• Наближава ново издание на международния форум “Битката за талантите”

    Най-добрите работодатели ще представят своите стратегии за Employer Branding на събитието, организирано от b2b Media. Международни участници, две проучвания и звезден екип от говорители се включват в шестото издание на форума, което ще се проведе на 13 декември в София. Динамична прорама и разнообразие от теми са предвидени в програмата
  • Безопасно и приятно пътуване за вашите домашни любимци и животни

    Как да организираме превоза им при пътувания на по-далечни дестинации? Докато пътуват, едно от основните притеснения на собствениците на домашни любимци е как да организират и техния транспорт. Ако дестинацията е сравнително близо, кучета, котки или други малки животни могат да бъдат превозени с кола. Но когато става въпрос за
  • За Black Friday 2022 брандът Mercusys предлага страхотни отстъпки на множество продукти от своето портфолио

    Mercusys, компания, специализирана в предлагането на ключови мрежови устройства и аксесоари с цел осигуряване на отлична интернет връзка анонсира Black Friday отстъпки на гамата си високопроизводително оборудване. Моделите ще се предлагат за продажба на намалени цени и клиентите на марката да могат да се възползват от оборудване с висока производителност
  • На 17-и ноември отбелязваме Международния ден за борба с рака на панкреаса

    Ранната диагностика може да спаси живот По традиция всяка година третият четвъртък от месец ноември се посвещава на Международния ден за борба с рака на панкреаса. Тази година датата е 17-и ноември, а лилавата панделка е приета като символ на деня и знак на подкрепа за болните с рак на панкреаса.
  • Чънки моделите правят своя дебют на модната сцена и този сезон

    Нежни силуети срещат груби подметки в успешна комбинация от женственост и сила   Когато говорим за мода, страстта на дамите минава през...обувките! Подходящият чифт има способността да трансформира всяка визия в нещо неустоимо и незабравимо. Този сезон модната сцена доминират ботите във всичките си разновидности – челси боти, чънки модели, боти
  • В Стара Загора започва национално турне за представяне на книгата „Промяната“

    Книгата на Краси Ангелова разказва за личната трансформация на автора, чрез разбиране значението на персоналния опит и вярвания за определяне на мислите и емоциите ни   На 19-ти октомври в Стара Загора ще се проведе първото събитие от националното турне на Краси Ангелова за представяне на книгата „Промяната“. В програмата
  • Детелина Смилкова влиза в Икономическия и социален съвет

    Управителният съвет на Българската асоциация за управление на хора (БАУХ) избра своя председател Детелина Смилкова за представител на организацията в Икономическия и социален съвет (ИСС) на Република България.
  • Бела Хадид x ABOUT YOU: Онлайн магазинът за мода пуска нова съвместна колекция

    На 10 октомври 2022, ABOUT YOU представи ексклузивната си колекция със супермодела и предприемач Бела Хадид. Вдъхновена от отличителните стилове на 90-те и началото на 2000-те, есенно-зимната колекция включва 64 модни предложения и всички те носят уникалния почерк на Бела. Резултатът: дизайн, който съчетава перфектния баланс между класически и бунтарски
  • 1 Наближава ново издание на международния форум “Битката за талантите”
  • 2 Безопасно и приятно пътуване за вашите домашни любимци и животни
  • 3 За Black Friday 2022 брандът Mercusys предлага страхотни отстъпки на множество продукти от своето портфолио
  • 4 На 17-и ноември отбелязваме Международния ден за борба с рака на панкреаса
  • 5 Чънки моделите правят своя дебют на модната сцена и този сезон
  • 6 В Стара Загора започва национално турне за представяне на книгата „Промяната“
  • 7 Детелина Смилкова влиза в Икономическия и социален съвет
  • 8 Бела Хадид x ABOUT YOU: Онлайн магазинът за мода пуска нова съвместна колекция
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Колективен Ам-Гъл страда за машинния "Май Прешъс"

Спрях да се чудя защо горещо подкрепящите третия пол изпадат в ужас от втория начин на гласуване. Който всъщност е първият, понеже става думаза хартиената бюлетина. Защо е целият "този

Защо критикувам политиката на Запада?

