• Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват! За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас. За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започнаха от 3 ноември 2025.
  • От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват!За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас.За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започват от 3 ноември 2025.
  • Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество

    Остарялата водопреносна мрежа, замърсяването на почвите и недостатъчният контрол са част от проблемите с качеството на чешмяната вода   Човешкото тяло съдържа между 50 и 80% вода и консумацията на чиста питейна вода играе съществена роля за доброто здраве. И затова с право потребителят си задава въпроса каква вода за
  • Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?

    Във второто издание на наградите NEXT DIFI AWARDS през 2025 г. Бяха отличени организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Голямата награда отиде при Банка ДСК, а призът за лидер и вдъхновител беше присъден на Макс Баклаян, Изпълнителен директор на Tavex. Официалната церемония по награждаване на призьорите се състоя
  • „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве

    Октомври е месецът, в който светът обръща внимание на женското здраве. Именно тогава стартира информационната кампания „Изключи горещите вълни“, посветена на темата менопауза и на едно от най-честите ѝ проявления – горещите вълни. Инициативата е подкрепена от четири водещи медицински организации в България: Българска асоциация по андро- и менопауза; Българска асоциация
  • Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    Второто издание на наградите през 2025 г. е посветено на организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Ранното кандидатстване се удължава до 03/10/2025 А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест

    В 17 града на България над 1200 души посетиха безплатни профилактични прегледи за разширени вени  Излязоха данните след края на тазгодишното издание на информационната кампания „Вземи краката си в ръце активно“, която се организира от Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология (БНДСЕХА) с подкрепата на фармацевтична
  • Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

    Събитието поставя акцент върху дългосрочната подкрепа за жените – със знание, мрежа и специално създаденото приложение findependent app  Остават броени дни до първата по рода си в България голяма конференция, посветена на финансовата независимост на жените – From Zero to Hero Summit. Тя ще се проведе на 18 септември в Planet Schwarz
  • 1 Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025
  • 2 От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025
  • 3 Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество
  • 4 Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?
  • 5 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • 6 Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 7 Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест
  • 8 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
Цветове и радост от живота на всяка крачка: розово, оранжево, зелено, синьо или ярко червено – актуалната пролетна кампания „Colorful Life“ на DEICHMANN представя една цветна колекция с различни модели – от сникъри през обувки с висок ток до лоуфъри, и създава копнеж по слънцето и топлото време. Тя е продължение на успешната есенно-зимна кампания „Love the shoe. And the price.“.

DEICHMANN и рекламна агенция Jung von Matt изпращат мрачната зима с ярки наситени цветове и посрещат пролетното пробуждане. Женствени, смели, самоуверени и преди всичко цветни. Цветни и екстравагантни визии внасят добро настроение по улиците и съчетават стилната мода с ниските цени на DEICHMANN. Модна постановка с невероятни снимки и с едно леко намигване. Посланието: в DEICHMANN актуалните модни визии са достъпни за всеки, а цените на обувките са също толкова невероятни, колкото и рекламните снимки. Слоганът „Love the shoe. And the price.“ набляга на добре познатото атрактивно съотношение между цена и качество на най-голямата фирма за търговия с обувки в Европа.

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
 
За настоящата кампания DEICHMANN отново си сътрудничи с Jung von Matt SAGA, които са известни със своя хумористичен подход. Хамбургската агенция вече успя да проектира и реализира модната кампания есен/зима 2022 г. Фокусът на сътрудничеството ни е стратегията за засилване и укрепване на възприятието, че DEICHMANN притежава модна компетентност и предлага качествени продукти на достъпни цени. Целта: да направим марката още по-значима и популярна и сред модно ориентираните целеви групи.

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
 
„Радваме се да продължим сътрудничеството си с Jung von Matt SAGA и да надграждаме от предходната успешна кампания“, казва Сабине Зантис, главен маркетинг мениджър на DEICHMANN. „Очаквайте с нетърпение: тази реклама няма да е последният път, в който показваме на хората, че могат да имат модерни обувки от DEICHMANN на невероятно добра цена.“
 
Кампанията „Colorful Life“ включва телевизионна реклама, онлайн видео, социални мрежи и POS материали. Представянето се състои от телевизионен клип, онлайн формати и формати за социалните мрежи, материали за POS и дисплей банери.

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1