• Кои са призьорите в Националния конкурс “Най-зелените компании в България” 2023?

    Голямата награда тази година грабна Лидл България. Отличието е резултат от устойчивия бизнес модел на компанията, цялостната ѝ социално отговорна политика и последователните ѝ действия в посока грижа за околната среда и обществото.Освен голямата награда, компанията получи и още седем други отличия.За трета година Президентът Румен Радев поздрави участниците в
  • Уверете се в качествата на питейната вода, която консумирате

    Гледната точка на експерта доц. д-р Гана Гечева, еколог, заместник-декан по научна и проектна дейност, Биологически факултет на ПУ „Паисий Хилендарски“ Когато избираме между чешмяна и бутилирана вода, трябва да имаме предвид, че първичната разлика между тях е единствено начинът, по който водата достига до хората.
  • „Дайхман търговия с обувки“ ЕООД увеличава оборота си за 2022 г. с почти 39%

    Кривата на растеж на „Дайхман търговия с обувки“ ЕООД сочи рязко нагоре. Оборотът през 2022 г. възлиза на 33,65 млн. лв. - ръст от 38,7% спрямо миналата фискална 2021 г. (24,26 млн. лв.). „С добрия резултат постигнахме с около 4,36 млн. лв. повече от продажбите през 2019 г., последната година, която
  • Започна 13-тото издание на  Националния конкурс "Най-зелените компании в България"

    Отново са предизвикани за участие най-устойчивите идеи и практики!Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2023”, организиран от b2b Media, се провежда през април 2023 г.Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на компании, общини, неправителствени организации, медии и конкретни личности за постигането на устойчиви цели
  • ПОК „Доверие” увеличава всички пожизнени пенсии и разсрочени пенсионни плащания за втора поредна година

    Считано от месец април на настоящата година, ПОК „Доверие” увеличава всички пожизнени пенсии и разсрочени пенсионни плащания, като, за периода от 1-ви април 2022 г. до 31-ви март 2023 г., увеличението на пожизнените пенсии е с 14.26% на годишна база, а на разсрочените плащания е с 8.5% на годишна база.
  • Обути в бяло с Deichmann

    Класическите бели сникъри оглавяват модните класации   Що се отнася до модерния стил, те несъмнено оглавяват модната топ класация. Така че не е учудващо, че 2023-та ще мине и под знака на повсеместния шум около белите сникъри! Семплите и удобни маратонки са истински универсални таланти в ежедневието и силни играчи
  • 13-тото издание на "Най-зелените компании в България" започва от 3 април 2023 година

    Отново предизвикваме най-устойчивите идеи и практики!Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2023" стартира на 3 април 2023 г.
  • Рисунките и приказките като част от диагностиката в Терапията на д-р Бах

    Как лесно да стигнем до детската душа ?Умението за рисуване при децата доста често върви успоредно с тяхното двигателно и психическо развитие.Още след навършване на първата си година детето проявява интерес към листа и следите,които молива остава по тях.То умело започва да драска в различни посоки, без да има представа
  • 1 Кои са призьорите в Националния конкурс “Най-зелените компании в България” 2023?
  • 2 Уверете се в качествата на питейната вода, която консумирате
  • 3 „Дайхман търговия с обувки“ ЕООД увеличава оборота си за 2022 г. с почти 39%
  • 4 Започна 13-тото издание на  Националния конкурс "Най-зелените компании в България"
  • 5 ПОК „Доверие” увеличава всички пожизнени пенсии и разсрочени пенсионни плащания за втора поредна година
  • 6 Обути в бяло с Deichmann
  • 7 13-тото издание на "Най-зелените компании в България" започва от 3 април 2023 година
  • 8 Рисунките и приказките като част от диагностиката в Терапията на д-р Бах
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

А дали всички носталгици са луди?

Когато се опитваме да критикуваме носталгията трябва да внимаваме да не изпаднем в същия тип психологически капани и клишета, които уж се опитваме да атакуваме. Този пост не е конкретно

Братя българи, иноватори, пионери в социалните науки!

