успехи в намаляването на хранителните отпадъци чрез правилното транспортиране, съхранение и излагане на свежи продукти в магазините, както и с рециклирането им, което ги превръща в биогаз, използван за производството на зелена електроенергия. Компанията отчита 340 тона по-малко генерирани биоразградими отпадъци, което е с 23,3% по-малко отпадък в сравнение с 2019 г.  
 
Нова 100% рециклируема торба за пазаруване, направена от 80% рециклиран материал, въведе търговската верига в началото на тази година отново като част от отговорната си политика към обществото и околната среда. Артикулът ангажира осъзнатото потребление от страна на клиентите и насърчава рециклирането. Близо 400 тона емисии на CO2, 0,4 тона емисии фини прахови частици и над 100 000 лева разходи годишно ще бъдат спестени, в резултат от ограничените вредни екологични въздействия.
 
Пандемичните условия не спират компанията и при реализацията на проекти за енергийна ефективност. Следвайки своите цели по отношение на „Климат, енергия и околна среда“, BILLA България намали потреблението си на електроенергия с 8% и разходваните ресурси на природен газ с 5% за 2020 спрямо 2019 година.
 
„Проблемите, свързани с замърсяването на околната среда, са множество. Най-често дискутирани са рисковете, причинени от глобалното затопляне и изчерпването на ресурси. Да бъдем обградени от чиста природа зависи единствено от нас. Ето защо, ние от BILLA България приемаме отговорните действия в тази посока за свой дълг. Вярваме, че те имат силата да вдъхновяват и да дават добър пример. Грижата за околната среда изисква множество действия, които ще ни доведат до желаната позитивна промяна, която да отеква във времето. Ще продължаваме да работим за това и занапред,“ сподели Норберт Мисбрандт, Изпълнителен директор на BILLA България.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1