• Ретро сникърите се завръщат на мода

    Deichmann представя нови модели в ретро стил Ако можехме да върнем времето назад... Да, можем, защото сега е време за завръщане в бъдещето! Това е отдавна известната истина в света на модата: всичко ново е добре забравено старо. Тенденция, която особено подчертава тази теза през 2024 г., е блестящото завръщане на
  • От днес започва надпреварата за Зелените Оскари 2024

    Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2024" стартира на 2 април 2024 г.Отново ще бъдат оличени най-устойчивите идеи и практики!Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнес компании, общини, неправителствени организации, медии и конкретни личности за постигането на устойчиви ESG цели и корпоративно-отговорни стратегии.
  • Отново предизвикваме най-зелените компании, организации, бизнеси и личности!

    Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2024" стартира на 2 април 2024 г.Отново ще бъдат оличени най-устойчивите идеи и практики!Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнес компании, общини, неправителствени организации, медии и конкретни личности за постигането на устойчиви ESG цели и корпоративно-отговорни стратегии.
  • Д-р Явор Семерджиев е назначен за Републикански Консултант по Урология за София-град

    Водещият специалист в областта на урологията утвърждава високите медицински стандарти в Столичната област.Д-р Явор Семерджиев, известен със своята безупречна професионалност и непогрешимо чувство за грижа към пациентите, е назначен за Републикански консултант по урология за София-град за 2024 година. Това решение е прието благодарение на неговите постижения в областта на
  • „Heathers “ – разкриване на проблемите с психичното здраве чрез провокиращ мюзикъл

    Тази година Broadway Performance Club (BPC) към Американския университет в България (АУБ) избира мюзикъл, който никога не е бил на Бродуей. Причината зад този избор е желанието на клуба да представи важен проблем, пред който са изправени много хора в съвременния свят, а именно психичното здраве.„Heathers“ ще бъде 15-ата постановка,
  • Рисковете от безиглените инжекционни устройства за дермални филъри

    Tяна Пресолска: За съжаление в България, въпреки че има нормативна уредба за нейното прилагане, не се следи. През последните години процедурите за дермални филъри са станали все по-популярни сред пациентите, търсещи неинвазивни методи за подмладяване и подобряване на външния вид на кожата си.Новите тенденции в индустрията на красотата, включително тези,
  • Lilly Drogerie подкрепя младите жени по пътя към кариерен успех

    Компанията дарява средства, събрани от рециклирането на коледния каталог на компанията По повод Международния ден на жената Осми март Lilly Drogerie, веригата, която със своите над 100 магазина у нас помага на жените да бъдат още по-красиви, реши да подкрепи момичетата в техния избор на кариера чрез дарение по проекта на
  • Има ли планетарното хранене почва у нас?

    Днес хората обръщат все по-голямо внимание на здравословното хранене, но колко от нас всъщност се замислят, че храненето ни има пряко отношение и към природата? Къде се пресичат грижата за човешкото благо и това на планетата? Точката на тяхната „среща“ е осъзнатото хранене, което се основава на т. нар. планетарна
  • 1 Ретро сникърите се завръщат на мода
  • 2 От днес започва надпреварата за Зелените Оскари 2024
  • 3 Отново предизвикваме най-зелените компании, организации, бизнеси и личности!
  • 4 Д-р Явор Семерджиев е назначен за Републикански Консултант по Урология за София-град
  • 5 „Heathers “ – разкриване на проблемите с психичното здраве чрез провокиращ мюзикъл
  • 6 Рисковете от безиглените инжекционни устройства за дермални филъри
  • 7 Lilly Drogerie подкрепя младите жени по пътя към кариерен успех
  • 8 Има ли планетарното хранене почва у нас?
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Повишава ли се наистина раждаемостта в България?

България: Раждаемост 2019: 61 538 Раждаемост 2020: 59 086 Раждаемост 2021: 58 678 Раждаемост 2022: 56 596 Раждаемост 2023: 49 610 (Източник НСИ) Всички се смяхме на глупостите на Кирил

Елитът започна да нарича хората "безполезни хрантутници"

За това разказва тази книга. ДОБРЕ ДОШЛИ В ПРЕКРАСНИЯ НОВ СВЯТ. Понякога поетите и писателите виждат отвъд границите на съвременността. „Прекрасният нов свят“ е книга за бъдещето, а независимо от

Умереността у нас бе заличена от най-кресливите евроатлантически папагали

Умереността в България отдавна е детонирана. У нас до властта се добраха зомбитата с флексове, които да решили да заличат устоите на страната. ПП/ДБ са аналог на талибаните в Афганистан.

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Как да брандирате себе си в 10 стъпки
Вашият личен бранд комуникира идеалите ви със света, не само към потенциалните служители, но също и към всеки друг. Това е жизнено важно за вашето лично развитие, кариерeн прогрес и дори установяване като лидер.

Днешни времена голяма част от личното брандиране се извършва в онлайн пространството, което често означава лични акаунти в социалните мрежи. Преди да си направите профил и да качите лични снимки, които „представят вас“, спрете и помислете отново. Развитието на силен личен бранд няма да се случи за един ден.

Професионална цел, авторски опит, проучване на конкуренцията, използване на социални мрежи (не само Facebook), това са само, някои от стъпките, които ще развият вашият бранд.  

Разгледайте следните 10 съвета, за това как да развиете личен бранд:

1. Направете си професионални снимки

Вашият нов професионален имидж ще започне от нова лична визия. Подходящо бизнес облекло и усмивка ще ви направят да изглеждате приветлив, информиран и влиятелен.

2. Бъдете лесно откриваем онлайн

В даден момент от вашата кариера, някой някъде ще ви потърси онлайн. Използвайте еднакви снимки за личните си профили в мрежите и истинското си име.

3. Имайте професионална насоченост

Какво ви кара да ставате сутрин? Какво ви мотивира и ви кара да се усъвършенствате? Да имате професионална насоченост означава да се борите за повече от някаква си заплата.

4. Научете се на емпатия

За да развиете успешно вашия личен бранд трябва да намерите баланса между това, което знаете и това което предстои да научите.

5. Упражнявайте авторските си умения

Премисляйте какво искате да кажете преди да седнете и да споделите мислите си онлайн. С времето вашите умения ще се развиват.

6. Актуализирайте онлайн присъствието си

В професионалната си информация и резюме включете адресите на профилите си в социалните мрежи. Там хората ще могат да научат допълнителна информация относно вашите интереси и дейности.

7. Анализирайте конкуренцията

Отделете време да разучите какво правят, говорят и колко са успешни вашите конкуренти.

8. Създайте лична бранд мисия

Включете вашата визия, идеология и аудитория, за да създадете становище, което да представлява вас.

9. Представете вашия опит

Всеки има различен опит и преживявания. Това, че сте били търговец не означава, че сме имали идентичен опит като този на всички останали. Опишете вашите задължения и опита, който сте придобили.

10. Бъдете социални по дизайн

Използвайте социалните мрежи, за да повишите разпознаваемостта си в интернет, за да представите лекторските си изяви и да споделите вашите изяви, участия и запознанства.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1