• Наближава ново издание на международния форум “Битката за талантите”

    Най-добрите работодатели ще представят своите стратегии за Employer Branding на събитието, организирано от b2b Media. Международни участници, две проучвания и звезден екип от говорители се включват в шестото издание на форума, което ще се проведе на 13 декември в София. Динамична прорама и разнообразие от теми са предвидени в програмата
  • Безопасно и приятно пътуване за вашите домашни любимци и животни

    Как да организираме превоза им при пътувания на по-далечни дестинации? Докато пътуват, едно от основните притеснения на собствениците на домашни любимци е как да организират и техния транспорт. Ако дестинацията е сравнително близо, кучета, котки или други малки животни могат да бъдат превозени с кола. Но когато става въпрос за
  • За Black Friday 2022 брандът Mercusys предлага страхотни отстъпки на множество продукти от своето портфолио

    Mercusys, компания, специализирана в предлагането на ключови мрежови устройства и аксесоари с цел осигуряване на отлична интернет връзка анонсира Black Friday отстъпки на гамата си високопроизводително оборудване. Моделите ще се предлагат за продажба на намалени цени и клиентите на марката да могат да се възползват от оборудване с висока производителност
  • На 17-и ноември отбелязваме Международния ден за борба с рака на панкреаса

    Ранната диагностика може да спаси живот По традиция всяка година третият четвъртък от месец ноември се посвещава на Международния ден за борба с рака на панкреаса. Тази година датата е 17-и ноември, а лилавата панделка е приета като символ на деня и знак на подкрепа за болните с рак на панкреаса.
  • Чънки моделите правят своя дебют на модната сцена и този сезон

    Нежни силуети срещат груби подметки в успешна комбинация от женственост и сила   Когато говорим за мода, страстта на дамите минава през...обувките! Подходящият чифт има способността да трансформира всяка визия в нещо неустоимо и незабравимо. Този сезон модната сцена доминират ботите във всичките си разновидности – челси боти, чънки модели, боти
  • В Стара Загора започва национално турне за представяне на книгата „Промяната“

    Книгата на Краси Ангелова разказва за личната трансформация на автора, чрез разбиране значението на персоналния опит и вярвания за определяне на мислите и емоциите ни   На 19-ти октомври в Стара Загора ще се проведе първото събитие от националното турне на Краси Ангелова за представяне на книгата „Промяната“. В програмата
  • Детелина Смилкова влиза в Икономическия и социален съвет

    Управителният съвет на Българската асоциация за управление на хора (БАУХ) избра своя председател Детелина Смилкова за представител на организацията в Икономическия и социален съвет (ИСС) на Република България.
  • Бела Хадид x ABOUT YOU: Онлайн магазинът за мода пуска нова съвместна колекция

    На 10 октомври 2022, ABOUT YOU представи ексклузивната си колекция със супермодела и предприемач Бела Хадид. Вдъхновена от отличителните стилове на 90-те и началото на 2000-те, есенно-зимната колекция включва 64 модни предложения и всички те носят уникалния почерк на Бела. Резултатът: дизайн, който съчетава перфектния баланс между класически и бунтарски
  • 1 Наближава ново издание на международния форум “Битката за талантите”
  • 2 Безопасно и приятно пътуване за вашите домашни любимци и животни
  • 3 За Black Friday 2022 брандът Mercusys предлага страхотни отстъпки на множество продукти от своето портфолио
  • 4 На 17-и ноември отбелязваме Международния ден за борба с рака на панкреаса
  • 5 Чънки моделите правят своя дебют на модната сцена и този сезон
  • 6 В Стара Загора започва национално турне за представяне на книгата „Промяната“
  • 7 Детелина Смилкова влиза в Икономическия и социален съвет
  • 8 Бела Хадид x ABOUT YOU: Онлайн магазинът за мода пуска нова съвместна колекция
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Колективен Ам-Гъл страда за машинния "Май Прешъс"

Спрях да се чудя защо горещо подкрепящите третия пол изпадат в ужас от втория начин на гласуване. Който всъщност е първият, понеже става думаза хартиената бюлетина. Защо е целият "този

Защо критикувам политиката на Запада?

Винаги ми е било странно, когато някой подметне «Ти нали живееш в Лондон, защо критикуваш политиката на Запада?» Странно ми е, защото тези хора не разбират няколко очевидни факта: - Аз

Прах и комсомолщина във финансите

България (заради валутния борд) е едно от последните места с реално независима централна банка. (Какъв парадокс - бордът те прави независим. Ограничението е сила.)

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България за 2022 г.
Тристранното проучване, проведено от MSL Sofia в партньорство с Pragmatica цели да открие пресечната точка между брандове, инфлуенсъри и потребители и каква е настоящата среда на инфлуенсър съдържанието в България
 
София, 20.09.2022 г. – PR агенция MSL Sofia, част от Publicis Groupe България, инициира тристранно проучване, съвместно с маркетингова агенция Pragmatica, за да разбере нагласите на инфлуенсъри, потребители и брандове в тяхната съвместна работа, която определя настоящата инфлуенсър маркетинг среда в България.
Създателите на съдържание в социалните мрежи са се превърнали в доверен източник на информация за потребителите (55%), мнозинството (70%) държи следваните от тях инфлуенсъри да използват рекламираните от тях продукти или услуги. Лицата работят с марки, чиито продукти използват в ежедневието си (77%), а компаниите (87%) избират инфлуенсъри, чиито ценности се припокриват с тези на бранда.