Винаги ми е било странно, когато някой подметне «Ти нали живееш в Лондон, защо критикуваш политиката на Запада?» Странно ми е, защото тези хора не разбират няколко очевидни факта: - Аз

Прах и комсомолщина във финансите

България (заради валутния борд) е едно от последните места с реално независима централна банка. (Какъв парадокс - бордът те прави независим. Ограничението е сила.)

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Стойността на директните продажби в социалните мрежи се очаква да достигне 1,2 трилиона долара в световен мащаб до 2025 г., според проучване на технологичния гигант Accenture
Представителите на поколението „Z“ и милениалите в социалните мрежи ще имат най-голяма заслуга за този троен ръст над традиционната онлайн търговия за посочения период
 
Ново проучване на технологичния гигант Accenture установява, че глобалната търговия в социалните мрежи, на стойност 492 млрд. долара към 2021 г., се очаква да нарасне тройно по-бързо от традиционната електронна търговия до 2025 г. Докладът прогнозира, че за посочения 4-годишен период директните продажби в социалните платформи ще достигнат 1,2 трилиона долара. Ръстът ще се формира най-вече в резултат от действията на представителите на поколение „Z“ и милениалите в социалните мрежи. В резултат, приходите, генерирани чрез онлайн покупки в тези канали, ще съставляват 62% от глобалните разходи за търговия в същите платформи до 2025 г.

Според проучването на Accenture „Защо пазаруването се превръща в социална революция“, понятието „търговия в социалните мрежи“ обхваща целия процес на потребителското преживяване в социалните мрежи. То стартира с откриването на продукта и приключва с потвърждение на направеното плащане. Извършва се изцяло в ключовите платформи, сред които: Facebook, Instagram и TikTok. 64% от анкетираните потребители в тези канали споделят, че са реализирали онлайн покупка през някоя от тях в последната година. По изчисления на технологичната компания, този дял отразява близо 2 млрд. купувачи в световен мащаб, активно пазаруващи в социалните мрежи.

„Пандемията показа колко голям е броят на хората, които използват набиращите скорост онлайн платформи като канал за проследяване на новини, за развлечение в свободното време и комуникация,“ споделя Робин Мърдок, глобален ръководител на екип „Софтуер и платформи“ в Accenture. „Наблюдаваме постоянен ръст във времето, което всички те прекарват в социалните мрежи. И това доказва колко важно е мястото на тези канали в нашето ежедневие. Те променят познатите и утвърдени във времето методи за покупко-продажба и предоставят нови възможности за брандовете – в посока подобряване на потребителското преживяване и увеличаване на приходите в дългосрочен план."

Проучването е проведено сред представители на бизнеса и 10 053 потребители на социалните мрежи на територията на Китай, Индия, Бразилия, САЩ и Обединеното кралство. Реализацията се случва в два етапа. Първият обхваща периода 26 май – 2 юни, 2021 г. и включва дълбочинни интервюта с купувачи и продавачи от петте пазара, а вторият включва онлайн допитване до крайните ползватели на социалните мрежи – между 12 август и 3 септември. 2021 г.

Предоставяне на възможности за развитие на всеки бизнес

Новият тип пазаруване, който съгласно данните от проучването ще продължи да набира скорост, притежава добавена стойност както за бизнесите-гиганти, така и за по-малките и средни по големина брандове с потенциал за бъдещо развитие. Над половината от анкетираните купувачи (59%) споделят, че е по-вероятно да подкрепят малкия и среден бизнес в социалните мрежи, отколкото през уебсайтовете за електронна търговия. В допълнение, 63% от тях потвърждават, че биха подкрепили същия продавач чрез покупка повторно, отново през социалните платформи, за да съдействат за изграждане на лоялност на профила на компанията там.

„Търговията в социалните мрежи се задвижва от креативността и човешката изобретателност. Тя създава нови възможности за печалба за малките и средни оператори и изправя утвърдените брандове пред необходимостта да преосмислят своя подход и добавената стойност на предоставените продукти и услуги за потребителите,“ казва Оливър Райт, глобален ръководител на екип „Потребителски стоки и услуги“ в Accenture. „Идентифицирането на най-правилния подход изисква съобразяване от страна на търговците и марките с търсенето и нуждите на потребителите. Това повишава необходимостта от гъвкавост и приспособимост към динамичната екосистема от платформи, пазари, социални мрежи и съвместна работа с лидери на мнение. В условията на интегриран дигитален пазар ще бъде по-лесно споделянето на данни, придобиването на познания за пазара и създаването на правилните стимули за подобряване на потребителското преживяване до завършване на покупката.

