• 13-тото издание на "Най-зелените компании в България" започва от 3 април 2023 година

    Отново предизвикваме най-устойчивите идеи и практики!Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2023" стартира на 3 април 2023 г.
  • Рисунките и приказките като част от диагностиката в Терапията на д-р Бах

    Как лесно да стигнем до детската душа ?Умението за рисуване при децата доста често върви успоредно с тяхното двигателно и психическо развитие.Още след навършване на първата си година детето проявява интерес към листа и следите,които молива остава по тях.То умело започва да драска в различни посоки, без да има представа
  • Близо 87% от потребителите се влияят от великденските оферти и промоции

    Offerista Group проведе онлайн анкета, за да разбере как ще пазаруват потребителите около предстоящите Великденски празници. Проучването се проведе през месец март 2023 г. и в него се включиха 1,065 от потребителите на популярната платформа Broshura.bg. Най-голяма част от анкетираните (близо 87%) споделиха, че великденските оферти влияят на решението им за
  • Кои дамски онлайн бизнеси са супер успешни в Гърция, Хърватия, Румъния и други балкански страни

    В днешно време все повече дами решават да се занимават с развитието на свой собствен онлайн магазин. Някои са майки супер-герои, съвместяващи грижите за малкото човече с бизнес начинание. Други са амбициозни дами, решили да си осигурят допълнителен доход, който един ден да им гарантира, че стоенето в офиса от
  • Глобални HR тенденции в сферата на производството през 2023

    Gi Group Holding, един от водещите световни доставчици на услуги за развитието на пазара на труда, представя глобалните HR тенденции в производствената сфера в своя последен доклад „Производство – глобални HR тенденции 2023 г.“. С глобален пазар на стойност 16,4 трилиона щатски долара (17% от световния БВП) през 2021 г., производството
  • Пролетта ни носи свежа палитра от цветни визии

    Deichmann представя нови модели от кампанията „Colorful Life“ Моделите за топлия сезон са наситени с много цвят и добро настроение. Ще бъде пъстро и весело! На първо място, разбира се, са ярките цветове като зелено, оранжево, розово или синьо. В техен контраст фините пастелни нюанси като розе, люляк и мента носят
  • Нужни са допълнителни промени в трудовото законодателство за временната заетост на лица извън ЕС

    Ограниченият трудов пазар в България може да бъде разширен с нова работна сила, ако бъдат облекчени условията за временна заетост на граждани на държави извън ЕС. Това сподели Надежда Василева, изпълнителен директор на Adecco България по време на работната дискусия организирана от Българската стопанска камара “Внос на работници от трети
  • „Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове

    Цветове и радост от живота на всяка крачка: розово, оранжево, зелено, синьо или ярко червено – актуалната пролетна кампания „Colorful Life“ на DEICHMANN представя една цветна колекция с различни модели – от сникъри през обувки с висок ток до лоуфъри, и създава копнеж по слънцето и топлото време. Тя е продължение на
  • 1 13-тото издание на "Най-зелените компании в България" започва от 3 април 2023 година
  • 2 Рисунките и приказките като част от диагностиката в Терапията на д-р Бах
  • 3 Близо 87% от потребителите се влияят от великденските оферти и промоции
  • 4 Кои дамски онлайн бизнеси са супер успешни в Гърция, Хърватия, Румъния и други балкански страни
  • 5 Глобални HR тенденции в сферата на производството през 2023
  • 6 Пролетта ни носи свежа палитра от цветни визии
  • 7 Нужни са допълнителни промени в трудовото законодателство за временната заетост на лица извън ЕС
  • 8 „Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Оруел: Историята се пише според “партийните линии”

Джордж Оруел за медиите, по времe на  работата му като кореспондент на BBC и подир, когато високите технологии прохождат, а политтехнолозите разполагат само с "Пропагандата" на Бернайс:

Светът задълбава в икономическа криза

Светът влиза в период на трайно висока инфлация - поне 2-3 години. Толкова ще е и изразената криза в Европа - тази зима е тежка за индустрия на Стария континент, но догодина

КОЙ печели най-много от войната между Русия и Украйна!?

