• 1 Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество
  • 2 Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?
  • 3 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • 4 Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 5 Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест
  • 6 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • 7 „София-Истанбул: мост на изкуството. Творби с истории на българо-турски художници": Нов културен проект между София и Истанбул стартира с изложба през декември
  • 8 Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

3CON с отличие за Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация

Маркетингова агенция 3CON получи приз в категория  ”Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация“ на Годишните награди на b2bmedia 2021.


Отличието бе връчено за работата с Българската асоциация за текстил, облекло и кожи (БАТОК). Благодарение на общите усилия Асоциацията успя да привлече към себе си вниманието, както на обществото, така и на отговорните за бранша институции.

„Тази награда е за нашите съвместни усилия с БАТОК и благодарим за доверието. Над 100 000 души работят в сектора, в който има над 5000 фирми в страната. Над 4 милиарда е БВП, който те генерират, а 11% е делът на тези фирми от общия износ на България.“, подчерта Юлиян Ефтимов – управляващ партньор и маркетинг директор в 3CON. „Тези данни показват значимостта на сектора за развитието на цялата икономика на страната.“, допълни той.

БАТОК също бе отличен по време на събитието в категория „Успешно развитие на бизнес организация“. Агенцията пое комуникацията на браншовата организация в края на трудната 2020 г.  и за първите шест месеца постигнаха редица успехи:

  • Онлайн конференция „„Криза и перспективи в сектор Текстил, облекло и кожи“, която даде повече гласност на проблемите в индустрията, но и подчерта предимствата на родните предприятия. По време на събитието българските производители от бранша заедно с представители на държавни институции и асоциации потърсиха възможните решения за справяне със затруднената ситуация в сектора. Събитието беше отразено от 20 медии.
  • Разпознаваемост на асоциацията като експертна организация, обединяваща българските производители в сектора и грижеща се за техните интереси.
  • Регулярно отразяване в множество онлайн медии и участия в някои от големите национални телевизии, като БНТ, Bulgaria On Air, Bloomberg TV.
  • Изграждане на връзки и партньорства с други браншови организации и асоциации.

В седмото издание но b2b Media Awards 2021 компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании, голяма част, реализирани в отговор на пандемията. Въпреки предизвикателната година, в надпреварата се включиха рекорден брой участници, а утвърдено жури от професионалисти в различни сфери даде своите оценки за подадените кандидатури. 

Сред отличените на церемонията са и компаниите  ЛОТ-КОНСУЛТ , VTEX България , Sofia Airport Center – SAC , Медицински комплекс „Доверие“ , както и модния бранд ELLEN MORE, за чиито маркетингови комуникации се грижи агенция 3CON.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1