• 1 Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество
  • 2 Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?
  • 3 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • 4 Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 5 Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест
  • 6 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • 7 „София-Истанбул: мост на изкуството. Творби с истории на българо-турски художници": Нов културен проект между София и Истанбул стартира с изложба през декември
  • 8 Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
Цветове и радост от живота на всяка крачка: розово, оранжево, зелено, синьо или ярко червено – актуалната пролетна кампания „Colorful Life“ на DEICHMANN представя една цветна колекция с различни модели – от сникъри през обувки с висок ток до лоуфъри, и създава копнеж по слънцето и топлото време. Тя е продължение на успешната есенно-зимна кампания „Love the shoe. And the price.“.

DEICHMANN и рекламна агенция Jung von Matt изпращат мрачната зима с ярки наситени цветове и посрещат пролетното пробуждане. Женствени, смели, самоуверени и преди всичко цветни. Цветни и екстравагантни визии внасят добро настроение по улиците и съчетават стилната мода с ниските цени на DEICHMANN. Модна постановка с невероятни снимки и с едно леко намигване. Посланието: в DEICHMANN актуалните модни визии са достъпни за всеки, а цените на обувките са също толкова невероятни, колкото и рекламните снимки. Слоганът „Love the shoe. And the price.“ набляга на добре познатото атрактивно съотношение между цена и качество на най-голямата фирма за търговия с обувки в Европа.

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
 
За настоящата кампания DEICHMANN отново си сътрудничи с Jung von Matt SAGA, които са известни със своя хумористичен подход. Хамбургската агенция вече успя да проектира и реализира модната кампания есен/зима 2022 г. Фокусът на сътрудничеството ни е стратегията за засилване и укрепване на възприятието, че DEICHMANN притежава модна компетентност и предлага качествени продукти на достъпни цени. Целта: да направим марката още по-значима и популярна и сред модно ориентираните целеви групи.

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
 
„Радваме се да продължим сътрудничеството си с Jung von Matt SAGA и да надграждаме от предходната успешна кампания“, казва Сабине Зантис, главен маркетинг мениджър на DEICHMANN. „Очаквайте с нетърпение: тази реклама няма да е последният път, в който показваме на хората, че могат да имат модерни обувки от DEICHMANN на невероятно добра цена.“
 
Кампанията „Colorful Life“ включва телевизионна реклама, онлайн видео, социални мрежи и POS материали. Представянето се състои от телевизионен клип, онлайн формати и формати за социалните мрежи, материали за POS и дисплей банери.

„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1