• Яков Младеновски: „Щастлив съм, когато реша сложна математическа задача и спечеля медал“

    Яков Младеновски е едва десет годишен, а вече има безброй медали и грамоти зад гърба си. Изключително интелигентно момче, което още 5 годишно започва усилено да се интересува от математически и логически задачи. Родителите му са безкрайно изненадани, понеже никой от тях не е математик и на шега решават да
  • От 9 януари стартират Годишните награди Employer Branding Awards 2023

    Най-добрите работодатели влизат за шести път в надпревара за Employer Branding AwardsГодишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд! За иновациите в управлението на талантите, за новите успешни стратегии в HR. 
  • Deichmann представя блестяща празнична колекция

    Празничният сезон започва и с него идва цял набор от красиви обувки с ток, които носят елегантност и много настроение! Защото дали на Коледа или на Нова година, на офис парти, клубна вечер или официална вечеря... сега вече можем да си позволим малко повече блясък и стил. Тазгодишната празнична колекция
  • Гълъб Донев: Талантливите хора търсят нови модели, нови посоки и са перфекционисти

    Пазарът на труда в България трябва да възприема всеки човек като талант и да гледа на „битката за таланти“ като на най-желаната свръхпечалба. Това послание отправи министър-председателят Гълъб Донев при откриването на шестото издание на международния форум „Битката за талантите”, организиран от b2b Media. Събитието събира днес в София част
  • 15 млн. лева са похарчили за година българите за разкрасителни услуги през водещата онлайн платформа за бюти резервации у нас

    Потребителите на водещата платформа за онлайн бюти резервации у нас достигнаха 115 хил., общата стойност на ползваните услуги – 15 млн. лева на година36 лева е средната сметка при коафьора в големите градове, за нокти – с 1 лев повече, показват данни на studio24Декемврийските празници и първият учебен ден са пиковете в
  • Министър-председателят ще открие международния форум “Битката за талантите” 2022

    Най-добрите работодатели ще представят своите стратегии за Employer Branding на събитието, организирано от b2b Media в Новотел София на 13 декември от 14 часа. Точно в 14 часа министър-председателят Гълъб Донев ще открие официално шестото издание на международния форум “Битката за талантите”.
  • Наближава ново издание на международния форум “Битката за талантите”

    Най-добрите работодатели ще представят своите стратегии за Employer Branding на събитието, организирано от b2b Media. Международни участници, две проучвания и звезден екип от говорители се включват в шестото издание на форума, което ще се проведе на 13 декември в София. Динамична прорама и разнообразие от теми са предвидени в програмата
  • Безопасно и приятно пътуване за вашите домашни любимци и животни

    Как да организираме превоза им при пътувания на по-далечни дестинации? Докато пътуват, едно от основните притеснения на собствениците на домашни любимци е как да организират и техния транспорт. Ако дестинацията е сравнително близо, кучета, котки или други малки животни могат да бъдат превозени с кола. Но когато става въпрос за
  • 1 Яков Младеновски: „Щастлив съм, когато реша сложна математическа задача и спечеля медал“
  • 2 От 9 януари стартират Годишните награди Employer Branding Awards 2023
  • 3 Deichmann представя блестяща празнична колекция
  • 4 Гълъб Донев: Талантливите хора търсят нови модели, нови посоки и са перфекционисти
  • 5 15 млн. лева са похарчили за година българите за разкрасителни услуги през водещата онлайн платформа за бюти резервации у нас
  • 6 Министър-председателят ще открие международния форум “Битката за талантите” 2022
  • 7 Наближава ново издание на международния форум “Битката за талантите”
  • 8 Безопасно и приятно пътуване за вашите домашни любимци и животни
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Светът задълбава в икономическа криза

Светът влиза в период на трайно висока инфлация - поне 2-3 години. Толкова ще е и изразената криза в Европа - тази зима е тежка за индустрия на Стария континент, но догодина

КОЙ печели най-много от войната между Русия и Украйна!?

Норвегия прави луди пари от износ на нефт и газ към Европа през 2022 г. Освен това правителството планира приходите им да скочат с още 18% до 131 милиарда долара

Колективен Ам-Гъл страда за машинния "Май Прешъс"

Спрях да се чудя защо горещо подкрепящите третия пол изпадат в ужас от втория начин на гласуване. Който всъщност е първият, понеже става думаза хартиената бюлетина. Защо е целият "този

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Маркетинг 5.0 За технологиите и хората
Маркетинг 5.0 – незаменим пътеводител за маркетолози, мениджъри, предприемачи и за всеки, който се стреми да се усъвършенства в сферата на маркетинга

Филип Котлър, всепризнатият маркетинг гуру, представя най-актуалните и напредничави идеи как да използваме технологиите, за да отговорим на нуждите на клиентите и да оставим трайна следа в света на бизнеса.

Днес маркетолозите се сблъскват с предизвикателствата на дигиталната трансформация, промените в поведението на потребителите и изменението в общоприетите бизнес модели.

