• „Пътешествие с мисия из Европа“ ни предизвиква да се движим активно през летните месеци

    Инициативата стратира за втора поредна година с нова, по-висока цел Инициативата Пътешествие с мисия, част от националната информационна кампания „Вземи  краката си в ръце активно“, стартира своето второ издание в нов формат, превръщайки се в Пътешествие с мисия из Европа. За четвърта поредна година кампанията се провежда с цел повишаване на
  • Продуктовите мениджъри стават все по-търсени специалисти в последните две години

    За втора поредна година Paysafe предлага възможност за участие в платена стажантска програма, стартираща на 7 септември 2022 г.Вече стартира кандидатстването за стажантска програма по продуктов мениджмънт, организирана от Paysafe – водеща платформа за разплащания и една от най-големите софтуерни компании в България. Стажът ще започне през септември, с продължителност шест
  • Водещи лекари в областта на венозната патология излязоха с консенсусно становище за лечението на хроничната венозна болест

    Ролята на здравните специалисти за разясняване пред пациентите на необходимостта от навременна и постоянна грижа за венозното здраве е от ключово значение, твърди проф. д-р Веселин Петров Визитка: Проф. д-р Веселин Петров (www.profpetrov.com) е съдов хирург с дългогодишен опит в областта на каротидната, абдоминалната и периферна съдова патология. С повече от
  • Deichmann представя звездните модели на лято 2022

    Свежи нежни тонове VS Класика в черно Свежи нежни тонове срещат класика в черно в новата колекция Пролет/Лято 2022 на модния бранд Deichmann. Този сезон модната палитра е наситена с меки нюанси и цветни тонове, които подаряват на fashion почитателите дългоочакваното ваканционно настроение. Време е да се насладим на прекрасните слънчеви
  • Деси Бакърджиева става лице на Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“

    Популярната актриса се присъединява към #ОтборСМисия за трети път в подкрепа на по-добрата информираност на българите относно хроничната венозна болестСофия, 8 юни 2022 г. Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“, която се организира от Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология (БНДСЕХА), съвместно със
  • Стартира 8-тото издание на Годишните награди на b2b Media

    Предизвикани да участват са най-иновативните бизнеси, компании и личности!Надпреварата за Годишните награди на b2b Media продължава до 1 юли 2022 г. Ранното кандидатстване е до 24 юни 2022 г.Очакваме най-добрите и устойчиви на трудности компании да покажат своите находчиви програми, проекти и стратегии, гъвкавост, иновативност, грижа за обществото и служителите
  • Трима студенти получиха награди и парични премии в конкурса на тема „Портрет на Васил Левски“

    Конкурсът се организира съвместно от Националната художествена академия и Schwarz IT България На специална церемония на 26-и май в Националната художествена академия в София бяха връчени наградите на студентите, които участваха в конкурса на тема „Портрет на Васил Левски“. В арт инициативата, посветена на Апостола на свободата и организирана съвместно от
  • SofMedica Group назначава Ангелики Карава за генерален мениджър на медицинска акадeмия ISLE Academy

    Компанията е инвестирала 6 млн. евро за обучение на медицински специалисти и планира да удвои инвестициите през следващите три години SofMedica Group, водещ европейски доставчик на иновативни технологии за борба с някои от основните причини за смъртност в световен мащаб, назначава Ангелики Карава за генерален мениджър на ISLE ACADEMY. Академията за
  • 1 „Пътешествие с мисия из Европа“ ни предизвиква да се движим активно през летните месеци
  • 2 Продуктовите мениджъри стават все по-търсени специалисти в последните две години
  • 3 Водещи лекари в областта на венозната патология излязоха с консенсусно становище за лечението на хроничната венозна болест
  • 4 Deichmann представя звездните модели на лято 2022
  • 5 Деси Бакърджиева става лице на Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“
  • 6 Стартира 8-тото издание на Годишните награди на b2b Media
  • 7 Трима студенти получиха награди и парични премии в конкурса на тема „Портрет на Васил Левски“
  • 8 SofMedica Group назначава Ангелики Карава за генерален мениджър на медицинска акадeмия ISLE Academy
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Какво ни говори смяната на Херо Мустафа?

