• 1 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 2 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • 3 Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни
  • 4 Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
  • 5 Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност
  • 6 Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“
  • 7 Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
  • 8 Кампанията „Вземи краката си в ръце активно“ насочва вниманието към ранната диагностика и превенцията на хроничната венозна болест
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Насила еврото няма да го направят хубаво в очите на хората

Евро-манипулации срещу безспорни факти 1. Валутният борд ограничавал икономическия растеж, затова да се махне и да влезе еврото. Да, ограничава политическите крадци да крадат и с краката. Бордът е усмирителна

Когато "Попадийката" е по-голяма от Библията, демокрацията е илюзия

Видяхме го – парламентарният ни театър отново надмина себе си. Искането за провежданото на референдум дали да приемем еврото от 2026, инициатива на президента Румен Радев, беше погребано под претекста за

Либералният хан на ценностите – какво е позволено и кое не?

Виждаме познатата картина: либералната клика отново се опитва да диктува какво можем да мислим и как да възпитаваме децата си. Гневът им срещу изучаването на основни религиозни принципи в училище,

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021
Партньорството на търговската верига с БЧК заслужи сребърно отличие в категория „Социален проект“

BILLA България бе отличена в две ключови категории в 7-мото издание на ежегодния конкурс b2b Media Awards, организиран от b2b Media. Най-мащабният проект, който търговската верига започна през втората половина на 2020 г. – обновяването и дигитализирането на програмата за лоялност BILLA Card, получи заслужено признание за „Бизнес проект на годината“. Само 9 месеца след старта, броят регистрации за новата карта е над 1,6 млн., а изтеглянията на приложението BILLA APP – над 339 000.
 
„Това е изключително признание за усилията на екипа на BILLA България, който точно в най-предизвикателната година, преминала под знака на пандемия, стартира дигитализацията на своята програма за лоялност. BILLA карта е бизнес проект, с който целим да бъдем максимално близо до нуждите и очакванията на нашите клиент като  предоставим добавена стойност в пазаруването и още по-добро потребителско преживяване“, сподели Майя Шарабова, Ръководител отдел „Маркетинг“ в BILLA България при получаване на наградата по време на официалната церемония.
 
Дългогодишното партньорство на BILLA с Българския червен кръст спечели приз в категория „Социален проект“. През 2020 г. съвместната кампания „Купи и дари“ обезпечи 25 тона хранителни продукти на стойност 50 000 лв., които бяха разпределени сред повече от 5000 социално слаби хора и такива, настанени в институции. Въпреки трудностите в условията на пандемия, търговската верига продължава да инвестира и развива инициативата, в рамките на която всеки клиент може да дари трайни хранителни стоки във всеки магазин на веригата в страната, в количка за пазаруване, разположенa в касова зона и обозначена с логото на проекта.
 
„От началото на съвместното ни сътрудничество с Българския червен кръст са дарени над 102 тона храни и хранителни продукти, с които заедно сме подпомогнали над 40 000 нуждаещи се граждани и социални институции. Гордеем се, че чрез лесния механизъм на кампанията успешно превръщаме рутинния акт на пазаруване в жест на грижа и подкрепа за нуждаещите се хора в страната вече 6 години,“ каза Стоян Тачев, прокурист, ръководител на отдел „Управление на проекти и процеси“ и координатор „Корпоративна отговорност“.
 
Комуникационната кампания, реализирана съвместно от BILLA България и ПР агенция „Параграф 42“ в TikTok, която по интересен начин популяризира новия „пица щанд“ в магазина на веригата, разположен на бул. „България“ в София, получи трета награда в категория „Иновация в маркетинга и ПР сферата“.

images/articles/2021/28/1946.jpg

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1