• „Пътешествие с мисия из Европа“ ни предизвиква да се движим активно през летните месеци

    Инициативата стратира за втора поредна година с нова, по-висока цел Инициативата Пътешествие с мисия, част от националната информационна кампания „Вземи  краката си в ръце активно“, стартира своето второ издание в нов формат, превръщайки се в Пътешествие с мисия из Европа. За четвърта поредна година кампанията се провежда с цел повишаване на
  • Продуктовите мениджъри стават все по-търсени специалисти в последните две години

    За втора поредна година Paysafe предлага възможност за участие в платена стажантска програма, стартираща на 7 септември 2022 г.Вече стартира кандидатстването за стажантска програма по продуктов мениджмънт, организирана от Paysafe – водеща платформа за разплащания и една от най-големите софтуерни компании в България. Стажът ще започне през септември, с продължителност шест
  • Водещи лекари в областта на венозната патология излязоха с консенсусно становище за лечението на хроничната венозна болест

    Ролята на здравните специалисти за разясняване пред пациентите на необходимостта от навременна и постоянна грижа за венозното здраве е от ключово значение, твърди проф. д-р Веселин Петров Визитка: Проф. д-р Веселин Петров (www.profpetrov.com) е съдов хирург с дългогодишен опит в областта на каротидната, абдоминалната и периферна съдова патология. С повече от
  • Deichmann представя звездните модели на лято 2022

    Свежи нежни тонове VS Класика в черно Свежи нежни тонове срещат класика в черно в новата колекция Пролет/Лято 2022 на модния бранд Deichmann. Този сезон модната палитра е наситена с меки нюанси и цветни тонове, които подаряват на fashion почитателите дългоочакваното ваканционно настроение. Време е да се насладим на прекрасните слънчеви
  • Деси Бакърджиева става лице на Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“

    Популярната актриса се присъединява към #ОтборСМисия за трети път в подкрепа на по-добрата информираност на българите относно хроничната венозна болестСофия, 8 юни 2022 г. Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“, която се организира от Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология (БНДСЕХА), съвместно със
  • Стартира 8-тото издание на Годишните награди на b2b Media

    Предизвикани да участват са най-иновативните бизнеси, компании и личности!Надпреварата за Годишните награди на b2b Media продължава до 1 юли 2022 г. Ранното кандидатстване е до 24 юни 2022 г.Очакваме най-добрите и устойчиви на трудности компании да покажат своите находчиви програми, проекти и стратегии, гъвкавост, иновативност, грижа за обществото и служителите
  • Трима студенти получиха награди и парични премии в конкурса на тема „Портрет на Васил Левски“

    Конкурсът се организира съвместно от Националната художествена академия и Schwarz IT България На специална церемония на 26-и май в Националната художествена академия в София бяха връчени наградите на студентите, които участваха в конкурса на тема „Портрет на Васил Левски“. В арт инициативата, посветена на Апостола на свободата и организирана съвместно от
  • SofMedica Group назначава Ангелики Карава за генерален мениджър на медицинска акадeмия ISLE Academy

    Компанията е инвестирала 6 млн. евро за обучение на медицински специалисти и планира да удвои инвестициите през следващите три години SofMedica Group, водещ европейски доставчик на иновативни технологии за борба с някои от основните причини за смъртност в световен мащаб, назначава Ангелики Карава за генерален мениджър на ISLE ACADEMY. Академията за
  • 1 „Пътешествие с мисия из Европа“ ни предизвиква да се движим активно през летните месеци
  • 2 Продуктовите мениджъри стават все по-търсени специалисти в последните две години
  • 3 Водещи лекари в областта на венозната патология излязоха с консенсусно становище за лечението на хроничната венозна болест
  • 4 Deichmann представя звездните модели на лято 2022
  • 5 Деси Бакърджиева става лице на Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“
  • 6 Стартира 8-тото издание на Годишните награди на b2b Media
  • 7 Трима студенти получиха награди и парични премии в конкурса на тема „Портрет на Васил Левски“
  • 8 SofMedica Group назначава Ангелики Карава за генерален мениджър на медицинска акадeмия ISLE Academy
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Какво ни говори смяната на Херо Мустафа?

