Росен Плевнелиев, президент на Р България  (2012-2017) откри "Битката за талантите"

Силно трето издание на годишния форум „Битката за талантите“ събра в София най-добрите експерти по Employer Branding.

В дискусиите се включиха топ мениджъри, комуникационни експерти и специалисти по човешки ресурси, а събитието откри Президентът (2012-2017) Росен Плевнелиев.

Според Ива Григорова, директор MSL/Publicis Groupe България

Служителите на компанията са и нейните посланици и са силен инструмент за бизнеса. Тя посочи как много от големите компании представят имиджа на фирмата през личните истории.

 

В дискусия с топ мениджъри от бизнеса,

Методи Георгиев, доскоро изпълнителен директор на Каргил България поясни: „Работодателската марка е печатът, без който бизнесът не може“. Това, че един бранд е известен не е достатъчно, трябват целенасочени усилия.

Employer branding-ът е насочен както навън, така и навътре, смята той и за да останат в компанията служителите трябва да са мотивирани.

Изпълнителният директор на Мусала софт Елена Маринова сподели, че е важно компанията да се позиционира правилно пред точната публика, а според изпълнителния директор на Каолин Радомир Чолаков подходите зависят от спецификата на бизнеса. По думите му първо трябва да си отговорим на въпроса: „Какви хора ни трябват и къде се намират те?“

Станка Стоянова, мениджър Човешки ресурси в BHTC коментира, че работата върху работодателската марка е необходимост за големите работодатели. Важно е да се определят какви са нуждите на компанията, къде и как да се позиционира.

Банковият сектор беше представен на събитието от ръководитеите „комуникации“ на две от най-големите финансови институции у нас.

Мила Миленова от ОББ смята, че при Employer branding комуникацията не е нито еднопосочна, нито двупосочна, а реверсивна. Вече не са толкова важни CV-тата, а това какъв човек си.

Работодателската марка надгражда корпоративната. Важно е не само как да привлечем младите таланти, но и как напусналите могат да станат наши brand адвокати. Важна е не само работната заплата но и какви допълнителни работни стимули получават служителите“, поясни Силвия Костова от Пощенска банка.

Главният редактор на b2b Media Надя Маринова обявяви новото издание на Годишните награди Employer Branding Awards 2020. Кандидатстването за тях започва на 7 януари 2020 година, а церемонията по награждаването на призьорите ще е на 13 февруари 2020.

Специален панел беше посветен на синергията между HR, комуникации и събития.

Доц. д-р Александър Христов подчерта колко важен е индивидуалният подход в привличането на таланти. „Всеки служител е най-добър в нещо и ние трябва да го открием и стимулираме, трябва да ги насърчим да бъдат екипни играчи“, каза Христов.

А основателят на ПР2 Пепи Димитрова посочи важността на Специалните събития като начин да накараме служителите да се чувстват щастливи . Тя проперъча на работодателите да проучим какви са желанията на хората в компанията. Така те ще бъдат и по-успешни.

Стремежът към споделяне на нови знания, опит и хобита; неформалната комуникация и директният достъп до всяко ниво в организацията; шарената, смела и усмихната офисна атмосфера, както и отборният дух са сред основните предпоставки за утвърждаването на силната работодателска марка Нетера“, каза Жасмина Маринова, специалист „Обучения и развитие на персонала“ в Нетера по време на конференцията „Битката за талантите“, организирана от B2B Media. Тя представи и проекта „Нетера Академия“, чрез който компанията мотивира служителите непрекъснатото да се усъвършенстват и им помага да изграждат компетенциите, необходими за всяка конкретна позиция.

Доц. д-р Наталия Футекова коментира: „Успеше бранд имаме, когато клиентът има доверие в теб“.

В събитието се включи и ултра маратонецът Краси Георгиев, който показа, че освен спортист е и силен мотивационен спикър.

Нещо, което не те предизвиква, не би те променило. Трябва да си поставяме сами предизвикателства пред себе си в името на промяната. Чакането няма как да те промени, няма и как да ти помогне. Ако не се страхуваш от мечтите си, то те не са достатъчно големи, всеки трябва да намери своя потенциал“, каза той.

Вергиния Къшева – Накова показа 7-те роли на мениджъра като:

  • Иноватор

  • Модел на подражание

  • Лидер/Вдъхновител

  • Организатор

  • Мониторинг и контрол

  • Мотиватор

  • Ментор и обучител


Според ПР експертът Нели Бенова
развиването на бранда започва отвътре, от вътрешнокорпоративните комуникации.

По думите на управителя на дигиталната агенция Interactive Share Мартин Попов най-добрите в бизнеса привличат и най-добрите кадри. Талантите търсят лидер, някой, от когото да се учат.

Със специален Мастърмайнд уъркшоп се включиха Надя Ванева, Основател и директор комуникации на агенция 3CON и Андрей Илиев, Съосновател на Leader Academy.

Мастърмайнд процесът променя корпоративната среда и култура и допринася за ефективната комуникация в компанията и повишава нейната успеваемост.

Мастърмайнд групите са ефективни не само за бизнеса, но и за личното ни развитие, казаха те. Силата на мастърмайнд процеса  е в споделянето на личните знания и опит, като по този начин не само се стига до общи решения, но и се формират пълноценни и стойностни взаимоотношения между всички участници.

Под мотото „Нов свят на работното място“ форумът „Битката за талантите“ тази година се фокусира върху стратегиите на най-успешните по отношение на работодателска марка български компании.

Росен Плевнелиев, президент на Р България  (2012-2017) откри "Битката за талантите"

Реклама

Inspiration Hub

 
  • 9 причини да изпитвате постоянен глад и как да се справите

    Вижте съветите на консултанта по спортно хранене Станимир МиховСтанимир Михов е сертифициран фитнес инструктор от Националната спортна академия, персонален треньор и консултант по спортно хранене. Занимава се с фитнес вече над 10 години, като инвести...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: