Да се преследват Оскарите не е добър бизнес модел
Спечелилият престижната статуетка Spotlight може и да има титлата "Най-добър филм на 2015 г.", но си остава една от слабите инвестиции в Холивуд.

Лентата събра едва 62 млн. долара като приходи от боксофиса, което е около 3% от спечеленото от "Междузведни войни: Силата се пробужда".

Разликата между най-почетения и най-предпочитания от публиката филм е наистина огромна.

Средно продажбите на билети за филмите, спечелили Оскар в последните години се равнява на 19% от приходите на най-касовите ленти за същия период.

Най-значимата разлика е през 2010 г. за The Hurt Locker, който взе златната стаутетка под носа на Аватар, който обаче обра зрителния интерес и направи рекордни печалби.

Да се преследват Оскарите не е добър бизнес модел