• 3CON с отличие за Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация

    Маркетингова агенция 3CON получи приз в категория  ”Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация“ на Годишните награди на b2bmedia 2021.
  • Българската асоциация за текстил, облекло и кожи получи престижно бизнес отличие

    Трето място в категория „Успешно развитие на бизнес организация“ завоюва Българската асоциация за текстил, облекло и кожи (БАТОК) по време на Годишните награди на b2b Media. Асоциацията обединява най-конкурентните български компании в сектора и подпомага тяхната дейност. Тя спечели журито освен със своята мисия в подкрепа на българското производство, но
  • BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021

    Партньорството на търговската верига с БЧК заслужи сребърно отличие в категория „Социален проект“BILLA България бе отличена в две ключови категории в 7-мото издание на ежегодния конкурс b2b Media Awards, организиран от b2b Media. Най-мащабният проект, който търговската верига започна през втората половина на 2020 г. – обновяването и дигитализирането на програмата
  • Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“

    Ellen More впечатли журито със своята политика за опазване на околната среда и отношение към устойчивата мода   По време на 7-ото издание на Годишните награди на b2b Media, Ellen More триумфира с второ място в категория „Бизнес дебют на годината“. Брандът спечели сърцата на журито със своята социална отговорност
  • Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021

    Владимир Христов, директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“ на компанията, е „Бизнес лидер на годината“Теленор България е тазгодишният носител на голямата награда в годишните награди на b2b Media. Отличието се присъжда на компанията, която се е справила с предизвикателствата на сложната обстановка в условията на пандемия през 2020 година
  • Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата

    Лидл България спечели и първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“  Ефектът Lidl – информационната кампания, с която Лидл България отбеляза своята 10-та годишнина, бе отличена с първо място за иновации в маркетинга и ПР сферата. Наградата бе връчена по време на VII-то издание на годишните награди на b2b
  • Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021

    Голямата награда „Иновация във време на пандемия“ отиде при Теленор България. В седмото издание но b2b Media Awards 2021 компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании, голяма част, реализирани в отговор на пандемията. Въпреки предизвикателната година, в надпреварата се включиха рекорден брой
  • „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката

    Само за месец участниците в инициативата извървяха близо 3 милиона крачки София, 7юли 2021 г. Едно ведро предизвикателство ни повежда по красиви мотивиращи маршрути из България. Пътешествие с мисия е част от националната информационна кампания „Вземи  краката си в ръце активно“. За трета поредна година тя се провежда с цел повишаване
  • 1 3CON с отличие за Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация
  • 2 Българската асоциация за текстил, облекло и кожи получи престижно бизнес отличие
  • 3 BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021
  • 4 Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“
  • 5 Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021
  • 6 Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата
  • 7 Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021
  • 8 „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Неокомунисти в Космоса

Преди дни Р. Брансън излетя в Космоса със собствени средства и няколко подмазвачи, които разбира се бяха щастливи да се подмазват в Космоса. Кой ти го дава, дори и да

Отговорът на Орбан

Смел, ясен и категоричен е отговорът на кабинета на Виктор Орбан, във връзка с обвиненията, че приетия в Унгария закон, срещу педофилията и излагането на порнография, джендър и сексуално образование

Атаката срещу институцията на семейството

“Основни човешки институции каквито са СЕМЕЙСТВОТО и БРАКА са поставени под безпрецедентна АТАКА от радикалните идеологии!Дори и стриктно биологични истини като половата принадлежност са под съмнение.От една страна самата идентичност

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Любимият аксесоар е огледало на характера
Що за интересни обувки носи момичето на светофара? Сигурно изборът на другите не е по ваш вкус, но той е в немалка степен израз на тяхната индивидуалност. Това се отнася и до облеклото, но обувките като аксесоар вече сами по себе си разказват истории за нашия темперамент. Този толкова любим, не само на нежния пол, аксесоар е натоварен и с психологическа функция – да маскира определени личностни дефицити. Е, да, но психолозите са готови да разконспирират всичко това.

Изводът е, че никак не е случайно какви обувки избираме, защото те са начин на себеизразяване. И точно затова можем да се научим да четем знаците, които те ни дават за една личност. По този въпрос науката също взима страна, като на запад от нас са провеждани и проучвания (https://www.inc.com/rebecca-hinds/want-to-read-your-coworkers-personalities-look-at-their-shoes-science-says.html)
 
Чрез избора на обувки, несъзнателно или не, се стремим да си осигурим физически, но което е по-важно – и психологически  комфорт. И макар да поддържаме разнообразие от стилове за различни поводи, типичната за нас обувка и особено най-често носената красноречиво, обрисува характера ни и неговите защитни механизми.
 
