• 1 Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?
  • 2 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • 3 Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 4 Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест
  • 5 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • 6 „София-Истанбул: мост на изкуството. Творби с истории на българо-турски художници": Нов културен проект между София и Истанбул стартира с изложба през декември
  • 7 Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 8 Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021
Владимир Христов, директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“ на компанията, е „Бизнес лидер на годината“

Теленор България е тазгодишният носител на голямата награда в годишните награди на b2b Media. Отличието се присъжда на компанията, която се е справила с предизвикателствата на сложната обстановка в условията на пандемия през 2020 година по иновативен начин и бележи успехи, независимо от предизвикателствата.
Теленор получи признание в още една изключително важна категория в условия на криза.

Владимир Христов, директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“, беше определен за „Бизнес лидер на годината“. Владимир Христов управлява иновативните услуги на компанията и въвеждането им на пазара, както и екип от продуктови маркетолози, отговорни за различни категории продукти и услуги през целия им жизнен цикъл. Под ръководството му звено „Бизнес продажби“ постига висок растеж и резултати в сегмента, дори в условията на ковид криза.

Компанията спечели награди в още три категории: две първи награди за своето иновативно приложение Digital Office в категория „Технологична иновация на годината“ и „Мобилна иновация“. Digital Office осигурява на компаниите решение за вътрешна корпоративна комуникация и управление и дигитализация на вътрешни процеси. Компанията получи и второ място в категория  „Кампания за community branding“ с инициативата за представяне на 5G на българския пазар по начин, който включва активно и обучава ключовите общности в страната. При официалния старт на своята 5G мрежа на 10 юни т.г. по време на специално събитие в Бургас, Теленор демонстрира рекордни скорости и качество и капацитет със серия атрактивни тестове, проведени паралелно чрез няколко приложения на 5G.
 
„За мен наградата „Бизнес лидер на годината“ е признание за целия екип, с който заедно работим за постигането на резултати чрез непрекъснато самоусъвършенстване“, каза Владимир Христов, директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие на компанията. „Тази награда е заявка, че ще продължаваме да бъдем най-предпочитания избор на своите клиенти за продукти и услуги в комбинация с отлично обслужване “, добави той.

Конкурсът b2b Media Awards отличава най-добрите и устойчиви на трудности компании в сферата на развитието на корпоративна социална отговорност, иновативност и устойчиво поведение, които показват находчиви програми, гъвкавост, иновативност, успешни стратегии и грижа за обществото и служителите си в усилията си за преодоляване на кризисните обстоятелства.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1