Анализът разкрива, че микро и макро лицата са много популярни (65%), защото са придобили разпознаваемост във времето, и че компаниите избират да работят най-много с микро (76%) и макро (71%). В глобален план, именно тези инфлуенсъри водят до най-голямо взаимодействие с аудиторията и изграждат лоялност.

,,Инфлуенсър съдържанието присъства във всяка бранд кампания, но ключовото за компаниите е да знаят локалните предпочитания на потребители и възможностите, които пазарът предлага. Пулсът на инфлуенсър средата, който „измерихме“, дава гледната точка на трите ключови участника в нея – брандовете, създателите на съдържание в социалните мрежи или бранд посланиците и потребителите.“ коментира Ива Григорова, директор PR бизнес на MSL Sofia, част от Publicis Groupe България.

„Основните изводи ще са в помощ както на брандовете, така и на инфлуенсърите да създават взаимно успешни партньорства, интересно и вълнуващо съдържание за публиката, да градят доверие и да комуникират теми от обществено значение.“ – допълва тя.

Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България за 2022 г.


От всички социални мрежи, Instagram е най-предпочитаният канал у нас за трите целеви аудитории на проучването, следван от Facebook. Постовете на инфлуенсърите в социалните мрежи са най-масово използваният информационен източник от потребителите, независимо от възрастта на отделните ѝ представители (72%). Най-ефективните и използвани формати са видео и story, следвани от статични визии.

Най-коментираната тема от инфлуенсърите е “пътувания”, следвана от “козметика” и “мода”. Над 70% от потребителите определят като важно за тях, следваните инфлуенсъри да застават зад социалнозначими каузи.

,,Дамите у нас са много по-фокусирани в интересите си към конкретни инфлуенсъри, докато мъжете имат по-диверсифицирани предпочитания (следват разнородни инфлуенсъри, коментиращи различни тематики; проявяват интерес включително и към множество чуждестранни такива)" – споделя Диньо Маджаров, директор „Изследвания“ в маркетинг агенция Pragmatica.

Около 40% от потребителите признават, че често им се случва да купуват продукт/услуга, коментиран/а от инфлуенсър. Компаниите потвърждават, че търсят директни продажби от инфлуенсър кампаниите си, а 71% от тях търсят лица, които най-естествено ще предадат посланията на техния бранд.

Пълният анализ може да намерите в доклада на MSL Sofia на influence.msl.bg.

За максимална ефективност на инфлуенсър кампаниите, MSL използва платформата Fluency, която позволява да се намерят най-подходящите лица и да се планира, изпълни и измери кампания с тях по предварително зададени параметри и цели. Fluency e олицетворение на творческия подход на MSL Sofia, воден от „Power Of One“ експертизата на Publicis Groupe.
 
За проучването:
Количественото потребителско проучване обхваща 600 респонденти на възраст 18 - 50 г., градско население, в онлайн среда. Анкетираните компании са представители на бизнеси от различни индустрии като фармацевтичен, финансов, производство, бързооборотен, ритейл, алкохол, телекомуникации, развлекателен, технологичен и козметичен. Анкетираните инфлуенсъри, известни личности и създатели на съдържание са отговаряли на въпроси в онлайн среда.


Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България за 2022 г.

Новини

  • 1

Анализи

  • Изчезващата държава България

    Към 2021-ва година страната ни е била на 36-то място на света по богатство на населението.

    Същевременно сме номер 1 от общо 200 държави по

  • Чий идол е Че Гевара?

    На 9 октомври 1967 година ЦРУ премахна Че Гевара в Боливия. Тази личност преди години ме интересуваше, защото изследвах злото, което беше Гевара, родено от 

  • Хайде да се вземем в ръце

    Напоследък все по-често и неволно си задавам следните въпроси:

    - Ако в двора ми имаше находище на ценни метали, бих ли дал на някой чужденец да

  • Подкрепяме ли “саможертвата”?

    Европейската комисия предлага маоистко-комунистически мерки в икономиката – таван на цените на природния газ и електроенергията, изземване на „свръхпечалби“ (такъв термин е малоумщина в свободната икономика)

  • Какви сигнали дава новият Британски кабинет?

    Наследничката на Борис Джонсън не е по-различна от него.

    Министърът на финансите е ултралиберален икономист.

    Родословието му е от Гана.

  • Нищо хубаво не следва от вдигане на данъците

    Нищо хубаво няма да видим, ако вместо финансова дисциплина при външно влошаване на стопанската конюнктура се разпищолим и заложим на вдигане на данъци и осигуровки

  • 1