• Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват! За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас. За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започнаха от 3 ноември 2025.
  • От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват!За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас.За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започват от 3 ноември 2025.
  • Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество

    Остарялата водопреносна мрежа, замърсяването на почвите и недостатъчният контрол са част от проблемите с качеството на чешмяната вода   Човешкото тяло съдържа между 50 и 80% вода и консумацията на чиста питейна вода играе съществена роля за доброто здраве. И затова с право потребителят си задава въпроса каква вода за
  • Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?

    Във второто издание на наградите NEXT DIFI AWARDS през 2025 г. Бяха отличени организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Голямата награда отиде при Банка ДСК, а призът за лидер и вдъхновител беше присъден на Макс Баклаян, Изпълнителен директор на Tavex. Официалната церемония по награждаване на призьорите се състоя
  • „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве

    Октомври е месецът, в който светът обръща внимание на женското здраве. Именно тогава стартира информационната кампания „Изключи горещите вълни“, посветена на темата менопауза и на едно от най-честите ѝ проявления – горещите вълни. Инициативата е подкрепена от четири водещи медицински организации в България: Българска асоциация по андро- и менопауза; Българска асоциация
  • Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    Второто издание на наградите през 2025 г. е посветено на организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Ранното кандидатстване се удължава до 03/10/2025 А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест

    В 17 града на България над 1200 души посетиха безплатни профилактични прегледи за разширени вени  Излязоха данните след края на тазгодишното издание на информационната кампания „Вземи краката си в ръце активно“, която се организира от Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология (БНДСЕХА) с подкрепата на фармацевтична
  • Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

    Събитието поставя акцент върху дългосрочната подкрепа за жените – със знание, мрежа и специално създаденото приложение findependent app  Остават броени дни до първата по рода си в България голяма конференция, посветена на финансовата независимост на жените – From Zero to Hero Summit. Тя ще се проведе на 18 септември в Planet Schwarz
  • 1 Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025
  • 2 От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025
  • 3 Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество
  • 4 Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?
  • 5 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • 6 Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 7 Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест
  • 8 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021
Голямата награда „Иновация във време на пандемия“ отиде при Теленор България.
 
В седмото издание но b2b Media Awards 2021 компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании, голяма част, реализирани в отговор на пандемията. Въпреки предизвикателната година, в надпреварата се включиха рекорден брой участници, а утвърдено жури от професионалисти в различни сфери даде своите оценки за подадените кандидатури.
 
Новите категории за 2021 година са:  Предприемачество в пандемия, Кампания с кауза в пандемия и Социален проект в отговор на пандемията.
За първи път бяха връчени призове като Иновативна бизнес стратегия / бизнес трансформация на годината, а също и CEO на годината. За първи път бяха отличени и браншови бизнес организации в две специални категории.
 
За поредна година конкурсът награди доказано най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално - отговорни кампании, благотворителни инициативи и динамично развиващи се бизнеси.
 
bTV Media Group взе приза за Медиен социален проект в отговор на пандемията.
 
Наградите за CEO на годината бяха присъдени на:
 
Петър Торнев, Директор на Технологичния център – Аксенчър България
 
Виктор Андонов, изпълнителен директор на Devexperts
 
Иван Чернев, председател на УС на Кауфланд България
 
Като бизнес лидер на годината бяха отличени:
 
Борислава Дякова HR, Legal Директор в Модис България
 
Питър Барон, изпълнителен директор на TBI Bank
 
Борислав Симеонов, старши директор „Информационни технологии и дигитална трансформация“, А1 България
 
Владимир Христов, директор маркетинг, частни клиенти и продуктово развитие в Теленор България
 
И компаниите SoftUni и Филип Морис България.
 
BILLA България взе приза за Бизнес проект на годината, докато УниКредит Булбанк показа най-силната Кампания с кауза във време на пандемия.
 
Пощенска банка беше отличена за Инвестиция за устойчиво развитие, докато Viva Credit станаха първи с Иновативна кампания за работодателска марка.
 
Призът на Зелена инициатива грабна УниКредит Булбанк, които станаха първи и в категория Иновативен проект, докато същото отличие при стартиращите бизнеси отнесе Brand-Network.me.
 
Най-иновативна бизнес стратегия показаха Обединена българска банка, а Мегапарк взе наградата за Креативно офис пространство.
 
Като Иновативна компания на годината беше отличена Мусала софт, а най-добра Социално-отговорна кампания на годината покаха Лидл България.
 
А1 България заеха призовото място в категория Проект с образователна насоченост в сферата на бизнеса, а Теленор България се класираха първи в Технологична иновация на годината и в Мобилна иновация.
 
В Категория Инвеститор с визия най-добри се оказаха Акронис България, докато Progress имат най-силната Кампания за community branding.
 
Призът за Иновация в маркетинга и ПР сферата отиде при Лидл България, а наградата за Социален проект заслужиха от Volvo Trucks България.
 
Застрахователно дружество Евроинс" АД е с най-силната Благотворителна инициатива, а най-добрата Образователна идея показаха от Experian Bulgaria.
 
За Успешно предприемачество в пандемия бяха отличени Лесафр България, Софтуни бяха безкомпромисни в категорията за Социален проект в отговор на пандемията.
 
Журито оцени най-високо като Финтех компания на годината Immedis, а Съюзът на Пивоварите в България взе първото място в категорията Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация.
 
Отличието в категория Събитие на годината взе Фондация "Бъдеще в Светлина", а първото място в Успешно развитие на бизнес организация зае АЛИАНС ЕООД.
 
Повече за отличените компании, организации и личности в седмото издание на бизнес наградите на b2b Media, вижте на сайта:
 
https://awards.b2bmedia.bg

Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1