Официално: Telerik е Progress
Двете компании приключиха процеса по своето обединяване и от тук нататък ще се налага американския бранд Progress, за сметка на българския Telerik.

Името Telerik ще продължи да съществува като бранда Telerik by Progress и ще е насочен към програмистите и услугите за тях, обясняват от компанията. Готовите продукти ще са с бранда на Progress, който има обновена визия, съчетаваща и елементи от Telerik. Именно това е била и основната цел на новия Progress - да обедини най-доброто от двете компании в едно цяло, коментира Мелиса Пълс, главен маркетинг директор на Progress.

София и България ще продължат да бъдат ключови за развитието на компанията и занапред. "Тук е най-големият офис по брой служители на Progress в света. Освен това е и най-големият офис за иновации на компанията", коментира Джери Рули, главен оперативен директор на Progress.

Предвижда се броят на служителите в България да се увеличи до над 900 души до 2020 г. Компанията ще започне и строежа на нова 9-етажна сграда с обща площ 11 500 кв.м. Тя ще бъде изградена в близост до сегашните офиси на Progress в София и ще ги допълва. Освен технически иновации Progress ще развива в София и звеното си по дигитален маркетинг.

Академията на Telerik също ще продължи да работи. Тя ще се казва Telerik Academy by Progress и ще е ключова за развитието на компанията. Досега присъствено в нея са се обучавали над 9000 души, като 97% от завършилите работят в ИТ индустрията.

Компанията предвижда до края на годината да удвои преподавателския екип, ще има още една зала за обучения, нов сайт с локализирани учебни материали. Планира се и добавянето на още обучения, включително и за изграждане на бизнес умения.

Компанията представи и новото си решение Progress DigitalFactory. Това е амбициозна платформа, която цели да обедини различните дигитални канали на компаниите и да им помогне да ги анализират и извличат максималното от дигиталния бизнес.

DigitalFactory трябва да има и обединяваща роля между различните звена на една компания - от програмисти до маркетинг. "Много искахме да изградим едно цялостно решение, без да бързаме, и благодарим на Progress за това", коментира Васил Терзиев, съосновател на Telerik, а вече главен директор "Иновации" в Progress. Компанията иска да може да бъде като водач на фирмите, които започват своята дигитална трансформация, допълва той.

DigitalFactory ще има три основни решения, които следващата година ще бъдат допълвани с още. Те ще са насочени към улесняване на управлението на множество уеб ресурси, създаване на унифицирано потребителско преживяване за клиентите на компаниите на всички видове канали и адаптиране към мобилните устройства и технологии. "Целта ни не е просто да правим софтуер, а да помагаме на компаниите. Радвам се да кажа, че началната фаза на разработката на DigitalFactory беше извършена именно в София", коментира Светозар Георгиев, съосновател на Telerik, а сега старши вицепрезидент на Progress за отдела Application Platforms.

Платформата е насочена първоначално към по-големите компании, но има и интерес от малкия и средния бизнес, коментира Терзиев. Постепенно DigitalFactory ще бъде скалирана и за по-малките компании, коментира за "Дневник" Майкъл Бенедикт, главен продуктов директор на Progress. DigitalFactory ще бъде използвала пилотно от избрани партньори на Progress през следващите няколко месеца. От септември т.г. тя ще е достъпна за всички.

Реклама

Inspiration Hub

 
  • 9 причини да изпитвате постоянен глад и как да се справите

    Вижте съветите на консултанта по спортно хранене Станимир МиховСтанимир Михов е сертифициран фитнес инструктор от Националната спортна академия, персонален треньор и консултант по спортно хранене. Занимава се с фитнес вече над 10 години, като инвести...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: