• 1 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • 2 Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 3 Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест
  • 4 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • 5 „София-Истанбул: мост на изкуството. Творби с истории на българо-турски художници": Нов културен проект между София и Истанбул стартира с изложба през декември
  • 6 Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 7 Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор
  • 8 Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата
Лидл България спечели и първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“
 
Ефектът Lidl – информационната кампания, с която Лидл България отбеляза своята 10-та годишнина, бе отличена с първо място за иновации в маркетинга и ПР сферата. Наградата бе връчена по време на VII-то издание на годишните награди на b2b медия. Лидл България получи и още две признания – първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“ и второ – за „Зелена инициатива“.
 
„Изключително се радваме и сме благодарни за тези ценни отличия. Те се свързват и допълват по изключително интересен начин, който е показателен за това как в Lidl мислим и действаме като екип – основната ценност, която ни движи и мотивира, е отговорността. Тя е и в основата на всяка наша дейност – от начина, по който работим с бизнес партньорите, през социално отговорните ни инициативи и устойчивите мерки за опазване на околната среда, до цялостната ни политика на прозрачност, коректност и грижа към хората и бизнес средата. Това са различни страни на отговорността, но именно те доведоха компанията до постигането на резултатите от Ефектът Lid. Щастливи сме, че и до днес той продължава да бъде високо оценяван“, коментира Елица Георгиева, ръководител „Корпоративни комуникации“ в компанията.
 
По повод своя 10-и юбилей, който отбеляза през изминалата 2020 г., Лидл България възложи на Института за пазарна икономика да изготви цялостна оценка на социално-икономическото въздействие от своята дейност. Тази оценка нарече Ефектът Lidl. Тя показа, че съвкупният ефект от дейността на веригата върху българската икономика само за 2019 г. възлиза на 1,12 млрд. лв. За да представи резултатите и приноса от своята работа върху българската икономика и общество, компанията разгърна мащабна комуникационна кампания.
 
Още едно първо място – в категорията „Социално отговорна кампания на годината“, Лидл България получи и за своята дългогодишна инициатива „Дай шанс на балканката“. Нейната цел е запазване на биоразнообразието и един от застрашените видове в Европа – балканската пъстърва. От 2013 до 2020 г. компанията е зарибила 31 български реки с 380 000 балкански пъстърви, като по този начин дава шанс на един застрашен вид да продължи да живее.
 
Отговорността на Lidl и усилията, които полага в грижата за околната среда, получиха и още едно признание – в категорията „Зелена инициатива“, където веригата спечели второ място за устойчивата си политика за намаляване употребата на пластмаса. В началото на 2021 г. Лидл България стартира мащабна информационна кампания под мотото „Рециклирането има смисъл“, която включва предлагане на нови продукти от рециклиран материал, както и серия от комуникационни активности, с които да насърчи потребителите да намалят пластмасата в своето ежедневие и да рециклират повече. Кампанията е част от мащабната стратегия на Schwarz Gruppe – REset Plastic, която Лидл България следва неотменно вече близо четири години с основната цел да намалява употребата на пластмаса чрез редица мерки.

Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1