Норвегия прави луди пари от износ на нефт и газ към Европа през 2022 г. Освен това правителството планира приходите им да скочат с още 18% до 131 милиарда долара

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Servier в сътрудничество с "Май месец за измерване на кръвното" стартира кампанията #ЗащотоАзТакаКазвам, #ИзмериСиКръвното
Servier стартира, в сътрудничество с инициативата за скрининг

„Май месец за измерване на кръвното“, четвъртото издание на #ЗащотоАзТакаКазвам, #ИзмериСиКръвното, публична кампания за повишаване на осведомеността относно важността на измерването на кръвното налягане

. Хипертонията е водещата причина за смъртност и лежи в основата на над 10 милиона смъртни случая годишно в световен мащаб.

. Само един от двама души с високо кръвно налягане е наясно, че има такова, което прави редовните проверки на кръвното налягане жизнено важни.

. Пандемията от Covid-19 засегна достъпа до лекари и забави диагностицирането на хипертонията.

. Кампания, разработена с пациенти чрез пациентската асоциация Global Heart Hub.

Париж, Франция, 29 април 2022 г. – На 1 май Servier, френска фармацевтична група, в сътрудничество с „Май месец за измерване на кръвното“, кампания за скрининг, ще стартира #ЗащотоАзТакаКазвам за четвърта поредна година. Целта на тази световна кампания е да повиши осведомеността на обществеността относно важността на измерването на кръвното налягане. Тази година посланието е още по-важно, тъй като през последните 2 пандемични години достъпът до лекари беше по-труден за пациентите и съответно диагностицирането на хипертонията изостана.

Очаква се през 2025 г. приблизително 29,2% от възрастното население да страда от това състояние, което отговаря на 1,56 милиарда души. (Източник: Lancet)

За поредна година Сервие България си партнира с Българската Лига по Хипертония, която вижда огромната нужда от поставянето на проблема лош контрол на хипертонията като национален здравен приоритет.
 
С приблизително 1,3 милиарда болни в световен мащаб, хипертонията е водещата причина за смърт.

Oчаква се тази цифра да се повиши. Освен това хипертонията е водещият рисков фактор за инфаркти и инсулт. Други усложнения при хипертония включват сърдечна недостатъчност, периферна съдова болест, бъбречна недостатъчност, сериозно очно заболяване, когнитивно увреждане.

Хипертонията е известна като „тихият убиец“, защото макар често да няма признаци или симптоми, тя може да доведе до сериозно сърдечно-съдово заболяване. Измерването на кръвното налягане е единственият начин да разберете дали кръвното ви налягане е твърде високо.  

#ЗащотоАзТакаКазвам“, световна кампания за повишаване на осведомеността, която да подтикне хората да проверят кръвното си налягане.

Стартирала в световен мащаб, четвъртата международна кампания за повишаване на осведомеността #ЗащотоАзТакаКазвам цели да пренасочи общественото внимание, като насърчи младежите да мотивират своите родители и близки да проверяват кръвното си налягане. Кампанията ще бъде споделяна във Facebook, YouTube през целия месец май, както и в следващите месеци в сътрудничество с инициативата за скрининг „Май месец за измерване на кръвното“.

Давид Педлабат-Лартиго, директор на портфолиото за хипертония в Servier: „Пандемията имаше огромно въздействие върху всички по света и знаем, че диагностицирането на хипертонията беше забавено заради трудния достъп до лекари. Ето защо Servier продължава да се ангажира повече от всякога с борбата срещу хипертонията в партньорство със здравни специалисти, като гарантира ранно диагностициране, тъй като е изключително важно пациентите да бъдат защитени от тежките последици от хипертонията възможно най-отрано.“

Изграждане на кампанията заедно с пациентите

УЕБСАЙТ ЗА ПАЦИЕНТИ
 
www.moetokravno.bg е уебсайт, създаден за пациенти, страдащи от хронични заболявания. Разработен е, за да им помогне да разберат по-добре своето състояние(я) и така да спазват по-добре лечението си.

