ИКЕА България обяви 10% ръст на продажбите

ИКЕА България обяви 10% ръст на продажбите в сравнение с предходната каталожна година, 27% увеличение на посетителите и 13% на клиентите. Тези разултати отразяват цялостното представяне на компанията на българския пазар, в това число магазин ИКЕА, онлайн магазин и Център за поръчки Варна. Компанията регистрира в трите канала за продажба общо 2,2 милиона посетители и 747 хиляди клиента. А общият оборот е на стойност 78,3 милиона лева.

През 2015 г., ИКЕА България се фокусира върху изграждането на нови канали за продажба. Компанията стартира онлайн магазин през м. април, а първият Център за поръчки отвори врати във Варна на 23 юли.

„Ние успяхме да постигнем целта си да улесним достъпа на още повече хора до продуктите за обзавеждане на дома на ИКЕА. През 2015 г. създадохме два нови канала за продажба – реализирахме 9 000 поръчки чрез онлайн магазина и посрещнахме 67 000 клиента в Центъра за поръчки във Варна. Следващата година ще се фокусираме върху отчитане на резултати от направените инвестиции и планиране на следващите ни стъпки за растеж на българския пазар,“ – каза Тео Муратидис, управител на ИКЕА България.

Виртуална разходка

ИКЕА каталог 2016 е изпълнен с нови продуктови предложения, вдъхновение за обзавеждане на дома и находчиви решения за всяко пространство. Тази година ИКЕА поставя акцент върху живота във и около кухнята наред с всички моменти, които прекарваме вкъщи.

Печатната версия има и своето дигитално продължение. Приложението IKEA Catalogue „съживява“ всички вдъхновения. Чрез опцията добавена реалност (augmented reality) можете да видите как 400 продукта ще изглеждат в дома ви и дори да направите виртуална разходка из две обзаведени стаи чрез опцията „Разходка в стаята“ (“Walk in the room”). Апликацията също така съдържа 50 видеа, галерии със снимки и 360о изгледи.

Ексклузивното видео с „тайни от кухнята“ от създаването на ИКЕА каталог 2016 можете да видите тук.

Новият ИКЕА каталог може да бъде разгледан онлайн на страницата - www.ikea.bg/katalog-ikea