Смяната на Херо Мустафа е официално признание, че Америка се е месила във вътрешната политика на държавата ни. Ясно беше, че  правителството е продукт на посолството и досега, но коментарите

Антикризисните мерки – антикризисни, компенсиращи или проинфлационни?

След като Правителството ги обяви с изненада установих, че липсва една от основните мерки за подпомагане на хората с ниски доходи – въвеждането на необлагаем минимум, на базата на семейното подоходно

Точно 60 г след като Франция взриви ясрена бомба в Алжир

На днешния ден преди 60 г., 2 май 1962, Франция взривява в планините на Алжир най-голямата си ядрена бомба. Тя е десетки пъти по-мощна от бомбата в Нагасаки и е

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Servier в сътрудничество с "Май месец за измерване на кръвното" стартира кампанията #ЗащотоАзТакаКазвам, #ИзмериСиКръвното
Servier стартира, в сътрудничество с инициативата за скрининг

„Май месец за измерване на кръвното“, четвъртото издание на #ЗащотоАзТакаКазвам, #ИзмериСиКръвното, публична кампания за повишаване на осведомеността относно важността на измерването на кръвното налягане

. Хипертонията е водещата причина за смъртност и лежи в основата на над 10 милиона смъртни случая годишно в световен мащаб.

. Само един от двама души с високо кръвно налягане е наясно, че има такова, което прави редовните проверки на кръвното налягане жизнено важни.

. Пандемията от Covid-19 засегна достъпа до лекари и забави диагностицирането на хипертонията.

. Кампания, разработена с пациенти чрез пациентската асоциация Global Heart Hub.

Париж, Франция, 29 април 2022 г. – На 1 май Servier, френска фармацевтична група, в сътрудничество с „Май месец за измерване на кръвното“, кампания за скрининг, ще стартира #ЗащотоАзТакаКазвам за четвърта поредна година. Целта на тази световна кампания е да повиши осведомеността на обществеността относно важността на измерването на кръвното налягане. Тази година посланието е още по-важно, тъй като през последните 2 пандемични години достъпът до лекари беше по-труден за пациентите и съответно диагностицирането на хипертонията изостана.

Очаква се през 2025 г. приблизително 29,2% от възрастното население да страда от това състояние, което отговаря на 1,56 милиарда души. (Източник: Lancet)

За поредна година Сервие България си партнира с Българската Лига по Хипертония, която вижда огромната нужда от поставянето на проблема лош контрол на хипертонията като национален здравен приоритет.
 
С приблизително 1,3 милиарда болни в световен мащаб, хипертонията е водещата причина за смърт.

Oчаква се тази цифра да се повиши. Освен това хипертонията е водещият рисков фактор за инфаркти и инсулт. Други усложнения при хипертония включват сърдечна недостатъчност, периферна съдова болест, бъбречна недостатъчност, сериозно очно заболяване, когнитивно увреждане.

Хипертонията е известна като „тихият убиец“, защото макар често да няма признаци или симптоми, тя може да доведе до сериозно сърдечно-съдово заболяване. Измерването на кръвното налягане е единственият начин да разберете дали кръвното ви налягане е твърде високо.  

#ЗащотоАзТакаКазвам“, световна кампания за повишаване на осведомеността, която да подтикне хората да проверят кръвното си налягане.

Стартирала в световен мащаб, четвъртата международна кампания за повишаване на осведомеността #ЗащотоАзТакаКазвам цели да пренасочи общественото внимание, като насърчи младежите да мотивират своите родители и близки да проверяват кръвното си налягане. Кампанията ще бъде споделяна във Facebook, YouTube през целия месец май, както и в следващите месеци в сътрудничество с инициативата за скрининг „Май месец за измерване на кръвното“.

Давид Педлабат-Лартиго, директор на портфолиото за хипертония в Servier: „Пандемията имаше огромно въздействие върху всички по света и знаем, че диагностицирането на хипертонията беше забавено заради трудния достъп до лекари. Ето защо Servier продължава да се ангажира повече от всякога с борбата срещу хипертонията в партньорство със здравни специалисти, като гарантира ранно диагностициране, тъй като е изключително важно пациентите да бъдат защитени от тежките последици от хипертонията възможно най-отрано.“

Изграждане на кампанията заедно с пациентите

УЕБСАЙТ ЗА ПАЦИЕНТИ
 
www.moetokravno.bg е уебсайт, създаден за пациенти, страдащи от хронични заболявания. Разработен е, за да им помогне да разберат по-добре своето състояние(я) и така да спазват по-добре лечението си.