Смяната на Херо Мустафа е официално признание, че Америка се е месила във вътрешната политика на държавата ни. Ясно беше, че  правителството е продукт на посолството и досега, но коментарите

Антикризисните мерки – антикризисни, компенсиращи или проинфлационни?

След като Правителството ги обяви с изненада установих, че липсва една от основните мерки за подпомагане на хората с ниски доходи – въвеждането на необлагаем минимум, на базата на семейното подоходно

Точно 60 г след като Франция взриви ясрена бомба в Алжир

На днешния ден преди 60 г., 2 май 1962, Франция взривява в планините на Алжир най-голямата си ядрена бомба. Тя е десетки пъти по-мощна от бомбата в Нагасаки и е

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Арт инсталация #DoingIsEverything провокира общественото внимание към устойчивото развитие чрез колективни малки действия в ежедневието ни
Проектът по инициатива на Nespresso и изработка на Ателие Трион може да бъде видян на ключови локации в столицата

По-рано днес беше открита арт инсталацията #DoingIsEverything, представляваща съвместна работа между Nespresso и Ателие Трион. За направата му творческият колектив е използвал над 2500 вече използвани кафе капсули на швейцарския кафе производител. Жителите и гостите на София могат да я посетят на ключови локации в града през месеците април и май.

Проектът е част от дългосрочния ангажимент на Nespresso за устойчиво развитие. С него от бранда целят да насърчат потребителите да рециклират, въвличайки ги чрез ежедневни стъпки да водят устойчив начин на живот, като всеки може да доведе до позитивна промяна в света. “Зелена София“ – проект на Столична община е комуникационен партньор на артистичната инициатива. Тяхната цел е да обединяват усилията на гражданите и администрацията за устойчиво развитие на София чрез реализацията на пилотни проекти, включително в сферата на управление на отпадъците.

Основното вярване на Nespresso e, че изработването на висококачествено кафе може да бъде едновременно изкуство и двигател на позитивна промяна – ако грижата е неизменна част във всеки детайл. Поканихме артистите от Ателие Трион да интерпретират темата #DoingIsEverything. За нас беше удоволствие да работим с творчески екип, който споделя страстта ни към устойчивост и грижата за околната среда. Арт инсталацията, която изградихме съвместно, е чудесен пример за това как можем да вдъхнем втори живот на вече използвани материали.

Ванина Атанасова, бранд мениджър на Nespresso за България

Арт инсталацията #DoingIsEverything представлява двулицево пано с размери височина 200 см и широчина 150 см. Конструкцията е изградена от естествени материали и преизползвани кафе капсули Nespresso, които преплитат различни аспекти от ангажимента на бранда към устойчиво развитие.

Едната страна на арт инсталацията демонстрира регенерирането на общностите, на които е поверено отговорното кафе производството, както и грижата за околната среда. Акцент в нея са 600 броя магнитни капсули с живи растения, които публиката може да вземе със себе си и да "разсади" посланието на Nespresso за устойчиво развитие. Това малко действие представя значението на малките стъпки в ежедневието ни и въвлича всеки зрител да се превърне в двигател на позитивна промяна.

Втората страна на паното е вдъхновена от жизнения цикъл на кафе капсулите Nespresso и програмата за рециклиране, която им вдъхва втори живот. Това се случва на практика, тъй като бранда влага 80% рециклиран алуминий в производството си на нови капсули. Отделно от това всички кафе капсули, предадени в бутиците на бранда в световен мащаб, се рециклират. Акцент тук са артистично формованите алуминиеви капсули, които напомнят за етапите на рециклиране и безкрайните възможности за преизползване на материала.
Всяка една кауза започва като идея – това е нейният зародиш. Ако се грижим достатъчно добре за нея с малки стъпки и внимание, тя расте, развива се и води до ползотворно въздействие върху заобикалящата среда. Отпадъчните материали имат висока стойност и потенциал за втори живот. Ресурсите, с които сме свикнали да разполагаме в ежедневието си, на практика са ограничени. Тяхното преизползване и творческо трансформиране продължава цикъла на живот на материалите и им дава нов прочит. Арт инсталацията #DoingIsEverything приканва зрителите да се превърнат в участници и да действат.  Всеки може да отнесе със себе си един малък зародиш на посланието й, а след това да върне и алуминиевата капсулата за рециклиране обратно в бутик на бранда.

