• „Пътешествие с мисия из Европа“ ни предизвиква да се движим активно през летните месеци

    Инициативата стратира за втора поредна година с нова, по-висока цел Инициативата Пътешествие с мисия, част от националната информационна кампания „Вземи  краката си в ръце активно“, стартира своето второ издание в нов формат, превръщайки се в Пътешествие с мисия из Европа. За четвърта поредна година кампанията се провежда с цел повишаване на
  • Продуктовите мениджъри стават все по-търсени специалисти в последните две години

    За втора поредна година Paysafe предлага възможност за участие в платена стажантска програма, стартираща на 7 септември 2022 г.Вече стартира кандидатстването за стажантска програма по продуктов мениджмънт, организирана от Paysafe – водеща платформа за разплащания и една от най-големите софтуерни компании в България. Стажът ще започне през септември, с продължителност шест
  • Водещи лекари в областта на венозната патология излязоха с консенсусно становище за лечението на хроничната венозна болест

    Ролята на здравните специалисти за разясняване пред пациентите на необходимостта от навременна и постоянна грижа за венозното здраве е от ключово значение, твърди проф. д-р Веселин Петров Визитка: Проф. д-р Веселин Петров (www.profpetrov.com) е съдов хирург с дългогодишен опит в областта на каротидната, абдоминалната и периферна съдова патология. С повече от
  • Deichmann представя звездните модели на лято 2022

    Свежи нежни тонове VS Класика в черно Свежи нежни тонове срещат класика в черно в новата колекция Пролет/Лято 2022 на модния бранд Deichmann. Този сезон модната палитра е наситена с меки нюанси и цветни тонове, които подаряват на fashion почитателите дългоочакваното ваканционно настроение. Време е да се насладим на прекрасните слънчеви
  • Деси Бакърджиева става лице на Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“

    Популярната актриса се присъединява към #ОтборСМисия за трети път в подкрепа на по-добрата информираност на българите относно хроничната венозна болестСофия, 8 юни 2022 г. Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“, която се организира от Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология (БНДСЕХА), съвместно със
  • Стартира 8-тото издание на Годишните награди на b2b Media

    Предизвикани да участват са най-иновативните бизнеси, компании и личности!Надпреварата за Годишните награди на b2b Media продължава до 1 юли 2022 г. Ранното кандидатстване е до 24 юни 2022 г.Очакваме най-добрите и устойчиви на трудности компании да покажат своите находчиви програми, проекти и стратегии, гъвкавост, иновативност, грижа за обществото и служителите
  • Трима студенти получиха награди и парични премии в конкурса на тема „Портрет на Васил Левски“

    Конкурсът се организира съвместно от Националната художествена академия и Schwarz IT България На специална церемония на 26-и май в Националната художествена академия в София бяха връчени наградите на студентите, които участваха в конкурса на тема „Портрет на Васил Левски“. В арт инициативата, посветена на Апостола на свободата и организирана съвместно от
  • SofMedica Group назначава Ангелики Карава за генерален мениджър на медицинска акадeмия ISLE Academy

    Компанията е инвестирала 6 млн. евро за обучение на медицински специалисти и планира да удвои инвестициите през следващите три години SofMedica Group, водещ европейски доставчик на иновативни технологии за борба с някои от основните причини за смъртност в световен мащаб, назначава Ангелики Карава за генерален мениджър на ISLE ACADEMY. Академията за
  • 1 „Пътешествие с мисия из Европа“ ни предизвиква да се движим активно през летните месеци
  • 2 Продуктовите мениджъри стават все по-търсени специалисти в последните две години
  • 3 Водещи лекари в областта на венозната патология излязоха с консенсусно становище за лечението на хроничната венозна болест
  • 4 Deichmann представя звездните модели на лято 2022
  • 5 Деси Бакърджиева става лице на Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“
  • 6 Стартира 8-тото издание на Годишните награди на b2b Media
  • 7 Трима студенти получиха награди и парични премии в конкурса на тема „Портрет на Васил Левски“
  • 8 SofMedica Group назначава Ангелики Карава за генерален мениджър на медицинска акадeмия ISLE Academy
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Какво ни говори смяната на Херо Мустафа?

Смяната на Херо Мустафа е официално признание, че Америка се е месила във вътрешната политика на държавата ни. Ясно беше, че  правителството е продукт на посолството и досега, но коментарите

Антикризисните мерки – антикризисни, компенсиращи или проинфлационни?

