• Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват! За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас. За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започнаха от 3 ноември 2025.
  • От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват!За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас.За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започват от 3 ноември 2025.
  • Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество

    Остарялата водопреносна мрежа, замърсяването на почвите и недостатъчният контрол са част от проблемите с качеството на чешмяната вода   Човешкото тяло съдържа между 50 и 80% вода и консумацията на чиста питейна вода играе съществена роля за доброто здраве. И затова с право потребителят си задава въпроса каква вода за
  • Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?

    Във второто издание на наградите NEXT DIFI AWARDS през 2025 г. Бяха отличени организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Голямата награда отиде при Банка ДСК, а призът за лидер и вдъхновител беше присъден на Макс Баклаян, Изпълнителен директор на Tavex. Официалната церемония по награждаване на призьорите се състоя
  • „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве

    Октомври е месецът, в който светът обръща внимание на женското здраве. Именно тогава стартира информационната кампания „Изключи горещите вълни“, посветена на темата менопауза и на едно от най-честите ѝ проявления – горещите вълни. Инициативата е подкрепена от четири водещи медицински организации в България: Българска асоциация по андро- и менопауза; Българска асоциация
  • Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    Второто издание на наградите през 2025 г. е посветено на организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Ранното кандидатстване се удължава до 03/10/2025 А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест

    В 17 града на България над 1200 души посетиха безплатни профилактични прегледи за разширени вени  Излязоха данните след края на тазгодишното издание на информационната кампания „Вземи краката си в ръце активно“, която се организира от Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология (БНДСЕХА) с подкрепата на фармацевтична
  • Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

    Събитието поставя акцент върху дългосрочната подкрепа за жените – със знание, мрежа и специално създаденото приложение findependent app  Остават броени дни до първата по рода си в България голяма конференция, посветена на финансовата независимост на жените – From Zero to Hero Summit. Тя ще се проведе на 18 септември в Planet Schwarz
  • 1 Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025
  • 2 От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025
  • 3 Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество
  • 4 Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?
  • 5 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • 6 Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 7 Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест
  • 8 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Държавите ще стареят, ще отслабват и ще се свиват

Невероятно е, че вече няколко поколения в Западния свят израснахме с убеждението, че човечеството върви към свръхпопулация.  През 90-те и първото десетилетие след 2000 г. медии, учебници, филми, публични кампании

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Kaufland завладява българския пазар

Kaufland откри десети хипермаркет в град София и 54-ти за страната.

Новият хипермаркет Kaufland в България разполага с просторна търговска площ от над 3 200 кв.м. На територията му са разположени 226 паркоместа, като две от тях са предвидени за майки с деца, а други седем за инвалиди.

С откриването на новия хипермаркет в града, Kaufland България създава над 200 нови работни места.

 Kaufland е една от най-зелените компании в България, многократно награждавана за приноса си в опазването на околната среда.

И този филиал на Kaufland е изграден по изключително съвременна технология – той ще се отоплява изцяло без използването на фосилни горива. Снабден е със специална система, посредством която отделената топлина от хладилните витрини ще се използва за отопление на хипермаркета.

Така, наличната топлина се усвоява изцяло, без да е необходимо използване на други ресурси, а това намалява значително използването на допълнителна отоплителна енергия, редуцира използването на ток и намалява многократно освобождаването на вредни емисии в околната среда.
 
„Разрастването на дейността на Кауфланд в България е признание за усилията на българското правителство да изгради благоприятна бизнес среда и да привлича качествени инвестиции“. Това заяви министърът на икономиката Божидар Лукарски на официалната церемония за откриването на 54-я хипермаркет на групата Кауфланд в България.

Министър Лукарски посочи, че началото на успешната реализация на Kaufland България като една от веригите лидери на българския пазар е поставено с подкрепата на държавата. Първият обект на Kaufland у нас получава сертификат за клас инвестиция по Закона за насърчаване на инвестициите.

Освен сериозните инвестиции на компанията в България, които достигат 1,2 млрд. лв. и я нареждат сред водещите инвеститори „на зелено“, осигурените над 6000 работни места у нас превръщат Кауфланд в един от най-големите работодатели, допълни министър Лукарски. Той подчерта, че освен този принос към българската икономика компанията предоставя още възможност на над 850 български производителя да реализират продукцията си в една от най-големите търговски вериги в страната. „Това създава предпоставки за изграждането и поддържането на конкурентни производства в българските предприятия“, уточни министър Лукарски.

Пред b2b Media, изпълнителният директор на Kaufland за България, Димитър Спасов коментира отварянето на новия обект и бъдещите цели на компанията:

“Планираме нашият 55-ти магазин да бъде отворен в Бургас до края на годината. Към момнета имаме приблезитело 14 процента пазарен дял. Нашата цел винаги е била да подобряваме предлаганата услуга и да привличаме повече клиенти спрямо всяка предходна година. Полагаме големи усилия нашите клиенти да са винаги доволни”.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1