• Над половината от поколението Z смятат, че бъдещите изпълнителни директори няма да имат нужда от университетска диплома

    Меките умения са много по-важни за изпълнителните директори в сравнение с техните знания в дадена област. Едновременно с това намалява тежестта на дипломата за висше образование. Това са част от изводите в специалното проучване #CtheFuture на световния лидер в областта на HR решенията Adecco Group, което се провежда за трета
  • Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България за 2022 г.

    Тристранното проучване, проведено от MSL Sofia в партньорство с Pragmatica цели да открие пресечната точка между брандове, инфлуенсъри и потребители и каква е настоящата среда на инфлуенсър съдържанието в България София, 20.09.2022 г. – PR агенция MSL Sofia, част от Publicis Groupe България, инициира тристранно проучване, съвместно с маркетингова агенция Pragmatica, за
  • Започва деветото издание на Лидерска академия „Успяваме в България“

    Кандидатури за една от най-успешните програми на Съвета на жените в бизнеса в България се приемат до 10 октомври 2022 г.  Една от най-успешните инициативи на Съвета на жените в бизнеса в България (СЖББ) - Лидерска академия „Успяваме в България“ ще се проведе за девета поредна година и вече набира кандидатури за
  • Цигуларката Зорница Иларионова с високо признание от Прочида – културната столица на Италия

    Отличиха я с първа награда в Международния конкурс за цигулка, пиано и оперно пеене “Мимас” в категория “Professional” при цигуларитеНа 26-ти август тази година се състоя Гала на лауреатите и връчване на наградите на победителите от Международния конкурс за цигулка, пиано и оперно пеене “Мимас” - Прочида, Италия. Събитието се проведе
  • Магистър фармацевт Мария Каназирева предупреждава: „Не подценявайте разширените вени!“

    Те са заболяване, което трябва да се лекува системно и не са само естетичен проблем Магистър фармацевт Мария Каназирева е завършила фармация в София през 2002 г. Повече от 20 години работи като фармацевт. Управител е в аптеки Банчовски. Обича специалността си и работи с удоволствие на първа линия, като всеки
  • Вземи краката си в ръце с Краченица

    Кой не е чувал за ръченица? Българските народни танци са известни с красотата си и огромната полза за тялото и духа. Именно те са вдъхновението, довело да създаването през 2021 г. на танца Краченица. Новата танцова стъпка е замислена специално с грижа за активни и красиви крака и може да
  • Върнете ни бутилките, а ние ще върнем жеста на природата, като ги рециклираме

    Всяка PET бутилка, която завършва като отпадък в депото за отпадъци, е малък провал. Материалът PET (полиетилен терефталат) е ценен ресурс, който, ако се изхвърли неправилно, се пропилява, вместо да се върне за многократна употреба. Затова още през 2020 г. „Девин“ ЕАД, лидерът на пазара на минерална и изворна вода
  • Прекалено горещо ли е да работим?

    Експерти съветват как да се справим с високите температури на работното място. Каква е максималната работна температура или кога е твърде горещо за работа - няма конкретно посочени параметри, защото те са различни за типичната работна среда (в офис, на открито, вкъщи).
  • 1 Над половината от поколението Z смятат, че бъдещите изпълнителни директори няма да имат нужда от университетска диплома
  • 2 Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България за 2022 г.
  • 3 Започва деветото издание на Лидерска академия „Успяваме в България“
  • 4 Цигуларката Зорница Иларионова с високо признание от Прочида – културната столица на Италия
  • 5 Магистър фармацевт Мария Каназирева предупреждава: „Не подценявайте разширените вени!“
  • 6 Вземи краката си в ръце с Краченица
  • 7 Върнете ни бутилките, а ние ще върнем жеста на природата, като ги рециклираме
  • 8 Прекалено горещо ли е да работим?
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Хайде да се вземем в ръце

Напоследък все по-често и неволно си задавам следните въпроси: - Ако в двора ми имаше находище на ценни метали, бих ли дал на някой чужденец да ги извлича и прибира, срещу

Подкрепяме ли “саможертвата”?

Европейската комисия предлага маоистко-комунистически мерки в икономиката – таван на цените на природния газ и електроенергията, изземване на „свръхпечалби“ (такъв термин е малоумщина в свободната икономика) и раздаване на социални помощи

Какви сигнали дава новият Британски кабинет?

Наследничката на Борис Джонсън не е по-различна от него. Министърът на финансите е ултралиберален икономист. Родословието му е от Гана.

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Маркетинг 5.0 За технологиите и хората
Маркетинг 5.0 – незаменим пътеводител за маркетолози, мениджъри, предприемачи и за всеки, който се стреми да се усъвършенства в сферата на маркетинга

Филип Котлър, всепризнатият маркетинг гуру, представя най-актуалните и напредничави идеи как да използваме технологиите, за да отговорим на нуждите на клиентите и да оставим трайна следа в света на бизнеса.

Днес маркетолозите се сблъскват с предизвикателствата на дигиталната трансформация, промените в поведението на потребителите и изменението в общоприетите бизнес модели.