В Маркетинг 5.0 Филип  Котлър и съавторите му Хермауан Картаджая и Иуан Сетиауан описват подробно и на достъпен език въпросните три фундаментални промени и как те се проявяват на пазара, в компаниите и технологиите. Обясняват начина, по който маркетолозите могат да използват съвременните технологии, за да отговорят на нуждите на клиентите и да дадат своя принос за промяна на света и предоставят възможности за интегриране на широк набор от иновативни технологични решения и бизнес модели, свързани с драстичните промени в потребителското поведение през последните десетилетия.
Следвайки модела, представен в предходните книги от серията Маркетинг X.0, авторите засягат ключовите теми, необходими за разбиране на маркетинга днес.

Маркетинг 5.0 е разделена на три части:

В първата анализират начините, по които петте различни поколения водят до промяна в потребителското поведение, и способите за преодоляване на различията, разделящи обществото, включително икономическото неравенство и политическите конфликти, за да получат ефективен достъп до целия пазар.

Във втора част се разглеждат в детайли съвременните стратегически насоки за компаниите в световен мащаб, начините за прилагане на нови бизнес модели и предизвикателствата, пред които се изправят маркетолозите, прилагайки Маркетинг 5.0 в ерата на цифровизацията.

В трета част авторите обясняват как маркетолозите да поставят правилната основа, преди да се потопят в тактическите подходи, да оценят готовността си за използване на съвременните дигитални инструменти, като ги запознават с технологиите от ново поколение – изкуствен интелект, виртуална, добавена и смесена реалност, блокчейн и интернет на нещата.
 
Филип Котлър притежава невероятната способност да внася яснота в миналото, настоящето и бъдещето на маркетинга и винаги разбира кое трябва да остане устойчиво и кое да се промени. С Маркетинг 5.0 Котлър и съавторите му смело включват дигиталните технологии в маркетинговото мислене, планиране и внедряване. Своевременна и непреходна, книгата е вашият незаменим пътеводител за успех в маркетинга.

Кевин Лейн Келър, професор по маркетинг в Дартмутския колеж
 
Това, което истински ме впечатли в книгата, е начинът, по който са интегрирани мощта на модерните технологии и развиващата се ценностна система на човечеството. Книгата помага на маркетолозите на бъдещето да разберат тази интеграция и да я превърнат в действия, които са едновременно ефективни и устойчиви.

Хърман Саймън, основател и председател на Simon-Kucher & Partners, консултант по стратегии, маркетинг и ценообразуване

Навременно и широкообхватно ръководство за потенциала на дигиталните технологии да трансформират практиките в бизнеса. Маркетолозите, които успеят да се възползват от възможностите им и да действат по-бързо от конкурентите си, ще спечелят трайно предимство за компаниите си.

Джордж Дей, консултант по маркетинг, стратегия и управление на иновациите, почетен професор в Пенсилвансия университет
 
Книгата се появява в най-подходящия момент и е особено релевантна в ситуацията с COVID-19. Продължаващата в редица страни карантина принуди компаниите да обърнат поглед към дигиталните аспекти на маркетинга. Освен това е с точния обем, за да се превърне в настолно ръководство за практикуващи маркетолози.

Уолтър Виера, бивш председател на Международния съвет на институтите по управленско консултиране ICMCI

Филип Котлър, всепризнат за бащата на съвременния маркетинг, е почетен професор по международен маркетинг в колежа Kellogg към Northwestern University, и автор на над 50 книги. Wall Street Journal го класира сред шестте най-влиятелни бизнес мислители в света. Котлър има забележително международно присъствие – книгите му са преведени на над 25 езика, а самият той е редовен лектор на световни форуми.

Хермауан Картаджая е основател и главен изпълнителен директор на MarkPlus, Inc., най-голямата фирма за маркетингови консултации в Индонезия, и един от “50-те гуру, оформили бъдещето на маркетинга”.

Той е президент на Световната маркетингова асоциация и един от създателите на Asia Marketing Foundation.

Иуан Сетиауан, заместник-главен изпълнителен директор на MarkPlus, Inc., помага на компаниите да проектират корпоративните си и маркетинг стратегии.  Той е изявен лектор, автор и главен редактор на Marketeers.

Новини

  • 1

Анализи

  • Защо критикувам политиката на Запада?

    Винаги ми е било странно, когато някой подметне «Ти нали живееш в Лондон, защо критикуваш политиката на Запада?» Странно ми е, защото тези хора не

  • Прах и комсомолщина във финансите

    България (заради валутния борд) е едно от последните места с реално независима централна банка.

    (Какъв парадокс - бордът те прави независим. Ограничението е сила.)

  • Изчезващата държава България

    Към 2021-ва година страната ни е била на 36-то място на света по богатство на населението.

    Същевременно сме номер 1 от общо 200 държави по

  • Чий идол е Че Гевара?

    На 9 октомври 1967 година ЦРУ премахна Че Гевара в Боливия. Тази личност преди години ме интересуваше, защото изследвах злото, което беше Гевара, родено от 

  • Хайде да се вземем в ръце

    Напоследък все по-често и неволно си задавам следните въпроси:

    - Ако в двора ми имаше находище на ценни метали, бих ли дал на някой чужденец да

  • Подкрепяме ли “саможертвата”?

    Европейската комисия предлага маоистко-комунистически мерки в икономиката – таван на цените на природния газ и електроенергията, изземване на „свръхпечалби“ (такъв термин е малоумщина в свободната икономика)

  • 1