• Кой спечели призовете в 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България“

    За 15-ти път в София бяха връчени наградите "Най-зелените компании в България“.Големият победител за 2025 година е "Би Ти Ви Медиа Груп" (bTV Media Group).Отличията бяха присъдени на официална церемония в столичния хотел "Интерконтинентал".
  • Нефролог: Главоболие, липса на концентрация, сънливост? Вероятно не пиете достатъчно вода

    Интервю с д-р Теодор Кускунов, нефролог.   Лятото е на прага ни и с покачването на температурите навременната и достатъчна хидратация вече не е просто препоръка, а неизменна част от всекидневието. Съвременни допитвания до лекари от различни специалности потвърждават това – според анкета на Credoweb, проведена по поръчка на „Девин“ ЕАД,
  • Иновации в интериора от Оргахим

    Spirit Infinity или когато стените оживяватВ съвременния свят интериорният дизайн се стреми да съчетава естетика, практичност и отговорност към околната среда. В тази посока премиум боята Spirit Infinity на Оргахим се откроява като иновативно решение, което преобразява и вдъхва нов живот на интериорните пространства. Създадена да съчетава естетика и практичност
  • Девин“ ЕАД представя DEVIN Bublz – нова натурална плодова свежест без излишни калории

    DEVIN Bublz е първата по рода си газирана напитка DEVIN с минерална вода от сърцето на Родопите. „Девин“ ЕАД пусна на българския пазар DEVIN Bublz – продуктова линия, която се откроява с комбинация от естествени съставки и добавени ползи в категорията на безалкохолните газирани напитки. Серията съчетава иновативен състав – минерална вода DEVIN
  • На арт събитие Lilly Drogerie показа как в Lilly всичко оживява

    Търговската верига за козметика и битова химия представи анимирани продукти за грижа и добро настроение   На 4-ти април във Vivacom Art Hall Lilly Drogerie събра представители на медиите, както и инфлуенсъри от света на модата и козметиката, за да им представи своята нова имиджова концепция „В Lilly всичко оживява“.
  • 9 от 10 лекари препоръчват минерална вода за по-добро здраве

    Тя се откроява с естествен произход, оптимален състав и чистота, според анкета на CredoWeb сред медицински специалисти По повод Световния ден на здравето специализираната дигитална платформа Credoweb споделя резултати от анкета, която изследва ролята на минералната вода в ежедневната грижа за здравето и в препоръките на лекарите към техните пациенти. Допитването
  • Старт на 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България"

    Започна кандидатстването в най-престижния конкурс за ESG шампиони и устойчиви лидери!Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България" 2025 стартира от 31 март 2025 г.Отново ще бъдат отличени най-устойчивите идеи и практики!
  • По-малко болнични дни, по-малко стрес - данни от ново проучване на хибридната работа

    Хибридната работа насърчава по-здравословна и по-продуктивна работна сила с по-малко болнични дни, по-малко стрес и подобрени резултати ● Ново проучване на International Workplace Group показва, че 36% от служителите ползват по-малко болнични в хибридния модел на работа● 70% от служителите изпитват по-малко здравословни състояния, свързани със стрес
  • 1 Кой спечели призовете в 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България“
  • 2 Нефролог: Главоболие, липса на концентрация, сънливост? Вероятно не пиете достатъчно вода
  • 3 Иновации в интериора от Оргахим
  • 4 Девин“ ЕАД представя DEVIN Bublz – нова натурална плодова свежест без излишни калории
  • 5 На арт събитие Lilly Drogerie показа как в Lilly всичко оживява
  • 6 9 от 10 лекари препоръчват минерална вода за по-добро здраве
  • 7 Старт на 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България"
  • 8 По-малко болнични дни, по-малко стрес - данни от ново проучване на хибридната работа
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Референдумът: Не за еврото, а за правото да избираме!

Референдумът за еврото е огледало на едно болезнено разминаване в българското общество. Не става въпрос просто за датата на присъединяването към Еврозоната – това е предлог. Става въпрос за правото ни

Данните за религията в училище: По-скоро "за"

Темата заслужава наистина детайлно вглеждане, затова и не бързаме с оповестяването на такива резултати. Ще се опитам да направя по-цялостно проучване, но през това време много зачестиха питанията към мен,

Най-справедливо е тези "медии" да се издържат на частен принцип

Изумителни наглеци са грантовите соросоиди. Докато правителството на САЩ наливаше милиарди долари във фалшивите им медии, които бяха чисто и просто най-висока проба розовоболшевишка пропаганда, те ни убеждаваха колко десни

