• 1 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • 2 Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 3 Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест
  • 4 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • 5 „София-Истанбул: мост на изкуството. Творби с истории на българо-турски художници": Нов културен проект между София и Истанбул стартира с изложба през декември
  • 6 Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 7 Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор
  • 8 Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2022

Голямата награда в осмото издание на конкурса грабна Уникредит Булбанк.

В b2b Media Awards 2022 компании, проекти и личности показаха своите иновативни кампании, проекти и постижения като се конкурираха в над 30 различни категории. Последните предизвикателни години провокираха към още повече креативност и в надпреварата бяха демонстрирани множество проекти в отговор на различните кризи, с които бизнесът и обществото се срещнаха. Утвърденото жури от професионалисти в различни сфери даде своите оценки за подадените кандидатури.

За поредна година конкурсът награди доказано най-добрите компании, най-иновативните организации и лидери, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално - отговорни кампании, благотворителни инициативи и динамично развиващи се бизнеси.

Accenture взеха отличието за Бизнес проект на годината.

Наградите за Бизнес лидер на годината бяха присъдени на 3 компании и 1 личност:

Филип Морис България ЕООД

Schneider Electric България

Лидер Академия

Красимира Ангелова, Глобул Квантов Бизнес ЕООД


Като CEO на годината бяха отличени:

Иван Ненков, изпълнителен директор на SoftUni

Христо Христов, изпълнителен директор на Атос България Компетънси Център ЕООД

Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия​

Лидл България взе приза за Инвестиция за устойчиво развитие, докато Пощенска банка и Мастеркард показаха най-оригиналната Зелена инициатива.

Съюз на пивоварите в България беше отличен за Иновативна бизнес стратегия, докато ИКЕА България станаха първи със Социално-отговорна кампания съвместно с Уницеф.

Призът на Креативно (офис) пространство грабнаха Melexis България, докато Иновативна компания на годината стана Musala Soft.

Най-иновативната кампания в социалните медии показаха Пощенска банка, а „Застрахователно дружество Евроинс” АД взе наградите в две категории за Социален проект и Благотворителна инициатива.

За своя Бизнес дебют на годината беше отличен Мегапарк Офис Център, а най-добра Образователна идея покаха Дев Академи.

ПРЕСТИЖ-96 АД заеха призовото място в категория Мобилна иновация, а TRANSPRESS се класираха първи в Инвеститор с визия.

В Категория Иновация в маркетинга и ПР сферата най-добри се оказаха Kaufland България, докато dentsu Bulgaria и R&M България си поделиха приза в Проект с образователна насоченост в сферата на бизнеса.

Наградата за Технологична иновация на годината отиде при Айгер Инженеринг ООД, а първото място за Иновативна кампания за работодателска марка заслужиха Yettel България.

ЛОТ-КОНСУЛТ е с най-иновативен проект, а Гинекологично отделение на МБАЛ „Доверие“ с най-иновативен продукт. Наградата за Динамично развитие взеха Телерик Академия, а Иновативна услуга грабнаха от Инвестбанк АД.

За Кампания с кауза бяха отличени Пощенска банка, Каменица АД бяха безкомпромисни в категорията Проект с кауза.

Журито оцени най-високо като Социален проект в отговор на криза този на DataArt България, а най-успешен ESG проект демонстрираха Акронис България. УниКредит Булбанк взе първото място в категорията Събитие на годината.

Отличието в категория Успешно развитие на бизнес организация взе SoftUni, а първото място в Успешно развитие на международни пазари зае Droxic OOD.

Призът Финтех компания на годината беше връчен на Paysera Bulgaria.

Повече за отличените компании, организации и личности в осмото издание на бизнес наградите на b2b Media, вижте на сайта:

https://awards.b2bmedia.bg


b2b Media Awards 2022

b2b Media Awards 2022

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1