Ние пре-измислихме демокрацията: логиката на представителната демокрация е да избереш политически лидери и партии, които да направят законодателно мнозинство в парламента, а то да излъчи изпълнителна власт, ерго правителство. Идеята

Колко хубаво ще стане с евроатлантическо правителство

Добре де, правим евроатлантическо правителство. Без гадовете, с които, така или иначе, не говорим. То какво трябва да свърши? Кои са приоритетите? Ето ги:1. Изпращаме всичкото си оръжие на Украйна

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Маркетинг на позволението Сет Годин
Да превърнем непознатите в приятели, а приятелите в клиенти
 
Превърналата се вече в бизнес класика "Маркетинг на позволението" е сред Топ 100 на Amazon, както и на класацията на New York Times; обявена е за най-добра бизнес книга от Fortune.
  Превърналата се вече в бизнес класика Маркетинг на позволението е сред Топ 100 на Amazon, както и на класацията на New York Times; обявена е за най-добра бизнес книга от Fortune. Сет Годин е предприемач и автор на бестселъри, добили световна популярност. Той буквално е катализатор на промени. Книгите му наистина променят начина, по който възприемаме маркетинга и бизнеса. Сет е основател на Squidoo и на Yoyodyne, водеща компания за интерактивен директен маркетинг, купена от Yahoo! Business Week го нарича “абсолютният предприемач на Информационния век”. Блогът му е един от най-посещаваните и четени бизнес блогове: www.SethGodin.com.
 
Читателите, които искат да разберат начините, по които се осъществява конкуренцията в интерактивния свят на интернет сайтовете и средствата за автоматизирани продажби, нека останат с нас. Ако искате да избегнете заложения от електронната търговия капан, значи тази книга е точно за вас. Ако само искате да вникнете по-добре във видовете маркетингови взаимоотношения във века на интерактивността, продължавайте да четете.

Маркетингът на позволението е концепция, която дава възможност на маркетинг специалистите да оформят своето послание така, че потребителите с удоволствие да го възприемат.

Телевизионни реклами прекъсват любимото ни предаване, агенти на фирми не се колебаят да ни безпокоят, т.е. формите на традиционния начин на рекламиране се базират на идеята да откъснат вниманието ни от това, което правим в момента. Сет Годин нарича този подход маркетинг на прекъсването и твърди, че той отдавна не води до адекватни резултати.

Вместо да безпокоят потенциалните си клиенти, като прекъсват най-ценната им стока - тяхното време, - привържениците на маркетинга на позволението мотивират потребителите да приемат посланията им доброволно. Годин представя съвсем различен подход към рекламирането на стоки и услуги. Като осъществява контакт само с онези, които са проявили интерес и желание да получат повече информация за съответната стока, маркетингът на позволението помага на компаниите да установят дългосрочни взаимоотношения с клиентите си, да изградят доверие, да бъдат осведомени за търговската марка и чувствително да увеличат шансовете за продажба.

Тази виртуозна книга превърна Сет Годин в Гуруто на интернет маркетинга. Звучи банално, но това наистина е задължително четиво!
Том Питърс
 
 
Сет Годин е абсолютният предприемач на Информационния век.
Business Week

За да се справят с нарастващата надпревара за вниманието на потребителите, рекламистите имат нужда от великата концепция на Сет: маркетингът на позволението.
Лестър Вундерман, основател на агенцията Wunderman, известен като Бащата на директния маркетинг
 
Маркетингът на позволението е привилегията (не правото) да предоставяте очаквани, лични и адекватни послания на хора, които действително искат да ги получат. Тази концепция признава силата на клиентите да пренебрегнат маркетинга и приема, че най-прекият път към вниманието им е уважителното отношение.

Ключовата дума тук е внимание, защото ако клиентите решат да обърнат внимание, те ви плащат с нещо действително ценно. И няма как да поискат вниманието си обратно, в случай че променят мнението си. Вниманието е основен актив, който трябва да се цени, а не да се пилее.

За да практикувате маркетинг на позволението, трябва да сте търпеливи и смирени. Затова и толкова малко компании го използват умело. Най-добрият пряк път в този случай е “няма пряк път.”
 
Макар че книгата е написана през 1999 г. и някои от цитираните сайтове и компании вече не съществуват, анализът на начинът, по който потребителите реагират на рекламите, е все по-валиден именно днес. Сет Годин обяснява защо е важно да фокусираме усилията си върху потребителите, а не върху масовостта и масовизацията.

Категории: бизнес, маркетинг, реклама, брандинг, предприемачество, технологии

Новини

  • 1

Анализи

  • 1