• Международният финансов форум NEXT DiFi ще е на 23 октомври 2023

    Събитието ще се проведе в OfficeX София, Зала Planet SchwarzСпециалното VIII издание на международния финансов форум NEXT DiFi ще се състои на 23-и октомври 2023 г и за първи път ще започне с лидерска закуска между ръководителите на банкови и небанкови институции у нас. Очаква се на срещата на върха
  • Отново на училище с Deichmann

    Deichmann представя тенденциите за новия учебен сезон Въпреки че се усеща сякаш лятото току-що е започнало, дните вече стават все по-къси, а ваканцията неусетно приключи. Във всяко ново начало има магия, така че началото на новата учебна година е вълнуващо преживяване както за децата и тийнейджърите, така и за младежите, които
  • България с 4 медала от олимпиадата по информатика - eJOI 2023

    Националите ни се състезаваха с 96 участници от 24 държави Приключи 7. Европейска младежка олимпиада по информатика - eJOI 2023 с домакин Кутаиси, Грузия. В олимпиадата  участие взеха 96 младежи от 24 държави, а българският отбор спечели 4 медала.
  • Газираната минерална вода - естественият отговор на подсладените напитки

    Четете етикета на бутилката, за да сте сигурни, че купувате продукт с натурален произход Ползите и необходимостта от натуралната минерална вода през лятото са доказани с времето и специалистите са категорични, че тя трябва да е наш постоянен спътник в жегите. Естественият й произход, специфична минерализация и уникален баланс я правят
  • Дванадесетокласници показаха своите знания и таланти по време на MultiTalent Quest 2023 в АУБ

    AUBG MultiTalent Quest 2023 предостави трибуна на 64 дванадесетокласници от цяла България да покажат своите знания и умения. Състезанието, което традиционно се организира от отдел „Прием студенти“ на Американския университет в България (АУБ), събра в кампуса в Благоевград общността на АУБ – настоящи и бъдещи студенти, възпитаници, преподаватели и служители – за
  • Каква е вредата от нитратите в питейната вода?

    Високото им съдържание е един от най-големите проблеми за Европа от десетилетия Замърсяването на питейните води крие своите ежедневни заплахи за здравето на човека, а един от най-големите проблеми в тази връзка е високото съдържание на нитрати. Това е проблем, с който редица държави и международни организации се борят от
  • Остават десет дни до крайния срок за кандидатстване за пълна стипендия за социални предприемачи

    NOVA ЕМВА Scholarship, учредена от АУБ и NOVA, отбелязва 20-годишнината на Executive МВА програмата на университета По-малко от две седмици остават до крайния срок за кандидатстване за първата по рода си у нас пълна стипендия за социални предприемачи. Тя се предоставя от NOVA и Executive MBA (EMBA, магистратура за ръководни
  • 4 медала за България от Международната олимпиада по информатика 2023

    Националите ни се състезаваха с 360 участници от 90 държави, Националният отбор на България спечели 4 бронзови медала от 35-ата Международна олимпиада по информатика в Унгария (IOI 2023). Националите ни се състезаваха с 360 участници от 90 държави и за поредна година утвърдиха мястото на България на световната ИТ сцена.Отборът
  • 1 Международният финансов форум NEXT DiFi ще е на 23 октомври 2023
  • 2 Отново на училище с Deichmann
  • 3 България с 4 медала от олимпиадата по информатика - eJOI 2023
  • 4 Газираната минерална вода - естественият отговор на подсладените напитки
  • 5 Дванадесетокласници показаха своите знания и таланти по време на MultiTalent Quest 2023 в АУБ
  • 6 Каква е вредата от нитратите в питейната вода?
  • 7 Остават десет дни до крайния срок за кандидатстване за пълна стипендия за социални предприемачи
  • 8 4 медала за България от Международната олимпиада по информатика 2023
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Колко дребни са дребните престъпления у нас?

Данни за броя ранени и убити от полицията в рамките на една година в някои държави: В САЩ 250 000 са ранени в резултат от полицейска стрелба, а 1096 убити.

