Ивелина Иванова, експерт Социални медии в Банка ДСК

Здраво стъпила на земята дама, перфекционист, който винаги изпипва всичко до последния детайл и неуморим генератор на идеи, Ива е част от екипа, който изгражда присъствието на Банка ДСК в социалните медии и съвестно отговаря на всички Ваши въпроси. За това каква е спецификата на работата в социалните медии в най-голямата банка в страната и как съчетава работата с грижата за семейството си и двете си деца, разберете от самата нея:

На какво посвещаваш свободното си време?

Съвсем очаквано, по-голямата част от времето ми извън работа е посветена на  семейството. Обичаме да пътуваме,  да се разхождаме сред природата, да спортуваме, да готвим. Важното е да сме заедно и да се забавляваме. Извън това, винаги успявам да открадна малко време за хубав филм, интересна книга или среща с приятели - неща, които ме зареждат и ме правят щастлива. 


Как избра кариерния си път?

Започнах работа в контактния център на Банка ДСК почти на шега преди повече от 13 г. Реално нямах никакъв опит в банковата сфера и предизвикателството беше огромно. Имах късмета да попадна в млад и ентусиазиран екип и съм щастлива, че с много от колегите продължаваме да работим заедно и до днес. Преминах през различни звена в банката, което ми даде 360-градусов поглед върху работата на най-голямата банка в страната. Държах да използвам и натрупания до момента опит и знания за банковите продукти и услуги и да го съчетая със страстта ми към комуникацията и медиите. Затова, когато ми предложиха да се включа в новосформирания тогава екип „Социални медии“, изобщо не се колебах. Бях сигурна,  че това е стъпка в правилната посока, а удовлетворение ми през последните 6 години показва, че съм взела правилното решение. 

Как минава един твой работен ден?

За да отговоря конкретно на този въпрос, трябва да попитам кой точно ден? Защото тук всеки ден е коренно различен. Основната ми работа е свързана с фейсбук страницата на банката – обмислям и планирам заедно с екипа интересно и атрактивно съдържание, което да представим на нашите последователи. Стараем се винаги да им предлагаме добавена стойност. Обратната връзка от клиентите ни показва, че успяваме да го постигнем. По-голямата част от ежедневието ми обаче минава в отговори на клиентски запитвания. Получаваме много въпроси както в коментар под някой пост, така и на лични съобщения. Необходима е сериозна работа и прецизна вътрешна координация между различни екипи, за да предоставим точен, изчерпателен и бърз отговор на всеки въпрос, особено когато клиентът се обръща към нас с конкретен казус. Няма да лъжа, че е лесно. Отговорността е голяма. Но когато приключим комуникация със съобщение „Благодаря Ви, че ми съдействахте!“, усещането е прекрасно. А знаете ли кое е още по-удовлетворяващо?! Че получаваме все повече подобни съобщения

Какво ти носи работата в Банка ДСК?

Много емоции, много динамика и истинска удовлетвореност. В „Социални медии“ в банката намерих своето място. Работя с истински професионалисти, развивам и надгражда уменията си. Обичам работата си, но семейството ми е най-големият ми приоритет. Затова съм изключително щастлива, че успявам да намеря точния баланс между двете.

Какво е за теб успехът?

Истината е, че  човек променя дефиницията си за успех през различните етапи от професионалния и житейския си път. Като родител вярвам, че няма по-голямо предизвикателство от това да възпиташ щастливи, самоуверени деца и да формираш в тях правилните ценности. Но тъй като си говорим за работа, лично за мен,  успешни професионалисти са хората, които са компетентни, емоционално обвързани с това, което правят и използват енергията си за  създаването на ползи за организацията, а защо не и за обществото като цяло.