• 1 От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025
  • 2 Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество
  • 3 Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?
  • 4 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • 5 Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 6 Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест
  • 7 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • 8 „София-Истанбул: мост на изкуството. Творби с истории на българо-турски художници": Нов културен проект между София и Истанбул стартира с изложба през декември
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

„Дайхман търговия с обувки“ ЕООД увеличава оборота си за 2022 г. с почти 39%
Кривата на растеж на „Дайхман търговия с обувки“ ЕООД сочи рязко нагоре. Оборотът през 2022 г. възлиза на 33,65 млн. лв. - ръст от 38,7% спрямо миналата фискална 2021 г. (24,26 млн. лв.). „С добрия резултат постигнахме с около 4,36 млн. лв. повече от продажбите през 2019 г., последната година, която не беше засегната от коронавируса“, споделя управляващият директор Владимир Владимиров.
„Дайхман търговия с обувки“ ЕООД е в България от 2009 г. и е продала 540 000 чифта обувки (2021 година: 450 000 чифта) през отчетната година както в стационарната търговия, така и в своя онлайн магазин, който стартира през 2017 г. Започнала през 2009 г. с четири филиала, в края на миналата година веригата за търговия с обувки на дребно вече управлява 22 филиала със 154 служители и свой онлайн магазин. „Нашата DEICHMANN-концепция показа, че съотношението цена-качество, върху което винаги сме се фокусирали, както и ясното ни позициониране, са привлекателни за клиентите ни дори по време на криза“, така коментира Владимир Владимиров доброто представяне. Компанията също така успя да привлече допълнителни купувачи както във филиалите, така и в онлайн магазина, както и да продава модели в по-високия ценови сегмент. Модният асортимент и разнообразието от марки допринесоха много за това.
 
В областта на рекламата, компанията изненадва с нови, креативни кампании. „Обичаме обувките. И цената им.“ е основното послание, което предава специалното обещание на марката и е отличителен знак на DEICHMANN. Пазаруването в DEICHMANN трябва да бъде забавно и лесно. На тази база най-големият търговец на обувки в Европа продължава да инвестира във вече съществуващата мрежа от филиали.
 
Нова интериорна концепция за едно страхотно шопинг преживяване
 
По време на криза е особено важно да се инвестира с далновидност и предпазливост и затова и по време на пандемията от коронавирус компанията гледаше напред. Новата концепция на магазините е създадена в международно сътрудничество и формира имиджа на филиалите в компанията. Модерна визия, усещане за простор, меки цветове и много място за спортни обувки - с новото си оборудване DEICHMANN прави още една крачка в бъдещето. Насочване на клиента чрез цветни акценти, отворени тавани и таванни панели над определени зони, както и модифицирани мебели, са само част от характеристиките. В България през 2023 г. се предвижда преустройство на два филиала с новата интериорна концепция.
 
Акцент е просторният отдел за спортни обувки за мъже и жени с атрактивна стена със сникъри с марки като adidas, Nike, Puma, FILA, Reebok и Skechers. „Спортните обувки продължават да бъдат топ тема за нас“, казва г-н Владимиров. „Значително засилихме стратегическото сътрудничество със спортните марки, за да направим популярните марки достъпни за всеки.“
 
Международната група DEICHMANN постига рекордни обороти
 
DEICHMANN в България е дъщерно дружество на DEICHMANN SE. Компанията отчита значителен ръст за изминалата 2022 г. Продажбите в групата компании нараснаха до рекордните над 8 милиарда евро през 2022 г. Компанията със седалище в Есен, Германия, използва целенасочено шансовете си дори по време на криза и насочи стратегическия курс за бъдещето с далновидни инвестиции. През 2023 г. DEICHMANN отново залага на самофинансираното разширяване, на модернизирането на мрежата от филиали, на последователното изграждане на портфолиото на марката, както и на по-нататъшното развитие на успешната omnichannel стратегия.
 
DEICHMANN SE беше представено в 31 държави през 2022 г. През изминалата фискална година групата от компании постигна брутен оборот в размер на 8,1 милиарда евро (нето 6,9 милиарда евро) в световен мащаб. През 2019 г., последната фискална година, която не беше засегната от коронавируса, най-високият брутен оборот до този момент беше 6,4 милиарда евро: това съответства на увеличение от около 23%. Това положително развитие се дължи както на растежа на отделните търговски обекти и онлайн магазини, така и на успешни придобивания, например в САЩ.
 
„Досега преминахме през кризата успешно, използвахме шансовете си и гледаме позитивно напред. Особено приятно е, че през изминалата година успяхме да увеличим продажбите значително в съществуващите търговски обекти в цялата група“, подчертава Хайнрих Дайхман, председател на борда на директорите на DEICHMANN SE. „Около 9% съпоставим ръст в магазините в групата DEICHMANN е един много добър резултат. Ако към това се включат и онлайн магазините, това води до ръст от около 15%. Така в 110-тата година от основаването си DEICHMANN все още е една здрава и в добра форма за бъдещето компания.“
 
През 2022 г. са продадени 178 милиона чифта обувки по целия свят от филиалите и чрез онлайн магазините на компанията. Групата DEICHMANN генерира 67% от продажбите си извън Германия. Към 31-ви декември 2022 г. компанията управлява общо 4 565 филиала, както и 41 онлайн магазина, а в нея работят над 48 000 души.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1