• Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025

    В 11-тото издание на специалния ежегоден конкурс b2b Media Awards се включиха стотици проекти и кампании, които показаха забележителни постижения и резултати.Голямата награда за иновативно развитие на бизнес организация бе присъдена за втора поредна година на Уникредит Булбанк. В изключително конкурентната категория Иновативна компания на годината призовете бяха за Пощенска
  • Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4

    Съвети от д-р Георгиева в поредицата „Първите 12 месеца с DEVIN Изворна“ Всяка нова усмивка, всяко гукане и всяко протягане на бебето са малки чудеса в живота на родителите. Третият и четвъртият месец от развитието му са наистина повратен момент – период, в който започва по-осъзнатото общуване, установяват се първите навици
  • „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“

    Компанията предоставя безвъзмездно над 30 000 литра минерална вода за кръводарителите   По повод Световния ден на кръводарителя, 14 юни, „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология (НЦТХ) поставиха начало на съвместната инициатива „Вода за живот“. Целта на кампанията е да се повиши информираността на хората за ползата от
  • Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни

    Единственият аквапарк в центъра на София – този на комплекс „Възраждане“, открива летния сезон на 14 юни 2025 г., съобщиха от „Софийски имоти“ ЕАД. „Открий лятото в София“ и ела на плаж в сърцето на града, Зона Б-5. На разположение са 5 открити басейна за деца и възрастни, а 8 водни
  • Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media

    Отличия за най-иновативните бизнеси и личности.Единадесетото издание на конкурса ще се проведе отново през месеците юни - юли 2025. Годишните награди са насочени към най-добрите, най-иновативните и устойчиви компании.Участниците са предизвикани да покажат своите находчиви програми, проекти и стратегии, гъвкавост, иновативност, грижа за обществото и служителите си. Категориите са ансочени към
  • Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност

    Защото обичаме обувките.Тенденции при обувките ЛЯТО 2025.Лято и слънце - раят на обувките за 2025! Топлият сезон чука на вратата, а с него идва и завладяващо разнообразие от нови тенденции при обувките. Докато еспадрилите в стил Ибиса с весели разноцветни райета ни пренасят директно във ваканция, женствените балерини се завръщат с
  • Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“

    Песен, видеоклип и доброволческа акция с призив за позитивна промяна в околната среда бяха сред отличените в конкурса за Екокод на инициативата „Влез в зеления кръг. Бъдещето е в нашите ръце“ по програма „Екоучилища“   Близо 120 екообещания от цялата страна събра тазгодишното издание на конкурса за Екокод – система от
  • Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни

    Хитовата поредица „Феята от захарницата“ вече е с общ тираж от над 170 хил. копия. Авторът на хитовата поредица за деца „Феята от захарницата“ – *Катя Антонова, бе отличена с две награди за детска литература в два поредни дни. Тя спечели първо място в 13-ото издание на наградите „Бисерче вълшебно“ в най-оспорваната
  • 1 Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025
  • 2 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 3 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • 4 Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни
  • 5 Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
  • 6 Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност
  • 7 Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“
  • 8 Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Насила еврото няма да го направят хубаво в очите на хората

Евро-манипулации срещу безспорни факти 1. Валутният борд ограничавал икономическия растеж, затова да се махне и да влезе еврото. Да, ограничава политическите крадци да крадат и с краката. Бордът е усмирителна

Когато "Попадийката" е по-голяма от Библията, демокрацията е илюзия

Видяхме го – парламентарният ни театър отново надмина себе си. Искането за провежданото на референдум дали да приемем еврото от 2026, инициатива на президента Румен Радев, беше погребано под претекста за

Либералният хан на ценностите – какво е позволено и кое не?

Виждаме познатата картина: либералната клика отново се опитва да диктува какво можем да мислим и как да възпитаваме децата си. Гневът им срещу изучаването на основни религиозни принципи в училище,

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

„Дайхман търговия с обувки“ ЕООД увеличава оборота си за 2022 г. с почти 39%
Кривата на растеж на „Дайхман търговия с обувки“ ЕООД сочи рязко нагоре. Оборотът през 2022 г. възлиза на 33,65 млн. лв. - ръст от 38,7% спрямо миналата фискална 2021 г. (24,26 млн. лв.). „С добрия резултат постигнахме с около 4,36 млн. лв. повече от продажбите през 2019 г., последната година, която не беше засегната от коронавируса“, споделя управляващият директор Владимир Владимиров.
„Дайхман търговия с обувки“ ЕООД е в България от 2009 г. и е продала 540 000 чифта обувки (2021 година: 450 000 чифта) през отчетната година както в стационарната търговия, така и в своя онлайн магазин, който стартира през 2017 г. Започнала през 2009 г. с четири филиала, в края на миналата година веригата за търговия с обувки на дребно вече управлява 22 филиала със 154 служители и свой онлайн магазин. „Нашата DEICHMANN-концепция показа, че съотношението цена-качество, върху което винаги сме се фокусирали, както и ясното ни позициониране, са привлекателни за клиентите ни дори по време на криза“, така коментира Владимир Владимиров доброто представяне. Компанията също така успя да привлече допълнителни купувачи както във филиалите, така и в онлайн магазина, както и да продава модели в по-високия ценови сегмент. Модният асортимент и разнообразието от марки допринесоха много за това.
 
В областта на рекламата, компанията изненадва с нови, креативни кампании. „Обичаме обувките. И цената им.“ е основното послание, което предава специалното обещание на марката и е отличителен знак на DEICHMANN. Пазаруването в DEICHMANN трябва да бъде забавно и лесно. На тази база най-големият търговец на обувки в Европа продължава да инвестира във вече съществуващата мрежа от филиали.
 
Нова интериорна концепция за едно страхотно шопинг преживяване
 
По време на криза е особено важно да се инвестира с далновидност и предпазливост и затова и по време на пандемията от коронавирус компанията гледаше напред. Новата концепция на магазините е създадена в международно сътрудничество и формира имиджа на филиалите в компанията. Модерна визия, усещане за простор, меки цветове и много място за спортни обувки - с новото си оборудване DEICHMANN прави още една крачка в бъдещето. Насочване на клиента чрез цветни акценти, отворени тавани и таванни панели над определени зони, както и модифицирани мебели, са само част от характеристиките. В България през 2023 г. се предвижда преустройство на два филиала с новата интериорна концепция.
 
Акцент е просторният отдел за спортни обувки за мъже и жени с атрактивна стена със сникъри с марки като adidas, Nike, Puma, FILA, Reebok и Skechers. „Спортните обувки продължават да бъдат топ тема за нас“, казва г-н Владимиров. „Значително засилихме стратегическото сътрудничество със спортните марки, за да направим популярните марки достъпни за всеки.“
 
Международната група DEICHMANN постига рекордни обороти
 
DEICHMANN в България е дъщерно дружество на DEICHMANN SE. Компанията отчита значителен ръст за изминалата 2022 г. Продажбите в групата компании нараснаха до рекордните над 8 милиарда евро през 2022 г. Компанията със седалище в Есен, Германия, използва целенасочено шансовете си дори по време на криза и насочи стратегическия курс за бъдещето с далновидни инвестиции. През 2023 г. DEICHMANN отново залага на самофинансираното разширяване, на модернизирането на мрежата от филиали, на последователното изграждане на портфолиото на марката, както и на по-нататъшното развитие на успешната omnichannel стратегия.
 
DEICHMANN SE беше представено в 31 държави през 2022 г. През изминалата фискална година групата от компании постигна брутен оборот в размер на 8,1 милиарда евро (нето 6,9 милиарда евро) в световен мащаб. През 2019 г., последната фискална година, която не беше засегната от коронавируса, най-високият брутен оборот до този момент беше 6,4 милиарда евро: това съответства на увеличение от около 23%. Това положително развитие се дължи както на растежа на отделните търговски обекти и онлайн магазини, така и на успешни придобивания, например в САЩ.
 
„Досега преминахме през кризата успешно, използвахме шансовете си и гледаме позитивно напред. Особено приятно е, че през изминалата година успяхме да увеличим продажбите значително в съществуващите търговски обекти в цялата група“, подчертава Хайнрих Дайхман, председател на борда на директорите на DEICHMANN SE. „Около 9% съпоставим ръст в магазините в групата DEICHMANN е един много добър резултат. Ако към това се включат и онлайн магазините, това води до ръст от около 15%. Така в 110-тата година от основаването си DEICHMANN все още е една здрава и в добра форма за бъдещето компания.“
 
През 2022 г. са продадени 178 милиона чифта обувки по целия свят от филиалите и чрез онлайн магазините на компанията. Групата DEICHMANN генерира 67% от продажбите си извън Германия. Към 31-ви декември 2022 г. компанията управлява общо 4 565 филиала, както и 41 онлайн магазина, а в нея работят над 48 000 души.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1