• Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

    Събитието поставя акцент върху дългосрочната подкрепа за жените – със знание, мрежа и специално създаденото приложение findependent app  Остават броени дни до първата по рода си в България голяма конференция, посветена на финансовата независимост на жените – From Zero to Hero Summit. Тя ще се проведе на 18 септември в Planet Schwarz
  • „София-Истанбул: мост на изкуството. Творби с истории на българо-турски художници": Нов културен проект между София и Истанбул стартира с изложба през декември

    ● От 4 декември 2025 г. до 3 януари 2026 г.  в галерията на СБХ на ул. „Шипка“ 6 ценителите на изкуството ще имат възможност да видят и закупят произведения  над 20 художници и скулптори с българо-турски произход.● Проектът е съвместна инициатива на Аукционна къща „Енакор“ и Съюза на българските художници,
  • Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    За втора година b2b Media провежда уникалната инциатива - Годишните награди за финансови иновации. Кандидатстването ще се проведе в периода 9 септември – 3 октомври 2025 г. А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор

    Някои дружества дори въвеждат платен отпуск за срещи, както и месечен бонус за същата цел   След години на преобладаващо дигитална свързаност и социализация през екрани, започва да се наблюдава една неочаквана, но логична тенденция – работодатели от различни краища на света подкрепят служителите си в търсенето на партньори. Тази промяна
  • Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа

    Чарът на лятото е в откриването на неподозираната природна красота, особено сред прохладата на планината. Чували ли сте за тази мистично красива дестинация в Родопите? „Родопските Чаирски езера са сред любимите ми места“, разказва Елена Иванова, любител на бягствата в природата и автор на популярния блог „Друми в думи“. „Те
  • Българинът Стефан Иванов на прага на три световни рекорда

    Българският финансист и предприемач Стефан Иванов е на път да влезе в историята с три нови рекорда на Гинес. Той бе част от четиричленния екипаж „Неукротимите“ (Untamed), който на 21 юли успешно завърши първата отборна океанска гребна експедиция от континентална Австралия до континентална Африка. Сред рекордите на Гинес, които експедицията очаква
  • “MADE IN EU” СЪС СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА ВЪВ ВЕНЕЦИЯ

    „Made In EU“, най-новият филм на режисьора Стефан Командарев ще има своята световна премиера на Международния филмов фестивал във Венеция. Създаден през 1932 година, той е най-старият кинофестивал в света и един от трите най-престижни наред с фестивалите в Кан и Берлин. „Made In EU“ е в секцията „Spotlight”, която включва
  • Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025

    В 11-тото издание на специалния ежегоден конкурс b2b Media Awards се включиха стотици проекти и кампании, които показаха забележителни постижения и резултати.Голямата награда за иновативно развитие на бизнес организация бе присъдена за втора поредна година на Уникредит Булбанк. В изключително конкурентната категория Иновативна компания на годината призовете бяха за Пощенска
  • 1 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • 2 „София-Истанбул: мост на изкуството. Творби с истории на българо-турски художници": Нов културен проект между София и Истанбул стартира с изложба през декември
  • 3 Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 4 Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор
  • 5 Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа
  • 6 Българинът Стефан Иванов на прага на три световни рекорда
  • 7 “MADE IN EU” СЪС СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА ВЪВ ВЕНЕЦИЯ
  • 8 Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
Цветове и радост от живота на всяка крачка: розово, оранжево, зелено, синьо или ярко червено – актуалната пролетна кампания „Colorful Life“ на DEICHMANN представя една цветна колекция с различни модели – от сникъри през обувки с висок ток до лоуфъри, и създава копнеж по слънцето и топлото време. Тя е продължение на успешната есенно-зимна кампания „Love the shoe. And the price.“.

DEICHMANN и рекламна агенция Jung von Matt изпращат мрачната зима с ярки наситени цветове и посрещат пролетното пробуждане. Женствени, смели, самоуверени и преди всичко цветни. Цветни и екстравагантни визии внасят добро настроение по улиците и съчетават стилната мода с ниските цени на DEICHMANN. Модна постановка с невероятни снимки и с едно леко намигване. Посланието: в DEICHMANN актуалните модни визии са достъпни за всеки, а цените на обувките са също толкова невероятни, колкото и рекламните снимки. Слоганът „Love the shoe. And the price.“ набляга на добре познатото атрактивно съотношение между цена и качество на най-голямата фирма за търговия с обувки в Европа.

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
 
За настоящата кампания DEICHMANN отново си сътрудничи с Jung von Matt SAGA, които са известни със своя хумористичен подход. Хамбургската агенция вече успя да проектира и реализира модната кампания есен/зима 2022 г. Фокусът на сътрудничеството ни е стратегията за засилване и укрепване на възприятието, че DEICHMANN притежава модна компетентност и предлага качествени продукти на достъпни цени. Целта: да направим марката още по-значима и популярна и сред модно ориентираните целеви групи.

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
 
„Радваме се да продължим сътрудничеството си с Jung von Matt SAGA и да надграждаме от предходната успешна кампания“, казва Сабине Зантис, главен маркетинг мениджър на DEICHMANN. „Очаквайте с нетърпение: тази реклама няма да е последният път, в който показваме на хората, че могат да имат модерни обувки от DEICHMANN на невероятно добра цена.“
 
Кампанията „Colorful Life“ включва телевизионна реклама, онлайн видео, социални мрежи и POS материали. Представянето се състои от телевизионен клип, онлайн формати и формати за социалните мрежи, материали за POS и дисплей банери.

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1