• Кой спечели призовете в 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България“

    За 15-ти път в София бяха връчени наградите "Най-зелените компании в България“.Големият победител за 2025 година е "Би Ти Ви Медиа Груп" (bTV Media Group).Отличията бяха присъдени на официална церемония в столичния хотел "Интерконтинентал".
  • Нефролог: Главоболие, липса на концентрация, сънливост? Вероятно не пиете достатъчно вода

    Интервю с д-р Теодор Кускунов, нефролог.   Лятото е на прага ни и с покачването на температурите навременната и достатъчна хидратация вече не е просто препоръка, а неизменна част от всекидневието. Съвременни допитвания до лекари от различни специалности потвърждават това – според анкета на Credoweb, проведена по поръчка на „Девин“ ЕАД,
  • Иновации в интериора от Оргахим

    Spirit Infinity или когато стените оживяватВ съвременния свят интериорният дизайн се стреми да съчетава естетика, практичност и отговорност към околната среда. В тази посока премиум боята Spirit Infinity на Оргахим се откроява като иновативно решение, което преобразява и вдъхва нов живот на интериорните пространства. Създадена да съчетава естетика и практичност
  • Девин“ ЕАД представя DEVIN Bublz – нова натурална плодова свежест без излишни калории

    DEVIN Bublz е първата по рода си газирана напитка DEVIN с минерална вода от сърцето на Родопите. „Девин“ ЕАД пусна на българския пазар DEVIN Bublz – продуктова линия, която се откроява с комбинация от естествени съставки и добавени ползи в категорията на безалкохолните газирани напитки. Серията съчетава иновативен състав – минерална вода DEVIN
  • На арт събитие Lilly Drogerie показа как в Lilly всичко оживява

    Търговската верига за козметика и битова химия представи анимирани продукти за грижа и добро настроение   На 4-ти април във Vivacom Art Hall Lilly Drogerie събра представители на медиите, както и инфлуенсъри от света на модата и козметиката, за да им представи своята нова имиджова концепция „В Lilly всичко оживява“.
  • 9 от 10 лекари препоръчват минерална вода за по-добро здраве

    Тя се откроява с естествен произход, оптимален състав и чистота, според анкета на CredoWeb сред медицински специалисти По повод Световния ден на здравето специализираната дигитална платформа Credoweb споделя резултати от анкета, която изследва ролята на минералната вода в ежедневната грижа за здравето и в препоръките на лекарите към техните пациенти. Допитването
  • Старт на 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България"

    Започна кандидатстването в най-престижния конкурс за ESG шампиони и устойчиви лидери!Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България" 2025 стартира от 31 март 2025 г.Отново ще бъдат отличени най-устойчивите идеи и практики!
  • По-малко болнични дни, по-малко стрес - данни от ново проучване на хибридната работа

    Хибридната работа насърчава по-здравословна и по-продуктивна работна сила с по-малко болнични дни, по-малко стрес и подобрени резултати ● Ново проучване на International Workplace Group показва, че 36% от служителите ползват по-малко болнични в хибридния модел на работа● 70% от служителите изпитват по-малко здравословни състояния, свързани със стрес
  • 1 Кой спечели призовете в 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България“
  • 2 Нефролог: Главоболие, липса на концентрация, сънливост? Вероятно не пиете достатъчно вода
  • 3 Иновации в интериора от Оргахим
  • 4 Девин“ ЕАД представя DEVIN Bublz – нова натурална плодова свежест без излишни калории
  • 5 На арт събитие Lilly Drogerie показа как в Lilly всичко оживява
  • 6 9 от 10 лекари препоръчват минерална вода за по-добро здраве
  • 7 Старт на 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България"
  • 8 По-малко болнични дни, по-малко стрес - данни от ново проучване на хибридната работа
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Данните за религията в училище: По-скоро "за"

Темата заслужава наистина детайлно вглеждане, затова и не бързаме с оповестяването на такива резултати. Ще се опитам да направя по-цялостно проучване, но през това време много зачестиха питанията към мен,

Най-справедливо е тези "медии" да се издържат на частен принцип

Изумителни наглеци са грантовите соросоиди. Докато правителството на САЩ наливаше милиарди долари във фалшивите им медии, които бяха чисто и просто най-висока проба розовоболшевишка пропаганда, те ни убеждаваха колко десни