Кампанията през 2021 г. включва редица подобрения, тъй като е изградена в тясно сътрудничество с пациентската организация Global Heart Hub. Това съвместно усилие се оказа изключително успешно, като генерира повишено ниво на ангажираност в социалните медии, със 152 милиона гледания за #ИзмериСиКръвното и 33 милиона гледания за #ВземиСиЛекарството.
 
Разработена за втора година съвместно с Global Heart Hub, кампанията за 2022 г. включва нови послания и визуализации, които са разработени с подкрепата на пациентите.
 
Бертран Рено, Главен директор „Пациенти“ в Servier Group: „Късната диагноза е голямо предизвикателство при хипертонията, а всъщност е много лесно човек да си измери кръвното налягане. Ранното откриване е от ключово значение за предотвратяването на усложнения и с пациентите трябва да развием придържане към тези превантивни мерки. Разработено съвместно с Global Heart Hub, Алианса на организациите на пациенти със сърдечни заболявания, изданието на кампанията #ЗащотоАзТакаКазвам за 2022 г. е перфектен пример за нашия ангажимент да работим с пациентите.“
 
Servier в сътрудничество с "Май месец за измерване на кръвното" стартира кампанията #ЗащотоАзТакаКазвам, #ИзмериСиКръвното

От професор Нийл Поултър като ръководител на инициативата „Май месец за измерване на кръвното“:

„Въпреки ужасите на пандемията от COVID-19 успяхме да прегледаме приблизително 650 000 възрастни от 54 държави по време на кампанията MMM през 2021 г. През 2022 г. се радваме да съобщим, че MMM ще се завърне, надяваме се с пълна сила, за да продължи да повишава осведомеността за повишеното кръвно налягане по свят. Отново сме много доволни, че можем да си сътрудничим с кампанията #ЗащотоАзТакаКазвам, която толкова добре допълва дейностите на МММ. Нека се надяваме, че заедно отново можем да окажем голямо влияние върху огромния брой пагубни неблагоприятни ефекти, до които води повишеното кръвно налягане.“
 
Чрез измерване на кръвното си налягане възрастните хора могат по-добре да го държат под контрол и по този начин да намалят риска от сърдечно-съдови събития. Целта на тази нова кампания е да отново да привлече вниманието към това заболяване, тъй като разговорът с хората около вас – приятели или семейство – за хипертонията може да доведе до значителна разлика в справянето с болестта.
 
Още информация на адрес www.moetokravno.bg

Новини

  • 1

Анализи

  • Колективен Ам-Гъл страда за машинния "Май Прешъс"

    Спрях да се чудя защо горещо подкрепящите третия пол изпадат в ужас от втория начин на гласуване. Който всъщност е първият, понеже става дума
    за

  • Защо критикувам политиката на Запада?

    Винаги ми е било странно, когато някой подметне «Ти нали живееш в Лондон, защо критикуваш политиката на Запада?» Странно ми е, защото тези хора не

  • Прах и комсомолщина във финансите

    България (заради валутния борд) е едно от последните места с реално независима централна банка.

    (Какъв парадокс - бордът те прави независим. Ограничението е сила.)

  • Изчезващата държава България

    Към 2021-ва година страната ни е била на 36-то място на света по богатство на населението.

    Същевременно сме номер 1 от общо 200 държави по

  • Чий идол е Че Гевара?

    На 9 октомври 1967 година ЦРУ премахна Че Гевара в Боливия. Тази личност преди години ме интересуваше, защото изследвах злото, което беше Гевара, родено от 

  • Хайде да се вземем в ръце

    Напоследък все по-често и неволно си задавам следните въпроси:

    - Ако в двора ми имаше находище на ценни метали, бих ли дал на някой чужденец да

  • 1