Та това е очевидно!
 
Всеки познава някой некомформист, който непременно ще избере обувки с неочакван, ярък цвят. Оранжеви? Да! Но този неконформист е още и екстроверт, защото малкият му бунт срещу правилата и скуката намира ярък външен израз, който той носи с гордост.
 
Ами онези, които маниакално лъскат обувките си към десет пъти на ден? Проучванията показват, че хората, които носят добре поддържани обувки, се отличават с високи нива на тревожност. Те са по-зависими от другите и са по-склонни да търсят потвърждение за качеството на своята работа. Може би тези хора носят безупречни обувки най-вече, за да направят добро впечатление и да избегнат отхвърлянето? Звучи правдоподобно.
 
Кой не знае, че когато една жена носи високи токчета, се счита за по-привлекателна – в чуждите и в своите очи? Отдавна високите токчета са символ на статус. Още времето на управлението на Луи XVI високите токчета се носят както от мъже, така и от жени (дори от самия крал-слънце), за да маркират високо обществено положение.
 
С какво се обуват психологическите типове
 
Творецът с развинтено въображение по-скоро не отдава значение на материята; той или тя е над нещата, затова може да носи и стари обувки или твърде обикновени, които да не са прекалено скъпи. Ала импулсите не са им чужди – затова такива хора както мъже, така и жени, от време на време избират екстравагантни модели, които се като мехлем за тяхната неувереност.
 
Интелектуалецът, борави добре с интелекта, но няма добра връзка с тялото. Така нужното му заземяване намира израз в носенето на ниски обувки, за да е по-близо до земята.
 
Човекът-услуга, мъж или жена, е с по-набито телосложение и няма изненада – предпочита по-грубо изглеждащи обувки, понякога с послание за бойна готовност. Често той или тя се товари с много работа, затова обувката, която избира несъзнателно, често е стабилна – маратонки, кубинки. Ако ще са високи обувки, то те са с дебела подметка.
 
Лидерът се чувства комфортно в обувки, които са скъпи, издаващи статус, с високи тънки токчета за жените и с остри, целенасочени върхове за мъжете. Обичат обувки, които подчертават сексапила. Жените нямат проблем да ходят с отворени сандали с висок и тънък ток. Но тъй като често потискат емоциите си и работят с рационалния си ум, имат нужда да слязат на земята и често носят и гуменки или равни, но елегантни обувки, удобни за ходене до работа или пазаруване.
 
Човекът на правилата избира по-класическа обувка, подходяща за костюмите, които обича. Жените предпочитат елегантни обувки със среден тънък ток, рядко отворени.
Пестеливи са, но за обувки може понякога да се охарчат, за да демонстрират финансови възможности.
 
Все пак на този свят доказано няма чисти психологически типове. Ето защо е напълно разбираемо и оправдано да си набавим обувки с различно излъчване, стил, комфорт и цвят. Така в различни моменти разкриваме различен нюанс от своята личност. И който разпознае тези нюанси, ще ни разбира по-добре.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • Играта на кръвни врагове

    Гледах брифинга на осичката Мая, която пак се жалваше, че не ставало по нейната.

    Хем ми е много смешно, хем много се ядосвам. Ядосвам се,

  • Обратите на международната сцена

    За броени месеци американската външна и вътрешна политика направи пирует и се обърна с хастара наопаки. Ако Тръмп беше изумително прагматичен търговец, хитър като сто

  • Свободата на словото по света и у нас

    Поръчковият разстрел миналата седмица на известния разследващ журналист Йоргос Караиваз не е влязъл в бомбастиката на одиозната днешна класация на Репортери без граници. Виж, България

  • Една седмица след изборите

    Премиерът в оставка така се е обидил с колко малко печели изборите, че решава да не е участвал в тях със задна дата. Не се

  • Уважаеми гражданки и граждани, драги зрители: Спите ли?

    Народът ви избра в парламента да управлявате кризата, а не да правите нови избори

    В политическата теория има едно важно, но подценявано понятие - инептокрация (от

  • Интересуват ли се САЩ от демокрацията в България

    От силен комплекс за малоценност е обладана всяка държава, която разчита на чужди столици - Вашингтон, Брюксел или Москва - да й посочват грешките и да й

  • 1