Защо Америка се откзва от евтината работна ръка

Интересен аспект от политиката на новата американска администрация. Чудех се, защо с тези депортации се търси прекъсване достъпа до евтина работна ръка. Нима Америка не иска точно да произвежда? Джей

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Маркетинг на позволението Сет Годин
Да превърнем непознатите в приятели, а приятелите в клиенти
 
Превърналата се вече в бизнес класика "Маркетинг на позволението" е сред Топ 100 на Amazon, както и на класацията на New York Times; обявена е за най-добра бизнес книга от Fortune.
  Превърналата се вече в бизнес класика Маркетинг на позволението е сред Топ 100 на Amazon, както и на класацията на New York Times; обявена е за най-добра бизнес книга от Fortune. Сет Годин е предприемач и автор на бестселъри, добили световна популярност. Той буквално е катализатор на промени. Книгите му наистина променят начина, по който възприемаме маркетинга и бизнеса. Сет е основател на Squidoo и на Yoyodyne, водеща компания за интерактивен директен маркетинг, купена от Yahoo! Business Week го нарича “абсолютният предприемач на Информационния век”. Блогът му е един от най-посещаваните и четени бизнес блогове: www.SethGodin.com.
 
Читателите, които искат да разберат начините, по които се осъществява конкуренцията в интерактивния свят на интернет сайтовете и средствата за автоматизирани продажби, нека останат с нас. Ако искате да избегнете заложения от електронната търговия капан, значи тази книга е точно за вас. Ако само искате да вникнете по-добре във видовете маркетингови взаимоотношения във века на интерактивността, продължавайте да четете.

Маркетингът на позволението е концепция, която дава възможност на маркетинг специалистите да оформят своето послание така, че потребителите с удоволствие да го възприемат.

Телевизионни реклами прекъсват любимото ни предаване, агенти на фирми не се колебаят да ни безпокоят, т.е. формите на традиционния начин на рекламиране се базират на идеята да откъснат вниманието ни от това, което правим в момента. Сет Годин нарича този подход маркетинг на прекъсването и твърди, че той отдавна не води до адекватни резултати.

Вместо да безпокоят потенциалните си клиенти, като прекъсват най-ценната им стока - тяхното време, - привържениците на маркетинга на позволението мотивират потребителите да приемат посланията им доброволно. Годин представя съвсем различен подход към рекламирането на стоки и услуги. Като осъществява контакт само с онези, които са проявили интерес и желание да получат повече информация за съответната стока, маркетингът на позволението помага на компаниите да установят дългосрочни взаимоотношения с клиентите си, да изградят доверие, да бъдат осведомени за търговската марка и чувствително да увеличат шансовете за продажба.

Тази виртуозна книга превърна Сет Годин в Гуруто на интернет маркетинга. Звучи банално, но това наистина е задължително четиво!
Том Питърс
 
 
Сет Годин е абсолютният предприемач на Информационния век.
Business Week

За да се справят с нарастващата надпревара за вниманието на потребителите, рекламистите имат нужда от великата концепция на Сет: маркетингът на позволението.
Лестър Вундерман, основател на агенцията Wunderman, известен като Бащата на директния маркетинг
 
Маркетингът на позволението е привилегията (не правото) да предоставяте очаквани, лични и адекватни послания на хора, които действително искат да ги получат. Тази концепция признава силата на клиентите да пренебрегнат маркетинга и приема, че най-прекият път към вниманието им е уважителното отношение.

Ключовата дума тук е внимание, защото ако клиентите решат да обърнат внимание, те ви плащат с нещо действително ценно. И няма как да поискат вниманието си обратно, в случай че променят мнението си. Вниманието е основен актив, който трябва да се цени, а не да се пилее.

За да практикувате маркетинг на позволението, трябва да сте търпеливи и смирени. Затова и толкова малко компании го използват умело. Най-добрият пряк път в този случай е “няма пряк път.”
 
Макар че книгата е написана през 1999 г. и някои от цитираните сайтове и компании вече не съществуват, анализът на начинът, по който потребителите реагират на рекламите, е все по-валиден именно днес. Сет Годин обяснява защо е важно да фокусираме усилията си върху потребителите, а не върху масовостта и масовизацията.

Категории: бизнес, маркетинг, реклама, брандинг, предприемачество, технологии

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1