Бизнес коуч със собствена империя

Мария Форлеое пробвала да поеме по различни кариерни пътеки преди да реши, че нейното призвание е да бъде бизнес коуч и по този начин да помага на другите в тяхната работата. 

Форлео нарича себе си "страстен предприемач" и казва, че е създадена, за да преследва разнообразни интереси. Преди да стане бизнес коуч, тя е работила на Нюйоркската фондова борса, а преди това се е пробвала като барман, инструктор по танци и бележи кратък стаж в продажбата на реклама.

 

Всеки път, когато започва нова работа, Форлео твърди, че е откривала ясни знаци за това, че тези кариерни пътища не са подходящи за нея.

"Винаги съм бил детето, което възрастните питат: "Каква искаш да станеш, когато пораснеш?" Имах поне17 отговора на този въпрос - казва Форлео. "Исках да бъда учителка, исках да бъда художник, исках да бъда моден дизайнер, исках да бъда аниматор на Дисни”.

Желанието й за многобройни кариери е било объркващо за нея като дете. В един момент пораснала и се запитала: “Наистина ли хората не искат да поемат в17 различни посоки”?

Когато Форлео завършва колежа пълна с енергия и амбиции, си мисли, че работата на Нюйоркската фондова борса е най-подходящата възможност за нея. Докато работи на Уолстрийт, обаче Форлео има усещането, че дните й се повтарят до безкрайност. "Когато бях там, се чувствах много натясно и много ограничена”, спомня си бизнес дамата. 

Минава през няколко различни поприща. По-късно тя започва своята кариера като коуч и едва тогава разбра защо нейните предишни стремежи за кариера не са били подходящи за нея. “Това, което е различно сегае,че не търпя да ходя вофис всеки ден, да имам шеф. Моят стремеж е различен. Сега разбирам, че съм удолетворена да помагам на хората в техните бизнес начинания.”, обяснява Форлео.

"Когато видя, че мога да да помогна на някой да стигне от точка А до точка Б, искам да прекарам целия си живот по този начин - да правя това всеки ден", каза Форлео с удовлетворението на човек, открил своето място.

Форлео може да се нарече успешен предприемач. Тя работи с над 40 000 постоянни клиенти, на които помага в развитието им.

Реклама

Още от новини:

  • Ретро сникърите се завръщат на мода

    Deichmann представя нови модели в ретро стил Ако можехме да върнем времето назад... Да, можем, защото сега е време за завръщане в бъдещето! Това е отдавна известната истина в света на модата: всичко ново е добре забравено старо. Тенденция, която...
  • От днес започва надпреварата за Зелените Оскари 2024

    Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2024" стартира на 2 април 2024 г.Отново ще бъдат оличени най-устойчивите идеи и практики!Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнес компании, общини, не...

Коментари

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: