• Кои са призьорите в Националния конкурс “Най-зелените компании в България” 2023?

    Голямата награда тази година грабна Лидл България. Отличието е резултат от устойчивия бизнес модел на компанията, цялостната ѝ социално отговорна политика и последователните ѝ действия в посока грижа за околната среда и обществото.Освен голямата награда, компанията получи и още седем други отличия.За трета година Президентът Румен Радев поздрави участниците в
  • Уверете се в качествата на питейната вода, която консумирате

    Гледната точка на експерта доц. д-р Гана Гечева, еколог, заместник-декан по научна и проектна дейност, Биологически факултет на ПУ „Паисий Хилендарски“ Когато избираме между чешмяна и бутилирана вода, трябва да имаме предвид, че първичната разлика между тях е единствено начинът, по който водата достига до хората.
  • „Дайхман търговия с обувки“ ЕООД увеличава оборота си за 2022 г. с почти 39%

    Кривата на растеж на „Дайхман търговия с обувки“ ЕООД сочи рязко нагоре. Оборотът през 2022 г. възлиза на 33,65 млн. лв. - ръст от 38,7% спрямо миналата фискална 2021 г. (24,26 млн. лв.). „С добрия резултат постигнахме с около 4,36 млн. лв. повече от продажбите през 2019 г., последната година, която
  • Започна 13-тото издание на  Националния конкурс "Най-зелените компании в България"

    Отново са предизвикани за участие най-устойчивите идеи и практики!Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2023”, организиран от b2b Media, се провежда през април 2023 г.Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на компании, общини, неправителствени организации, медии и конкретни личности за постигането на устойчиви цели
  • ПОК „Доверие” увеличава всички пожизнени пенсии и разсрочени пенсионни плащания за втора поредна година

    Считано от месец април на настоящата година, ПОК „Доверие” увеличава всички пожизнени пенсии и разсрочени пенсионни плащания, като, за периода от 1-ви април 2022 г. до 31-ви март 2023 г., увеличението на пожизнените пенсии е с 14.26% на годишна база, а на разсрочените плащания е с 8.5% на годишна база.
  • Обути в бяло с Deichmann

    Класическите бели сникъри оглавяват модните класации   Що се отнася до модерния стил, те несъмнено оглавяват модната топ класация. Така че не е учудващо, че 2023-та ще мине и под знака на повсеместния шум около белите сникъри! Семплите и удобни маратонки са истински универсални таланти в ежедневието и силни играчи
  • 13-тото издание на "Най-зелените компании в България" започва от 3 април 2023 година

    Отново предизвикваме най-устойчивите идеи и практики!Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2023" стартира на 3 април 2023 г.
  • Рисунките и приказките като част от диагностиката в Терапията на д-р Бах

    Как лесно да стигнем до детската душа ?Умението за рисуване при децата доста често върви успоредно с тяхното двигателно и психическо развитие.Още след навършване на първата си година детето проявява интерес към листа и следите,които молива остава по тях.То умело започва да драска в различни посоки, без да има представа
  • 1 Кои са призьорите в Националния конкурс “Най-зелените компании в България” 2023?
  • 2 Уверете се в качествата на питейната вода, която консумирате
  • 3 „Дайхман търговия с обувки“ ЕООД увеличава оборота си за 2022 г. с почти 39%
  • 4 Започна 13-тото издание на  Националния конкурс "Най-зелените компании в България"
  • 5 ПОК „Доверие” увеличава всички пожизнени пенсии и разсрочени пенсионни плащания за втора поредна година
  • 6 Обути в бяло с Deichmann
  • 7 13-тото издание на "Най-зелените компании в България" започва от 3 април 2023 година
  • 8 Рисунките и приказките като част от диагностиката в Терапията на д-р Бах
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

А дали всички носталгици са луди?

Когато се опитваме да критикуваме носталгията трябва да внимаваме да не изпаднем в същия тип психологически капани и клишета, които уж се опитваме да атакуваме. Този пост не е конкретно

Братя българи, иноватори, пионери в социалните науки!

Ние пре-измислихме демокрацията: логиката на представителната демокрация е да избереш политически лидери и партии, които да направят законодателно мнозинство в парламента, а то да излъчи изпълнителна власт, ерго правителство. Идеята

Колко хубаво ще стане с евроатлантическо правителство

Добре де, правим евроатлантическо правителство. Без гадовете, с които, така или иначе, не говорим. То какво трябва да свърши? Кои са приоритетите? Ето ги:1. Изпращаме всичкото си оръжие на Украйна

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
Цветове и радост от живота на всяка крачка: розово, оранжево, зелено, синьо или ярко червено – актуалната пролетна кампания „Colorful Life“ на DEICHMANN представя една цветна колекция с различни модели – от сникъри през обувки с висок ток до лоуфъри, и създава копнеж по слънцето и топлото време. Тя е продължение на успешната есенно-зимна кампания „Love the shoe. And the price.“.

DEICHMANN и рекламна агенция Jung von Matt изпращат мрачната зима с ярки наситени цветове и посрещат пролетното пробуждане. Женствени, смели, самоуверени и преди всичко цветни. Цветни и екстравагантни визии внасят добро настроение по улиците и съчетават стилната мода с ниските цени на DEICHMANN. Модна постановка с невероятни снимки и с едно леко намигване. Посланието: в DEICHMANN актуалните модни визии са достъпни за всеки, а цените на обувките са също толкова невероятни, колкото и рекламните снимки. Слоганът „Love the shoe. And the price.“ набляга на добре познатото атрактивно съотношение между цена и качество на най-голямата фирма за търговия с обувки в Европа.

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
 
За настоящата кампания DEICHMANN отново си сътрудничи с Jung von Matt SAGA, които са известни със своя хумористичен подход. Хамбургската агенция вече успя да проектира и реализира модната кампания есен/зима 2022 г. Фокусът на сътрудничеството ни е стратегията за засилване и укрепване на възприятието, че DEICHMANN притежава модна компетентност и предлага качествени продукти на достъпни цени. Целта: да направим марката още по-значима и популярна и сред модно ориентираните целеви групи.

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
 
„Радваме се да продължим сътрудничеството си с Jung von Matt SAGA и да надграждаме от предходната успешна кампания“, казва Сабине Зантис, главен маркетинг мениджър на DEICHMANN. „Очаквайте с нетърпение: тази реклама няма да е последният път, в който показваме на хората, че могат да имат модерни обувки от DEICHMANN на невероятно добра цена.“
 
Кампанията „Colorful Life“ включва телевизионна реклама, онлайн видео, социални мрежи и POS материали. Представянето се състои от телевизионен клип, онлайн формати и формати за социалните мрежи, материали за POS и дисплей банери.

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове

Новини

  • 1

Анализи

  • 1