• 1 Найден Костадинов ще оглави данъчните и правни услуги на EY за Югоизточна Европа
  • 2 Поглед към новите правила в света на финансите след пандемията
  • 3 Броят на работните часове седмично се е увеличил по време на пандемията
  • 4 Насоки към работодателите във връзка с COVID-19 на работното място
  • 5 Филип Купфер – новият търговски съветник към посолството на Австрия и ръководител на Advantage Austria в България
  • 6 Наемите на офиси: стремеж към растеж и адаптация
  • 7 Като мама: разширените вени понякога са наследствени
  • 8 Кофас: Регионът на ЦИЕ бележи по-бърз темп на икономическо възстановяване
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

За новата партия на Петков и Василев

Няколко първи впечатления за партията на Кирил Петков и Асен Василев. Презентацията не изглежда вдъхновяваща въобще. "Промяната продължава" е възможно най-клишираното и изпразнено от смисъл име (което ще се съкращава

Ползите от ваксинацията

Данни за ваксинирани с две дози:1. Малта - 90%2. Португалия - 82,4%3. Великобритания - 78,7%4. Израел - 63% + 20% с три дози5. България - 20%

Тръмп избиваше терористите, Байдън изпълнява заповедите им

Байдън през април обяви, че ще изтегли всичките около 2500 америщански войници от Афганистан до края на август т.г.   Талибаните любезно уведомени, незабавно започнаха да завземат страната - през април, май,

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата
Лидл България спечели и първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“
 
Ефектът Lidl – информационната кампания, с която Лидл България отбеляза своята 10-та годишнина, бе отличена с първо място за иновации в маркетинга и ПР сферата. Наградата бе връчена по време на VII-то издание на годишните награди на b2b медия. Лидл България получи и още две признания – първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“ и второ – за „Зелена инициатива“.
 
„Изключително се радваме и сме благодарни за тези ценни отличия. Те се свързват и допълват по изключително интересен начин, който е показателен за това как в Lidl мислим и действаме като екип – основната ценност, която ни движи и мотивира, е отговорността. Тя е и в основата на всяка наша дейност – от начина, по който работим с бизнес партньорите, през социално отговорните ни инициативи и устойчивите мерки за опазване на околната среда, до цялостната ни политика на прозрачност, коректност и грижа към хората и бизнес средата. Това са различни страни на отговорността, но именно те доведоха компанията до постигането на резултатите от Ефектът Lid. Щастливи сме, че и до днес той продължава да бъде високо оценяван“, коментира Елица Георгиева, ръководител „Корпоративни комуникации“ в компанията.
 
По повод своя 10-и юбилей, който отбеляза през изминалата 2020 г., Лидл България възложи на Института за пазарна икономика да изготви цялостна оценка на социално-икономическото въздействие от своята дейност. Тази оценка нарече Ефектът Lidl. Тя показа, че съвкупният ефект от дейността на веригата върху българската икономика само за 2019 г. възлиза на 1,12 млрд. лв. За да представи резултатите и приноса от своята работа върху българската икономика и общество, компанията разгърна мащабна комуникационна кампания.
 
Още едно първо място – в категорията „Социално отговорна кампания на годината“, Лидл България получи и за своята дългогодишна инициатива „Дай шанс на балканката“. Нейната цел е запазване на биоразнообразието и един от застрашените видове в Европа – балканската пъстърва. От 2013 до 2020 г. компанията е зарибила 31 български реки с 380 000 балкански пъстърви, като по този начин дава шанс на един застрашен вид да продължи да живее.
 
Отговорността на Lidl и усилията, които полага в грижата за околната среда, получиха и още едно признание – в категорията „Зелена инициатива“, където веригата спечели второ място за устойчивата си политика за намаляване употребата на пластмаса. В началото на 2021 г. Лидл България стартира мащабна информационна кампания под мотото „Рециклирането има смисъл“, която включва предлагане на нови продукти от рециклиран материал, както и серия от комуникационни активности, с които да насърчи потребителите да намалят пластмасата в своето ежедневие и да рециклират повече. Кампанията е част от мащабната стратегия на Schwarz Gruppe – REset Plastic, която Лидл България следва неотменно вече близо четири години с основната цел да намалява употребата на пластмаса чрез редица мерки.

Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • Не сме ние лудите, светът е полудял

    Предстои въпросът: колко бежанци България трябва да поеме в солидарност с другите членки на Европейския съюз?

    Нито един.

    Безспорно се развива голяма драма в Кабул.

  • Най-големият враг на Европа

    Внезапното, свекавично излизане на американците от Афганистан остави напълно разтворени кулисите и ярко осветена мрачната дотогава част зад тях. И ако за действията на самите

  • Мразите ни, защото сме свободни хора

    Знаете ли, че „Вирус“ на латински означава „Отрова“. И знаете ли, че никой не е защитен от изпиването на тази отрова, само че има хора,

  • Боеспособността на афганистанската армия

    От 2001 г. Националната армия на Афганистан е получила 86 млрд. долара директна помощ, отделно от националния бюджет на страната. Според световните класации тя беше

  • Но защо Тръмп не е президент?

    Байдън и хората му са изцяло отговорни за огромния, исторически провал в Афганистан.

    В края на 2011 Обама и Байдън изтеглиха американските войски от Ирак

  • ВОСЪК

    Преди години възрастни хора разказваха за радиоапаратите у нас през Втората световна война /още не е имало телевизия/. Агенти на полицията минавали по къщите и

  • 1