В Маркетинг 5.0 Филип  Котлър и съавторите му Хермауан Картаджая и Иуан Сетиауан описват подробно и на достъпен език въпросните три фундаментални промени и как те се проявяват на пазара, в компаниите и технологиите. Обясняват начина, по който маркетолозите могат да използват съвременните технологии, за да отговорят на нуждите на клиентите и да дадат своя принос за промяна на света и предоставят възможности за интегриране на широк набор от иновативни технологични решения и бизнес модели, свързани с драстичните промени в потребителското поведение през последните десетилетия.
Следвайки модела, представен в предходните книги от серията Маркетинг X.0, авторите засягат ключовите теми, необходими за разбиране на маркетинга днес.

Маркетинг 5.0 е разделена на три части:

В първата анализират начините, по които петте различни поколения водят до промяна в потребителското поведение, и способите за преодоляване на различията, разделящи обществото, включително икономическото неравенство и политическите конфликти, за да получат ефективен достъп до целия пазар.

Във втора част се разглеждат в детайли съвременните стратегически насоки за компаниите в световен мащаб, начините за прилагане на нови бизнес модели и предизвикателствата, пред които се изправят маркетолозите, прилагайки Маркетинг 5.0 в ерата на цифровизацията.

В трета част авторите обясняват как маркетолозите да поставят правилната основа, преди да се потопят в тактическите подходи, да оценят готовността си за използване на съвременните дигитални инструменти, като ги запознават с технологиите от ново поколение – изкуствен интелект, виртуална, добавена и смесена реалност, блокчейн и интернет на нещата.
 
Филип Котлър притежава невероятната способност да внася яснота в миналото, настоящето и бъдещето на маркетинга и винаги разбира кое трябва да остане устойчиво и кое да се промени. С Маркетинг 5.0 Котлър и съавторите му смело включват дигиталните технологии в маркетинговото мислене, планиране и внедряване. Своевременна и непреходна, книгата е вашият незаменим пътеводител за успех в маркетинга.

Кевин Лейн Келър, професор по маркетинг в Дартмутския колеж
 
Това, което истински ме впечатли в книгата, е начинът, по който са интегрирани мощта на модерните технологии и развиващата се ценностна система на човечеството. Книгата помага на маркетолозите на бъдещето да разберат тази интеграция и да я превърнат в действия, които са едновременно ефективни и устойчиви.

Хърман Саймън, основател и председател на Simon-Kucher & Partners, консултант по стратегии, маркетинг и ценообразуване

Навременно и широкообхватно ръководство за потенциала на дигиталните технологии да трансформират практиките в бизнеса. Маркетолозите, които успеят да се възползват от възможностите им и да действат по-бързо от конкурентите си, ще спечелят трайно предимство за компаниите си.

Джордж Дей, консултант по маркетинг, стратегия и управление на иновациите, почетен професор в Пенсилвансия университет
 
Книгата се появява в най-подходящия момент и е особено релевантна в ситуацията с COVID-19. Продължаващата в редица страни карантина принуди компаниите да обърнат поглед към дигиталните аспекти на маркетинга. Освен това е с точния обем, за да се превърне в настолно ръководство за практикуващи маркетолози.

Уолтър Виера, бивш председател на Международния съвет на институтите по управленско консултиране ICMCI

Филип Котлър, всепризнат за бащата на съвременния маркетинг, е почетен професор по международен маркетинг в колежа Kellogg към Northwestern University, и автор на над 50 книги. Wall Street Journal го класира сред шестте най-влиятелни бизнес мислители в света. Котлър има забележително международно присъствие – книгите му са преведени на над 25 езика, а самият той е редовен лектор на световни форуми.

Хермауан Картаджая е основател и главен изпълнителен директор на MarkPlus, Inc., най-голямата фирма за маркетингови консултации в Индонезия, и един от “50-те гуру, оформили бъдещето на маркетинга”.

Той е президент на Световната маркетингова асоциация и един от създателите на Asia Marketing Foundation.

Иуан Сетиауан, заместник-главен изпълнителен директор на MarkPlus, Inc., помага на компаниите да проектират корпоративните си и маркетинг стратегии.  Той е изявен лектор, автор и главен редактор на Marketeers.

Новини

  • 1

Анализи

  • Нищо хубаво не следва от вдигане на данъците

    Нищо хубаво няма да видим, ако вместо финансова дисциплина при външно влошаване на стопанската конюнктура се разпищолим и заложим на вдигане на данъци и осигуровки

  • Социологическите проучвания - враг номер едно

    Въпреки разпространеното схващане, враг номер едно на тутраканската селищна система, не са нито Рейгън, нито политиците, нито журналистите, нито дори футболните съдии.
     
    Това без

  • Санкции-шманкции!

    ГАЗПРОМ е направил рекордна $41.75 милиарда печалба за първите 6 месеца на 2022 г.

    Замислете се върху този факт, преди да си направите каквито и

  • България трябва да има неутрална позиция

    Сега ще Ви кажа най-съществената причина, поради която беше стратегически много важно България да се придържа към неутрална позиция по отношение на войната в Украйна.

  • Има ли смисъл в закон срещу инфлацията

    Байдън подписал Закон за намаляване на инфлацията. Представяте ли си? Както преди време бяха спрели „климатичните промени“ със Закон, сега подобни троцкисти-маоисти ще спрат и

  • Това ли е Америка?

    Поразителният скандал с претърсването на имението на Тръмп от най-малко 30 тежко въоръжени агенти на ФБР продължава без прекъсване.

    Левите медии твърдят, че ФБР не

  • 1