• Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват! За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас. За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започнаха от 3 ноември 2025.
  • От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват!За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас.За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започват от 3 ноември 2025.
  • Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество

    Остарялата водопреносна мрежа, замърсяването на почвите и недостатъчният контрол са част от проблемите с качеството на чешмяната вода   Човешкото тяло съдържа между 50 и 80% вода и консумацията на чиста питейна вода играе съществена роля за доброто здраве. И затова с право потребителят си задава въпроса каква вода за
  • Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?

    Във второто издание на наградите NEXT DIFI AWARDS през 2025 г. Бяха отличени организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Голямата награда отиде при Банка ДСК, а призът за лидер и вдъхновител беше присъден на Макс Баклаян, Изпълнителен директор на Tavex. Официалната церемония по награждаване на призьорите се състоя
  • „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве

    Октомври е месецът, в който светът обръща внимание на женското здраве. Именно тогава стартира информационната кампания „Изключи горещите вълни“, посветена на темата менопауза и на едно от най-честите ѝ проявления – горещите вълни. Инициативата е подкрепена от четири водещи медицински организации в България: Българска асоциация по андро- и менопауза; Българска асоциация
  • Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    Второто издание на наградите през 2025 г. е посветено на организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Ранното кандидатстване се удължава до 03/10/2025 А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест

    В 17 града на България над 1200 души посетиха безплатни профилактични прегледи за разширени вени  Излязоха данните след края на тазгодишното издание на информационната кампания „Вземи краката си в ръце активно“, която се организира от Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология (БНДСЕХА) с подкрепата на фармацевтична
  • Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

    Събитието поставя акцент върху дългосрочната подкрепа за жените – със знание, мрежа и специално създаденото приложение findependent app  Остават броени дни до първата по рода си в България голяма конференция, посветена на финансовата независимост на жените – From Zero to Hero Summit. Тя ще се проведе на 18 септември в Planet Schwarz
  • 1 Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025
  • 2 От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025
  • 3 Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество
  • 4 Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?
  • 5 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • 6 Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 7 Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест
  • 8 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Как да брандирате себе си в 10 стъпки
Вашият личен бранд комуникира идеалите ви със света, не само към потенциалните служители, но също и към всеки друг. Това е жизнено важно за вашето лично развитие, кариерeн прогрес и дори установяване като лидер.

Днешни времена голяма част от личното брандиране се извършва в онлайн пространството, което често означава лични акаунти в социалните мрежи. Преди да си направите профил и да качите лични снимки, които „представят вас“, спрете и помислете отново. Развитието на силен личен бранд няма да се случи за един ден.

Професионална цел, авторски опит, проучване на конкуренцията, използване на социални мрежи (не само Facebook), това са само, някои от стъпките, които ще развият вашият бранд.  

Разгледайте следните 10 съвета, за това как да развиете личен бранд:

1. Направете си професионални снимки

Вашият нов професионален имидж ще започне от нова лична визия. Подходящо бизнес облекло и усмивка ще ви направят да изглеждате приветлив, информиран и влиятелен.

2. Бъдете лесно откриваем онлайн

В даден момент от вашата кариера, някой някъде ще ви потърси онлайн. Използвайте еднакви снимки за личните си профили в мрежите и истинското си име.

3. Имайте професионална насоченост

Какво ви кара да ставате сутрин? Какво ви мотивира и ви кара да се усъвършенствате? Да имате професионална насоченост означава да се борите за повече от някаква си заплата.

4. Научете се на емпатия

За да развиете успешно вашия личен бранд трябва да намерите баланса между това, което знаете и това което предстои да научите.

5. Упражнявайте авторските си умения

Премисляйте какво искате да кажете преди да седнете и да споделите мислите си онлайн. С времето вашите умения ще се развиват.

6. Актуализирайте онлайн присъствието си

В професионалната си информация и резюме включете адресите на профилите си в социалните мрежи. Там хората ще могат да научат допълнителна информация относно вашите интереси и дейности.

7. Анализирайте конкуренцията

Отделете време да разучите какво правят, говорят и колко са успешни вашите конкуренти.

8. Създайте лична бранд мисия

Включете вашата визия, идеология и аудитория, за да създадете становище, което да представлява вас.

9. Представете вашия опит

Всеки има различен опит и преживявания. Това, че сте били търговец не означава, че сме имали идентичен опит като този на всички останали. Опишете вашите задължения и опита, който сте придобили.

10. Бъдете социални по дизайн

Използвайте социалните мрежи, за да повишите разпознаваемостта си в интернет, за да представите лекторските си изяви и да споделите вашите изяви, участия и запознанства.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1