• 1 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 2 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • 3 Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни
  • 4 Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
  • 5 Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност
  • 6 Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“
  • 7 Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
  • 8 Кампанията „Вземи краката си в ръце активно“ насочва вниманието към ранната диагностика и превенцията на хроничната венозна болест
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Насила еврото няма да го направят хубаво в очите на хората

Евро-манипулации срещу безспорни факти 1. Валутният борд ограничавал икономическия растеж, затова да се махне и да влезе еврото. Да, ограничава политическите крадци да крадат и с краката. Бордът е усмирителна

Когато "Попадийката" е по-голяма от Библията, демокрацията е илюзия

Видяхме го – парламентарният ни театър отново надмина себе си. Искането за провежданото на референдум дали да приемем еврото от 2026, инициатива на президента Румен Радев, беше погребано под претекста за

Либералният хан на ценностите – какво е позволено и кое не?

Виждаме познатата картина: либералната клика отново се опитва да диктува какво можем да мислим и как да възпитаваме децата си. Гневът им срещу изучаването на основни религиозни принципи в училище,

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Маркетинг 5.0 За технологиите и хората
Маркетинг 5.0 – незаменим пътеводител за маркетолози, мениджъри, предприемачи и за всеки, който се стреми да се усъвършенства в сферата на маркетинга

Филип Котлър, всепризнатият маркетинг гуру, представя най-актуалните и напредничави идеи как да използваме технологиите, за да отговорим на нуждите на клиентите и да оставим трайна следа в света на бизнеса.

Днес маркетолозите се сблъскват с предизвикателствата на дигиталната трансформация, промените в поведението на потребителите и изменението в общоприетите бизнес модели.

В Маркетинг 5.0 Филип  Котлър и съавторите му Хермауан Картаджая и Иуан Сетиауан описват подробно и на достъпен език въпросните три фундаментални промени и как те се проявяват на пазара, в компаниите и технологиите. Обясняват начина, по който маркетолозите могат да използват съвременните технологии, за да отговорят на нуждите на клиентите и да дадат своя принос за промяна на света и предоставят възможности за интегриране на широк набор от иновативни технологични решения и бизнес модели, свързани с драстичните промени в потребителското поведение през последните десетилетия.
Следвайки модела, представен в предходните книги от серията Маркетинг X.0, авторите засягат ключовите теми, необходими за разбиране на маркетинга днес.

Маркетинг 5.0 е разделена на три части:

В първата анализират начините, по които петте различни поколения водят до промяна в потребителското поведение, и способите за преодоляване на различията, разделящи обществото, включително икономическото неравенство и политическите конфликти, за да получат ефективен достъп до целия пазар.

Във втора част се разглеждат в детайли съвременните стратегически насоки за компаниите в световен мащаб, начините за прилагане на нови бизнес модели и предизвикателствата, пред които се изправят маркетолозите, прилагайки Маркетинг 5.0 в ерата на цифровизацията.

В трета част авторите обясняват как маркетолозите да поставят правилната основа, преди да се потопят в тактическите подходи, да оценят готовността си за използване на съвременните дигитални инструменти, като ги запознават с технологиите от ново поколение – изкуствен интелект, виртуална, добавена и смесена реалност, блокчейн и интернет на нещата.
 
Филип Котлър притежава невероятната способност да внася яснота в миналото, настоящето и бъдещето на маркетинга и винаги разбира кое трябва да остане устойчиво и кое да се промени. С Маркетинг 5.0 Котлър и съавторите му смело включват дигиталните технологии в маркетинговото мислене, планиране и внедряване. Своевременна и непреходна, книгата е вашият незаменим пътеводител за успех в маркетинга.

Кевин Лейн Келър, професор по маркетинг в Дартмутския колеж
 
Това, което истински ме впечатли в книгата, е начинът, по който са интегрирани мощта на модерните технологии и развиващата се ценностна система на човечеството. Книгата помага на маркетолозите на бъдещето да разберат тази интеграция и да я превърнат в действия, които са едновременно ефективни и устойчиви.

Хърман Саймън, основател и председател на Simon-Kucher & Partners, консултант по стратегии, маркетинг и ценообразуване

Навременно и широкообхватно ръководство за потенциала на дигиталните технологии да трансформират практиките в бизнеса. Маркетолозите, които успеят да се възползват от възможностите им и да действат по-бързо от конкурентите си, ще спечелят трайно предимство за компаниите си.

Джордж Дей, консултант по маркетинг, стратегия и управление на иновациите, почетен професор в Пенсилвансия университет
 
Книгата се появява в най-подходящия момент и е особено релевантна в ситуацията с COVID-19. Продължаващата в редица страни карантина принуди компаниите да обърнат поглед към дигиталните аспекти на маркетинга. Освен това е с точния обем, за да се превърне в настолно ръководство за практикуващи маркетолози.

Уолтър Виера, бивш председател на Международния съвет на институтите по управленско консултиране ICMCI

Филип Котлър, всепризнат за бащата на съвременния маркетинг, е почетен професор по международен маркетинг в колежа Kellogg към Northwestern University, и автор на над 50 книги. Wall Street Journal го класира сред шестте най-влиятелни бизнес мислители в света. Котлър има забележително международно присъствие – книгите му са преведени на над 25 езика, а самият той е редовен лектор на световни форуми.

Хермауан Картаджая е основател и главен изпълнителен директор на MarkPlus, Inc., най-голямата фирма за маркетингови консултации в Индонезия, и един от “50-те гуру, оформили бъдещето на маркетинга”.

Той е президент на Световната маркетингова асоциация и един от създателите на Asia Marketing Foundation.

Иуан Сетиауан, заместник-главен изпълнителен директор на MarkPlus, Inc., помага на компаниите да проектират корпоративните си и маркетинг стратегии.  Той е изявен лектор, автор и главен редактор на Marketeers.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1