Super Bowl 50 счипи рекордите по стриминг
CBS сподели, че стриймингът на живо на  Super Bowl 50 е подобрил предишните рекорди на гледаемост на изминалите шампионати. От медията обявиха и официалните числа, за да подкрепят твърдението. 3.96 милиона уникални посетители са се включили да гледат двубоя между отборите на Denver Broncos и Carolina Panthers на лаптопи, компютри, таблети, мобилни телефони и свързани ТВ устройства.

CBS твърдят, че зрителите са погълнали 402 милиона минути телевизионно отразяване, гледайки средно по 101 минути на човек.

За да поставим тези числа в перспектива, миналогодишният двубой беше гледан от 1.3 милиона зрители чрез уеб услуги, което също бе рекорд за този момент.

Не е учудващо, че броят на зрителите се повишава всяка година. Все повече зрители се насочват към онлайн телевизията. Медиите се стараят да правят всичко възможно услугата да е все по-достъпна за намиране и използване.

Телевизионните рейтинги обаче не бяха толкова силни тази година.

Тазгодишният финал на лигата по американски футбол събра 111.9 милиона зрители пред телевизионните екрани. Това го поставя на трето място по гледаемост от всички предишни. Миналогодишният финал е рекордьорът за сега с 114.4 милиона зрители.

Ето колко фенове са се събирали пред телевизионните екрани през изминалите години:

2015 година - 114.4 милиона зрители
2014 година - 112.2 милиона зрители
2013 година - 108.4 милиона зрители
2012 година - 111.3 милиона зрители
2011 година - 111 милиона зрители