• 1 Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
  • 2 Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност
  • 3 Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“
  • 4 Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
  • 5 Кампанията „Вземи краката си в ръце активно“ насочва вниманието към ранната диагностика и превенцията на хроничната венозна болест
  • 6 Кой спечели призовете в 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България“
  • 7 Нефролог: Главоболие, липса на концентрация, сънливост? Вероятно не пиете достатъчно вода
  • 8 Иновации в интериора от Оргахим
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Насила еврото няма да го направят хубаво в очите на хората

Евро-манипулации срещу безспорни факти 1. Валутният борд ограничавал икономическия растеж, затова да се махне и да влезе еврото. Да, ограничава политическите крадци да крадат и с краката. Бордът е усмирителна

Когато "Попадийката" е по-голяма от Библията, демокрацията е илюзия

Видяхме го – парламентарният ни театър отново надмина себе си. Искането за провежданото на референдум дали да приемем еврото от 2026, инициатива на президента Румен Радев, беше погребано под претекста за

Либералният хан на ценностите – какво е позволено и кое не?

Виждаме познатата картина: либералната клика отново се опитва да диктува какво можем да мислим и как да възпитаваме децата си. Гневът им срещу изучаването на основни религиозни принципи в училище,

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

"Армани" иска да строи фабрика в България

Световният моден гигант "Армани" иска да прави фабрика за мъжка конфекция в България.

Това стана ясно по време на среща на изпълнителния директор на Изпълнителнага агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) Мариета Захариева с представители на компанията в Милано, където се провежда бизнес форум в рамките на "Дни на България на Експо 2015".

Концернът оглежда района на Плевен като потенциал за инвестиции. В момента проучват възможностите за осигуряване на квалифицирана работна ръка, обясни Захариева.

Марката е  създадена от Джорджо Армани в Милано през 1975 г. Тя има права над много продукти като аксесоари, козметика, аромати, интериорни мебели, бижута, часовници, очила, цветя, книги и сладкиши. Марката групира 12 различни модни линии.

"Армани" искат да кандидатстват по различни проекти и програми за обучение на персонала. Те се надяват да получат подкрепата на държавата в това отношение.

Мариета Захариева предложи на представителите на компанията да изпращат кадрите на обучение и в Италия.

Отделно от "Армани" ще проучат още възможностите за кандидатстване по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" за осигуряване на необходимото оборудване и технологии за фабриката.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1