Илияна Стоилова, продуктов дизайнер и съосновател на Ателие Трион

Арт инсталацията е достъпна за всички жители и гости на столицата и ще обиколи ключови локации в града. От 18-и април може да бъде посетена в Парадайс Център (ниво 0, до фонтана „Водна сцена“).

Програмата за рециклиране на кафе капсули Nespresso

Още през 2020 г. първите кафе капсули, направени от 80% рециклиран алуминий, се появиха на пазара като част от усилията на Nespresso да затвори цикъла на своето производство и да постигне кръгова икономика. До края на 2021 г. Nespresso постепенно успя да осигури рециклиран алуминий при производството на всички кафе капсули в продуктовата си линия.
Признавайки огромните ползи за околната среда, които рециклирането на алуминий носи, Nespresso се ангажира да улесни възможно най-много потребителите си да връщат използваните капсули за рециклиране. Понастоящем марката има над 100 000 пункта за събиране на използваните капсули в световен мащаб. От 2009 г. насам компанията утрои повече от три пъти световния си капацитет за рециклиране на използвани капсули, включително с разработването на индивидуални решения, където сътрудничеството с националните схеми за рециклиране на опаковки не е възможно. Българските потребители могат да предават използваните си Nespresso капсули в двата бутика в София, като компанията се ангажира да ги рециклира. Първата стъпка е отделянето на кафето от капсулата. Кафето се използва за компост, а капсулата бива рециклирана отделно.

Повторното използване на утайката от кафе е богат източник на енергия и може да бъде преработена в богат на хранителни вещества тор или да се използва за създаване на чиста енергия под формата на биогаз. Рециклирането на алуминий е начин той да се превърне в нови капсули или пък в други алуминиеви продукти. В този процес алуминиевите капсули се смачкват, претопяват и се използват повторно за направата на ежедневни предмети като химикалки, велосипедни рамки, компютри и много други.

Официалните магазини на Nespresso в България се намират на бул. "Черни връх" 100, в Парадайс Център и на бул. "Ситняково" 48, в Сердика Център. Продуктите им може да намерите и онлайн на www.nespresso.bg.

Новини

  • 1

Анализи

  • Докога ще компенсират с нашите данъци?

    Държавата щяла да поема разликата в цената на газа.
     
    На мен обаче ми омръзна да поемам разликата заради тъпо управление, тъй като буферът се

  • Какво обеща премиерът от Украйна и възможно ли е?

    1. България ще купува евтин ток от Украйна през Румъния.
     
    Интересна теза, при наличие на закони, борси, търговци и ЕС.
    Как ще се продава

  • Световните брандове се разсърдиха, ама за малко

    Зара, Бершка и други брандове на испанския холдинг Inditex планирали да се върнат в Русия, това съобщил  Оскар Масейрас, управляващ холдинга.
    Междувременно,
     
    Смолни планирал

  • Война, но с холивудска режисура

    Тази война е с холивудска режисура. Такова чудо не е имало в историята по разбираеми причини. Нямало е глобална медийна мрежова зависимост. Медиите воюват с

  • Ерата Орбан

    Официално Виктор Орбан вече е ера. Ера в модерната политика, ера в новата история на Европа и ера в политическия Консерватизъм. Той направи нещо, което

  • Кой ще храни белия човек? Това е въпросът

    Русия никога не е имало намерение да нападне България, нито пък да взриви ядрени централи в Украйна или да хвърлят атомни бомби. "Умните и красивите"

  • 1