• Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват! За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас. За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започнаха от 3 ноември 2025.
  • От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват!За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас.За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започват от 3 ноември 2025.
  • Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество

    Остарялата водопреносна мрежа, замърсяването на почвите и недостатъчният контрол са част от проблемите с качеството на чешмяната вода   Човешкото тяло съдържа между 50 и 80% вода и консумацията на чиста питейна вода играе съществена роля за доброто здраве. И затова с право потребителят си задава въпроса каква вода за
  • Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?

    Във второто издание на наградите NEXT DIFI AWARDS през 2025 г. Бяха отличени организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Голямата награда отиде при Банка ДСК, а призът за лидер и вдъхновител беше присъден на Макс Баклаян, Изпълнителен директор на Tavex. Официалната церемония по награждаване на призьорите се състоя
  • „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве

    Октомври е месецът, в който светът обръща внимание на женското здраве. Именно тогава стартира информационната кампания „Изключи горещите вълни“, посветена на темата менопауза и на едно от най-честите ѝ проявления – горещите вълни. Инициативата е подкрепена от четири водещи медицински организации в България: Българска асоциация по андро- и менопауза; Българска асоциация
  • Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    Второто издание на наградите през 2025 г. е посветено на организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Ранното кандидатстване се удължава до 03/10/2025 А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест

    В 17 града на България над 1200 души посетиха безплатни профилактични прегледи за разширени вени  Излязоха данните след края на тазгодишното издание на информационната кампания „Вземи краката си в ръце активно“, която се организира от Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология (БНДСЕХА) с подкрепата на фармацевтична
  • Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

    Събитието поставя акцент върху дългосрочната подкрепа за жените – със знание, мрежа и специално създаденото приложение findependent app  Остават броени дни до първата по рода си в България голяма конференция, посветена на финансовата независимост на жените – From Zero to Hero Summit. Тя ще се проведе на 18 септември в Planet Schwarz
  • 1 Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025
  • 2 От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025
  • 3 Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество
  • 4 Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?
  • 5 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • 6 Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 7 Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест
  • 8 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Любимият аксесоар е огледало на характера
Що за интересни обувки носи момичето на светофара? Сигурно изборът на другите не е по ваш вкус, но той е в немалка степен израз на тяхната индивидуалност. Това се отнася и до облеклото, но обувките като аксесоар вече сами по себе си разказват истории за нашия темперамент. Този толкова любим, не само на нежния пол, аксесоар е натоварен и с психологическа функция – да маскира определени личностни дефицити. Е, да, но психолозите са готови да разконспирират всичко това.

Изводът е, че никак не е случайно какви обувки избираме, защото те са начин на себеизразяване. И точно затова можем да се научим да четем знаците, които те ни дават за една личност. По този въпрос науката също взима страна, като на запад от нас са провеждани и проучвания (https://www.inc.com/rebecca-hinds/want-to-read-your-coworkers-personalities-look-at-their-shoes-science-says.html)
 
Чрез избора на обувки, несъзнателно или не, се стремим да си осигурим физически, но което е по-важно – и психологически  комфорт. И макар да поддържаме разнообразие от стилове за различни поводи, типичната за нас обувка и особено най-често носената красноречиво, обрисува характера ни и неговите защитни механизми.
 
Та това е очевидно!
 
Всеки познава някой некомформист, който непременно ще избере обувки с неочакван, ярък цвят. Оранжеви? Да! Но този неконформист е още и екстроверт, защото малкият му бунт срещу правилата и скуката намира ярък външен израз, който той носи с гордост.
 
Ами онези, които маниакално лъскат обувките си към десет пъти на ден? Проучванията показват, че хората, които носят добре поддържани обувки, се отличават с високи нива на тревожност. Те са по-зависими от другите и са по-склонни да търсят потвърждение за качеството на своята работа. Може би тези хора носят безупречни обувки най-вече, за да направят добро впечатление и да избегнат отхвърлянето? Звучи правдоподобно.
 
Кой не знае, че когато една жена носи високи токчета, се счита за по-привлекателна – в чуждите и в своите очи? Отдавна високите токчета са символ на статус. Още времето на управлението на Луи XVI високите токчета се носят както от мъже, така и от жени (дори от самия крал-слънце), за да маркират високо обществено положение.
 
С какво се обуват психологическите типове
 
Творецът с развинтено въображение по-скоро не отдава значение на материята; той или тя е над нещата, затова може да носи и стари обувки или твърде обикновени, които да не са прекалено скъпи. Ала импулсите не са им чужди – затова такива хора както мъже, така и жени, от време на време избират екстравагантни модели, които се като мехлем за тяхната неувереност.
 
Интелектуалецът, борави добре с интелекта, но няма добра връзка с тялото. Така нужното му заземяване намира израз в носенето на ниски обувки, за да е по-близо до земята.
 
Човекът-услуга, мъж или жена, е с по-набито телосложение и няма изненада – предпочита по-грубо изглеждащи обувки, понякога с послание за бойна готовност. Често той или тя се товари с много работа, затова обувката, която избира несъзнателно, често е стабилна – маратонки, кубинки. Ако ще са високи обувки, то те са с дебела подметка.
 
Лидерът се чувства комфортно в обувки, които са скъпи, издаващи статус, с високи тънки токчета за жените и с остри, целенасочени върхове за мъжете. Обичат обувки, които подчертават сексапила. Жените нямат проблем да ходят с отворени сандали с висок и тънък ток. Но тъй като често потискат емоциите си и работят с рационалния си ум, имат нужда да слязат на земята и често носят и гуменки или равни, но елегантни обувки, удобни за ходене до работа или пазаруване.
 
Човекът на правилата избира по-класическа обувка, подходяща за костюмите, които обича. Жените предпочитат елегантни обувки със среден тънък ток, рядко отворени.
Пестеливи са, но за обувки може понякога да се охарчат, за да демонстрират финансови възможности.
 
Все пак на този свят доказано няма чисти психологически типове. Ето защо е напълно разбираемо и оправдано да си набавим обувки с различно излъчване, стил, комфорт и цвят. Така в различни моменти разкриваме различен нюанс от своята личност. И който разпознае тези нюанси, ще ни разбира по-добре.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1