Кампанията през 2021 г. включва редица подобрения, тъй като е изградена в тясно сътрудничество с пациентската организация Global Heart Hub. Това съвместно усилие се оказа изключително успешно, като генерира повишено ниво на ангажираност в социалните медии, със 152 милиона гледания за #ИзмериСиКръвното и 33 милиона гледания за #ВземиСиЛекарството.
 
Разработена за втора година съвместно с Global Heart Hub, кампанията за 2022 г. включва нови послания и визуализации, които са разработени с подкрепата на пациентите.
 
Бертран Рено, Главен директор „Пациенти“ в Servier Group: „Късната диагноза е голямо предизвикателство при хипертонията, а всъщност е много лесно човек да си измери кръвното налягане. Ранното откриване е от ключово значение за предотвратяването на усложнения и с пациентите трябва да развием придържане към тези превантивни мерки. Разработено съвместно с Global Heart Hub, Алианса на организациите на пациенти със сърдечни заболявания, изданието на кампанията #ЗащотоАзТакаКазвам за 2022 г. е перфектен пример за нашия ангажимент да работим с пациентите.“
 
Servier в сътрудничество с "Май месец за измерване на кръвното" стартира кампанията #ЗащотоАзТакаКазвам, #ИзмериСиКръвното

От професор Нийл Поултър като ръководител на инициативата „Май месец за измерване на кръвното“:

„Въпреки ужасите на пандемията от COVID-19 успяхме да прегледаме приблизително 650 000 възрастни от 54 държави по време на кампанията MMM през 2021 г. През 2022 г. се радваме да съобщим, че MMM ще се завърне, надяваме се с пълна сила, за да продължи да повишава осведомеността за повишеното кръвно налягане по свят. Отново сме много доволни, че можем да си сътрудничим с кампанията #ЗащотоАзТакаКазвам, която толкова добре допълва дейностите на МММ. Нека се надяваме, че заедно отново можем да окажем голямо влияние върху огромния брой пагубни неблагоприятни ефекти, до които води повишеното кръвно налягане.“
 
Чрез измерване на кръвното си налягане възрастните хора могат по-добре да го държат под контрол и по този начин да намалят риска от сърдечно-съдови събития. Целта на тази нова кампания е да отново да привлече вниманието към това заболяване, тъй като разговорът с хората около вас – приятели или семейство – за хипертонията може да доведе до значителна разлика в справянето с болестта.
 
Още информация на адрес www.moetokravno.bg

Новини

  • 1

Анализи

  • Докога ще компенсират с нашите данъци?

    Държавата щяла да поема разликата в цената на газа.
     
    На мен обаче ми омръзна да поемам разликата заради тъпо управление, тъй като буферът се

  • Какво обеща премиерът от Украйна и възможно ли е?

    1. България ще купува евтин ток от Украйна през Румъния.
     
    Интересна теза, при наличие на закони, борси, търговци и ЕС.
    Как ще се продава

  • Световните брандове се разсърдиха, ама за малко

    Зара, Бершка и други брандове на испанския холдинг Inditex планирали да се върнат в Русия, това съобщил  Оскар Масейрас, управляващ холдинга.
    Междувременно,
     
    Смолни планирал

  • Война, но с холивудска режисура

    Тази война е с холивудска режисура. Такова чудо не е имало в историята по разбираеми причини. Нямало е глобална медийна мрежова зависимост. Медиите воюват с

  • Ерата Орбан

    Официално Виктор Орбан вече е ера. Ера в модерната политика, ера в новата история на Европа и ера в политическия Консерватизъм. Той направи нещо, което

  • Кой ще храни белия човек? Това е въпросът

    Русия никога не е имало намерение да нападне България, нито пък да взриви ядрени централи в Украйна или да хвърлят атомни бомби. "Умните и красивите"

  • 1