• 1 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 2 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • 3 Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни
  • 4 Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
  • 5 Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност
  • 6 Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“
  • 7 Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
  • 8 Кампанията „Вземи краката си в ръце активно“ насочва вниманието към ранната диагностика и превенцията на хроничната венозна болест
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Насила еврото няма да го направят хубаво в очите на хората

Евро-манипулации срещу безспорни факти 1. Валутният борд ограничавал икономическия растеж, затова да се махне и да влезе еврото. Да, ограничава политическите крадци да крадат и с краката. Бордът е усмирителна

Когато "Попадийката" е по-голяма от Библията, демокрацията е илюзия

Видяхме го – парламентарният ни театър отново надмина себе си. Искането за провежданото на референдум дали да приемем еврото от 2026, инициатива на президента Румен Радев, беше погребано под претекста за

Либералният хан на ценностите – какво е позволено и кое не?

Виждаме познатата картина: либералната клика отново се опитва да диктува какво можем да мислим и как да възпитаваме децата си. Гневът им срещу изучаването на основни религиозни принципи в училище,

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Маркетинг 4.0  От традиционното към дигиталното

В ръцете си държите така необходимия за маркетинга на следващото поколение пътеводител. Авторитеса водещите специалисти от световна величина, с чиято помощ безпрепятствено ще се ориентиратев света на все по-голяма свързаност и променящ се потребителски пейзаж. Целта – да достигнетепо-ефективно до повече клиенти.

Днес потребителите отделят все по-ограничено време и внимание на вашата марка – освен това на всяка крачка ги пресрещат други възможности. Вие трябва да се отличите, да привлечете вниманието им и да им предоставите посланието, което искат да чуят. Ще разберете защо Маркетинг 4.0 е задължителен за успеха ви и как да го приложите в своята сфера днес.

 

 “Новите” движения в маркетинга не са новост, но опитните специалисти знаят, че сега ситуацията е по-различна. Промениха се не само правилата, промениха се клиентите. Книгатапредлага солидна рамка, базирана на визия на потребителите – какви са днес и какви ще бъдат утре. Маркетинг 4.0 ( Филип Котлър, Хермауан Картаджая, Иуан Ситиауан ще ви осигури предимството, нужно да достигнете до тях по най-ефективния начин.

Читателите много лесно ще се настроят за прехода от традиционния към дигиталния маркетинг благодарение на практическите съвети и интуитивни обяснения, които могат да използват незабавно. 

Този незаменим пътеводител ще ви осигури нужната подготовка, за да завладеете новите хоризонти.Тук ще:

-       получите прозрения за начините, по които клиентите харчат бюджета си, и за трите най-влиятелни субкултури: младежите, жените и гражданите на интернет;

-       се уверите как Маркетинг 4.0 увеличава продуктивността, като ангажира клиентите на всяка точка на контакт по пътя им с днешното дигитално пазарно пространство;

-       получите нова дефиниция на ангажираността на клиетните в дигиталната ера, включително човекоцентричния маркетинг, значението на диалога с клиентите и омниченъл стратегии. 

Възприемането на напълно нов подход към маркетинга може би ви звучи твърде дръзко, но с лесноприложимата рамка, зададена в Маркетинг 4.0, бързо ще отбележите успех в неизменно най-важното – достигането до ума и сърцето на клиентите.

Никой не е поставил пръста си на пулса на маркетинга като Фил Котлър. Способността му да идентифицира и да интерпретира новите маркетингови тенденции е изумителна. За пореден път Котлър и неговите съавтори помагат да се проправи нов път към маркетинговия успех. Това определено е книгаТА по маркетинг, която ТРЯБВА да прочетете тази година.

Кевин Лейн Келър, професор по маркетинг

Бъдещето на маркетинга е дигитално и тази книга е вашият гид.

Ал Рийс

Филип Котлър, всепризнат за бащата на съвременния маркетинг, е почетен професор по международен маркетинг в колежа KelloggкъмNorthwestern University,иавтор на над петдесет книги. Wall Street Journalго класира сред шестте най-влиятелни бизнес мислители в света. 

Хермауан Картаджая е основател и главен изпълнителен директор на MarkPlus, Inc., най-голямата фирма за маркетингови консултации в Индонезия. Той е президент на Световната маркетингова асоциация и един от създателите на Asia Marketing Foundation.

Иуан Сетиауан е заместник-главен изпълнителен директор на MarkPlus, Inc. 

 

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1