Стойността на директните продажби в социалните мрежи се очаква да достигне 1,2 трилиона долара в световен мащаб до 2025 г., според проучване на технологичния гигант Accenture

Изграждането на доверие като ключов фактор за успех

Проучването на Accenture показва, че половината от анкетираните потребители са загрижени за степента на защита на своите данни и правилното възстановяване на средствата при неудовлетворение от направената покупка. Това превръща изграждането на доверие в най-голямата бариера, която търговията в социалните мрежи трябва да преодолее, за да се разгърне в пълния си потенциал и да просперира. Ако се върнем назад във времето, това е факторът, който играе ключова роля за утвърждаването и на традиционната електронната търговия в първоначалния етап на нейното развитие. „Липсата на доверие е проблем, който изисква време, за да бъде преодолян. Докато това се случи, е важно бизнес операторите да се фокусират върху начините за повишаване на своята автентичност, за да бъдат по-добре позиционирани сред конкурентите и да увеличат успешно своя пазарен дял.”

Дял на реализираните покупки и водещи световни тенденции

Докладът на технологичната компания установява, че до 2025 г. се очаква най-голям дял на покупките в търговията в социалните мрежи да заемат дрехите (18%), следвани от потребителска електроника (13%) и декор за дома (7%). Продуктовата категория, която обхваща свежи храни и снакове, също предстои да разраства своя дял от общите продажби (13%), макар към момента те да са съсредоточени почти изцяло в Китай. Предполага се, че продуктите за красота и лична грижа, макар и с малък обем продажби към момента, с бързи темпове ще извоюват челни позиции в търговията в социалните мрежи и ще обхванат средно над 40% от регистрираните разходи в тази категория за ключовите пазари до 2025 г.

Проучването на Accenture очертава още няколко ключови тенденции:

• Потребителите в развиващите се страни са по-склонни да се възползват от възможностите, които предоставя търговията в социалните мрежи, и често прибягват до тях. Осем от десет потребители в Китай използват този канал за покупки в редица категории. За сравнение, по-голямата част от тези в Обединеното кралство и САЩ все още не са реализирали нито една покупка чрез онлайн платформите.

• Купувачите в Китай, Индия и Бразилия активно се интересуват от възможности, които им помагат да откриват и оценяват потенциални покупки, докато потребителите в Обединеното кралство и САЩ отдават по-голямо значение на цените на продуктите и обявените отстъпки.

• Изграждането на доверие е от ключово значение за зрелите поколения. За по-възрастните купувачи най-важни са функциите в областта на сигурността, затова познаването на марката е предимство, което носи добавена стойност. За сравнение, по-младите потребители са привлечени от предавания на живо и са по-склонни да се доверяват повече на отзивите от други купувачи.

Пълният текст на проучването „Защо пазаруването се превръща в социална революция“, проведено от Accenture, е достъпен на корпоративния уебсайт на компанията.

Новини

  • 1

Анализи

  • Изчезващата държава България

    Към 2021-ва година страната ни е била на 36-то място на света по богатство на населението.

    Същевременно сме номер 1 от общо 200 държави по

  • Чий идол е Че Гевара?

    На 9 октомври 1967 година ЦРУ премахна Че Гевара в Боливия. Тази личност преди години ме интересуваше, защото изследвах злото, което беше Гевара, родено от 

  • Хайде да се вземем в ръце

    Напоследък все по-често и неволно си задавам следните въпроси:

    - Ако в двора ми имаше находище на ценни метали, бих ли дал на някой чужденец да

  • Подкрепяме ли “саможертвата”?

    Европейската комисия предлага маоистко-комунистически мерки в икономиката – таван на цените на природния газ и електроенергията, изземване на „свръхпечалби“ (такъв термин е малоумщина в свободната икономика)

  • Какви сигнали дава новият Британски кабинет?

    Наследничката на Борис Джонсън не е по-различна от него.

    Министърът на финансите е ултралиберален икономист.

    Родословието му е от Гана.

  • Нищо хубаво не следва от вдигане на данъците

    Нищо хубаво няма да видим, ако вместо финансова дисциплина при външно влошаване на стопанската конюнктура се разпищолим и заложим на вдигане на данъци и осигуровки

  • 1