• Международният финансов форум NEXT DiFi ще е на 23 октомври 2023

    Събитието ще се проведе в OfficeX София, Зала Planet SchwarzСпециалното VIII издание на международния финансов форум NEXT DiFi ще се състои на 23-и октомври 2023 г и за първи път ще започне с лидерска закуска между ръководителите на банкови и небанкови институции у нас. Очаква се на срещата на върха
  • Отново на училище с Deichmann

    Deichmann представя тенденциите за новия учебен сезон Въпреки че се усеща сякаш лятото току-що е започнало, дните вече стават все по-къси, а ваканцията неусетно приключи. Във всяко ново начало има магия, така че началото на новата учебна година е вълнуващо преживяване както за децата и тийнейджърите, така и за младежите, които
  • България с 4 медала от олимпиадата по информатика - eJOI 2023

    Националите ни се състезаваха с 96 участници от 24 държави Приключи 7. Европейска младежка олимпиада по информатика - eJOI 2023 с домакин Кутаиси, Грузия. В олимпиадата  участие взеха 96 младежи от 24 държави, а българският отбор спечели 4 медала.
  • Газираната минерална вода - естественият отговор на подсладените напитки

    Четете етикета на бутилката, за да сте сигурни, че купувате продукт с натурален произход Ползите и необходимостта от натуралната минерална вода през лятото са доказани с времето и специалистите са категорични, че тя трябва да е наш постоянен спътник в жегите. Естественият й произход, специфична минерализация и уникален баланс я правят
  • Дванадесетокласници показаха своите знания и таланти по време на MultiTalent Quest 2023 в АУБ

    AUBG MultiTalent Quest 2023 предостави трибуна на 64 дванадесетокласници от цяла България да покажат своите знания и умения. Състезанието, което традиционно се организира от отдел „Прием студенти“ на Американския университет в България (АУБ), събра в кампуса в Благоевград общността на АУБ – настоящи и бъдещи студенти, възпитаници, преподаватели и служители – за
  • Каква е вредата от нитратите в питейната вода?

    Високото им съдържание е един от най-големите проблеми за Европа от десетилетия Замърсяването на питейните води крие своите ежедневни заплахи за здравето на човека, а един от най-големите проблеми в тази връзка е високото съдържание на нитрати. Това е проблем, с който редица държави и международни организации се борят от
  • Остават десет дни до крайния срок за кандидатстване за пълна стипендия за социални предприемачи

    NOVA ЕМВА Scholarship, учредена от АУБ и NOVA, отбелязва 20-годишнината на Executive МВА програмата на университета По-малко от две седмици остават до крайния срок за кандидатстване за първата по рода си у нас пълна стипендия за социални предприемачи. Тя се предоставя от NOVA и Executive MBA (EMBA, магистратура за ръководни
  • 4 медала за България от Международната олимпиада по информатика 2023

    Националите ни се състезаваха с 360 участници от 90 държави, Националният отбор на България спечели 4 бронзови медала от 35-ата Международна олимпиада по информатика в Унгария (IOI 2023). Националите ни се състезаваха с 360 участници от 90 държави и за поредна година утвърдиха мястото на България на световната ИТ сцена.Отборът
  • 1 Международният финансов форум NEXT DiFi ще е на 23 октомври 2023
  • 2 Отново на училище с Deichmann
  • 3 България с 4 медала от олимпиадата по информатика - eJOI 2023
  • 4 Газираната минерална вода - естественият отговор на подсладените напитки
  • 5 Дванадесетокласници показаха своите знания и таланти по време на MultiTalent Quest 2023 в АУБ
  • 6 Каква е вредата от нитратите в питейната вода?
  • 7 Остават десет дни до крайния срок за кандидатстване за пълна стипендия за социални предприемачи
  • 8 4 медала за България от Международната олимпиада по информатика 2023
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Колко дребни са дребните престъпления у нас?

Данни за броя ранени и убити от полицията в рамките на една година в някои държави: В САЩ 250 000 са ранени в резултат от полицейска стрелба, а 1096 убити.

