• 1 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 2 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • 3 Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни
  • 4 Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
  • 5 Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност
  • 6 Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“
  • 7 Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
  • 8 Кампанията „Вземи краката си в ръце активно“ насочва вниманието към ранната диагностика и превенцията на хроничната венозна болест
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Насила еврото няма да го направят хубаво в очите на хората

Евро-манипулации срещу безспорни факти 1. Валутният борд ограничавал икономическия растеж, затова да се махне и да влезе еврото. Да, ограничава политическите крадци да крадат и с краката. Бордът е усмирителна

Когато "Попадийката" е по-голяма от Библията, демокрацията е илюзия

Видяхме го – парламентарният ни театър отново надмина себе си. Искането за провежданото на референдум дали да приемем еврото от 2026, инициатива на президента Румен Радев, беше погребано под претекста за

Либералният хан на ценностите – какво е позволено и кое не?

Виждаме познатата картина: либералната клика отново се опитва да диктува какво можем да мислим и как да възпитаваме децата си. Гневът им срещу изучаването на основни религиозни принципи в училище,

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2022

Голямата награда в осмото издание на конкурса грабна Уникредит Булбанк.

В b2b Media Awards 2022 компании, проекти и личности показаха своите иновативни кампании, проекти и постижения като се конкурираха в над 30 различни категории. Последните предизвикателни години провокираха към още повече креативност и в надпреварата бяха демонстрирани множество проекти в отговор на различните кризи, с които бизнесът и обществото се срещнаха. Утвърденото жури от професионалисти в различни сфери даде своите оценки за подадените кандидатури.

За поредна година конкурсът награди доказано най-добрите компании, най-иновативните организации и лидери, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално - отговорни кампании, благотворителни инициативи и динамично развиващи се бизнеси.

Accenture взеха отличието за Бизнес проект на годината.

Наградите за Бизнес лидер на годината бяха присъдени на 3 компании и 1 личност:

Филип Морис България ЕООД

Schneider Electric България

Лидер Академия

Красимира Ангелова, Глобул Квантов Бизнес ЕООД


Като CEO на годината бяха отличени:

Иван Ненков, изпълнителен директор на SoftUni

Христо Христов, изпълнителен директор на Атос България Компетънси Център ЕООД

Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия​

Лидл България взе приза за Инвестиция за устойчиво развитие, докато Пощенска банка и Мастеркард показаха най-оригиналната Зелена инициатива.

Съюз на пивоварите в България беше отличен за Иновативна бизнес стратегия, докато ИКЕА България станаха първи със Социално-отговорна кампания съвместно с Уницеф.

Призът на Креативно (офис) пространство грабнаха Melexis България, докато Иновативна компания на годината стана Musala Soft.

Най-иновативната кампания в социалните медии показаха Пощенска банка, а „Застрахователно дружество Евроинс” АД взе наградите в две категории за Социален проект и Благотворителна инициатива.

За своя Бизнес дебют на годината беше отличен Мегапарк Офис Център, а най-добра Образователна идея покаха Дев Академи.

ПРЕСТИЖ-96 АД заеха призовото място в категория Мобилна иновация, а TRANSPRESS се класираха първи в Инвеститор с визия.

В Категория Иновация в маркетинга и ПР сферата най-добри се оказаха Kaufland България, докато dentsu Bulgaria и R&M България си поделиха приза в Проект с образователна насоченост в сферата на бизнеса.

Наградата за Технологична иновация на годината отиде при Айгер Инженеринг ООД, а първото място за Иновативна кампания за работодателска марка заслужиха Yettel България.

ЛОТ-КОНСУЛТ е с най-иновативен проект, а Гинекологично отделение на МБАЛ „Доверие“ с най-иновативен продукт. Наградата за Динамично развитие взеха Телерик Академия, а Иновативна услуга грабнаха от Инвестбанк АД.

За Кампания с кауза бяха отличени Пощенска банка, Каменица АД бяха безкомпромисни в категорията Проект с кауза.

Журито оцени най-високо като Социален проект в отговор на криза този на DataArt България, а най-успешен ESG проект демонстрираха Акронис България. УниКредит Булбанк взе първото място в категорията Събитие на годината.

Отличието в категория Успешно развитие на бизнес организация взе SoftUni, а първото място в Успешно развитие на международни пазари зае Droxic OOD.

Призът Финтех компания на годината беше връчен на Paysera Bulgaria.

Повече за отличените компании, организации и личности в осмото издание на бизнес наградите на b2b Media, вижте на сайта:

https://awards.b2bmedia.bg


b2b Media Awards 2022

b2b Media Awards 2022

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1