• „София-Истанбул: мост на изкуството. Творби с истории на българо-турски художници": Нов културен проект между София и Истанбул стартира с изложба през декември

    ● От 4 декември 2025 г. до 3 януари 2026 г.  в галерията на СБХ на ул. „Шипка“ 6 ценителите на изкуството ще имат възможност да видят и закупят произведения  над 20 художници и скулптори с българо-турски произход.● Проектът е съвместна инициатива на Аукционна къща „Енакор“ и Съюза на българските художници,
  • Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    За втора година b2b Media провежда уникалната инциатива - Годишните награди за финансови иновации. Кандидатстването ще се проведе в периода 9 септември – 3 октомври 2025 г. А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор

    Някои дружества дори въвеждат платен отпуск за срещи, както и месечен бонус за същата цел   След години на преобладаващо дигитална свързаност и социализация през екрани, започва да се наблюдава една неочаквана, но логична тенденция – работодатели от различни краища на света подкрепят служителите си в търсенето на партньори. Тази промяна
  • Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа

    Чарът на лятото е в откриването на неподозираната природна красота, особено сред прохладата на планината. Чували ли сте за тази мистично красива дестинация в Родопите? „Родопските Чаирски езера са сред любимите ми места“, разказва Елена Иванова, любител на бягствата в природата и автор на популярния блог „Друми в думи“. „Те
  • Българинът Стефан Иванов на прага на три световни рекорда

    Българският финансист и предприемач Стефан Иванов е на път да влезе в историята с три нови рекорда на Гинес. Той бе част от четиричленния екипаж „Неукротимите“ (Untamed), който на 21 юли успешно завърши първата отборна океанска гребна експедиция от континентална Австралия до континентална Африка. Сред рекордите на Гинес, които експедицията очаква
  • “MADE IN EU” СЪС СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА ВЪВ ВЕНЕЦИЯ

    „Made In EU“, най-новият филм на режисьора Стефан Командарев ще има своята световна премиера на Международния филмов фестивал във Венеция. Създаден през 1932 година, той е най-старият кинофестивал в света и един от трите най-престижни наред с фестивалите в Кан и Берлин. „Made In EU“ е в секцията „Spotlight”, която включва
  • Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025

    В 11-тото издание на специалния ежегоден конкурс b2b Media Awards се включиха стотици проекти и кампании, които показаха забележителни постижения и резултати.Голямата награда за иновативно развитие на бизнес организация бе присъдена за втора поредна година на Уникредит Булбанк. В изключително конкурентната категория Иновативна компания на годината призовете бяха за Пощенска
  • Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4

    Съвети от д-р Георгиева в поредицата „Първите 12 месеца с DEVIN Изворна“ Всяка нова усмивка, всяко гукане и всяко протягане на бебето са малки чудеса в живота на родителите. Третият и четвъртият месец от развитието му са наистина повратен момент – период, в който започва по-осъзнатото общуване, установяват се първите навици
  • 1 „София-Истанбул: мост на изкуството. Творби с истории на българо-турски художници": Нов културен проект между София и Истанбул стартира с изложба през декември
  • 2 Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 3 Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор
  • 4 Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа
  • 5 Българинът Стефан Иванов на прага на три световни рекорда
  • 6 “MADE IN EU” СЪС СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА ВЪВ ВЕНЕЦИЯ
  • 7 Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025
  • 8 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Servier в сътрудничество с "Май месец за измерване на кръвното" стартира кампанията #ЗащотоАзТакаКазвам, #ИзмериСиКръвното
Servier стартира, в сътрудничество с инициативата за скрининг

„Май месец за измерване на кръвното“, четвъртото издание на #ЗащотоАзТакаКазвам, #ИзмериСиКръвното, публична кампания за повишаване на осведомеността относно важността на измерването на кръвното налягане

. Хипертонията е водещата причина за смъртност и лежи в основата на над 10 милиона смъртни случая годишно в световен мащаб.

. Само един от двама души с високо кръвно налягане е наясно, че има такова, което прави редовните проверки на кръвното налягане жизнено важни.

. Пандемията от Covid-19 засегна достъпа до лекари и забави диагностицирането на хипертонията.

. Кампания, разработена с пациенти чрез пациентската асоциация Global Heart Hub.

Париж, Франция, 29 април 2022 г. – На 1 май Servier, френска фармацевтична група, в сътрудничество с „Май месец за измерване на кръвното“, кампания за скрининг, ще стартира #ЗащотоАзТакаКазвам за четвърта поредна година. Целта на тази световна кампания е да повиши осведомеността на обществеността относно важността на измерването на кръвното налягане. Тази година посланието е още по-важно, тъй като през последните 2 пандемични години достъпът до лекари беше по-труден за пациентите и съответно диагностицирането на хипертонията изостана.

