Имотният магнат Барбара Коркоран: "Наличието на мозък, но без красота, не е достатъчно!"

Барбара Коркоран знае как да се възползва максимално от живота. През 70-те години на миналия век, тя навлезе в бизнеса с недвижими имоти с 1 000 долара, взети назаем от тогавашния й приятел. През 2001 г. продаде собствената си брокерска компания The Corcoran Group за 66 милиона долара. В рубриката на Business Insider: "Успех! Как го направих", Коркоран споделя пред Алисън Шонтел, че в хода на кариерата си е използвала всяка възможност да се открои.

За да пробие в индустрия, традиционно доминирана от мъже, тя казва: "Носех ярки костюми в ярки цветове, къси поли, имах дълги крака и това ми беше най-голямото предимство.” Коркоран споделя, че визията на "глупава блондинка" може да се окаже печеливша, защото “хората те подценяват”. На въпрос, дали това са добри стратегии за жените, Коркоран отговаря: "разбира се, всеки маркетинг е добър маркетинг".

"Голямото предимство, което имах, а и все още имам, е че съм жена, живееща в мъжкия свят.   Аз никога не съм приемала това като отговорност, а по-скоро като предимство. Например, когато съм единственото момиче в стаята, може да не си спомнят името ми, но те ще кажат: "момичето в стаята", а няма да кажат: "едно от 50-те момчета в една стая".

Дали можеш да напредваш само с мозък, без красота, Коркоран категорично отговаря: “Не! Потребителите имат сетива, те имат: уши, уста, нос и очи. Винаги ви оценяват първо чрез тях.” За да бъдете ефективен маркетолог и да се издигате в редиците, трябва да използвате всички свои предимства: “Вие сте във визуален свят. Не трябва просто да изглеждате добре, трябва съшо да миришете добре.”