• Яков Младеновски: „Щастлив съм, когато реша сложна математическа задача и спечеля медал“

    Яков Младеновски е едва десет годишен, а вече има безброй медали и грамоти зад гърба си. Изключително интелигентно момче, което още 5 годишно започва усилено да се интересува от математически и логически задачи. Родителите му са безкрайно изненадани, понеже никой от тях не е математик и на шега решават да
  • От 9 януари стартират Годишните награди Employer Branding Awards 2023

    Най-добрите работодатели влизат за шести път в надпревара за Employer Branding AwardsГодишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд! За иновациите в управлението на талантите, за новите успешни стратегии в HR. 
  • Deichmann представя блестяща празнична колекция

    Празничният сезон започва и с него идва цял набор от красиви обувки с ток, които носят елегантност и много настроение! Защото дали на Коледа или на Нова година, на офис парти, клубна вечер или официална вечеря... сега вече можем да си позволим малко повече блясък и стил. Тазгодишната празнична колекция
  • Гълъб Донев: Талантливите хора търсят нови модели, нови посоки и са перфекционисти

    Пазарът на труда в България трябва да възприема всеки човек като талант и да гледа на „битката за таланти“ като на най-желаната свръхпечалба. Това послание отправи министър-председателят Гълъб Донев при откриването на шестото издание на международния форум „Битката за талантите”, организиран от b2b Media. Събитието събира днес в София част
  • 15 млн. лева са похарчили за година българите за разкрасителни услуги през водещата онлайн платформа за бюти резервации у нас

    Потребителите на водещата платформа за онлайн бюти резервации у нас достигнаха 115 хил., общата стойност на ползваните услуги – 15 млн. лева на година36 лева е средната сметка при коафьора в големите градове, за нокти – с 1 лев повече, показват данни на studio24Декемврийските празници и първият учебен ден са пиковете в
  • Министър-председателят ще открие международния форум “Битката за талантите” 2022

    Най-добрите работодатели ще представят своите стратегии за Employer Branding на събитието, организирано от b2b Media в Новотел София на 13 декември от 14 часа. Точно в 14 часа министър-председателят Гълъб Донев ще открие официално шестото издание на международния форум “Битката за талантите”.
  • Наближава ново издание на международния форум “Битката за талантите”

    Най-добрите работодатели ще представят своите стратегии за Employer Branding на събитието, организирано от b2b Media. Международни участници, две проучвания и звезден екип от говорители се включват в шестото издание на форума, което ще се проведе на 13 декември в София. Динамична прорама и разнообразие от теми са предвидени в програмата
  • Безопасно и приятно пътуване за вашите домашни любимци и животни

    Как да организираме превоза им при пътувания на по-далечни дестинации? Докато пътуват, едно от основните притеснения на собствениците на домашни любимци е как да организират и техния транспорт. Ако дестинацията е сравнително близо, кучета, котки или други малки животни могат да бъдат превозени с кола. Но когато става въпрос за
  • 1 Яков Младеновски: „Щастлив съм, когато реша сложна математическа задача и спечеля медал“
  • 2 От 9 януари стартират Годишните награди Employer Branding Awards 2023
  • 3 Deichmann представя блестяща празнична колекция
  • 4 Гълъб Донев: Талантливите хора търсят нови модели, нови посоки и са перфекционисти
  • 5 15 млн. лева са похарчили за година българите за разкрасителни услуги през водещата онлайн платформа за бюти резервации у нас
  • 6 Министър-председателят ще открие международния форум “Битката за талантите” 2022
  • 7 Наближава ново издание на международния форум “Битката за талантите”
  • 8 Безопасно и приятно пътуване за вашите домашни любимци и животни
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Светът задълбава в икономическа криза

Светът влиза в период на трайно висока инфлация - поне 2-3 години. Толкова ще е и изразената криза в Европа - тази зима е тежка за индустрия на Стария континент, но догодина

КОЙ печели най-много от войната между Русия и Украйна!?

Норвегия прави луди пари от износ на нефт и газ към Европа през 2022 г. Освен това правителството планира приходите им да скочат с още 18% до 131 милиарда долара

Колективен Ам-Гъл страда за машинния "Май Прешъс"

Спрях да се чудя защо горещо подкрепящите третия пол изпадат в ужас от втория начин на гласуване. Който всъщност е първият, понеже става думаза хартиената бюлетина. Защо е целият "този

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Маркетинг на позволението Сет Годин
Да превърнем непознатите в приятели, а приятелите в клиенти
 
Превърналата се вече в бизнес класика "Маркетинг на позволението" е сред Топ 100 на Amazon, както и на класацията на New York Times; обявена е за най-добра бизнес книга от Fortune.
  Превърналата се вече в бизнес класика Маркетинг на позволението е сред Топ 100 на Amazon, както и на класацията на New York Times; обявена е за най-добра бизнес книга от Fortune. Сет Годин е предприемач и автор на бестселъри, добили световна популярност. Той буквално е катализатор на промени. Книгите му наистина променят начина, по който възприемаме маркетинга и бизнеса. Сет е основател на Squidoo и на Yoyodyne, водеща компания за интерактивен директен маркетинг, купена от Yahoo! Business Week го нарича “абсолютният предприемач на Информационния век”. Блогът му е един от най-посещаваните и четени бизнес блогове: www.SethGodin.com.
 
