• Ретро сникърите се завръщат на мода

    Deichmann представя нови модели в ретро стил Ако можехме да върнем времето назад... Да, можем, защото сега е време за завръщане в бъдещето! Това е отдавна известната истина в света на модата: всичко ново е добре забравено старо. Тенденция, която особено подчертава тази теза през 2024 г., е блестящото завръщане на
  • От днес започва надпреварата за Зелените Оскари 2024

    Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2024" стартира на 2 април 2024 г.Отново ще бъдат оличени най-устойчивите идеи и практики!Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнес компании, общини, неправителствени организации, медии и конкретни личности за постигането на устойчиви ESG цели и корпоративно-отговорни стратегии.
  • Отново предизвикваме най-зелените компании, организации, бизнеси и личности!

    Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2024" стартира на 2 април 2024 г.Отново ще бъдат оличени най-устойчивите идеи и практики!Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнес компании, общини, неправителствени организации, медии и конкретни личности за постигането на устойчиви ESG цели и корпоративно-отговорни стратегии.
  • Д-р Явор Семерджиев е назначен за Републикански Консултант по Урология за София-град

    Водещият специалист в областта на урологията утвърждава високите медицински стандарти в Столичната област.Д-р Явор Семерджиев, известен със своята безупречна професионалност и непогрешимо чувство за грижа към пациентите, е назначен за Републикански консултант по урология за София-град за 2024 година. Това решение е прието благодарение на неговите постижения в областта на
  • „Heathers “ – разкриване на проблемите с психичното здраве чрез провокиращ мюзикъл

    Тази година Broadway Performance Club (BPC) към Американския университет в България (АУБ) избира мюзикъл, който никога не е бил на Бродуей. Причината зад този избор е желанието на клуба да представи важен проблем, пред който са изправени много хора в съвременния свят, а именно психичното здраве.„Heathers“ ще бъде 15-ата постановка,
  • Рисковете от безиглените инжекционни устройства за дермални филъри

    Tяна Пресолска: За съжаление в България, въпреки че има нормативна уредба за нейното прилагане, не се следи. През последните години процедурите за дермални филъри са станали все по-популярни сред пациентите, търсещи неинвазивни методи за подмладяване и подобряване на външния вид на кожата си.Новите тенденции в индустрията на красотата, включително тези,
  • Lilly Drogerie подкрепя младите жени по пътя към кариерен успех

    Компанията дарява средства, събрани от рециклирането на коледния каталог на компанията По повод Международния ден на жената Осми март Lilly Drogerie, веригата, която със своите над 100 магазина у нас помага на жените да бъдат още по-красиви, реши да подкрепи момичетата в техния избор на кариера чрез дарение по проекта на
  • Има ли планетарното хранене почва у нас?

    Днес хората обръщат все по-голямо внимание на здравословното хранене, но колко от нас всъщност се замислят, че храненето ни има пряко отношение и към природата? Къде се пресичат грижата за човешкото благо и това на планетата? Точката на тяхната „среща“ е осъзнатото хранене, което се основава на т. нар. планетарна
  • 1 Ретро сникърите се завръщат на мода
  • 2 От днес започва надпреварата за Зелените Оскари 2024
  • 3 Отново предизвикваме най-зелените компании, организации, бизнеси и личности!
  • 4 Д-р Явор Семерджиев е назначен за Републикански Консултант по Урология за София-град
  • 5 „Heathers “ – разкриване на проблемите с психичното здраве чрез провокиращ мюзикъл
  • 6 Рисковете от безиглените инжекционни устройства за дермални филъри
  • 7 Lilly Drogerie подкрепя младите жени по пътя към кариерен успех
  • 8 Има ли планетарното хранене почва у нас?
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Повишава ли се наистина раждаемостта в България?

България: Раждаемост 2019: 61 538 Раждаемост 2020: 59 086 Раждаемост 2021: 58 678 Раждаемост 2022: 56 596 Раждаемост 2023: 49 610 (Източник НСИ) Всички се смяхме на глупостите на Кирил

Елитът започна да нарича хората "безполезни хрантутници"

За това разказва тази книга. ДОБРЕ ДОШЛИ В ПРЕКРАСНИЯ НОВ СВЯТ. Понякога поетите и писателите виждат отвъд границите на съвременността. „Прекрасният нов свят“ е книга за бъдещето, а независимо от

Умереността у нас бе заличена от най-кресливите евроатлантически папагали

Умереността в България отдавна е детонирана. У нас до властта се добраха зомбитата с флексове, които да решили да заличат устоите на страната. ПП/ДБ са аналог на талибаните в Афганистан.