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

„Дайхман търговия с обувки“ ЕООД увеличава оборота си за 2022 г. с почти 39%
Кривата на растеж на „Дайхман търговия с обувки“ ЕООД сочи рязко нагоре. Оборотът през 2022 г. възлиза на 33,65 млн. лв. - ръст от 38,7% спрямо миналата фискална 2021 г. (24,26 млн. лв.). „С добрия резултат постигнахме с около 4,36 млн. лв. повече от продажбите през 2019 г., последната година, която не беше засегната от коронавируса“, споделя управляващият директор Владимир Владимиров.
„Дайхман търговия с обувки“ ЕООД е в България от 2009 г. и е продала 540 000 чифта обувки (2021 година: 450 000 чифта) през отчетната година както в стационарната търговия, така и в своя онлайн магазин, който стартира през 2017 г. Започнала през 2009 г. с четири филиала, в края на миналата година веригата за търговия с обувки на дребно вече управлява 22 филиала със 154 служители и свой онлайн магазин. „Нашата DEICHMANN-концепция показа, че съотношението цена-качество, върху което винаги сме се фокусирали, както и ясното ни позициониране, са привлекателни за клиентите ни дори по време на криза“, така коментира Владимир Владимиров доброто представяне. Компанията също така успя да привлече допълнителни купувачи както във филиалите, така и в онлайн магазина, както и да продава модели в по-високия ценови сегмент. Модният асортимент и разнообразието от марки допринесоха много за това.
 
В областта на рекламата, компанията изненадва с нови, креативни кампании. „Обичаме обувките. И цената им.“ е основното послание, което предава специалното обещание на марката и е отличителен знак на DEICHMANN. Пазаруването в DEICHMANN трябва да бъде забавно и лесно. На тази база най-големият търговец на обувки в Европа продължава да инвестира във вече съществуващата мрежа от филиали.
 
Нова интериорна концепция за едно страхотно шопинг преживяване
 
По време на криза е особено важно да се инвестира с далновидност и предпазливост и затова и по време на пандемията от коронавирус компанията гледаше напред. Новата концепция на магазините е създадена в международно сътрудничество и формира имиджа на филиалите в компанията. Модерна визия, усещане за простор, меки цветове и много място за спортни обувки - с новото си оборудване DEICHMANN прави още една крачка в бъдещето. Насочване на клиента чрез цветни акценти, отворени тавани и таванни панели над определени зони, както и модифицирани мебели, са само част от характеристиките. В България през 2023 г. се предвижда преустройство на два филиала с новата интериорна концепция.
 
Акцент е просторният отдел за спортни обувки за мъже и жени с атрактивна стена със сникъри с марки като adidas, Nike, Puma, FILA, Reebok и Skechers. „Спортните обувки продължават да бъдат топ тема за нас“, казва г-н Владимиров. „Значително засилихме стратегическото сътрудничество със спортните марки, за да направим популярните марки достъпни за всеки.“
 
Международната група DEICHMANN постига рекордни обороти
 
DEICHMANN в България е дъщерно дружество на DEICHMANN SE. Компанията отчита значителен ръст за изминалата 2022 г. Продажбите в групата компании нараснаха до рекордните над 8 милиарда евро през 2022 г. Компанията със седалище в Есен, Германия, използва целенасочено шансовете си дори по време на криза и насочи стратегическия курс за бъдещето с далновидни инвестиции. През 2023 г. DEICHMANN отново залага на самофинансираното разширяване, на модернизирането на мрежата от филиали, на последователното изграждане на портфолиото на марката, както и на по-нататъшното развитие на успешната omnichannel стратегия.
 
DEICHMANN SE беше представено в 31 държави през 2022 г. През изминалата фискална година групата от компании постигна брутен оборот в размер на 8,1 милиарда евро (нето 6,9 милиарда евро) в световен мащаб. През 2019 г., последната фискална година, която не беше засегната от коронавируса, най-високият брутен оборот до този момент беше 6,4 милиарда евро: това съответства на увеличение от около 23%. Това положително развитие се дължи както на растежа на отделните търговски обекти и онлайн магазини, така и на успешни придобивания, например в САЩ.
 
„Досега преминахме през кризата успешно, използвахме шансовете си и гледаме позитивно напред. Особено приятно е, че през изминалата година успяхме да увеличим продажбите значително в съществуващите търговски обекти в цялата група“, подчертава Хайнрих Дайхман, председател на борда на директорите на DEICHMANN SE. „Около 9% съпоставим ръст в магазините в групата DEICHMANN е един много добър резултат. Ако към това се включат и онлайн магазините, това води до ръст от около 15%. Така в 110-тата година от основаването си DEICHMANN все още е една здрава и в добра форма за бъдещето компания.“
 
През 2022 г. са продадени 178 милиона чифта обувки по целия свят от филиалите и чрез онлайн магазините на компанията. Групата DEICHMANN генерира 67% от продажбите си извън Германия. Към 31-ви декември 2022 г. компанията управлява общо 4 565 филиала, както и 41 онлайн магазина, а в нея работят над 48 000 души.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1