• 1 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 2 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • 3 Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни
  • 4 Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
  • 5 Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност
  • 6 Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“
  • 7 Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
  • 8 Кампанията „Вземи краката си в ръце активно“ насочва вниманието към ранната диагностика и превенцията на хроничната венозна болест
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Насила еврото няма да го направят хубаво в очите на хората

Евро-манипулации срещу безспорни факти 1. Валутният борд ограничавал икономическия растеж, затова да се махне и да влезе еврото. Да, ограничава политическите крадци да крадат и с краката. Бордът е усмирителна

Когато "Попадийката" е по-голяма от Библията, демокрацията е илюзия

Видяхме го – парламентарният ни театър отново надмина себе си. Искането за провежданото на референдум дали да приемем еврото от 2026, инициатива на президента Румен Радев, беше погребано под претекста за

Либералният хан на ценностите – какво е позволено и кое не?

Виждаме познатата картина: либералната клика отново се опитва да диктува какво можем да мислим и как да възпитаваме децата си. Гневът им срещу изучаването на основни религиозни принципи в училище,

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021
Голямата награда „Иновация във време на пандемия“ отиде при Теленор България.
 
В седмото издание но b2b Media Awards 2021 компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании, голяма част, реализирани в отговор на пандемията. Въпреки предизвикателната година, в надпреварата се включиха рекорден брой участници, а утвърдено жури от професионалисти в различни сфери даде своите оценки за подадените кандидатури.
 
Новите категории за 2021 година са:  Предприемачество в пандемия, Кампания с кауза в пандемия и Социален проект в отговор на пандемията.
За първи път бяха връчени призове като Иновативна бизнес стратегия / бизнес трансформация на годината, а също и CEO на годината. За първи път бяха отличени и браншови бизнес организации в две специални категории.
 
За поредна година конкурсът награди доказано най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално - отговорни кампании, благотворителни инициативи и динамично развиващи се бизнеси.
 
bTV Media Group взе приза за Медиен социален проект в отговор на пандемията.
 
Наградите за CEO на годината бяха присъдени на:
 
Петър Торнев, Директор на Технологичния център – Аксенчър България
 
Виктор Андонов, изпълнителен директор на Devexperts
 
Иван Чернев, председател на УС на Кауфланд България
 
Като бизнес лидер на годината бяха отличени:
 
Борислава Дякова HR, Legal Директор в Модис България
 
Питър Барон, изпълнителен директор на TBI Bank
 
Борислав Симеонов, старши директор „Информационни технологии и дигитална трансформация“, А1 България
 
Владимир Христов, директор маркетинг, частни клиенти и продуктово развитие в Теленор България
 
И компаниите SoftUni и Филип Морис България.
 
BILLA България взе приза за Бизнес проект на годината, докато УниКредит Булбанк показа най-силната Кампания с кауза във време на пандемия.
 
Пощенска банка беше отличена за Инвестиция за устойчиво развитие, докато Viva Credit станаха първи с Иновативна кампания за работодателска марка.
 
Призът на Зелена инициатива грабна УниКредит Булбанк, които станаха първи и в категория Иновативен проект, докато същото отличие при стартиращите бизнеси отнесе Brand-Network.me.
 
Най-иновативна бизнес стратегия показаха Обединена българска банка, а Мегапарк взе наградата за Креативно офис пространство.
 
Като Иновативна компания на годината беше отличена Мусала софт, а най-добра Социално-отговорна кампания на годината покаха Лидл България.
 
А1 България заеха призовото място в категория Проект с образователна насоченост в сферата на бизнеса, а Теленор България се класираха първи в Технологична иновация на годината и в Мобилна иновация.
 
В Категория Инвеститор с визия най-добри се оказаха Акронис България, докато Progress имат най-силната Кампания за community branding.
 
Призът за Иновация в маркетинга и ПР сферата отиде при Лидл България, а наградата за Социален проект заслужиха от Volvo Trucks България.
 
Застрахователно дружество Евроинс" АД е с най-силната Благотворителна инициатива, а най-добрата Образователна идея показаха от Experian Bulgaria.
 
За Успешно предприемачество в пандемия бяха отличени Лесафр България, Софтуни бяха безкомпромисни в категорията за Социален проект в отговор на пандемията.
 
Журито оцени най-високо като Финтех компания на годината Immedis, а Съюзът на Пивоварите в България взе първото място в категорията Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация.
 
Отличието в категория Събитие на годината взе Фондация "Бъдеще в Светлина", а първото място в Успешно развитие на бизнес организация зае АЛИАНС ЕООД.
 
Повече за отличените компании, организации и личности в седмото издание на бизнес наградите на b2b Media, вижте на сайта:
 
https://awards.b2bmedia.bg

Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1