• Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    За втора година b2b Media провежда уникалната инциатива - Годишните награди за финансови иновации. Кандидатстването ще се проведе в периода 9 септември – 3 октомври 2025 г. А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор

    Някои дружества дори въвеждат платен отпуск за срещи, както и месечен бонус за същата цел   След години на преобладаващо дигитална свързаност и социализация през екрани, започва да се наблюдава една неочаквана, но логична тенденция – работодатели от различни краища на света подкрепят служителите си в търсенето на партньори. Тази промяна
  • Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа

    Чарът на лятото е в откриването на неподозираната природна красота, особено сред прохладата на планината. Чували ли сте за тази мистично красива дестинация в Родопите? „Родопските Чаирски езера са сред любимите ми места“, разказва Елена Иванова, любител на бягствата в природата и автор на популярния блог „Друми в думи“. „Те
  • Българинът Стефан Иванов на прага на три световни рекорда

    Българският финансист и предприемач Стефан Иванов е на път да влезе в историята с три нови рекорда на Гинес. Той бе част от четиричленния екипаж „Неукротимите“ (Untamed), който на 21 юли успешно завърши първата отборна океанска гребна експедиция от континентална Австралия до континентална Африка. Сред рекордите на Гинес, които експедицията очаква
  • “MADE IN EU” СЪС СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА ВЪВ ВЕНЕЦИЯ

    „Made In EU“, най-новият филм на режисьора Стефан Командарев ще има своята световна премиера на Международния филмов фестивал във Венеция. Създаден през 1932 година, той е най-старият кинофестивал в света и един от трите най-престижни наред с фестивалите в Кан и Берлин. „Made In EU“ е в секцията „Spotlight”, която включва
  • Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025

    В 11-тото издание на специалния ежегоден конкурс b2b Media Awards се включиха стотици проекти и кампании, които показаха забележителни постижения и резултати.Голямата награда за иновативно развитие на бизнес организация бе присъдена за втора поредна година на Уникредит Булбанк. В изключително конкурентната категория Иновативна компания на годината призовете бяха за Пощенска
  • Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4

    Съвети от д-р Георгиева в поредицата „Първите 12 месеца с DEVIN Изворна“ Всяка нова усмивка, всяко гукане и всяко протягане на бебето са малки чудеса в живота на родителите. Третият и четвъртият месец от развитието му са наистина повратен момент – период, в който започва по-осъзнатото общуване, установяват се първите навици
  • „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“

    Компанията предоставя безвъзмездно над 30 000 литра минерална вода за кръводарителите   По повод Световния ден на кръводарителя, 14 юни, „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология (НЦТХ) поставиха начало на съвместната инициатива „Вода за живот“. Целта на кампанията е да се повиши информираността на хората за ползата от
  • 1 Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 2 Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор
  • 3 Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа
  • 4 Българинът Стефан Иванов на прага на три световни рекорда
  • 5 “MADE IN EU” СЪС СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА ВЪВ ВЕНЕЦИЯ
  • 6 Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025
  • 7 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 8 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

„Пътешествие с мисия из Европа“ ни предизвиква да се движим активно през летните месеци
Инициативата стратира за втора поредна година с нова, по-висока цел
 
Инициативата Пътешествие с мисия, част от националната информационна кампания „Вземи  краката си в ръце активно“, стартира своето второ издание в нов формат, превръщайки се в Пътешествие с мисия из Европа. За четвърта поредна година кампанията се провежда с цел повишаване на информираността за превенцията на хроничната венозна болест (ХВБ), като тази година лице на кампанията е актрисата Деси Бакърджиева. И тъй като част от превенцията на заболяването е активният начин на живот, Пътешествие с мисия из Европа ни приканва да прекарваме повече време навън, опознавайки красивите места не само в България, но и в цяла Европа и така да се движим с удоволствие.

Тази година предизвикателството разширява кръгозора си и надхвърля границите на страната като предлага дестинации и маршрути в Европа, които да извървим през месеците юни, юли и август. Взимайки участие в предизвикателството, всеки може да стане част от #ОтборСМисия и да се погрижи за здравето на краката си.
 
„Много е зареждащо да излезеш сред природата и да имаш възможността да пътуваш извън пределите на страната след толкова време на ограничения заради пандемията“, споделя Деси Бакърджиева. „Обездвижването се превърна в още по-сериозен проблем, а последиците от него са комплексни като може да се стигне и до появата или влошаване на симптомите, свързани с разширените вени. Движете се с нашия #ОтборСМисия“, призовава тя.
 
Миналогодишното издание на инициативата постигна и надмина целта от 10 000 000 изминати крачки, като събра над 1300 участници. Тазгодишната цел на Пътешествието е да извървим заедно 12 000 000 крачки в името на по-активен начин на живот и здрави и красиви крака.

„Пътешествие с мисия из Европа“ ни предизвиква да се движим активно през летните месеци

Всяка втора седмица от летните месеци екипът на Пътешествие с мисия из Европа ще публикува по една интересна дестинация и маршрут от държава на територията на Европа. През тези месеци всеки ще може да се наслади на тези дестинации и да се запознае с интригуващи идеи за лятна почивка. И не само: инициативата помага за повишаване информираността на обществото за причините, начините за превенция и нуждата от ранна диагностика на хроничната венозна болест.

До момента Пътешествие с мисия из Европа има над 1700 участници, като броят на Отбора с Мисия расте ежедневно и всеки може свободно да сподели не само моменти и броя крачки от официалните маршрути, но и такива, които е инициирал сам. За да се включите в ентусиазирания #ОтборСМисия, споделете във Фейсбук групата Пътешествие с Мисия снимки от своето пътешествие и скрийншот от крачкомер (приложение на мобилен телефон, гривна/часовник – крачкомер), който показва броя извървени стъпки от дадения маршрут или от маршрут по ваш избор.
 
Част от кампанията „Вземи краката си в ръце активно“ е и запленяващият танц „Краченица“, създаден специално с грижа за активни и красиви крака. Всяка стъпка от българската хореография подобрява венозната циркулация, тонизира и подпомага усещането за лекота. А през юли месец стартира и ведрата активация #ПътувайИТанцувай. Комбинация от две любими развлечения – пътуване и танцуване, предизвикателството дава възможност на всеки включил се в него да получи незабравимо преживяване като сподели в социалните си мрежи как танцува „Краченица“ навън, тагне venite.bg, използва хаштаг #ПътувайИТанцувай и предизвика двама свои приятели, които да направят същото.
 
 
Организaтор на кампанията „Вземи  краката си в ръце активно“ е Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология с подкрепата на сайта www.venite.bg. Хроничната венозна болест (т.нар. разширени вени) засяга около 50% от населението, като се среща по-често сред жените. За съжаление, заболяването често остава недиагностицирано и нелекувано, което води до сериозни последици включително образуването на тромби в разширените вени.

Сайтът www.venite.bg предоставя изчерпателна информация по всеки въпрос, свързан с разширените вени, както и полезни съвети за активна грижа за краката. Там се проследява и набиращото сила #ПътешествиеСМисияИзЕвропа и колко крачки е изминал дръзновеният #ОтборСМисия.

„Пътешествие с мисия из Европа“ ни предизвиква да се движим активно през летните месеци

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1