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Как компаниите да привличат и задържат най-добрите си служители?
Задържането на служителите продължава да е едно от най-големите предизвикателства за бизнеса през последните години. Редица проучвания на световния лидер в HR услугите Adecco Group показва, че сред основните причини за смяна на работното място са корпоративната култура, работна среда, възможности за растеж и отдалечаване на мениджмънта от служителите в компанията. Едновременно с това анализи на компанията установяват, че разходите за задържане на служители по същество са се удвоили по време на COVID-19 пандемията.
„Когато една организация има ясна, добре дефинирана цел и път напред, е по-вероятно да привлече и задържи най-добрите таланти. Един от най-често задаваните въпроси по време на интервю за работа е „Къде се виждаш след пет години?“. Този въпрос обаче вече все по-често се задава от кандидатите за работа. В настоящето, когато търсенето на таланти изпреварва предлагането, лидерите, които не могат да дадат правилните отговори на този въпрос, ще имат проблеми с конкуренцията. Ръководителите в компаниите трябва да бъдат готови да отговарят също така и на въпроси като: „Предоставяте ли хирбиден модел на работа или работа изцяло от дома?“, „Следвате ли политика за баланс между личния живот и работата?“, „Ще бъдете ли компания, за която да се гордея да работя?““, коментира Таня Найденова, Ръководител на екип Ключови Клиенти в „Адеко България“
Сила и приоритети

Скорошното проучване на Adecco Group „ Възстановяване на нормалното” показа няколко тенденции, които трябва да са сигнална лампа за ръководителите на компаниите, защото безпорно служителите вече са силната страна на пазара на труда.

Близо 40% от 14 000 респонденти заявиха, че или са променили кариерата си през последната година, или обмислят подобен ход, а 26% или са напуснали изцяло пазара на труда, или обмислят това. Проучването показва и приоритетите на служителите и очакванията към техните работодатели. Анализите показват, че заплатата е еднакво важна с добрия баланс между професионалнен и личен живот. Служителите търсят лидери, които проявяват емпатия и следват ясно дефинирани цели.
 
Лидери с цел
Хората искат да работят за компании с визия за бъдещето, която могат да припознаят и където могат да видят собственото си развитие и кариерен път.
Ръководителите в една компания трябва непрекъснато да споделят и усъвършенстват мисията и целта на компанията. Те трябва да определят какво е отношението към клиентите, служителите и търговските партньори и каква е позицията на организацията по отношение на  мащабни въпроси като устойчивост и справедливост.
 
Корпоративна емпатия
Лидерите, проявяващи корпоративна емпатия, развиват по-добро усещане за това от какво се нуждаят служителите, ако искат те да останат лоялни към компанията. Създаването на корпоративна култура, в която се цени емпатията често означава премахване на някои вредни навици в организацията. Когато служител споделя за своите проблеми, негативни емоции или ограничения, това не трябва да се разглежда като слабост.

Отговорянето на нуждите на служителите и проявата на подкрепа в крайна сметка ще доведе до по-добри резултати, когато става въпрос за ангажираността и задържането на талантите.

Специалистите от Adecco Group препоръчват следните стъпки, които бизнесът и компаниите трябва да предприемат, за да запазят своите таланти и да останат конкурентоспособни на пазара на труда:

• Слушайте служителите: емпатията започва с разбирането и признаването на реалността на другите.

• Създайте нови модели за работа в офиса, за да подкрепяте и задържате вашите служители.

• Създайте гъвкави работни договорености, които да са съобразени с нуждите от майчинство, бащинство, грижи за възрастни и деца и други лични обстоятелства.

• Разширете кариерните пътеки за хората. Покажете им, че има възможност за растеж, развитие и вътрешна мобилност във вашата организация.

• Съобразявайте въздействието на инфлацията върху вашия бизнес, за да можете да останете конкурентоспособни за талантите на пазара на труда.

• Следвайте справедлив подход в търсенето на таланти. Например, подкрепяйте жени, които обмислят да се присъединят отново към пазара на труда. Уверете се, че служители от всички възрасти, способности и произход се чувстват добре и подкрепяни във вашата компания.

• Съсредоточете се върху преквалифициране и повишаване на квалификацията на служителите. Оценете настоящите им умения и ги развийте. Това ще им даде още една причина да останат и в същото време ще осигури стабилност за вашия бизнес.

• Не се страхувайте да се занимавате публично със социални въпроси, като устойчивост и справедливост, и правете това прозрачно.

Ръководителите, които следват– тази преоценка ще демонстрират както на търсещите работа, така и на настоящите си служители, че имат визия, план и набор от основни принципи. Така подготвени, те наистина ще могат да заявят къде се виждат след пет години.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1