Ценим иновациите и приемаме промените

Анна Чакърова е бизнес мениджър за българския пазар и отговаря за  бизнес развитието на TP-LINK от юли 2015 г.

Анна има над 15 години опит в IT индустрията, в предоставянето на ИТ продукти и бизнес решения, опит с крайни, частни и бизнес клиенти в сегмента SOHO. През последните 10 години е работила за компании като AMD, D-LINK Европа и 3Com.

В ролята си на бизнес мениджър Анна Чакърова ще отговаря за воденето на търговски преговори и разработване на бизнес планове и тяхното изпълнение. Също така ще помогне на компанията в разработването на нови бизнес стратегии за българския пазар, развитието на дистрибуторските мрежи и създаването на повече и по- добри възможности на местния пазар.



TP-LINK e компания, която предлага своите IT продукти на българския пазар от 2005 г. Вие си поставихте цел да повишите своите приходи с 30 процента за изминалата 2014 г. Постигна ли компанията заложената цел?

Успяхме да затвърдим прогнозирания от нас растеж на българския пазар. Освен развитието на бизнеса, за нас бе много важно да увеличим пазарния си дял, а също така и да засилим сътрудничеството си с няколко ключови оператори в България.

Бизнес постиженията трябва да бъдат затвърждавани ежедневно, както и постоянно да се завладяват нови пазарни ниши. Ние сме посветени на нашите бизнес цели и сме гъвкави в начините за постигането им. TP-LINK е компания, която се стреми да поддържа и развива присъствието си на пазара и през следващите години.

Какви методи използва компанията, за да подобри информираността на потребителите и българските клиенти? Как работят и колко ефективни са тези методи?

Един от най-ефективните методи за подобряване информираността на потребители и клиенти е постоянната комуникация с медии и партньори. Ние показваме предимствата на новите продукти и продуктови категории, така че нашата аудитория да е винаги в крак с най-новите технологии, които могат да подобрят живота на потребителите. По-бързите скорости за достъп до глобалната мрежа, лесната и интуитивна работа на продуктите спестяват ценно време и усилия. Също така обръщаме голямо внимание на IT събитията на българския пазар. Има гейминг и технологични събития, които привличат много ентусиасти и ние сме повече от щастливи да разговаряме с тях и да получаваме обратна връзка.

Всеки ден нашият висококвалифициран екип от технически специалисти предоставя услугите си за техническа помощ и поддръжка на нашите клиенти в процеса на тяхната ежедневна работа, чрез наскоро отворената телефонна линия за консултанска и техническа поддръжка. Нашите клиенти вече могат да се възползват от всякакъв вид техническа помощ на английски език, включително подпомагане при инсталирането на рутер, техническа информация за пълната гама продукти и конфигуриране на настройките на безжичната мрежа в дома и офиса. Също така, нашите клиенти биха могли да използват и новия дигитален комуникационен канал под формата на чат в реално време, достъпен на интернет страницата www.tp-link.ro, където могат да разговарят на живо със специалист по мрежови технологии, директно от своя компютър, таблет или смартфон.

Страхотното партньорство с местните дистрибутори ни дава още едно голямо предимство, а то е нашите клиенти да получават висококачествени продукти, услуги и решения по всяко време.

Планирате ли да въведете нови продукти на българския пазар?

Ние вече пуснахме на пазара някои от продуктите, които представихме в началото на годината.

Тук бих искала да спомена новия мобилен рутер M7350 с поддръжка на 4G мобилна мрежа, който може да достигне скорост за теглене до 150 Mbps в 4G мрежата и 50Mbps при качване. Потребителите могат да си свалят най-новите актуализации само за секунди и да получат възможно най-доброто мултиплейър изживяване на мобилно устройство без прекъсване. Устройството е удобно и лесно за използване - достатъчно е  да се постави 4G SIM, за да се създаде гореща точка, към която може да се свържат смартфони, таблети, лаптопи, мобилни конзоли и други Wi-Fi терминали.

Друг иновативен продукт, който представихме наскоро е облачната камера TP-LINK NC200, която действа и като безжичен усилвател на сигнала. Създадохме това устройство, за да бъде вашия надежден спътник, който позволява да държите под око всичко, което най-много ви интересува във вашия дом или офис, като получавате достъп до кадрите от всяко място, където има интернет. С помощта на тази камера вие може да наблюдавате в реално време вашия дом или офис, независимо дали в момента сте на почивка или на път.

Кои са пазарните предимства на компанията, които я правят толкова успешна? Какъв е вашият таен маркетингов микс?

Нашите основни предимства са високото качество на предлаганите от нас продукти при най-доброто съотношение качество - цена и постоянните иновации. Това е и основната причина TP-LINK да е водещ световен доставчик на продукти за SOHO & SMB мрежи. Компанията е фокусирана главно върху предлагането на иновативни и многократно награждавани мрежови продукти на българския пазар. TP-LINK заема водеща позиция в света като доставчик на WLAN и широколентови CPE устройства. Нашите продукти се разпространяват в повече от 120 страни и стигат до десетки милиони клиенти. TP-LINK е компания, която е изцяло ангажирана с разработването на своите продукти и услуги. За по-добра работата с потребителите се използват обстойни и строги практики за осигуряване на качество и ефективни инициативи за популяризиране.

TP-LINK зачита и се доверява на своите партньори, интернет доставчици и клиенти. Адекватната и благоприятна партньорска структура и постоянните иновации са от ключово значение за успеха на всеки доставчик. От друга страна, бизнесът непрекъснато се развива и ние трябва да сме винаги отворени за нови идеи, както и непрекъснато да се променяме и преструктурираме, ако искаме да запазим лидерството си и разрастването на нашите продажби.

Печелим лоялността на нашите клиенти чрез отдаденост, обратна връзка и взаимодействие с тях. Това са политиките, които формират TP-LINK културата. Високо ценим иновациите и приемаме промените, за да обслужваме клиентите си още по-професионално.

Каква ново може да очакват българските потребители за улесняване на практическата им работа?

Работим усилено, за да предложим усъвършенствани продукти и услуги, които да се открояват от тези на нашите конкуренти.

От особена важност за българските потребители е да закупуват оборудване, което им е необходимо, а не да се фокусират само върху цената на продукта и винаги да търсят най-евтино пазарно решение. Например, един AC рутер е по-скъп от рутер с по-стара технология, но 802.11ac технологията доставя невероятно бързо безжично свързване с голям обхват и надеждност, както и възможност за едновременно свързване на различни устройства. Това е само един от примерите, които можем да вземем под внимание. Освен това е важно оборудването да се използва по препоръчания начин за употреба. Винаги даваме препоръка, която може да подобри функционалността и живота на продукта. Предлагаме на клиентите помощ по електронна поща, чат на живо или по телефона, при избор на продукт, който най- добре отговаря на техните нужди. Непрекъснато се опитваме да бъдем в помощ на нашите клиенти и да им предложим точно това, от което те се нуждаят.

Реклама

Още от новини:

  • Ретро сникърите се завръщат на мода

    Deichmann представя нови модели в ретро стил Ако можехме да върнем времето назад... Да, можем, защото сега е време за завръщане в бъдещето! Това е отдавна известната истина в света на модата: всичко ново е добре забравено старо. Тенденция, която...
  • От днес започва надпреварата за Зелените Оскари 2024

    Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2024" стартира на 2 април 2024 г.Отново ще бъдат оличени най-устойчивите идеи и практики!Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнес компании, общини, не...

Коментари

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: