• „Пътешествие с мисия из Европа“ ни предизвиква да се движим активно през летните месеци

    Инициативата стратира за втора поредна година с нова, по-висока цел Инициативата Пътешествие с мисия, част от националната информационна кампания „Вземи  краката си в ръце активно“, стартира своето второ издание в нов формат, превръщайки се в Пътешествие с мисия из Европа. За четвърта поредна година кампанията се провежда с цел повишаване на
  • Продуктовите мениджъри стават все по-търсени специалисти в последните две години

    За втора поредна година Paysafe предлага възможност за участие в платена стажантска програма, стартираща на 7 септември 2022 г.Вече стартира кандидатстването за стажантска програма по продуктов мениджмънт, организирана от Paysafe – водеща платформа за разплащания и една от най-големите софтуерни компании в България. Стажът ще започне през септември, с продължителност шест
  • Водещи лекари в областта на венозната патология излязоха с консенсусно становище за лечението на хроничната венозна болест

    Ролята на здравните специалисти за разясняване пред пациентите на необходимостта от навременна и постоянна грижа за венозното здраве е от ключово значение, твърди проф. д-р Веселин Петров Визитка: Проф. д-р Веселин Петров (www.profpetrov.com) е съдов хирург с дългогодишен опит в областта на каротидната, абдоминалната и периферна съдова патология. С повече от
  • Deichmann представя звездните модели на лято 2022

    Свежи нежни тонове VS Класика в черно Свежи нежни тонове срещат класика в черно в новата колекция Пролет/Лято 2022 на модния бранд Deichmann. Този сезон модната палитра е наситена с меки нюанси и цветни тонове, които подаряват на fashion почитателите дългоочакваното ваканционно настроение. Време е да се насладим на прекрасните слънчеви
  • Деси Бакърджиева става лице на Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“

    Популярната актриса се присъединява към #ОтборСМисия за трети път в подкрепа на по-добрата информираност на българите относно хроничната венозна болестСофия, 8 юни 2022 г. Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“, която се организира от Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология (БНДСЕХА), съвместно със
  • Стартира 8-тото издание на Годишните награди на b2b Media

    Предизвикани да участват са най-иновативните бизнеси, компании и личности!Надпреварата за Годишните награди на b2b Media продължава до 1 юли 2022 г. Ранното кандидатстване е до 24 юни 2022 г.Очакваме най-добрите и устойчиви на трудности компании да покажат своите находчиви програми, проекти и стратегии, гъвкавост, иновативност, грижа за обществото и служителите
  • Трима студенти получиха награди и парични премии в конкурса на тема „Портрет на Васил Левски“

    Конкурсът се организира съвместно от Националната художествена академия и Schwarz IT България На специална церемония на 26-и май в Националната художествена академия в София бяха връчени наградите на студентите, които участваха в конкурса на тема „Портрет на Васил Левски“. В арт инициативата, посветена на Апостола на свободата и организирана съвместно от
  • SofMedica Group назначава Ангелики Карава за генерален мениджър на медицинска акадeмия ISLE Academy

    Компанията е инвестирала 6 млн. евро за обучение на медицински специалисти и планира да удвои инвестициите през следващите три години SofMedica Group, водещ европейски доставчик на иновативни технологии за борба с някои от основните причини за смъртност в световен мащаб, назначава Ангелики Карава за генерален мениджър на ISLE ACADEMY. Академията за
  • 1 „Пътешествие с мисия из Европа“ ни предизвиква да се движим активно през летните месеци
  • 2 Продуктовите мениджъри стават все по-търсени специалисти в последните две години
  • 3 Водещи лекари в областта на венозната патология излязоха с консенсусно становище за лечението на хроничната венозна болест
  • 4 Deichmann представя звездните модели на лято 2022
  • 5 Деси Бакърджиева става лице на Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“
  • 6 Стартира 8-тото издание на Годишните награди на b2b Media
  • 7 Трима студенти получиха награди и парични премии в конкурса на тема „Портрет на Васил Левски“
  • 8 SofMedica Group назначава Ангелики Карава за генерален мениджър на медицинска акадeмия ISLE Academy
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Какво ни говори смяната на Херо Мустафа?

Смяната на Херо Мустафа е официално признание, че Америка се е месила във вътрешната политика на държавата ни. Ясно беше, че  правителството е продукт на посолството и досега, но коментарите

Антикризисните мерки – антикризисни, компенсиращи или проинфлационни?

След като Правителството ги обяви с изненада установих, че липсва една от основните мерки за подпомагане на хората с ниски доходи – въвеждането на необлагаем минимум, на базата на семейното подоходно

Точно 60 г след като Франция взриви ясрена бомба в Алжир

На днешния ден преди 60 г., 2 май 1962, Франция взривява в планините на Алжир най-голямата си ядрена бомба. Тя е десетки пъти по-мощна от бомбата в Нагасаки и е

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“ стартира за четвърта поредна година
От Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология излязоха с общо становище за необходимостта от по-добра информираност на българите относно хроничната венозна болест

Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“, която се организира от Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология (БНДСЕХА), съвместно със сайта venite.bg, стартира за четвърта поредна година. Водещи лекари в областта на венозната патология у нас излязоха с общ призив за  необходимостта от повишаване на информираността на здравните специалисти и на пациентите относно ранната диагностика и своевременното лечение на заболяването чрез провеждане на регулярни образователни инициативи.

Становището на експертите има за цел също и да потвърди ползите от навременното лечение на пациенти във всички стадии на хроничната венозна болест с венотонични медикаменти, съобразно международните и националните ръководства за диагностика и лечение.

„За да популяризираме сериозността на заболяването хронична венозна болест, за четвърта поредна година организираме мащабната медийна инициатива. Целта на всички нас е като Отбор с мисия да работим за по-добрата информираност на населението за причините за поява, рисковите фактори и симптомите на заболяването. Идеята ни е отново да включим и известни лица като посланици на кампанията, за да достигнем до максимален брой хора“, заяви доц. Димитър Петков, председател на БНДСЕХА. „Наблюдаваме задълбочаващата се тенденция все повече българи да развиват симптоми на разширени вени вследствие на обездвижването и изолацията, наложена от пандемията. Мнозина от тях пренебрегват първите симптоми и не търсят своевременна помощ от лекар специалист.

Отделно от това, тревожна е статистиката от последната година, че все по-голям процент от новодиагностицираните пациенти са хора на средна възраст между 30-50 г., което говори за „подмладяване“ на заболяването. Още по-притеснителен е фактът, че половината от тях не са били лекувани, въпреки че са имали симптоми от две и повече години“, отбеляза още той.

„Хроничният и прогресивен характер на венозната болест изисква провеждането на системно и дългосрочно лечение с венотонични медикаменти, съобразно най-новите научни доказателства и препоръките на водещите експерти, залегнали в наскоро изготвеното Консенсусно становище  за лечение на ХВБ. Ключова е ролята на всички нас - здравните специалисти – съдови хирурзи, ангиолози, общопрактикуващи лекари, фармацевти, които трябва да разясняваме на пациентите, че т.нар. разширени вени не са само козметичен проблем, а заболяване, в основата на което стои венозно възпаление. Важно е да противодействаме на този възпалителен процес и да наблегнем на необходимостта от навременна и постоянна грижа за венозното здраве, както при всички останали хронични заболявания като артериална хипертония, диабет и др.“, отбелязва доц. Петков.


Според него е от изключително значение хората да са добре информирани за основните рискови фактори за развитие на заболяването: наднормено тегло, липса на движение, небалансиран хранителен режим, фамилна обремененост. Освен това, при поява на тревожни симптоми като умора в крайниците, болка и тежест, крампи и отичане, е необходимо пациентите да потърсят своевременна консултация с медицински специалист.

Тази година кампанията „Вземи краката си в ръце активно“ отново включва множество активности като традиционните безплатни профилактични прегледи в цялата страна,  публикуване на данни от национално скринингово изследване относно заболеваемостта, интервюта с експерти и др. Организаторите отправят поредно предизвикателство към хората с идеята да ги стимулират да се движат активно през предстоящите летни месеци. Инициативата „Пътешествие с мисия“, която миналата година мотивира стотици хиляди души да участват и да изминат заедно 10 млн. крачки, сега се разгръща повече. От май до септември 2022 г. хората ще имат възможност да се включат в „Пътешествие с мисия из Европа“. Така всички участници в „Отбор с мисия“ в тазгодишната надпревара ще могат заедно да постигнат още по-голямата цел от 12 млн. извървени крачки.

Локациите ще включват не само красивите маршрути в България, както беше миналата година, но и  различни страни в Европа. Всеки участник ще може да следи броя на извървените крачки във фейсбук групата Пътешествие с Мисия и на сайта www.venite.bg. Запленяващият танц „Краченица“, създаден специално с грижа за активни и красиви крака, също ще има важно място в тазгодишната кампания. Всяка стъпка от специалната хореография подобрява венозната циркулация, тонизира и подпомага усещането за лекота.

Кампанията „Вземи краката си в ръце“ ще се реализира в месеците април – септември 2022 г. с подкрепата на фармацевтична компания Servier и на сайта www.venite.bg.

Новини

  • 1

Анализи

  • Докога ще компенсират с нашите данъци?

    Държавата щяла да поема разликата в цената на газа.
     
    На мен обаче ми омръзна да поемам разликата заради тъпо управление, тъй като буферът се

  • Какво обеща премиерът от Украйна и възможно ли е?

    1. България ще купува евтин ток от Украйна през Румъния.
     
    Интересна теза, при наличие на закони, борси, търговци и ЕС.
    Как ще се продава

  • Световните брандове се разсърдиха, ама за малко

    Зара, Бершка и други брандове на испанския холдинг Inditex планирали да се върнат в Русия, това съобщил  Оскар Масейрас, управляващ холдинга.
    Междувременно,
     
    Смолни планирал

  • Война, но с холивудска режисура

    Тази война е с холивудска режисура. Такова чудо не е имало в историята по разбираеми причини. Нямало е глобална медийна мрежова зависимост. Медиите воюват с

  • Ерата Орбан

    Официално Виктор Орбан вече е ера. Ера в модерната политика, ера в новата история на Европа и ера в политическия Консерватизъм. Той направи нещо, което

  • Кой ще храни белия човек? Това е въпросът

    Русия никога не е имало намерение да нападне България, нито пък да взриви ядрени централи в Украйна или да хвърлят атомни бомби. "Умните и красивите"

  • 1