• 1 Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
  • 2 Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност
  • 3 Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“
  • 4 Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
  • 5 Кампанията „Вземи краката си в ръце активно“ насочва вниманието към ранната диагностика и превенцията на хроничната венозна болест
  • 6 Кой спечели призовете в 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България“
  • 7 Нефролог: Главоболие, липса на концентрация, сънливост? Вероятно не пиете достатъчно вода
  • 8 Иновации в интериора от Оргахим
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Насила еврото няма да го направят хубаво в очите на хората

Евро-манипулации срещу безспорни факти 1. Валутният борд ограничавал икономическия растеж, затова да се махне и да влезе еврото. Да, ограничава политическите крадци да крадат и с краката. Бордът е усмирителна

Когато "Попадийката" е по-голяма от Библията, демокрацията е илюзия

Видяхме го – парламентарният ни театър отново надмина себе си. Искането за провежданото на референдум дали да приемем еврото от 2026, инициатива на президента Румен Радев, беше погребано под претекста за

Либералният хан на ценностите – какво е позволено и кое не?

Виждаме познатата картина: либералната клика отново се опитва да диктува какво можем да мислим и как да възпитаваме децата си. Гневът им срещу изучаването на основни религиозни принципи в училище,

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Kaufland завладява българския пазар

Kaufland откри десети хипермаркет в град София и 54-ти за страната.

Новият хипермаркет Kaufland в България разполага с просторна търговска площ от над 3 200 кв.м. На територията му са разположени 226 паркоместа, като две от тях са предвидени за майки с деца, а други седем за инвалиди.

С откриването на новия хипермаркет в града, Kaufland България създава над 200 нови работни места.

 Kaufland е една от най-зелените компании в България, многократно награждавана за приноса си в опазването на околната среда.

И този филиал на Kaufland е изграден по изключително съвременна технология – той ще се отоплява изцяло без използването на фосилни горива. Снабден е със специална система, посредством която отделената топлина от хладилните витрини ще се използва за отопление на хипермаркета.

Така, наличната топлина се усвоява изцяло, без да е необходимо използване на други ресурси, а това намалява значително използването на допълнителна отоплителна енергия, редуцира използването на ток и намалява многократно освобождаването на вредни емисии в околната среда.
 
„Разрастването на дейността на Кауфланд в България е признание за усилията на българското правителство да изгради благоприятна бизнес среда и да привлича качествени инвестиции“. Това заяви министърът на икономиката Божидар Лукарски на официалната церемония за откриването на 54-я хипермаркет на групата Кауфланд в България.

Министър Лукарски посочи, че началото на успешната реализация на Kaufland България като една от веригите лидери на българския пазар е поставено с подкрепата на държавата. Първият обект на Kaufland у нас получава сертификат за клас инвестиция по Закона за насърчаване на инвестициите.

Освен сериозните инвестиции на компанията в България, които достигат 1,2 млрд. лв. и я нареждат сред водещите инвеститори „на зелено“, осигурените над 6000 работни места у нас превръщат Кауфланд в един от най-големите работодатели, допълни министър Лукарски. Той подчерта, че освен този принос към българската икономика компанията предоставя още възможност на над 850 български производителя да реализират продукцията си в една от най-големите търговски вериги в страната. „Това създава предпоставки за изграждането и поддържането на конкурентни производства в българските предприятия“, уточни министър Лукарски.

Пред b2b Media, изпълнителният директор на Kaufland за България, Димитър Спасов коментира отварянето на новия обект и бъдещите цели на компанията:

“Планираме нашият 55-ти магазин да бъде отворен в Бургас до края на годината. Към момнета имаме приблезитело 14 процента пазарен дял. Нашата цел винаги е била да подобряваме предлаганата услуга и да привличаме повече клиенти спрямо всяка предходна година. Полагаме големи усилия нашите клиенти да са винаги доволни”.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1