• Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    За втора година b2b Media провежда уникалната инциатива - Годишните награди за финансови иновации. Кандидатстването ще се проведе в периода 9 септември – 3 октомври 2025 г. А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор

    Някои дружества дори въвеждат платен отпуск за срещи, както и месечен бонус за същата цел   След години на преобладаващо дигитална свързаност и социализация през екрани, започва да се наблюдава една неочаквана, но логична тенденция – работодатели от различни краища на света подкрепят служителите си в търсенето на партньори. Тази промяна
  • Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа

    Чарът на лятото е в откриването на неподозираната природна красота, особено сред прохладата на планината. Чували ли сте за тази мистично красива дестинация в Родопите? „Родопските Чаирски езера са сред любимите ми места“, разказва Елена Иванова, любител на бягствата в природата и автор на популярния блог „Друми в думи“. „Те
  • Българинът Стефан Иванов на прага на три световни рекорда

    Българският финансист и предприемач Стефан Иванов е на път да влезе в историята с три нови рекорда на Гинес. Той бе част от четиричленния екипаж „Неукротимите“ (Untamed), който на 21 юли успешно завърши първата отборна океанска гребна експедиция от континентална Австралия до континентална Африка. Сред рекордите на Гинес, които експедицията очаква
  • “MADE IN EU” СЪС СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА ВЪВ ВЕНЕЦИЯ

    „Made In EU“, най-новият филм на режисьора Стефан Командарев ще има своята световна премиера на Международния филмов фестивал във Венеция. Създаден през 1932 година, той е най-старият кинофестивал в света и един от трите най-престижни наред с фестивалите в Кан и Берлин. „Made In EU“ е в секцията „Spotlight”, която включва
  • Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025

    В 11-тото издание на специалния ежегоден конкурс b2b Media Awards се включиха стотици проекти и кампании, които показаха забележителни постижения и резултати.Голямата награда за иновативно развитие на бизнес организация бе присъдена за втора поредна година на Уникредит Булбанк. В изключително конкурентната категория Иновативна компания на годината призовете бяха за Пощенска
  • Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4

    Съвети от д-р Георгиева в поредицата „Първите 12 месеца с DEVIN Изворна“ Всяка нова усмивка, всяко гукане и всяко протягане на бебето са малки чудеса в живота на родителите. Третият и четвъртият месец от развитието му са наистина повратен момент – период, в който започва по-осъзнатото общуване, установяват се първите навици
  • „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“

    Компанията предоставя безвъзмездно над 30 000 литра минерална вода за кръводарителите   По повод Световния ден на кръводарителя, 14 юни, „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология (НЦТХ) поставиха начало на съвместната инициатива „Вода за живот“. Целта на кампанията е да се повиши информираността на хората за ползата от
  • 1 Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 2 Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор
  • 3 Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа
  • 4 Българинът Стефан Иванов на прага на три световни рекорда
  • 5 “MADE IN EU” СЪС СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА ВЪВ ВЕНЕЦИЯ
  • 6 Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025
  • 7 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 8 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Любимият аксесоар е огледало на характера
Що за интересни обувки носи момичето на светофара? Сигурно изборът на другите не е по ваш вкус, но той е в немалка степен израз на тяхната индивидуалност. Това се отнася и до облеклото, но обувките като аксесоар вече сами по себе си разказват истории за нашия темперамент. Този толкова любим, не само на нежния пол, аксесоар е натоварен и с психологическа функция – да маскира определени личностни дефицити. Е, да, но психолозите са готови да разконспирират всичко това.

Изводът е, че никак не е случайно какви обувки избираме, защото те са начин на себеизразяване. И точно затова можем да се научим да четем знаците, които те ни дават за една личност. По този въпрос науката също взима страна, като на запад от нас са провеждани и проучвания (https://www.inc.com/rebecca-hinds/want-to-read-your-coworkers-personalities-look-at-their-shoes-science-says.html)
 
Чрез избора на обувки, несъзнателно или не, се стремим да си осигурим физически, но което е по-важно – и психологически  комфорт. И макар да поддържаме разнообразие от стилове за различни поводи, типичната за нас обувка и особено най-често носената красноречиво, обрисува характера ни и неговите защитни механизми.
 
Та това е очевидно!
 
Всеки познава някой некомформист, който непременно ще избере обувки с неочакван, ярък цвят. Оранжеви? Да! Но този неконформист е още и екстроверт, защото малкият му бунт срещу правилата и скуката намира ярък външен израз, който той носи с гордост.
 
Ами онези, които маниакално лъскат обувките си към десет пъти на ден? Проучванията показват, че хората, които носят добре поддържани обувки, се отличават с високи нива на тревожност. Те са по-зависими от другите и са по-склонни да търсят потвърждение за качеството на своята работа. Може би тези хора носят безупречни обувки най-вече, за да направят добро впечатление и да избегнат отхвърлянето? Звучи правдоподобно.
 
Кой не знае, че когато една жена носи високи токчета, се счита за по-привлекателна – в чуждите и в своите очи? Отдавна високите токчета са символ на статус. Още времето на управлението на Луи XVI високите токчета се носят както от мъже, така и от жени (дори от самия крал-слънце), за да маркират високо обществено положение.
 
С какво се обуват психологическите типове
 
Творецът с развинтено въображение по-скоро не отдава значение на материята; той или тя е над нещата, затова може да носи и стари обувки или твърде обикновени, които да не са прекалено скъпи. Ала импулсите не са им чужди – затова такива хора както мъже, така и жени, от време на време избират екстравагантни модели, които се като мехлем за тяхната неувереност.
 
Интелектуалецът, борави добре с интелекта, но няма добра връзка с тялото. Така нужното му заземяване намира израз в носенето на ниски обувки, за да е по-близо до земята.
 
Човекът-услуга, мъж или жена, е с по-набито телосложение и няма изненада – предпочита по-грубо изглеждащи обувки, понякога с послание за бойна готовност. Често той или тя се товари с много работа, затова обувката, която избира несъзнателно, често е стабилна – маратонки, кубинки. Ако ще са високи обувки, то те са с дебела подметка.
 
Лидерът се чувства комфортно в обувки, които са скъпи, издаващи статус, с високи тънки токчета за жените и с остри, целенасочени върхове за мъжете. Обичат обувки, които подчертават сексапила. Жените нямат проблем да ходят с отворени сандали с висок и тънък ток. Но тъй като често потискат емоциите си и работят с рационалния си ум, имат нужда да слязат на земята и често носят и гуменки или равни, но елегантни обувки, удобни за ходене до работа или пазаруване.
 
Човекът на правилата избира по-класическа обувка, подходяща за костюмите, които обича. Жените предпочитат елегантни обувки със среден тънък ток, рядко отворени.
Пестеливи са, но за обувки може понякога да се охарчат, за да демонстрират финансови възможности.
 
Все пак на този свят доказано няма чисти психологически типове. Ето защо е напълно разбираемо и оправдано да си набавим обувки с различно излъчване, стил, комфорт и цвят. Така в различни моменти разкриваме различен нюанс от своята личност. И който разпознае тези нюанси, ще ни разбира по-добре.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1