Читателите, които искат да разберат начините, по които се осъществява конкуренцията в интерактивния свят на интернет сайтовете и средствата за автоматизирани продажби, нека останат с нас. Ако искате да избегнете заложения от електронната търговия капан, значи тази книга е точно за вас. Ако само искате да вникнете по-добре във видовете маркетингови взаимоотношения във века на интерактивността, продължавайте да четете.

Маркетингът на позволението е концепция, която дава възможност на маркетинг специалистите да оформят своето послание така, че потребителите с удоволствие да го възприемат.

Телевизионни реклами прекъсват любимото ни предаване, агенти на фирми не се колебаят да ни безпокоят, т.е. формите на традиционния начин на рекламиране се базират на идеята да откъснат вниманието ни от това, което правим в момента. Сет Годин нарича този подход маркетинг на прекъсването и твърди, че той отдавна не води до адекватни резултати.

Вместо да безпокоят потенциалните си клиенти, като прекъсват най-ценната им стока - тяхното време, - привържениците на маркетинга на позволението мотивират потребителите да приемат посланията им доброволно. Годин представя съвсем различен подход към рекламирането на стоки и услуги. Като осъществява контакт само с онези, които са проявили интерес и желание да получат повече информация за съответната стока, маркетингът на позволението помага на компаниите да установят дългосрочни взаимоотношения с клиентите си, да изградят доверие, да бъдат осведомени за търговската марка и чувствително да увеличат шансовете за продажба.

Тази виртуозна книга превърна Сет Годин в Гуруто на интернет маркетинга. Звучи банално, но това наистина е задължително четиво!
Том Питърс
 
 
Сет Годин е абсолютният предприемач на Информационния век.
Business Week

За да се справят с нарастващата надпревара за вниманието на потребителите, рекламистите имат нужда от великата концепция на Сет: маркетингът на позволението.
Лестър Вундерман, основател на агенцията Wunderman, известен като Бащата на директния маркетинг
 
Маркетингът на позволението е привилегията (не правото) да предоставяте очаквани, лични и адекватни послания на хора, които действително искат да ги получат. Тази концепция признава силата на клиентите да пренебрегнат маркетинга и приема, че най-прекият път към вниманието им е уважителното отношение.

Ключовата дума тук е внимание, защото ако клиентите решат да обърнат внимание, те ви плащат с нещо действително ценно. И няма как да поискат вниманието си обратно, в случай че променят мнението си. Вниманието е основен актив, който трябва да се цени, а не да се пилее.

За да практикувате маркетинг на позволението, трябва да сте търпеливи и смирени. Затова и толкова малко компании го използват умело. Най-добрият пряк път в този случай е “няма пряк път.”
 
Макар че книгата е написана през 1999 г. и някои от цитираните сайтове и компании вече не съществуват, анализът на начинът, по който потребителите реагират на рекламите, е все по-валиден именно днес. Сет Годин обяснява защо е важно да фокусираме усилията си върху потребителите, а не върху масовостта и масовизацията.

Категории: бизнес, маркетинг, реклама, брандинг, предприемачество, технологии

Новини

  • 1

Анализи

  • Защо критикувам политиката на Запада?

    Винаги ми е било странно, когато някой подметне «Ти нали живееш в Лондон, защо критикуваш политиката на Запада?» Странно ми е, защото тези хора не

  • Прах и комсомолщина във финансите

    България (заради валутния борд) е едно от последните места с реално независима централна банка.

    (Какъв парадокс - бордът те прави независим. Ограничението е сила.)

  • Изчезващата държава България

    Към 2021-ва година страната ни е била на 36-то място на света по богатство на населението.

    Същевременно сме номер 1 от общо 200 държави по

  • Чий идол е Че Гевара?

    На 9 октомври 1967 година ЦРУ премахна Че Гевара в Боливия. Тази личност преди години ме интересуваше, защото изследвах злото, което беше Гевара, родено от 

  • Хайде да се вземем в ръце

    Напоследък все по-често и неволно си задавам следните въпроси:

    - Ако в двора ми имаше находище на ценни метали, бих ли дал на някой чужденец да

  • Подкрепяме ли “саможертвата”?

    Европейската комисия предлага маоистко-комунистически мерки в икономиката – таван на цените на природния газ и електроенергията, изземване на „свръхпечалби“ (такъв термин е малоумщина в свободната икономика)

  • 1