Очаква се през 2025 г. приблизително 29,2% от възрастното население да страда от това състояние, което отговаря на 1,56 милиарда души. (Източник: Lancet)

За поредна година Сервие България си партнира с Българската Лига по Хипертония, която вижда огромната нужда от поставянето на проблема лош контрол на хипертонията като национален здравен приоритет.
 
С приблизително 1,3 милиарда болни в световен мащаб, хипертонията е водещата причина за смърт.

Oчаква се тази цифра да се повиши. Освен това хипертонията е водещият рисков фактор за инфаркти и инсулт. Други усложнения при хипертония включват сърдечна недостатъчност, периферна съдова болест, бъбречна недостатъчност, сериозно очно заболяване, когнитивно увреждане.

Хипертонията е известна като „тихият убиец“, защото макар често да няма признаци или симптоми, тя може да доведе до сериозно сърдечно-съдово заболяване. Измерването на кръвното налягане е единственият начин да разберете дали кръвното ви налягане е твърде високо.  

#ЗащотоАзТакаКазвам“, световна кампания за повишаване на осведомеността, която да подтикне хората да проверят кръвното си налягане.

Стартирала в световен мащаб, четвъртата международна кампания за повишаване на осведомеността #ЗащотоАзТакаКазвам цели да пренасочи общественото внимание, като насърчи младежите да мотивират своите родители и близки да проверяват кръвното си налягане. Кампанията ще бъде споделяна във Facebook, YouTube през целия месец май, както и в следващите месеци в сътрудничество с инициативата за скрининг „Май месец за измерване на кръвното“.

Давид Педлабат-Лартиго, директор на портфолиото за хипертония в Servier: „Пандемията имаше огромно въздействие върху всички по света и знаем, че диагностицирането на хипертонията беше забавено заради трудния достъп до лекари. Ето защо Servier продължава да се ангажира повече от всякога с борбата срещу хипертонията в партньорство със здравни специалисти, като гарантира ранно диагностициране, тъй като е изключително важно пациентите да бъдат защитени от тежките последици от хипертонията възможно най-отрано.“

Изграждане на кампанията заедно с пациентите

УЕБСАЙТ ЗА ПАЦИЕНТИ
 
www.moetokravno.bg е уебсайт, създаден за пациенти, страдащи от хронични заболявания. Разработен е, за да им помогне да разберат по-добре своето състояние(я) и така да спазват по-добре лечението си.

Кампанията през 2021 г. включва редица подобрения, тъй като е изградена в тясно сътрудничество с пациентската организация Global Heart Hub. Това съвместно усилие се оказа изключително успешно, като генерира повишено ниво на ангажираност в социалните медии, със 152 милиона гледания за #ИзмериСиКръвното и 33 милиона гледания за #ВземиСиЛекарството.
 
Разработена за втора година съвместно с Global Heart Hub, кампанията за 2022 г. включва нови послания и визуализации, които са разработени с подкрепата на пациентите.
 
Бертран Рено, Главен директор „Пациенти“ в Servier Group: „Късната диагноза е голямо предизвикателство при хипертонията, а всъщност е много лесно човек да си измери кръвното налягане. Ранното откриване е от ключово значение за предотвратяването на усложнения и с пациентите трябва да развием придържане към тези превантивни мерки. Разработено съвместно с Global Heart Hub, Алианса на организациите на пациенти със сърдечни заболявания, изданието на кампанията #ЗащотоАзТакаКазвам за 2022 г. е перфектен пример за нашия ангажимент да работим с пациентите.“
 
Servier в сътрудничество с "Май месец за измерване на кръвното" стартира кампанията #ЗащотоАзТакаКазвам, #ИзмериСиКръвното

От професор Нийл Поултър като ръководител на инициативата „Май месец за измерване на кръвното“:

„Въпреки ужасите на пандемията от COVID-19 успяхме да прегледаме приблизително 650 000 възрастни от 54 държави по време на кампанията MMM през 2021 г. През 2022 г. се радваме да съобщим, че MMM ще се завърне, надяваме се с пълна сила, за да продължи да повишава осведомеността за повишеното кръвно налягане по свят. Отново сме много доволни, че можем да си сътрудничим с кампанията #ЗащотоАзТакаКазвам, която толкова добре допълва дейностите на МММ. Нека се надяваме, че заедно отново можем да окажем голямо влияние върху огромния брой пагубни неблагоприятни ефекти, до които води повишеното кръвно налягане.“
 
Чрез измерване на кръвното си налягане възрастните хора могат по-добре да го държат под контрол и по този начин да намалят риска от сърдечно-съдови събития. Целта на тази нова кампания е да отново да привлече вниманието към това заболяване, тъй като разговорът с хората около вас – приятели или семейство – за хипертонията може да доведе до значителна разлика в справянето с болестта.
 
Още информация на адрес www.moetokravno.bg

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1