• 1 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 2 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • 3 Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни
  • 4 Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
  • 5 Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност
  • 6 Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“
  • 7 Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
  • 8 Кампанията „Вземи краката си в ръце активно“ насочва вниманието към ранната диагностика и превенцията на хроничната венозна болест
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Насила еврото няма да го направят хубаво в очите на хората

Евро-манипулации срещу безспорни факти 1. Валутният борд ограничавал икономическия растеж, затова да се махне и да влезе еврото. Да, ограничава политическите крадци да крадат и с краката. Бордът е усмирителна

Когато "Попадийката" е по-голяма от Библията, демокрацията е илюзия

Видяхме го – парламентарният ни театър отново надмина себе си. Искането за провежданото на референдум дали да приемем еврото от 2026, инициатива на президента Румен Радев, беше погребано под претекста за

Либералният хан на ценностите – какво е позволено и кое не?

Виждаме познатата картина: либералната клика отново се опитва да диктува какво можем да мислим и как да възпитаваме децата си. Гневът им срещу изучаването на основни религиозни принципи в училище,

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Българската асоциация за текстил, облекло и кожи получи престижно бизнес отличие
Трето място в категория „Успешно развитие на бизнес организация“ завоюва Българската асоциация за текстил, облекло и кожи (БАТОК) по време на Годишните награди на b2b Media. Асоциацията обединява най-конкурентните български компании в сектора и подпомага тяхната дейност. Тя спечели журито освен със своята мисия в подкрепа на българското производство, но и с активността си за популяризиране на проблемите и перспективите в бранша.

„Дълго време никой не ни забелязваше, но ние сме тук и работим много успешно. Преодоляхме кризите, а някои от фирмите са с доста положителен резултат, защото много бързо се адаптирахме спрямо пандемичните обстоятелства. Реализираме различни активности, с които да привлечем вниманието към бранша, защото за нас е много важен този социален контакт и диалог с обществото. Щастливи сме, че благодарение на общите ни усилия успяхме да попаднем и в приоритетните отрасли на икономиката.“, сподели Антоанета Антонова – член на УС на БАТОК. От сцената на събитието тя призова да избираме българската продукция и да подкрепяме родните производители, които конкурират много от европейските.

Изминалата година беше изключително предизвикателна за целия бранш в страната, тъй като повече от 90% от българските предприятия в сектора „Текстил, облекло и кожи“ са експортно ориентирани. Някои от компаниите в бранша все пак успяха  да задържат досегашните си позиции, тъй като пренасочиха дейността си към създаването на различен тип продукти. Българските текстилни предприятия също бързо се преориентираха в производството на маски и защитни облекла, за да отговорят на нуждите на обществото в този момент. Това спасително решение в началото, отдавна не е достатъчно за цял сектор от икономиката, който формира близо 11% от общия износ на страната и осигурява заетост на около 100 хиляди души.

През последните месеци БАТОК успя да инициира редица активности, които да подпомогнат оцеляването на бранша и да повдигне важни въпроси в общественото внимание. Давайки гласност на проблемите и перспективите пред бранша и организирайки разговори с държавните институции, БАТОК се доказа като най-значимата браншова организация в сектора.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1