Болестта не е в неравенството, а в егалитаризмът или уеднаквяването

Преди десетина години Владимир Буковски нарече политкоректността "нова, по-злобна форма на марксизма". Става все по-прав. След краха на нацизма политическият спектър на света се измести наляво, писа той, и донякъде

Нека проверим има ли “война по пътищата”

От известно време всички медии ни проглушават ушите с т.нар. "война по пътищата". Настоява се и се приемат все по драстични санкции. Във връзка с това имам молба, може ли

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Маркетинг на позволението Сет Годин
Да превърнем непознатите в приятели, а приятелите в клиенти
 
Превърналата се вече в бизнес класика "Маркетинг на позволението" е сред Топ 100 на Amazon, както и на класацията на New York Times; обявена е за най-добра бизнес книга от Fortune.
  Превърналата се вече в бизнес класика Маркетинг на позволението е сред Топ 100 на Amazon, както и на класацията на New York Times; обявена е за най-добра бизнес книга от Fortune. Сет Годин е предприемач и автор на бестселъри, добили световна популярност. Той буквално е катализатор на промени. Книгите му наистина променят начина, по който възприемаме маркетинга и бизнеса. Сет е основател на Squidoo и на Yoyodyne, водеща компания за интерактивен директен маркетинг, купена от Yahoo! Business Week го нарича “абсолютният предприемач на Информационния век”. Блогът му е един от най-посещаваните и четени бизнес блогове: www.SethGodin.com.
 
Читателите, които искат да разберат начините, по които се осъществява конкуренцията в интерактивния свят на интернет сайтовете и средствата за автоматизирани продажби, нека останат с нас. Ако искате да избегнете заложения от електронната търговия капан, значи тази книга е точно за вас. Ако само искате да вникнете по-добре във видовете маркетингови взаимоотношения във века на интерактивността, продължавайте да четете.

Маркетингът на позволението е концепция, която дава възможност на маркетинг специалистите да оформят своето послание така, че потребителите с удоволствие да го възприемат.

Телевизионни реклами прекъсват любимото ни предаване, агенти на фирми не се колебаят да ни безпокоят, т.е. формите на традиционния начин на рекламиране се базират на идеята да откъснат вниманието ни от това, което правим в момента. Сет Годин нарича този подход маркетинг на прекъсването и твърди, че той отдавна не води до адекватни резултати.

Вместо да безпокоят потенциалните си клиенти, като прекъсват най-ценната им стока - тяхното време, - привържениците на маркетинга на позволението мотивират потребителите да приемат посланията им доброволно. Годин представя съвсем различен подход към рекламирането на стоки и услуги. Като осъществява контакт само с онези, които са проявили интерес и желание да получат повече информация за съответната стока, маркетингът на позволението помага на компаниите да установят дългосрочни взаимоотношения с клиентите си, да изградят доверие, да бъдат осведомени за търговската марка и чувствително да увеличат шансовете за продажба.

Тази виртуозна книга превърна Сет Годин в Гуруто на интернет маркетинга. Звучи банално, но това наистина е задължително четиво!
Том Питърс
 
 
Сет Годин е абсолютният предприемач на Информационния век.
Business Week

За да се справят с нарастващата надпревара за вниманието на потребителите, рекламистите имат нужда от великата концепция на Сет: маркетингът на позволението.
Лестър Вундерман, основател на агенцията Wunderman, известен като Бащата на директния маркетинг
 
Маркетингът на позволението е привилегията (не правото) да предоставяте очаквани, лични и адекватни послания на хора, които действително искат да ги получат. Тази концепция признава силата на клиентите да пренебрегнат маркетинга и приема, че най-прекият път към вниманието им е уважителното отношение.

Ключовата дума тук е внимание, защото ако клиентите решат да обърнат внимание, те ви плащат с нещо действително ценно. И няма как да поискат вниманието си обратно, в случай че променят мнението си. Вниманието е основен актив, който трябва да се цени, а не да се пилее.

За да практикувате маркетинг на позволението, трябва да сте търпеливи и смирени. Затова и толкова малко компании го използват умело. Най-добрият пряк път в този случай е “няма пряк път.”
 
Макар че книгата е написана през 1999 г. и някои от цитираните сайтове и компании вече не съществуват, анализът на начинът, по който потребителите реагират на рекламите, е все по-валиден именно днес. Сет Годин обяснява защо е важно да фокусираме усилията си върху потребителите, а не върху масовостта и масовизацията.

Категории: бизнес, маркетинг, реклама, брандинг, предприемачество, технологии

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1