Болестта не е в неравенството, а в егалитаризмът или уеднаквяването

Преди десетина години Владимир Буковски нарече политкоректността "нова, по-злобна форма на марксизма". Става все по-прав. След краха на нацизма политическият спектър на света се измести наляво, писа той, и донякъде

Нека проверим има ли “война по пътищата”

От известно време всички медии ни проглушават ушите с т.нар. "война по пътищата". Настоява се и се приемат все по драстични санкции. Във връзка с това имам молба, може ли

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България за 2022 г.
Тристранното проучване, проведено от MSL Sofia в партньорство с Pragmatica цели да открие пресечната точка между брандове, инфлуенсъри и потребители и каква е настоящата среда на инфлуенсър съдържанието в България
 
София, 20.09.2022 г. – PR агенция MSL Sofia, част от Publicis Groupe България, инициира тристранно проучване, съвместно с маркетингова агенция Pragmatica, за да разбере нагласите на инфлуенсъри, потребители и брандове в тяхната съвместна работа, която определя настоящата инфлуенсър маркетинг среда в България.
Създателите на съдържание в социалните мрежи са се превърнали в доверен източник на информация за потребителите (55%), мнозинството (70%) държи следваните от тях инфлуенсъри да използват рекламираните от тях продукти или услуги. Лицата работят с марки, чиито продукти използват в ежедневието си (77%), а компаниите (87%) избират инфлуенсъри, чиито ценности се припокриват с тези на бранда.

Анализът разкрива, че микро и макро лицата са много популярни (65%), защото са придобили разпознаваемост във времето, и че компаниите избират да работят най-много с микро (76%) и макро (71%). В глобален план, именно тези инфлуенсъри водят до най-голямо взаимодействие с аудиторията и изграждат лоялност.

,,Инфлуенсър съдържанието присъства във всяка бранд кампания, но ключовото за компаниите е да знаят локалните предпочитания на потребители и възможностите, които пазарът предлага. Пулсът на инфлуенсър средата, който „измерихме“, дава гледната точка на трите ключови участника в нея – брандовете, създателите на съдържание в социалните мрежи или бранд посланиците и потребителите.“ коментира Ива Григорова, директор PR бизнес на MSL Sofia, част от Publicis Groupe България.

„Основните изводи ще са в помощ както на брандовете, така и на инфлуенсърите да създават взаимно успешни партньорства, интересно и вълнуващо съдържание за публиката, да градят доверие и да комуникират теми от обществено значение.“ – допълва тя.

Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България за 2022 г.


От всички социални мрежи, Instagram е най-предпочитаният канал у нас за трите целеви аудитории на проучването, следван от Facebook. Постовете на инфлуенсърите в социалните мрежи са най-масово използваният информационен източник от потребителите, независимо от възрастта на отделните ѝ представители (72%). Най-ефективните и използвани формати са видео и story, следвани от статични визии.

Най-коментираната тема от инфлуенсърите е “пътувания”, следвана от “козметика” и “мода”. Над 70% от потребителите определят като важно за тях, следваните инфлуенсъри да застават зад социалнозначими каузи.

,,Дамите у нас са много по-фокусирани в интересите си към конкретни инфлуенсъри, докато мъжете имат по-диверсифицирани предпочитания (следват разнородни инфлуенсъри, коментиращи различни тематики; проявяват интерес включително и към множество чуждестранни такива)" – споделя Диньо Маджаров, директор „Изследвания“ в маркетинг агенция Pragmatica.

Около 40% от потребителите признават, че често им се случва да купуват продукт/услуга, коментиран/а от инфлуенсър. Компаниите потвърждават, че търсят директни продажби от инфлуенсър кампаниите си, а 71% от тях търсят лица, които най-естествено ще предадат посланията на техния бранд.

Пълният анализ може да намерите в доклада на MSL Sofia на influence.msl.bg.

За максимална ефективност на инфлуенсър кампаниите, MSL използва платформата Fluency, която позволява да се намерят най-подходящите лица и да се планира, изпълни и измери кампания с тях по предварително зададени параметри и цели. Fluency e олицетворение на творческия подход на MSL Sofia, воден от „Power Of One“ експертизата на Publicis Groupe.
 
За проучването:
Количественото потребителско проучване обхваща 600 респонденти на възраст 18 - 50 г., градско население, в онлайн среда. Анкетираните компании са представители на бизнеси от различни индустрии като фармацевтичен, финансов, производство, бързооборотен, ритейл, алкохол, телекомуникации, развлекателен, технологичен и козметичен. Анкетираните инфлуенсъри, известни личности и създатели на съдържание са отговаряли на въпроси в онлайн среда.


Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България за 2022 г.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1