• 1 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 2 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • 3 Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни
  • 4 Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
  • 5 Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност
  • 6 Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“
  • 7 Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
  • 8 Кампанията „Вземи краката си в ръце активно“ насочва вниманието към ранната диагностика и превенцията на хроничната венозна болест
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Насила еврото няма да го направят хубаво в очите на хората

Евро-манипулации срещу безспорни факти 1. Валутният борд ограничавал икономическия растеж, затова да се махне и да влезе еврото. Да, ограничава политическите крадци да крадат и с краката. Бордът е усмирителна

Когато "Попадийката" е по-голяма от Библията, демокрацията е илюзия

Видяхме го – парламентарният ни театър отново надмина себе си. Искането за провежданото на референдум дали да приемем еврото от 2026, инициатива на президента Румен Радев, беше погребано под претекста за

Либералният хан на ценностите – какво е позволено и кое не?

Виждаме познатата картина: либералната клика отново се опитва да диктува какво можем да мислим и как да възпитаваме децата си. Гневът им срещу изучаването на основни религиозни принципи в училище,

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Близо 87% от потребителите се влияят от великденските оферти и промоции
Offerista Group проведе онлайн анкета, за да разбере как ще пазаруват потребителите около предстоящите Великденски празници. Проучването се проведе през месец март 2023 г. и в него се включиха 1,065 от потребителите на популярната платформа Broshura.bg.
 
Най-голяма част от анкетираните (близо 87%) споделиха, че великденските оферти влияят на решението им за покупка и че се информират основно от онлайн източници за актуалните предложения и промоции на любимите си магазини. 

Резултатите също сочат, че българите ще празнуват традиционно - 66% от участниците в проучването заявяват, че ще празнуват със семейството или с приятелите си у дома. Почти всички (близо 93%) ще поставят домашно приготвени ястия на великденската си трапеза, вместо да поръчат храна от ресторант (≈3%) или да разчитат на гозбите, приготвени от роднини и приятели (≈5%).

Близо 87% от потребителите се влияят от великденските оферти и промоции
 
Близо 87% от потребителите се влияят от великденските оферти и промоции

64% от анкетираните възнамеряват да похарчат до 200 лв., което е приблизително същия бюджет, който са отделили за празника и миналата година, а близо 27% ще похарчат между 200 и 400 лв.
 
И макар преобладаващата част от потребителите да планират да добавят в кошницата си само хранителни продукти (≈69%), домашният уют също е от значение – около 23% от запитаните планират да закупят и декорация и други продукти за дома. Има и интерес към продуктите за градината и терасата (≈14%), а част от потребителите планират и освежаване на пролетния си гардероб покрай Великден (≈12%).

Близо 87% от потребителите се влияят от великденските оферти и промоции

Пълните резултати от проучването можете да намерите тук.
 
Цитирането на проучването или на части от него не е разрешено, без да се посочва източника, а именно – Offerista Group Bulgaria, онлайн проучване в Broshura.bg.
 
За промотирането на великденските си предложения и оферти онлайн, брандове и ритейлъри могат да разчитат на дигиталните решения на Offerista Group. Научете повече тук.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1