След като Правителството ги обяви с изненада установих, че липсва една от основните мерки за подпомагане на хората с ниски доходи – въвеждането на необлагаем минимум, на базата на семейното подоходно

Точно 60 г след като Франция взриви ясрена бомба в Алжир

На днешния ден преди 60 г., 2 май 1962, Франция взривява в планините на Алжир най-голямата си ядрена бомба. Тя е десетки пъти по-мощна от бомбата в Нагасаки и е

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

СПРИНТ КЪМ ПОБЕДАТА

Неразказаната досега история на британската семейна фирма, която се превърна в световнa марка

Джо Фостър

Невероятната история на Джо Фостър, който превръща Reebok в една от най-известните спортни марки в света, тръгвайки от малка фабрика в Болтън

 

В края на XIX в. семейство Фостър започва да се занимава с направата на ръчно ушити обувки за тичане и да снабдява с тях спортисти от ранга на Ерик Лидел и Харолд Ейбрахамс – увековечени във филма Огнените колесници, както и да осигурява обувки за повечето клубове от футболната лига. Семейна вражда между бащата и чичото на Джо относно посоката, в която трябва да тръгне бизнесът им, обаче води до отделянето на Джо и брат му и основаването на нова компания, вдъхновена от успеха на Adidas и Puma. Така се ражда Reebok.

В началото парите не стигат и Джо и съпругата му са принудени да живеят в порутената фабрика. Постройката е толкова паянтова, че за да не се срути, те застопоряват ъглите й с обущарските машини и пособия. Въпреки злощастното начало обаче от този момент нататък започва да се развива нов лидер в сферата на спортните стоки, воден от маркетинговата визия на Джо. През 80-те години на миналия век Reebok е вече световен феномен. За това допринася и фактът, че компанията първа в бранша предусеща в каква мания ще се превърне аеробиката, вдъхновена от Джейн Фонда. Скоро след това обувките на Reebok могат да бъдат видени по холивудските червени килими и дори във филма Пришълците, където Сигърни Уивър носи чифт Reebok Alien Stompers.

Подобно на международния бестселър Изкуството на победата от създателя на Nike Фил Найт, Спринт към победата е вълнуваща история за триумфа напук на несгодите,разкриваща предизвикателствата и жертвите, които съпътстват създаването на една световноизвестна марка. Освен това е и разказ за това как един малък местен бизнес може да се преобрази с помощта на точните продукти и далновидност и да прерасне в нещо много, много по-голямо.

Джоузеф Уилям Фостър е роден през 1935 г. в Болтън, Англия, на същия ден като своя дядо, носещ същото име, който умира 18 месеца преди раждането на своя внук. Дядото на Джо е основател на J W Foster & Sons (Athletic Shoes) Ltd и изобретател на шпайковете за тичане и на маратонката. През 1943 г., на осемгодишна възраст, Джо печели един американски речник Websters като награда в състезание на 80 ярда спринт в своя роден град. Именно това е речникът, в който през 1960 г. ще открие думата REEBOK. 

Като единственият жив основател на Reebok, Джо все още приветства възможността да пътува и да разказва истории за израстването на компанията от старт-ъп в световна марка номер едно. Джо пише книгата, която проследява пътешествието на компанията от XIX век до 80-те години на XX век, когато се оттегля от активна дейност в Reebok, но остава световен посланик на марката. 

 

 

 

Новини

  • 1

Анализи

  • Докога ще компенсират с нашите данъци?

    Държавата щяла да поема разликата в цената на газа.
     
    На мен обаче ми омръзна да поемам разликата заради тъпо управление, тъй като буферът се

  • Какво обеща премиерът от Украйна и възможно ли е?

    1. България ще купува евтин ток от Украйна през Румъния.
     
    Интересна теза, при наличие на закони, борси, търговци и ЕС.
    Как ще се продава

  • Световните брандове се разсърдиха, ама за малко

    Зара, Бершка и други брандове на испанския холдинг Inditex планирали да се върнат в Русия, това съобщил  Оскар Масейрас, управляващ холдинга.
    Междувременно,
     
    Смолни планирал

  • Война, но с холивудска режисура

    Тази война е с холивудска режисура. Такова чудо не е имало в историята по разбираеми причини. Нямало е глобална медийна мрежова зависимост. Медиите воюват с

  • Ерата Орбан

    Официално Виктор Орбан вече е ера. Ера в модерната политика, ера в новата история на Европа и ера в политическия Консерватизъм. Той направи нещо, което

  • Кой ще храни белия човек? Това е въпросът

    Русия никога не е имало намерение да нападне България, нито пък да взриви ядрени централи в Украйна или да хвърлят атомни бомби. "Умните и красивите"

  • 1