• Кои са отличените лидери в Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025

    Голямата награда Leader of the Year 2025 като бизнес организация грабнаха Транспрес, а индивидуалните призове взеха професионалистите от ПР общността Катя Димитрова и д-р Александър Христов.Лидерите и вдъхновителите на 2025 година бяха обявени по време на официална церемония за връчване на призовете Leaders of Influence Awards 2025.Конкурсът се организира за
  • Близо един от всеки трима родители споделя, че неговото дете е преживяло насилие от връстник или по-малко дете

    Институции, организации, експерти и медии обсъдиха резултатите от национално представително проучване за нагласите на българите към насилиетонад и сред деца ● Двойно повече хора до 35 години са преживели насилие от възрастен, сравнено с поколението 55+. ● Има реален ръст на насилието над и сред деца при последните две поколения. ● Близо 15%
  • Журито на Leaders of Influence Awards 2025 очаква вашите заявки

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват!
  • Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват! За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас. За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започнаха от 3 ноември 2025.
  • От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват!За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас.За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започват от 3 ноември 2025.
  • Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество

    Остарялата водопреносна мрежа, замърсяването на почвите и недостатъчният контрол са част от проблемите с качеството на чешмяната вода   Човешкото тяло съдържа между 50 и 80% вода и консумацията на чиста питейна вода играе съществена роля за доброто здраве. И затова с право потребителят си задава въпроса каква вода за
  • Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?

    Във второто издание на наградите NEXT DIFI AWARDS през 2025 г. Бяха отличени организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Голямата награда отиде при Банка ДСК, а призът за лидер и вдъхновител беше присъден на Макс Баклаян, Изпълнителен директор на Tavex. Официалната церемония по награждаване на призьорите се състоя
  • „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве

    Октомври е месецът, в който светът обръща внимание на женското здраве. Именно тогава стартира информационната кампания „Изключи горещите вълни“, посветена на темата менопауза и на едно от най-честите ѝ проявления – горещите вълни. Инициативата е подкрепена от четири водещи медицински организации в България: Българска асоциация по андро- и менопауза; Българска асоциация
  • 1 Кои са отличените лидери в Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025
  • 2 Близо един от всеки трима родители споделя, че неговото дете е преживяло насилие от връстник или по-малко дете
  • 3 Журито на Leaders of Influence Awards 2025 очаква вашите заявки
  • 4 Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025
  • 5 От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025
  • 6 Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество
  • 7 Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?
  • 8 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Държавите ще стареят, ще отслабват и ще се свиват

Невероятно е, че вече няколко поколения в Западния свят израснахме с убеждението, че човечеството върви към свръхпопулация.  През 90-те и първото десетилетие след 2000 г. медии, учебници, филми, публични кампании

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Броят на работните часове седмично се е увеличил по време на пандемията
Повечето служители искат по-кратка работна седмица и запазване на хибридния модел на работа
 
Пандемията от коронавируса донесе много промени в организацията на работния процес, които продължават вече втора година и изглежда ще останат занапред. Преминаването към хибриден модел на работа не наруши продуктивността на служителите, даже напротив. Над 8 от 10 души (82%) заявяват, че продуктивността им се е запазила и дори подобрила през последните 12 месеца (със 7% повече спрямо миналата година), показва проучването на Adecco Group - Resetting Normal. Тазгодишното изследване включва 14 800 респонденти от 25 държави на възраст между 18 и 60 години, което го прави едно от най-изчерпателните проучвания до сега на пазара на труда в световен мащаб. То е проведено в периода 13 май-4 юни 2021 г.

Почти три четвърти (72%) от анкетираните настояват работодателите да преразгледат продължителността на работната седмица и броя на работните часове. Тези данни са подкрепени от цели 75%, които смятат, че е важно гъвкавата форма на работа да бъде част от новото нормално и за в бъдеще.

Позитивите на работата от разстояние

За много от професиите дистанционната работа e доминираща вече втора година. Това има не едно или две предимства, като 43% от респондентите споделят, че са подобрили дигиталните си умения. 50% са намерили по-добър баланс между работа и личен живот, а 47% твърдят, че се справят по-успешно с управлението на времето си. Близо 40% от хората оценяват доверието на работодателите при работата от вкъщи. Над три четвърти от анкетираните (76%) искат гъвкавата форма на работа да се запази и след пандемията. Това е особено валидно за родителите на малки деца. В същото време хората от поколение Z не са толкова големи поддръжници на запазването на този модел.

Мечтата за по-кратка работна седмица

Изненадващо или не, броят на работните часове се е увеличил с 14% от 2020 г. насам, като 63% от служителите посочват, че работят повече от 40 часа седмично. Това сумарно означава допълнителни 268 работни часа годишно или почти три допълнителни работни дни всеки месец.
Въпреки това, 6 от 10 казват, че биха могли да свършат работата си за по-малко от 40 часа. Тази разлика е особено голяма в Япония, Китай и Испания. Това обяснява защо повечето (72%) от респондентите искат работодателите да преосмислят продължителността на работната седмица, а според 73% договорите трябва да отразяват получените резултати, а не броя изработени часове. За тези две твърдения има стабилна подкрепа от изпълнителния мениджмънт, който също смята, че работодателите трябва да се фокусират върху тези въпроси.

Заплащането на база постигнати резултати остава предизвикателство

Ако хибридната форма на работа стане норма, договорите от 9 до 17 ч. изгубват смисъла си. Все повече служители и мениджъри призовават за заплащане, базирано на постигнатите резултати, вместо на отработените часове – тенденция, която беше налице и през 2020 г. Над половината служители обаче споделят, че преките им ръководители не ги оценяват на база резултати, а на времето, прекарано на работа. Малко над една трета от работещите казват, че са оценени според постигнатите резултати.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1