• Нефролог: Главоболие, липса на концентрация, сънливост? Вероятно не пиете достатъчно вода

    Интервю с д-р Теодор Кускунов, нефролог.   Лятото е на прага ни и с покачването на температурите навременната и достатъчна хидратация вече не е просто препоръка, а неизменна част от всекидневието. Съвременни допитвания до лекари от различни специалности потвърждават това – според анкета на Credoweb, проведена по поръчка на „Девин“ ЕАД,
  • Иновации в интериора от Оргахим

    Spirit Infinity или когато стените оживяватВ съвременния свят интериорният дизайн се стреми да съчетава естетика, практичност и отговорност към околната среда. В тази посока премиум боята Spirit Infinity на Оргахим се откроява като иновативно решение, което преобразява и вдъхва нов живот на интериорните пространства. Създадена да съчетава естетика и практичност
  • Девин“ ЕАД представя DEVIN Bublz – нова натурална плодова свежест без излишни калории

    DEVIN Bublz е първата по рода си газирана напитка DEVIN с минерална вода от сърцето на Родопите. „Девин“ ЕАД пусна на българския пазар DEVIN Bublz – продуктова линия, която се откроява с комбинация от естествени съставки и добавени ползи в категорията на безалкохолните газирани напитки. Серията съчетава иновативен състав – минерална вода DEVIN
  • На арт събитие Lilly Drogerie показа как в Lilly всичко оживява

    Търговската верига за козметика и битова химия представи анимирани продукти за грижа и добро настроение   На 4-ти април във Vivacom Art Hall Lilly Drogerie събра представители на медиите, както и инфлуенсъри от света на модата и козметиката, за да им представи своята нова имиджова концепция „В Lilly всичко оживява“.
  • 9 от 10 лекари препоръчват минерална вода за по-добро здраве

    Тя се откроява с естествен произход, оптимален състав и чистота, според анкета на CredoWeb сред медицински специалисти По повод Световния ден на здравето специализираната дигитална платформа Credoweb споделя резултати от анкета, която изследва ролята на минералната вода в ежедневната грижа за здравето и в препоръките на лекарите към техните пациенти. Допитването
  • Старт на 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България"

    Започна кандидатстването в най-престижния конкурс за ESG шампиони и устойчиви лидери!Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България" 2025 стартира от 31 март 2025 г.Отново ще бъдат отличени най-устойчивите идеи и практики!
  • По-малко болнични дни, по-малко стрес - данни от ново проучване на хибридната работа

    Хибридната работа насърчава по-здравословна и по-продуктивна работна сила с по-малко болнични дни, по-малко стрес и подобрени резултати ● Ново проучване на International Workplace Group показва, че 36% от служителите ползват по-малко болнични в хибридния модел на работа● 70% от служителите изпитват по-малко здравословни състояния, свързани със стрес
  • Софийската филхармония с първи концерт в Театър „Шанз-Елизе” – Париж

    Националният оркестър на България стъпва на нова престижна сцена – Театър „Шанз-Елизе” – Париж. На 27 март оркестърът под палката на Микеланджело Маца ще съпровожда Пучини гала с Анна Нетребко и Юсиф Ейвазов във френската столица.Поканата за този гастрол дойде след убедителното представяне на оркестъра на фестивала „Masters of Classic” в Букурещ
  • 1 Нефролог: Главоболие, липса на концентрация, сънливост? Вероятно не пиете достатъчно вода
  • 2 Иновации в интериора от Оргахим
  • 3 Девин“ ЕАД представя DEVIN Bublz – нова натурална плодова свежест без излишни калории
  • 4 На арт събитие Lilly Drogerie показа как в Lilly всичко оживява
  • 5 9 от 10 лекари препоръчват минерална вода за по-добро здраве
  • 6 Старт на 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България"
  • 7 По-малко болнични дни, по-малко стрес - данни от ново проучване на хибридната работа
  • 8 Софийската филхармония с първи концерт в Театър „Шанз-Елизе” – Париж
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Данните за религията в училище: По-скоро "за"

Темата заслужава наистина детайлно вглеждане, затова и не бързаме с оповестяването на такива резултати. Ще се опитам да направя по-цялостно проучване, но през това време много зачестиха питанията към мен,

Най-справедливо е тези "медии" да се издържат на частен принцип

Изумителни наглеци са грантовите соросоиди. Докато правителството на САЩ наливаше милиарди долари във фалшивите им медии, които бяха чисто и просто най-висока проба розовоболшевишка пропаганда, те ни убеждаваха колко десни

Защо Америка се откзва от евтината работна ръка

Интересен аспект от политиката на новата американска администрация. Чудех се, защо с тези депортации се търси прекъсване достъпа до евтина работна ръка. Нима Америка не иска точно да произвежда? Джей

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
Цветове и радост от живота на всяка крачка: розово, оранжево, зелено, синьо или ярко червено – актуалната пролетна кампания „Colorful Life“ на DEICHMANN представя една цветна колекция с различни модели – от сникъри през обувки с висок ток до лоуфъри, и създава копнеж по слънцето и топлото време. Тя е продължение на успешната есенно-зимна кампания „Love the shoe. And the price.“.

DEICHMANN и рекламна агенция Jung von Matt изпращат мрачната зима с ярки наситени цветове и посрещат пролетното пробуждане. Женствени, смели, самоуверени и преди всичко цветни. Цветни и екстравагантни визии внасят добро настроение по улиците и съчетават стилната мода с ниските цени на DEICHMANN. Модна постановка с невероятни снимки и с едно леко намигване. Посланието: в DEICHMANN актуалните модни визии са достъпни за всеки, а цените на обувките са също толкова невероятни, колкото и рекламните снимки. Слоганът „Love the shoe. And the price.“ набляга на добре познатото атрактивно съотношение между цена и качество на най-голямата фирма за търговия с обувки в Европа.

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
 
За настоящата кампания DEICHMANN отново си сътрудничи с Jung von Matt SAGA, които са известни със своя хумористичен подход. Хамбургската агенция вече успя да проектира и реализира модната кампания есен/зима 2022 г. Фокусът на сътрудничеството ни е стратегията за засилване и укрепване на възприятието, че DEICHMANN притежава модна компетентност и предлага качествени продукти на достъпни цени. Целта: да направим марката още по-значима и популярна и сред модно ориентираните целеви групи.

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
 
„Радваме се да продължим сътрудничеството си с Jung von Matt SAGA и да надграждаме от предходната успешна кампания“, казва Сабине Зантис, главен маркетинг мениджър на DEICHMANN. „Очаквайте с нетърпение: тази реклама няма да е последният път, в който показваме на хората, че могат да имат модерни обувки от DEICHMANN на невероятно добра цена.“
 
Кампанията „Colorful Life“ включва телевизионна реклама, онлайн видео, социални мрежи и POS материали. Представянето се състои от телевизионен клип, онлайн формати и формати за социалните мрежи, материали за POS и дисплей банери.

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1