Над 13 000 потребители избраха финалистите сред любимите си марки

Над 13 000 хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове във втори етап от единствената потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.  В рамките на 8 дни (от 13 до 20 юни) общо 234 марки в 39 категории се бориха за продължаване във финалния кръг на конкурса. В този кръг потребителите имаха възможност да гласуват за до три от общо 6-те бранда в отделните категории. Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават в трети, последен кръг от класацията, който ще стартира на 3 юли и ще продължи до 9 юли. А резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и ЛЮБИМАТА МАРКА за 2017 година.

 

Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втори кръг, можете да видите тук: http://mylovemarks.eu/results.php. В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ продължаващите брандове са Johnnie Walker, Tullamore DEW и J&B. От ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ в Топ 3 предпочитани марки продължават Винарска изба TODOROFF, Santa Sarah и бързоразвиващият се бранд Ooh La La. В категория БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ надпреварата в трети кръг ще се води между Сокове BBB, Sprite и Газирани напитки и студен чай Хисар. Любимите БУТИЛИРАНИ ВОДИ на българския потребител са Горна Баня, Хисар и Девин. Предпочитаните Топ 3 марки КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ са Jacobs, KIMBO и Spetema. В категория ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ водещите брандове са Солети Златна Добруджа, Ядки Детелина и Солети Harmonica.
 
Продължаващите в последния етап ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ са Бонбони Черноморец, Локум и халва "Сладки времена" и Ментина. А предпочитаните ЗАХАРНИ И ИЗДЕЛИЯ – БИСКВИТИ И ВАФЛИ са Престиж, бисквити Закуска и пробиотични вафли Harmonica. В Топ 3 на най-предпочитаните МЕСНИ ПРОДУКТИ продължават Тандем, Happy Junior и Compass. Надпреварата в категория МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ в следващия финален кръг ще се води между ЛАКТИМА БАЛКАН, БОР ЧВОР и Лакрима. От МАЙОНЕЗИ И СОСОВЕ потребителите са избрали на финала да продължат майонеза Краси, Олинеза и Тодорка. В категория БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ на финала отиват Био млечни продукти ЛАКТИМА БАЛКАН, Fitness Микс Класик и Harmonica.
 
Сред най-предпочитаните брандове в сектор КОЗМЕТИКА са Schwarzkopf, Manhattan cosmetics и Refan. В категория БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА в последния кръг ще се борят Weleda, Revive Snails Extract и Doliva. А в ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА на финала отиват Bioderma, Eau Thermale Avéne и SVR. От БЕБЕШКАТА КОЗМЕТИКА в трети кръг отиват ABCDerm, Weleda и Sudocrem. В категория БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ надпреварата в трети кръг ще се води между Hipp, Bebivita и мокрите кърпички Water wipes. В отрасъл АВТОМОБИЛИ най-голям брой потребителски гласове във втори етап са събрали Mercedes, BMW и Mini Cooper. В категория БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА в трети кръг продължават Samsung, Diplomat и Tesy. 
 
Предпочитаните ЗАВЕДЕНИЯ от българския потребител са Happy Bar&Grill, SubWay и Дон Домат. В Топ 3 УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ са отличени focus-news.net, investor.bg и MoitePari.bg. Най-слушаните РАДИА у нас са Радио Витоша, FM + и Radio Fresh. В категория ТЕЛЕВИЗИЯ са отличени NOVA, bTV и Bulgaria on air. В отрасъл ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ И ИНТЕРНЕТ надпреварата продължава между Mtel, Telenor и blizoo. В категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ първенството до момента държат Армеец, SDI Застрахователен брокер и Дженерали. За любима БЪЛГАРСКА МАРКА титлата ще се оспорва от Refan, Credissimo и Tesy. А в отрасъл БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ в трети кръг продължават Престиж, БОР ЧВОР и Happy Bar&Grill.
 
В категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ – КЛАСИЧЕСКИ потребителите са предпочели в трети кръг да продължат No Spa, Xyzal и Magne B6. А във ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ – ХОМЕОПАТИЧНИ И ДОБАВКИ на финала отиват Doppelherz, Магне Б6 Лека нощ и Прополки. Сред предпочитаните ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ са Easy Credit, Credissimo и Първа инвестиционна банка. А в Топ 3 ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ продължават Apolonia Resort, Greenlife Sozopol и Zornica Sands. От ТЪРГОВСКИТЕ ЦЕНТРОВЕ най-много гласове във втори кръг са събрали Serdika Cеnter, Park Center Sofia и Mall Veliko Tarnovo. А сред финалистите от ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ са BILLA, dm и LIDL.
 
В категория ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ продължават fashiondays.bg, store.bg и twiggyshop.bg. В отрасъл IT и софтуерни продукти потребителите са изпратили в последния етап SAP Labs, Microsoft и Hewlett Packard Enterprise Company. Следва новооткритата категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ, в която конкуренцията на финала ще е между Mtel, Hewlett Packard Enterprise Company и BILLA. а сред ИНОВАТИВНИТЕ МАРКИ с най-много гласове се нареждат пробиотични вафли Harmonica, Pharmа Hyaluron и Mentalist - Escape Room. в отрасъл ПЕРИЛНИ И ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ в трети кръг продължават Persil, Medix и Alvina. А в ТРАДИЦИОННИ БЪЛГАРСКИ ПРОДУКТИ на финала ще се състезават млечни продукти БОР ЧВОР, Българска Роза и Винпром Карнобат.
 
За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Следващият (трети, последен) етап на инициативата стартира на 3 юли и ще продължи до 9 юли. Церемонията по награждаването ще се състои на 12 юли. Класацията се провежда в три етапа. В подбраните тази година 39 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, е броят на подадените гласове.

 

Реклама

Inspiration Hub

 

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: